Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

Pune un prntscrn asemănător sa se vadă ultimele 4 cifre

Screenshot_20220303-155550_Samsung Internet.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la Vw Cluj, nu am dieselgate.

O sa revin cu valori dupa ce schimb egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselgate este un scandal. daca vrei sa stii ce soft ai pe masina fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac o regenerare fortata in mers,nu am mai facut pana acum,o sa o fac cu un amic care are tester.Intrebare,trebuie schimbat uleiul neaparat dupa regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU fa daca nu e musai necesar.

Daca totusi o faci e bine sa ai un stingator aproape

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O regenerare forțată în mers este doar o regenerare făcută atunci când vrei tu, se comportă la fel ca cea normală. Schimbi uleiul doar dacă este timpul (km parcurși, condițiile de utilizare a vehiculului).

2 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

NU fa daca nu e musai necesar.

Daca totusi o faci e bine sa ai un stingator aproape

Chiar dacă este în mers? Sunt temperaturi mai ridicate? El nu menționează că nu a fost făcută regenerarea de nu știu când.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e riscant daca nu urmaresti temperaturi,presiune diff...

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de vreo 1 saptamana a inceput sa consume mai mult cam cu 1,5-1,8 litri. Asta si dupa consumul mixt si instant afisat pe bord cat si acul de la rezervor care se duce mai repede. Nu am erori cu vcds ul. Sa fie de la presiunea diferentiala care e 13 hpa la relanti? Acum cateva saptamani era 8-9 hpa la relanti. Sa fie dpf ul cam infundat?

 

Screenshot_20220305-170600_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erai la ralanti când ai făcut screenshot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare că egr-ul este închis și în acest caz nu trebuia decât dacă erai în regenerare (și nu erai). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo procedura de testare egr cu vcds pentru a vedea daca nu fuctioneaza corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slautare,  cat ar trebui sa die differential presure in mod normal la relanti? Intreb, deoarce la mine era mereu intre 13-20. Momentan masina este trasa pe drepata deoarece trebuie sa schimb coloana adblue. Probil din cauza acestei defectiuni aveam si regenerarile f dese (in jur de 150 km mers numai in bucuresti, cam 400 km extern). Atasez mai jos poza cu valorile dpf de acum(inca nu am schimbat coloana adblue, deoarece nu este in stoc) si cu problema constata la service dupa ce mi a aparut in bord martorul check engine. Pe obd ul meu am primit eroarea P20E8 .

IMG-20220308-WA0392.jpg

IMG-20220308-WA0393.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult 18 la relanti cu motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot era rece motorul. Am pornit-o doar pt 1 minut ca sa verific starea dpf ului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, powershot said:

E mult 18 la relanti cu motor cald.

Se găsesc undeva valorile de referință?

Pentru 2.0 bitdi CUAA cât trebuie sa fie presiunea diferențială imediat dupa regen?

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai mica.... motor oprit, contact pus, valoarea e 0 hPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu motorul oprit, contact pus e -3/-4.. 

Screenshot_20220311-140615.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, poate sa devieze in jurul valorii de 0 fara nici o problema. Nu trebuie sa fie musai 0, s-a mai discutat in paginile trecute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.03.2022 at 22:49, ct_act a scris:

Se găsesc undeva valorile de referință?

Pentru 2.0 bitdi CUAA cât trebuie sa fie presiunea diferențială imediat dupa regen?

Ideal e pe la cel mult 7..8 hpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sautare,

cand ar trebui pus testerul pt a vedea presiunea diferentiala? Dupa regenerare? Am avut probleme cu egr-ul, l-am schimbat, totul merge uns, inca nu s-a facur regenerare si la mine e 7.5hpa...

sa mai verific dupa regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai veridica si dupa regenerare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   4 membri

    • adrian_mm89
    • vlahdacoroman
    • adrian001
    • orca
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!