Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 7 ore, sNaKeyy a scris:

@Vladone

Intreb pentru ca eu am 860km de la ultima regenerare si am 18g calculated...

Vorbești despre mașina din semnătură? Ajută-ne cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, aysmen said:

@detinator Cum se verifica km pe modulul ABS?Multumesc.

Off topic....nu stochează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/27/2020 at 8:13 AM, minu94 said:

Revin cu inca o poza la cateva zile. Iar am measured mai mare ca si calculated. Presiunea diferentiala era 12-13 hpa cu 0 offset

 

 

Un alt update: soot mass calculated 9, soot mass measured 18-19. Cand soot mass measured a ajuns pe la 20-21, a sarit si calculated la 20 (de la 9 si ceva) si a inceput regenerarea. Vreo parere? Comportamentul asta nu l-am vazut pana acum la niciun VAG cu DPF la care am mai masurat valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata.

In ultima perioada am folosit masina (Passat B8 2016 - 211.000 km) la mers prin oras mai mult si am observat ca intra Regenerarea destul de des (cam la 100 km). Nu mi-a aparut niciodata vreun martor pe bord. Am pus-o pe un VCDS si au iesit valorile de mai jos. 

Va puteti va rog pronunta fata de valorile citite?

Multumesc!

20200301_091207471_iOS.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan, da despre masina din semnatura. Nu am facut poza la ultima verificare cu obd-ul, dar am una aproapiata, la 780km si 17g.

scan_obd.jpeg

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai presiune diferentiala 12 la relanti?

Regenerare la 780km?

Ceva anormal se intampla.

Acum nu imi vine in minte decat ca ar trebui pus un soft original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am softul dieselgate pe ea si merge 80% extraurban. Asta ar putea explica de ce incarcarea este destul de mica in atatia km, probabil si-a facut regenerare pasiva destul de mult, mai ales ca nu merg chiar 'batraneste' cu ea :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pe ce coduri de motor s-a pus softul de Dieselgate? Pe mine m-ar interesa codul motor CNHA, 2.0TDI ultra de 140kw...s-a actualizat softul anul trecut si as dori sa stiu daca e inclus in lista de Dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica pe net daca masina ta are soft dieselgate, iti trebuie seria de caroserie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, sNaKeyy a scris:

Da, am softul dieselgate pe ea si merge 80% extraurban. Asta ar putea explica de ce incarcarea este destul de mica in atatia km, probabil si-a facut regenerare pasiva destul de mult, mai ales ca nu merg chiar 'batraneste' cu ea :D 

Da.

Asa se intampla si la mine cand o calc si sta temp pe dpf la 300 si grade.Scade soot masscalculated sau sta pe loc multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul asta, mai vezi ceva 'anormal'? :) 

Nu pot sa spun cu exactitate care sunt diferentele pre-dieselgate si post-dieselgate. Una majora ar fi ca start-stop activ imi opreste motorul inainte ca masina sa se opreasca de tot.. asta este foarte enervant pentru ca uneori se intampla la cedeaza trecerea, la sensuri giratorii, e de-a dreptul enervant si il cam opresc. Altfel dpdv al regenerarilor nu stiu ce s-a schimbat cu exactitate.. probabil mai multa cantitate injectata de adblue.. poate de aceea mi-au oferit si 3 plinuri gratuite de adblue :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai presiune diferentiala la relanti ..motor cald.. dupa regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce inseamna "tdi ultra", dar CNHA e un motor pe platforma EA288

Ori discutia cu dieselgate are sens doar pe motoarele de pe platforma EA189

Cel putin din cate am inteles eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Fiind nou pe taramul dieselurilor,va cer ajutorul in incercarea de a identifica unele probleme la noua achizitie:Skoda Octavia 2Fl 2.0 tdi cod motor CFHC.

Problemele ar fi doua:miros constant de motorina in spatele masinii si ocazional un fum albastrui (in cantitate apreciata)care din cate am putut concluziona apare in regenerare.Am ocazia sa fac o comparatie cu o alta masina din familie(A4 2.0 tdieuro 5 cod CAGA) la care nu am vazut niciodata acest fum.Tevile de esapament la Skoda sunt fara funingine(la fel ca la A4).

Episoadele de fum au fost 3 in ~3000km de cand am masina.De 2 ori in oras,cand am plecat de la semafor am observat un usor fum in retrovizoare,am ajuns la celalalt semafor iar la plecare a fost mai mult si a continuat sa iasa vreo 5 min,in timpul mersului,concomitent cu accelerarile.A 3 a intamplare a fost cand am ajuns acasa dupa un drum f scurt(15 min) iar in timpul parcarii am observat iar fumul.Am lasat motorul pornit in ideea ca va termina regenerarea(turatia ridicata+ventilatoare).De curiozitate am accelerat de cateva ori in gol si a scos acest fum(nu e abur si miroase pregnant a motorina cu o tenta albastruie).

Nu a consumat ulei,kilometrii ar fi 210k km(reali aparent),masina cumparata de la o pers care o folosea numai in oras.

Pe motor nu am erori stocate.Atasez 4 poze cu valori capturate dupa mers prin oras cateva ore,cu motorul cald,la relanti.

Ma nedumeresc cateva valori care indica valori negative(nu cred ca e normal).

Va multumesc anticipat.

84344715_1504634876368509_6669407680324435968_n.jpg

87446999_556204605254025_1080967775763038208_n.jpg

88112823_1553747028124102_4946579290104791040_n.jpg

88196482_589202421937815_324860210894077952_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boca Gavril Ion
On 3/1/2020 at 9:32 PM, Boca Gavril Ion said:

Salutare , vin si eu cu o problema, in urma scanarii cu vcds imi da aceasta eroare: Particulate trap bank 1 P2002 - Efficiency Below Threshold.

Masina isi face regenerari cam dese, observ asta la relanti, ca sta turata la 1000, in rest trage bine, fum nu scoate, tevile sunt curate, cand isi face regenerare simt caldura la teava de esapament. Turbina functioneaza in parametrii, iar injectoarele au valori intre 0.02 si 0.05. doua cu + si doua cu -

La presiunea diferentiala valoarea este cu minus(Acel senzor l-am schimbat, si tot cu minus ii valoarea). Iar masa de carbon tot timpul am vazut ca e 0.

Masina este un Passat B6 motor CBDC an 2009 

Secific ca masina are facuta ultima actualizare de soft!

Imi puteti da o parere?

Valori la relanti, cu motorul la 90 de grade

075 Particle filter; difference pressure -5 mba
078 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0 l
079 Particle filter; kilometers since last regeneration 0 m
080 Particle filter; offset for differential press. 0
081 Particle filter; oil ash volume 0.14 l
082 Particle filter; soot mass calculated 5.1 g
083 Particle filter; soot mass measured 0 g
084 Particle filter; time since last regeneration 0 s
157 Exhaust gas temperature before particulate filter 120 °C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

Salutare. 
Golf 6 2010 - 1.6 CAYC (cutie manuala).  

Ce parere aveti despre valorile de mai jos?

Mai pot merge cu ea fara sa am probleme cu dpf?

Log facut cu motorul oprit.

 

IDE00427-ENG101722   Filtru de particule:diferenþã de presiune-DIP_PF 0.17 hPa
  IDE00428-ENG100917   Filtru particule: deviaþie diferenþã de presiune-DIP_PF_AD[0] -2.57 hPa
  IDE00430-ENG102682   Filtru particule: stare regenerare dinamicã-STATE_RGN_PF 0 
  IDE00431-ENG102952   Filtru particule:  stare regenerare opritã-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000  
  IDE00432-ENG103847   Filtru particule: timp de la ultima regenerare-T_WOUT_RGN 16795.00 s
  IDE00433-ENG103279   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei-MASS_ASH_PF 100.0617946 g
  IDE00434-ENG102050   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã-MASS_SOOT_SIM_PF 14.44 g
  IDE00435-ENG101197   Filtru particule: volum funingine mãsurat-MASS_SOOT_PHY_PF 10.69 g
  IDE00436-ENG102397   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare-DIST_RGN 208.7 km
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 CAYC valoarea maxima de cenusa din ulei e de 70 de grame. Tu ai 100 de grame, e cam multisor. Ai peste 320.000 de km? Citeste topicul si fa loguri cum recomanda colegii, pentru o parere mai avizata.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, zebrocksky said:

Ma nedumeresc cateva valori care indica valori negative(nu cred ca e normal).

deci oferi diagnoza VAG?

Vezi aici postarea mea, chiar daca nu a raspuns nimeni, am reusit sa primesc confirmari de la alte 2 persoane ca acele valori cu -273 grade sint normale. -273C = minus absolut (0 kelvin)

Nu prea e ontopic, dar daca aici ai intrebat si nu a intervenit nimeni, sper ca e ok un raspuns si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u
acum o oră, vwmkv a scris:

La 1.6 CAYC valoarea maxima de cenusa din ulei e de 70 de grame. Tu ai 100 de grame, e cam multisor. Ai peste 320.000 de km? Citeste topicul si fa loguri cum recomanda colegii, pentru o parere mai avizata.

Multumesc pt sfat. Despre km ce sa zic 350k...in creștere. In rest masina se comporta ok. Toate schimburile la 10k. Să sper că nu o sa apara probleme la dpf prea curând. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc DETINATOR pentru raspuns,nu m.am gandit la varianta cu grade kelvin....totusi 0grade?Daca si altii au confirmat,atunci aia e.As fi curios si de celelalte valori daca ar fi ok.

Ps:Am postat aici,gandindu.ma ca am probleme pe partea de DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/3/2020 at 3:00 PM, powershot said:

Cat ai presiune diferentiala la relanti ..motor cald.. dupa regenerare ?

Weekendul asta sper sa se regenereze si sa pun obd-ul din nou pe ea si atunci iti pot spune cat este :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, detin un A3 2.0 TDI anul 2012, cod motor CFFB. Ce parere aveti despre datele referitoare la DPF? Care ar fi limitele? Aud tot felul de pareri. Masina are 189k km in bord si tind sa cred ca sunt reali la cum se prezinta de cand o detin.

Dupa cum se vede ultima regenerare a fost in urma cu 217 km, mai exact marti pe data de 3 martie. Tin minte ca am verificat in acea seara dupa regenerare si avea 5g la soot mass calculated. Va multumesc!

abccd.png

Modificat de danield79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate nu sunt... Dar important e cum merge. Deocamdată filtrul își face treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa oil ash .. km nu sint ok. Poti ajunge si la 500k km cu dpf orig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, danield79 said:

Buna seara, detin un A3 2.0 TDI anul 2012, cod motor CFFB. Ce parere aveti despre datele referitoare la DPF? Care ar fi limitele? Aud tot felul de pareri. Masina are 189k km in bord si tind sa cred ca sunt reali la cum se prezinta de cand o detin.

limitele ti le spune tot VCDSul, vezi ca mai e un parametru numit oil ash limit

km in bord au fost injumatatiti, real ai vreo 300.000 din pacate. Inca o dovada ca masinile astea duc mult si bine, daca sint atatea cu km dati inapoi si totusi proprietarii "le simt" ca fiind mult mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!