Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

VW CC 2013  229.000 km, motor CFGC,  dieselgate downgrade

regenerare la 422 km. dupa regenerare soot mass calculated 5,30. trebuia sa ajunga la zero?

presiunea diferentiala 12 hpa chiar inainte de regenerare este prea mare?

nu am vazut niciodata martorul DPF in bord pana acum

Picture1.png

Picture2.png

DPF FEB.2020.docx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează cât ai oil ash. În rest, atâta timp cât își face treaba, stai liniștit 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/25/2020 at 12:24 AM, minu94 said:

Salut tuturor,

Vin si eu cu niste intrebari pentru motorul din semnatura. Am observat ceva ciudat la filtrul de particule. Uneori, soot

mass measured ajunge sa fie mai sus ca cel calculated, iar dupa regenerare, acesta sa fie cu minus cu o valoare destul de mare. De asemenea, presiunea diferentiala nu e cam mare dupa regenerare? 
Acum o intrebare legate de injectoare, dar poate fix acestea influenteaza acest comportament ciudat al filtrului de particule. Am observat ca am o valoare destul de mare pe injectorul 4, dar atentie! Cand ma opresc la relanti, primele cateva secunde este pe la +0.40 apoi creste treptat spre valoarea din poza de 0.84. Atasez poze inainte si dupa regenerare.

A, era sa uit. Inainte de regenerare, a urcat brusc si soot mass calculated la o valoare apropiata de cea measured.

@EEXCALADE, o parere?

LE: primele 3 poze inainte regenerare, urmatoarele 3 dupa regenerare

 

 

 

 

Revin cu inca o poza la cateva zile. Iar am measured mai mare ca si calculated. Presiunea diferentiala era 12-13 hpa cu 0 offset

 

B00F34B2-E949-422E-A846-EB42467CA639.jpeg

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minu94  ai incercat sa apesi simultan power si vol down? Te salveaza de multe batai de cap :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne, ce legatura are cu ce am intrebat eu? :)) Telefonul acela il las in bord special pt urmarit datele. Mi-e mai usor sa ii fac poza cu alt telefon in loc sa stau, sa ma aplec dupa el si sa il scot din acel suport :P cred ca ai inteles de aici ca ar fi mai mare bataia de cap sa fac ce ai zis tu vs ce am zis eu

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intearca sa faci o recodare a senzorului  dpf.

Simuleaza o eroare pe el.. apoi i stergi si faci recidare.

E ciudata treaba. Nu am intalnit cu measured mai mare decat calculated. De obicei e invers.

 

Ai apk vag dpf ?

Daca da ... un print sa vedem acolo e tot la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si acela, Il pun maine sa vad ce zice. E undeva pe acest forum procedura de recodare a senzorului DPF?

Tocmai asta m-a mirat si pe mine, ca de obicei measured e mai mic ca si cel calculated. Stiu ca diferenta este data de ce parametri sunt folositi pt calcul. Daca nu ma insel, soot mass measured ia in calcul si presiunea din filtru, si ma gandesc daca acolo ar fi o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soot mas measured tine cont de multi factori.

Daca mergi mai agresiv cativa km o sa creasca asa face la cele cu minus.

Codarea o faci mai usor cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, F l o r i n said:

Postează cât ai oil ash. În rest, atâta timp cât își face treaba, stai liniștit 

Oil ash. 78,6 grame

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 
Passat B7 2013 - 2.0 CFFB (cutie manuala). 

245.000km (tind sa cred ca sunt reali). 

Ce parere aveti despre valorile de mai jos?

Am facut dyno si am scos doar 127 cai, in varianta stock. Mi s-a dat ca motiv filtrul de particule: “infundat pentru ca era inainte de regenerare”. 
 

Citisem undeva ca presiunea ar trebui sa fie intre 3 si 10. E adevarat?

Valorile din poze sunt dupa un drum de 200km. Ultima regenerare facuta acum vreo 400km, tot dupa un drum lung. 

3EA2A769-1C37-4711-ACE6-0EFAD88E1F01.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea este depasita pe filtru...deci,atata timp cat inca nu aprinde martor, nu face probleme....inca merge.

Inclin sa cred ca e posibil sa ii lipseasca ceva km din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km sant verificati pe serverul VW si in cutia DSG corespund citit cu VCDS.

Masina a avut dieselgate aprox. 40.000km. Masina merge foarte bine nu am erori de nici un fel.

Doar vroiam sa vad o parere daca trebuie curatat filtrul la valorile astea. Am observat ca la ultima regenerare la 423 km a avut soot mass measured 7,33 g când a pornit regenerarea

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF se curata de oil ash doar prin spalare nu prin regenerare, care la tine e peste limita data de producator. Sigur, vei auzi ca masinile merg si dupa aceasta limita, si merge si a ta, dar vezi de ex mai sus ca i s-a spus ca de asta nu mai iese pe dyno puterea care era de asteptat.

Coroborat si cu ceea ce au raportat altii, ca dupa curatare masina e mai zgubilitica, posibil sa fie o legatura.

Legat de soot measured: s-a explicat de f multe ori ca soot calculated e cel luat in considerare pt pornirea regenerarilor...

Deci ai cam toate raspunsurile, depinde doar de ceea ce vrei sa alegi, ce vrei sa faci cu masina, de finante etc

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n multumesc!
@detinator se curata de oil ash prin spalare sau prin regenerari si mers exterior?

Modificat de rudiRUDjr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/26/2020 at 10:57 PM, vidi said:

VW CC 2013  229.000 km, motor CFGC,  dieselgate downgrade

regenerare la 422 km. dupa regenerare soot mass calculated 5,30. trebuia sa ajunga la zero?

presiunea diferentiala 12 hpa chiar inainte de regenerare este prea mare?

 

On 2/27/2020 at 9:38 PM, vidi said:

Oil ash. 78,6 grame

Aproape imposibil sa fie reali km aia, desi spui ca a fost verificata pe cutie si in reprezentanta. Mai verifica si pe ABS si in RNS315 (daca ai). Soot calculated e ok, nu ajunge la 0 dupa regenerare. Si presiunea dif e acceptabila. 

Se pare ca DPF ul e unul din cele mai atent monitorizate componente de toata lumea. A studiat cineva si enorma lista de informatii/statistici pe care ECU o poate furniza despre DPF? 

 

dfpStats1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boca Gavril Ion

Salutare , vin si eu cu o problema, in urma scanarii cu vcds imi da aceasta eroare: Particulate trap bank 1 P2002 - Efficiency Below Threshold.

Masina isi face regenerari cam dese, observ asta la relanti, ca sta turata la 1000, in rest trage bine, fum nu scoate, tevile sunt curate, cand isi face regenerare simt caldura la teava de esapament. Turbina functioneaza in parametrii, iar injectoarele au valori intre 0.02 si 0.05. doua cu + si doua cu -

La presiunea diferentiala valoarea este cu minus(Acel senzor l-am schimbat, si tot cu minus ii valoarea). Iar masa de carbon tot timpul am vazut ca e 0.

Masina este un Passat B6 motor CBDC an 2009 

Secific ca masina are facuta ultima actualizare de soft!

Imi puteti da o parere?

Modificat de Boca Gavril Ion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ma puteti ajuta, va rog, cu o interpretare a valorilor DPF din VCDS? Masina e un A6 2.0TDI ultra din 06/2014, 190 cai, euro 6 cu AdBlue (CNHA), km 165.000 (reali). Ce am observat e ca in ultimele luni a facut mai des regenerari si nu stiu daca e o problema sau e infundat DPF, sau are legatura cu faptul ca prin Octombrie a fost nevoie sa actualizez ECU la reprezentanta (fiind acum ultima revizie de soft). Masina nu a dat erori si nu are stocat nimic pe Engine. Credeti ca ar ajuta sau e necesara o curatare la un service dedicat pt DPF? Multumesc mult.

Capture2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a jurat samsarul pe rosu ? Masina are lejer peste 250 000 km, cel mai probabil undeva in jurul valorii de 300 000 km in functie de cum s-a mers cu ea. In log-ul de mai sus sa inteleg ca motorul nu era pornit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina nu avea motorul pornit. Masina a avut fiecare intrare in reprezentanta pana in momentul in care am cumparat-o, asa ca daca valorile sunt proaste, alta e cauza ...si asta incerc sa aflu (am facut si drumuri mai scurte ultima perioada dar fara sa intrerup regenerarile). De ex, furtunul de retur de la rampa a fost ciupit, iar o perioada s-a scurs pe acolo motorina si s-a prelins motorina pe blocul motor pana in zona filtrului de particule(din spusele mecanicului). Ar putea influenta aceste valori? Se poata curata la o firma specializata?

 

P.S. am mai trecut un log citit cu vreo cateva saptamani in urma (aici motorul cred ca era pornit)

Capture.PNG

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca masina are vreo 285.000 km in realitate. In ce data e ultima intrare in reprezentanta si cu cati km? Cutie manuala sau auto? Pe modulul de ABS ai verificat km?

Lipsesc multe date, ce inseamna pt tine "cam des"? Inainte la cati km regenera? Vezi mai sus inca vreo 2 colegi cu motoare EA288 care raporteaza regenerari pe la 200km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e manuala, e din 2018 la mine si ultima intrare a avut-o in Feb-18 la 129k, inainte in Dec-17 la 123k, etc.  Regenerari la aprox 150 km, iar ultima data nu a facut de 275 (am incercat sa merg mai turat, poate are legatura..)

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vladone ultimii 275km in ce regim au fost facuti? Exclusiv bara la bara?

Intreb pentru ca eu am 860km de la ultima regenerare si am 18g calculated... mi se pare mult la tine incarcarea in doar 275km. De asemenea eu am oil ash volume 0.11L si considerabil mai multi km decat tine, iar tu ai 0.2L..... nu spun ca nu sunt reali km, ci doar spun ca pare a fi o problema cu filtrul.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut mai mult in oras, cu reprize de 30 km in afara. Ar ajuta oare o curatare la o firma specializata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!