Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

In primul rand inlocuit egr ul. Dupa valoarea mare,.in teorie dat jos dpf si curatat, avand in vedere ca ai 76. Am vazut care au depasit linistit valoarea data de producator.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la cat se încarcă filtrul fără să am probleme? Regenerarea se face intre 150-300 km, nu cred ca am vazut sa se faca mai tarziu. merita dat jos si dus la curățat in conditiile in care nu am avut nici o dată becul aprins?

20200130_111638.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, belami a scris:

Salut,

Masina a intrat in limp mode astazi in urma unei regenerari ale filtrului de particule.

Mai jos valorile ale dpf-ului. A mai fost eroare pe egr in trecut. Trebuie curatat dpf-ul si inlocuit egr-ul? S-a regenerat pana la 35%, sootul ajungand pe la 9g.

Masina: golf 6 1.6tdi cod motor cayc , km 220k.

Multumesc

 

Screenshot_20200206-194934_VAG DPF.jpg

Dacă nu ai avut mașina de nouă să fii sigur de numărul de km, este aproape sigur că îți lipsesc vreo 100k de km. Sunt câțiva pe forum (cu experiență) ce susțin că se depășește lejer valoarea maximă de încărcare a filtrului de particule, asta dacă motorul funcționează corespunzător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare dupa 600km.

 

 20200209_104715.thumb.jpg.4e5e691673be3a2f1226ec7424f8e1dd.jpg

Modificat de dolmarfan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de urmarit injectorul 3,de cele mai multe ori filtrele au de suferit din cauza functionarii defectoase a diferitelor componente a motoarelor

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@R Z F cred ca celelalte injectoare sint de urmarit, 3 ul doar compenseaza pt deviatiile celorlalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/3/2020 at 1:51 PM, CdeB said:

Va rog frumos o parere. Multumesc.

Am rezolvat datorita forumului si celor care rup din timpul si priceperea lor - multumesc - desi e mult de rasfoit se gasesc solutii sau cel putin decizii intelepte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus valoarea corecta la carbon mass conform formulei. Cum a ajuns zero, nu stiu.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P_20200217_090020.jpg.54a0a6ed97afa7a2e95afb50e3633b98.jpg

P_20200217_085746.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior. Last warning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma puteți ajuta cu o interpretare? De câteva ori s a aprins in bord semnul cu filtru de particule.

20200218_152318.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dubios ca ai soot mass calculat mai mic decat cel masurat. De obicei e invers.

Valoarea la cenusa ulei destul de mare. Dar din practica am vazut multe masini cu cenusa depasita si functioneaza bine dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, multe masini circula fara probleme cu valoare cenusei de ulei depasita. O fi pus constructorul o valoare acolo "sa fie" ne stiind ce sa intampla dupa +200.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O părere despre DPF?am schimbat ulei motul 507 c3 si face mai des regenerare.inainte făcea regenerare la 150 km si acum la 100km, masina avea tot motul in motor , eu am băgat motul x-clean plus. Si nu înțeleg dupa ce am schimbat ulei apare calitate ulei slaba!

masina este cumpărată din Germania. passat b8 2016 cutie manuala motor crlb. Probleme suspensie spate (trăncănit la gropi) Clanc pe stanga cand iau picior de pe accelerație si sunt in treapta 2. si daca credeti ca sunt km reali

IMG_6756.jpg

IMG_6758.jpg

IMG_6759.jpg

IMG_6760.jpg

IMG_6761.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 km.. e f f putin. Nu e de la ulei. Urmareste daca scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, miky2003adr said:

Salut. O părere despre DPF?am schimbat ulei motul 507 c3 si face mai des regenerare.inainte făcea regenerare la 150 km si acum la 100km, masina avea tot motul in motor , eu am băgat motul x-clean plus. Si nu înțeleg dupa ce am schimbat ulei apare calitate ulei slaba!

masina este cumpărată din Germania. passat b8 2016 cutie manuala motor crlb. Probleme suspensie spate (trăncănit la gropi) Clanc pe stanga cand iau picior de pe accelerație si sunt in treapta 2. si daca credeti ca sunt km reali

IMG_6756.jpg

IMG_6758.jpg

IMG_6759.jpg

IMG_6760.jpg

IMG_6761.jpg

E posibil sa fie... Sau sa ii lipsească ceva, nu fabulos de mulți. Irevant.... Contează cum se prezintă tehnic. Face foarte des regenerarea..... Aici este o problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, powershot said:

150 km.. e f f putin. Nu e de la ulei. Urmareste daca scade.

Daca e in mediu urban e cam asa, mai ales ca are deja peste 220 000km. Eu am motorizare CRLB si de nou se regenera sub 150 km in oras. Pe afara intre 250-350 depinde cat de tare ai mers pe DN cu masina... autostrazi 350 km in sus. Acum la aproape de 100 000 km nu s-a schimbat nimic la patern...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am schimbat egr-ul, am observat o creștere a numărului de km între regenerări și anume am făcut 670km aproape la mers preponderent extraurban și 450 la mers preponderent urban, astea cu ultimul soft pentru mașina mea. Uleiul este același tip ca înainte de a schimba egr-ul.

Modificat de nicusan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie urmariti multi parametri f atent .. adica monitorizati. Asta daca si motorul in stare tehnica buna si inj ok.

 

Banuiesc si softul sa iti faca asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Trebuie urmariti multi parametri f atent .. adica monitorizati. Asta daca si motorul in stare tehnica buna si inj ok.

 

Banuiesc si softul sa iti faca asta.

A zis ca de noua... putin probabil sa fie defectiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 1.6 TDI DCXA 120 de cai regenereaza urban intre 200 si 230 de km, la 2.0 TDI care teoretic are noxele mai mari clar ca va regenera mai repede. Acum fiind rece afara intervalele sunt si mai scurte din cauza consumului crescut de combustibil, a faptului ca motorul nu atinge repede temperatura optima de functionare, etc,

Modificat de ddexter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o  intrebare  ... am o skoda superb  2.0  si   filtrul  de particule a fost dat jos si curatat .....  dupa curatare trebuia sa     modifice  masa cenusa  la 0?  ... am pus vcds ul pe ea si  masa cenusa este 255.0  si coeficientul de incarcare 12,4% 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • EEXCALADE
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!