Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut! Am observat si eu cresterea turatiei la 1000 rpm,atunci cand pornesc caldura in masina! Adica: o pornesc dimineata, sta turata la 1000 rpm cam 3-4 min,apoi scate la 800! Cand pornesc caldura urca inapoi la 1000 rpm! Inca o chestie am observat, se intampla atunci cand temperatura exterioara este sub 4 grade,este si simbolul fulgului de zapada in bord,daca este peste 7 grade exterior nu se mai ridica turatia chiar daca pornesc caldura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si la mn si cu baterie noua.. 

e logic cand e frig sa stea turata..  

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E logic dar când  apa este la 90 nu ar trebui sa stea turata ....la mine mă gândesc să nu fie rola de la alternator sau bateria prea mare de 75 A din construcție ar trebui sa fie 60 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul cand cade de tot ii dau OFF si la dpf si la egr....cunosc care au facut treaba asta si masina.merge mult mai bn.consum mai bun si trage mai bn.an nou fericit la toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu doresc sa nu mai treci itp.ul..sa te opreasca politia si sa iti confiste masina..dupa ce faci ce ai spus mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi bateria si alternatorul! Ambele sunt in parametrii normali! Dupa cum a zis si colegul de mai sus,si din ce am mai auzit,e normal sa stea turata la 1000 rpm cateva minute cand e frig afara, sub 3 grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine nici nu se misca acul la apa si scade turatia,aproximativ dupa 4-5 min!

la tine este o problema undeva,mergi la un service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu ai inteles dimineata cand e rece e normal sa stea la 1000 pentru ca e rece  si sa scada dupa 4-5 minute asa face si a mea dar cand apa este la 90 de grade si incepe sa ridice turatia la 1000  atunci ori face regenerare ori cum zice si Eexcalade load managementul ..consum prea mare de curent si motorul încearcă să compenseze prin ridicarea turatiei (baterie consumată sau alternator care nu încarcă cum trebuie) 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutiile, spray-urile pentru curatat dpf nu sunt ok ? Am vazut cat de usor se poate introduce o solutie pt curatat in dpf in diferite clipuri.

Nu a incercat nimeni varianta asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spray nu faci nimic mai mult îl înfunzi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am un Passat b7 140cp, DSG. Vara asta mi-am anulat EGR-ul soft, de atunci DPf-ul nu se mai regenereaza decat daca merg turat in afara orasului. Un an inainte am mers numai in regim de oras fara sa apara vreodata becul de DPF, deci regenerarea se facea in regim de oras fara sa stiu cand o face. Poate fi un senzor comun cu EGR-ul  sau noul soft are o problema de nu poate face regenerare in regim de oras?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr.ul se anuleaza impreuna cu dpf ul din cate stiu...dar mai bine nu le anulai...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e adevarat! Eu am anulat dbf ul fara sa anulez si egr! Merge impecabil, nu mai am treaba regenerarilor/consumului!

în urmă cu 4 ore, ovimoc a scris:

Salut, Am un Passat b7 140cp, DSG. Vara asta mi-am anulat EGR-ul soft, de atunci DPf-ul nu se mai regenereaza decat daca merg turat in afara orasului. Un an inainte am mers numai in regim de oras fara sa apara vreodata becul de DPF, deci regenerarea se facea in regim de oras fara sa stiu cand o face. Poate fi un senzor comun cu EGR-ul  sau noul soft are o problema de nu poate face regenerare in regim de oras?

Multumesc.

Salut! Mai bine anulai dbf ul si lasai egr cum am si eu! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, 22NED said:

Nu e adevarat! Eu am anulat dbf ul fara sa anulez si egr! Merge impecabil, nu mai am treaba regenerarilor/consumului!

Salut! Mai bine anulai dbf ul si lasai egr cum am si eu! 

De cat timp ai anulat dpf-ul si cam cati km ai facut ?

Vad ca esti din Falticeni, imi poti spune in privat unde l-ai anulat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DinuC Te asigur ca ai anulat dpf-ul degeaba ,filtrele astea tin lejer 500 mii km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE     nu l-am anulat.  Daca ai o alternativa fiabila, o astept cu nerabdare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti platesc dpf oe  nou daca iti intretii masina la mine si iti face probleme pana la 500 mii km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa. Din raspun inteleg ca variante exista, nu doar inlocuirea lui ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine lejer 500 mii km (am 3 buc in intretinere la taxi) cu conditia ca motorul sa ok (fara erori ,revizii la timp ,ulei bun ...)

Se pot si curata ,cu succes garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate! Am vazut touareg cu 800 mii km si era filtrul original!

la mine filtrul era bun,doar ca singura problema era aceea ca ma stresau regenerarile foarte dese! Trebuia sa stau pe langa masina sa si faca treaba sau sa ies cu ea de nebun pe europene...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!