Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Tocmai de la asta trebuie început, citirea erorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza stilul de condus si ne dam seama imediat de unde se trage.Daca iti place sa o calci la fiecare intersectie, e normal fenomenul, mai ales daca masina are ~400.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce sa fie normal daca o calca. ?care sa fie explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o ardere eficienta a motorinei trebuie indeplinite doua conditii principale: pulverizare fina a combustibilului si amestec optim aer-motorina, pentru obtinerea acestui amestec optim, motoarele diesel au turbocompresoare. In cazul accelerarilor bruste pana in aproximativ 1800 rpm, de unde incepe turatia optima pentru functionarea turbocompresorului, rezulta un amestec bogat in combustibil din cauza unei cantitati insuficiente de oxigen. Foarte bine se observa acest lucru la motoarele diesel fara DPF, cand la accelerari bruste ramane un nor de fum in urma. Am incercat sa dau o explicatie cat mai simpla, problema fiind mai complexa.

Cateva explicatii suplimentare se pot citi si aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am un VW Touareg 2008 3.0 TDI cod motor BKS,avand eroarea de mai jos si nici nu reusesc sa ii fac regenerare la filtru de particule prin VCDS,ma poate ajuta cineva cu idei pentru rezolvare?

            
1 Fault Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
               P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 337245 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.14
                    Time: 22:48:58

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    (no units): 0.0
                    (no units): 34.0
                    (no units): 15.5
                    Temperature: 106.2°C
                    Absolute Pres.: 10.2 mbar
                    Pressure: 21 mbar


Readiness: 0 0 1 1 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in cauza: Tiguan 4motion 2012 2.0 TDI CR 170 cp manuala (distributie si revizie facuta in urma cu 2 saptamani)          

KM: 107 000. Mi s-a aprins martorul de DPF fix acum seara cand am ajuns in fata blocului. Range mai avea 80 km. O sa incerc maine sa ii fac o regenerare pe un drum intins, azi n-am mai avut rabdare, tot orasul era bara la bara, sper ca nu e problema:huh:. Masina a fost folosita in ultima perioada doar pe distante scurte si doar in traficul asta infernal din Bucuresti. Totusi, mi se pare cam repede problema cu care ma confrunt avand in vedere ca nu are km prea multi. O sa revin maine cu un feedback.

Ceva pareri? Sfaturi de regenerare?

Multumesc! 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul normal .

Nu mai merge pe rezerva de combustibil.

Scoate-o la drum ,a3a 2500-2800 rpm si in max 15 min se stinge.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! ^_^ Nu s-a aprins inca rezerva. M-am uitat doar la range. O sa alimentez maine si incerc sa-i fac regenerarea. Sper sa fie ok!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Incearca sa o lasi sa si faca treaba cand se regenereaza! Acel martor se aprinde dupa mai multe regenerari nefinalizate! Din cate am citit,nu este ok la un euro 5 sa se aprinda acel martor!

sa faci exact ce a zis colegul de mai sus si  se va stinge!

sa verifici si nivelul la ulei,sa nu ai surprize sa fie ridicat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am probleme cu DPF-ul la  un Touareg 2008 avand eroarea P242F nu reusesc sa ii fac  regenerarea din VCDS urmarind toti pasi dupa ross-tech,daca ma poate ajuta cineva cu niste pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza un autoscan.

Sunt curios,cati km are masina?

Ai verificat cantitatea de cenusa depusa in filtru?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de servici ,aceeasi eroare  cu oil ash de 68g sa schimbat dpf-ul.

Ciudat ca masina avea 135k

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia cautata cauza colmatarii .

Un BLS are 180 g ,teroretic propietarul trebuia sa puna trei filtre noi ,masina merge normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.12.2017 at 8:46 PM, EEXCALADE said:

Adaptation ; 12

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

Salut. 

Formula de calcul este valabila pentru orice tip de motor? Daca nu, pentru CBAB, stii care ar fi acel coeficient? Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/16/2017 at 16:27, uratzelul_flo a scris:

Posteaza un autoscan.

Sunt curios,cati km are masina?

Ai verificat cantitatea de cenusa depusa in filtru?

 

Are  337245 km si 30g daca nu gresesc cum spun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i o regenerare fortata si o sa mai mearga

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma poate ajuta cineva cu niste pasi in vcds?, ca eu nu am reusit sa ii fac regenerare fortata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am urmat toti pasi acestia si nu am reusit sa o pornesc

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu erai pe rezerva cu motorina sau pe pilot automat. Daca pasii au fost corecti, incearca ca alta interfata, de preferabil una originala.

LE: nu mai da quote la mesajul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, sergiu18 said:

Pai ma poate ajuta cineva cu niste pasi in vcds?, ca eu nu am reusit sa ii fac regenerare fortata.

Ce masina,  ce motorizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, F l o r i n a scris:

Ce masina,  ce motorizare ?

3.0TDI BKS

în urmă cu 12 ore, EEXCALADE a scris:

Ce versiune de vcds ai folosit?

16.8.0

Aveam jumatate de rezervor,dar se poate sa fie din cauza ca imi da eroarea aceasta:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
               P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON

si am vazut la unul din pasi de pe ross tech spunea sa nu ai nici o eroare,posibil asta sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!