Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Sunt acum in mașină cu un bmr 2.0 tdi 170 cp  încărcare filtru era 158 am reușit să îl duc la 19 mai jos nu vrea foaaarte greu ...nu pot sa scap nici de eroarea p2002 curios că în relanti g450 îmi arată 9 mb iar offsetul  -2mb ceva nu e bine ..băieți ceva ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza grupurile 67-68-73 ,la relanti ,la cald,si eroare completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus că ia resetat azi cineva azi carbon massul la dus la 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masa de cenusa conform km 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_20171113_223802.jpg

IMG_20171113_223838.jpg

Îmi pare rău nu mai pot sa mai urc restul nu mă lasa

Mașina are 212000

Ce valoare noua trebuie sa ii bag 200??

Eexcalade dau o bere cat trebuie sa aibă masa de cenușă o mașină cu 200000??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești cel mai tare l-am pus 20 și a început să scadă dau o naveta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade esti tare tata ...

Sa dus la 10 încărcare  și scade se duce la 0 acum încă mai mergem ....când vii la Tulcea dau un borș de peste

La 60 l-am pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e rezolvata in proportie de 10% ,restul de 90% consta in gasirea problemei colmatarii dpf-ului .

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

212000*7/100*0.0046 = 68g

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mers mult pe oraș subturata nu a știut să iasă un pic cu ea sa mers și cu becul aprins până să colmatat ....regenerare completa acum încărcare 0 dar nu știu dacă e normal la carbon massul learned value acum îi arată -3.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.11.2017 at 11:10 PM, EEXCALADE said:

 

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

212000*7/100*0.0046 = 68g

Si la cele care au ash mass în L(litri),cum se calculeaza?

De exemplu la mine am ash mass=0.19 L

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, gabi_74 said:

Si la cele care au ash mass în L(litri),cum se calculeaza?

De exemplu la mine am ash mass=0.19 L

Vezi in imaginea de mai jos. Mai trebuie sa bifezi o optiune si iti arata si in grame. Relativ la formula, mie imi ies 52.9g...destul de aproape(zic eu) fata de ce afiseaza VCDS-ul.

dpf.thumb.jpg.bba757802dcf2582a5f21c7c5c7d691c.jpg

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

Ce spuneti de parametri filtrului? precizez ca ramasese blocat in regenerare si iam facut o regenerare fortata

 

edit :masina are 280.000

 

 

WhatsApp Image 2017-11-15 at 11.33.43 (1).jpeg

WhatsApp Image 2017-11-15 at 11.33.43.jpeg

Modificat de TM17DNI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, DeViAnS said:

@gabi_74 dupa calculele mele, cred ca in jur de 80-81.

Mie după formula îmi iese 79 g. 

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

134 carbon mass? aceasta aproximare este destul de mare ca valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat recent filtrul de particule cu unul second. La originalul depuneri 0,170l. Problema e ca acum face regenerarile la 40 km. Mi s-a spus ca au facut adaptarile ca si la un filtru nou. Sa fie problema de aici sau am nimerit un filtru prost (ei zic ca masina a avut 74k). E vorba de un Touran 2.0 CFHC. Lucrare facuta la reprezentanta VW. Mérési.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai omis ce era mai important ,si anume sa gasesti cauza colmatarii dpf-ului .

O defectiune la motor va infunda orice filtru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme sa caut? La reprezentanta au spus ca totul e OK , e normal la 230k km sa se infunde filtrul. Varianta lor sa trimit filtrul vechi la curatat si sa-l monteze la loc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, Luki_BE a scris:

La reprezentanta au spus ca totul e OK

Gresit raspuns, cum a spus @EEXCALADE cauzele pot fi si altele, incepi cu verificare EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns. Caut alt service unde mai pun si mana mecanicii, nu vorbesc numai dupa tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luki_BE La CR tine filtrul atata timp cat motorul nu-l infunda .

Am in intretinere taxi-uri rulate in Bacau cu 500 mii km cu dpf-urile de fabrica.

Din pacate reprezentanta respectiva ti-a inlocuit dpf-ul doar ca sa-ti ia banii ,fara a cauta cauza colmatarii.

DPF-ul se putea curata .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiti pe cineva priceput din Cluj m-ati ajuta mult. In 12 ani prima problema serioasa cu VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • SebastianPopescu
    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!