Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Va salut dragi colegi

am observat si eu dupa ceva timp cum ii face regenerareafiltrur  motorul  merge mai turat si parca  oscileaza in turatii  fum alb nu am vazut   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intra-adevar daca ii dau o acceleratie din scurt la ralanti si dintr-i data revine in jurul valorii de 750-800 rpm. Nu eram atent dar probabil si viteza ventilatiei interioare era undeva pe la gradatia 3 macar... bine ca stiu asta.  Multumesc de raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie de la consumatori, incarcare curent, etc.

cu VCDS-ul, verifica in blocurile de masura de pe Engine, cand si-a facut ultima regenerare si vezi daca se potriveste cu perioada cand zici tu ca si-a facut regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor, cum am putut sa fac o testare cu VCDS revin.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, bob7 said:

@danielstinga 260.000 km are masina?

Teoretic nu știu, practic 115 000 km..dar de ce ma întrebi. .??? Apropo pot sa fac regenerare la filtru încărcat 72 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic are 260 000 nici macar teoretic nu are cum sa aiba 115 000 ,cum a spus si colegul @EEXCALADE filtru a ajuns la capacitatea maxima pentru oil ash. dupa incarcare are km de care vb. nu e vb de 72% sunt 72 g oil ash. doar soot mass se poate regenera.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, bob7 said:

practic are 260 000 nici macar teoretic nu are cum sa aiba 115 000 ,cum a spus si colegul @EEXCALADE filtru a ajuns la capacitatea maxima pentru oil ash. dupa incarcare are km de care vb. nu e vb de 72% sunt 72 g oil ash. doar soot mass se poate regenera.

Ce ma sfătuiești în cazul asta?? Și de unde știi u ca are 260..000?? Apropoo  masina merge impecabil fără vreun bec aprins în bord măcar odată. 

Modificat de danielstinga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te sfatuiesc sa ii schimbi DPF la reprezentanta , sa ii faci update de software la ultimul nivel verificare injectoare, verificare distributie, verificare egr, ambreiaj-volant. am spus mai sus de unde stiu cat are.

de cat timp ai masina , unde a fost prima data inmatriculata?

la diagnoza ce erori ai?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, bob7 said:

te sfatuiesc sa ii schimbi DPF la reprezentanta , sa ii faci update de software la ultimul nivel verificare injectoare, verificare distributie, verificare egr, ambreiaj-volant. am spus mai sus de unde stiu cat are.

de cat timp ai masina , unde a fost prima data inmatriculata?

la diagnoza ce erori ai?

La diagnoza 0 erori..am mai spus masina Merge impecabil...dar am observat în vcds încărcarea asta mare pe filtru și tot în vcds îmi zice must be Replace..(adică înțelegeți voi)...si întrebam dacă se poate regenera cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate regenera oil ash, crezi ca vcds iti zicea sa il schimbi daca se putea regenera?. mergi cu ea cat mai tine. singura defectiune e cea de pe ceasul de bord cu km.:))) poate ii pui pe toti

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Vreti sa spuneti ca nivelul de oil ash poate ajuta la citirea kilometrilor reali ai masinii ?

In functionarea motorului se produc particule nearse de motorina . Prin regenerare acestea sunt arse in dpf si transformate in oil ash - cenusa care nu mai poate fi arsa .

Cand aceasta cenusa e prea multa blocheaza filtrul, solutia e sa tai filtrul si sa-l cureti, sau sa-l inlocuiesti sau sa-l scoti corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia e sa il schimbe la reprezentata. nu ai ce sa cureti iar anularea lui ii aduce cateva categorii de probleme noi, de ordin mecanic si legal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, bbogdanmircea said:

Vreti sa spuneti ca nivelul de oil ash poate ajuta la citirea kilometrilor reali ai masinii ?

In functionarea motorului se produc particule nearse de motorina . Prin regenerare acestea sunt arse in dpf si transformate in oil ash - cenusa care nu mai poate fi arsa .

Cand aceasta cenusa e prea multa blocheaza filtrul, solutia e sa tai filtrul si sa-l cureti, sau sa-l inlocuiesti sau sa-l scoti corect ?

da, se poate calcula orientativ, nr de km.

da, aceste 3 solutii exista - cea cu inlocuirea la reprezentanta, este cea mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anularea filtrului sau ''curatarea'' lui nu sunt solutii. singura solutie este inlocuirea.

in curand nu se va mai trece de itp fara filtru, operatiunea de anulare devenind infractiune (nu contraventie) asa cum e in multe tari din ue.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat RAR-ul analizeaza opacitatea gazelor si nu compozitia lor pot trece masinile cu filtrul DPF scos fara nici o problema.

EEXCALADE are o solutie de curatare care la el functioneaza ireprosabil de ceva timp, pur si simplu a pus cartusul DPF pe invers, vedeti la el pe topicul explicativ.

Pe de alta parte, valoarea aceea este o valoare estimata pe baza ritmului de condus, stresului la care a fost supus uleiul, combustibil consumat, nr. de regenerari.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact despre asta e vb - la ITP - la diesel - verifica opacitatea.

tot asa, ce a scris Dolfin este perfect adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula.

crezi ca nu stiu ce verifica ITP?

Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor?

NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru.

Scuze pt of topic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnic si din punct de vedere al costurilor nu se va putea ca o statie ITP sa analizeze gazele la un diesel.

Pe de alta parte daca se va impune obligativitatea conectarii la mufa OBD si interogarea masinii s-ar putea ca astfel sa se descopere lipsa DPF daca softul nu este bine facut.

Oricum, daca foloseste motorina scumpa si ulei bun poate sa prelungeasca viata DPF-ului pana cand, dupa ce se face regenerarea presiunea diferentiala este iesita din limite.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic - nu masinile ne otravesc, ci altele - stai linistit. 

nu cred ca gasesti multa lume care o sa plateasca la reprezentanta minim 1500 euro sa schimbe DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off:

Nox poate favoriza aparitia cancerului pulmonar.

Da , in cazul in care nu poate plati 1500 euro pt DPF ramane variata de vanzare a masinii la dezmembrari.

Buna remarca colegului @Dolfin de a merge pana presiunea diferentiala dupa regenerare va fi prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bob7 

DPF-urile ,in functie de starea lor se curata cu succes . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 tdi nu am vazut nici un succes pana acum pe termen mediu sau lung. in general la  CR Dpf e mai sensibil la curatarea chimica se duc metalele pretioase impreuna cu funinginea, in foarte scurt timp regenerarea devenind imposibila

ps: nu sunt incepator in domeniu chiar daca nu am timp sa scriu mii de posturi pe forum.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat de toate tipurile ,crede-ma merg perfect si pe termen lung daca starea motorului e buna .

DPF-ul de CR nu contine metale pretioase ,ele se afla in catalizatorul situat inaintea dpf-ului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi alta regenerare dupa alti 525km. toti acesti km mers in oras

 la mine regenerarea tine 10 minute asa  sa zic..o fi bine nu o fi  pana acum nu am avut martor aprins

fum nu vad sa iasa mult. bafta la toti

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are VAG Com 11.5 si nu a putut sa comunice cu masina(la masina lui un O2 FL MY 2012 merge brici) , deci trebuie sa caut pe altcineva :( care are ceva mai la zi 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   3 membri

    • SebastianPopescu
    • jnipy
    • adrian_mm89
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!