Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Recomand sa il schimbi numai la reprezentanta pe culanta sau nu, vezi ca e un topic dedicat pentru EGR la 1.6 TDI unde sunt dezbatute toate optiunile. Citeste tot ce sa scris aici :

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb daca a mai patit cineva asemanator si sa nu fie piesa in sine defecta.

Cautand pe internet problema, posibila defectiune poate fi cauzata si de un cablu uzat. La mine simptomele se manifesta cu intermitenta, fara constanta si fara o regula anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EGR-ul tau nu e nimic de curatat,si din pacate nici culanta nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24/02/2016 at 10:07 AM, RobertDaniel said:

 

Salut,

Revin din nou cu problema mea.

Am ajuns la ProMotor Real Service si ii recomand din tot sufletul.

Am cerut o diagnoza din care a reiesit urmatoarea problema:

P040700 Senzor pozitie recirculare gaze esapament - Semnal prea mic/jos. Domnul mecanic mi-a explicat ca acesta este inclus in EGR si au spus ca pot incerca sa il curete sau eventual sa schimbe tot EGR-ul. 

As face aceasta operatiunea la ei, dar in acelasi timp as incerca la MIDOCAR poate mai am o sansa sa imi ofere culanta si sa nu platesc piesa avand in vedere ca am reviziile facute in reprezentanta VW.

Salut, am revenit cu o noua veste.

Am ajuns la reprezentanta si defectiunea vine de la racitorul EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Azi am reusit performanta sa infund "din nou" filtrul pe particule.

Cu motorina aproape pe rosu...mi s-a aprins martorul...Stiind ca regenerarea incepe dupa ce ai cel putin 1/4 de rezervor, am mai mers cam 70 km pana sa alimentez, cu circa 5 opriri. Am facut plinul si bineinteles ca om grabit ce sunt nu am mentinut turatia intre 2000-2500 cu a 4-a sau a 5-a, ci i-am dat pedala. Ideea e ca in vreo 35 km parcursi, bineinteles cu configuratia terenului defavorabila unde eram obligat sa reduc si sub 50 km/h, implicit viteza a 3-a, am tras pe dreapta, am oprit si am pornit motorul sa vad daca se stinge pictograma filtrului. A doua mare greseala. Pictograma a mai ramas 2 min, s-a stins apoi, dar surpriza...apare marotrul sprirala+ limp mode ! Hent careu ! am ajuns cu ea acasa dupa inca 25 km si i-am facu scan. Iese eroarea din atasament. Acum, nici pe valorile DPF nu ma lasa sa intru (probabil interfata piratata) - din nou atttach.

Regenerare fortata...nu i-am mai facut personal, iar cand intru sa ca bag codul 27971 sau care o fi el , nu se intampla nimic.

Are cineva o procedura de regenerare fortata ? Reusesc sa o fac eu sau trebuie neaparat sa merg la service ?

Multumesc

Eroare.png

Interfata.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti merge acel cod ptr regenerare. La CR-uri il genereaza interfata. Functie de gradul de incarcare se poate face standing sau in merg. Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu solutionarea problemei. Am fost la service si am facut regenerarea forțată de pe loc.30 min a durat operațiunea.  Sa vad ce fac cu interfata sa.nu pot citi valorile DPF. Week.end placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din semnatura, motorizare euro 6. Filtrul de particule la acest motor este unul foarte activ, adica se regenereza foarte des, desi extraurban conduc masina mai sportiv, niciodata nu las turatia sub 2000 rpm si la depasiri vede si 3500-3800 rpm. Dar in oras unde de altfel merg destul de linistit, ca oricum nu are rost sa te agiti : de exemplu saptamana trecuta am facut doua drumuri extraurbane una de 300+ km celalalt de 400 km. De luni pana astazi(joi) am avut de umblat in fiecare zi circa 30-40 km de umblat in Cluj, fara sa intru in centru, unde sunt cele mai mari ambuteiaje. Atat a putut fara regenerare...4 zile...si in cei 6000 km am observat la 4-5 zile face o regenerare (se aude, nu ajung sa se aprinda becul de filtru colmatat). Probabil astea de euro 6 asa ating aceasta norma, dar totusi mi se pare ca o face foarte des( de frica filtrului colmatat mai bine ma duc si dau o tura de 20 km in afara orasului - ca de stat 30 de minute la relanti nu am stare -) si vi se pare normal? Intreb si eu... altfel multumit de motorizare in cei 6300 km cat am facut cu ea...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine chiar  azi a facut regenerarea dupa 800 km de la ultima regenerare.nu merg subturat nicodata.

 o fi bine la acesti km regenerarea? a si inca ceva,la voi  dupa regenerare nu vi se pare ca masina trage mai  bine? la mine da,zici ca zboara:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, exact, imediat se simte ca trage mai bine masina! Si la mine pot sa ajung cam la 1000 km daca merg exclusiv extraurban... urban este in stare si dupa 200...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb la 2200-2400 turatii si in regim de croaziera merg pe la 1800-2000, iar retrogradarea o fac la 1400-1600 (ma refer la situatii normale, nu la depasiri sau la drumuri in urcare). La cei 250.000 Km, masina isi face regenerarile la 900-1000 Km.

Quote
Quote

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simte ca motorul are mai multa viata dupa regenerare dar si consumul scade putin.

La motorul meu regenerarea o facem cam la 1000 km (aprx. 80% din km ii fac inafara orasului si mers constant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu DPF-ul (motor 2.0 TDI CR CBDC), v-as ruga  sa ma ajutati cu o parere. 

Am masina intr-un service unde i-au schimbat sonda lambda, senzorul de temperatura de langa turbo fara rezultate.

Ma enerveaza atat de tare, incat sunt la un mic pas de DPF-off.

Spirala clipeste si am urmatoarea eroare:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)

P0544 - 000 - Circuit Malfunction

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1

Reset counter: 255 Mileage: 181630 km

Time Indication:0

Date 2015.14.13

Time 14:24:13

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! astazi mi s-a intamplat si mie sa mi se tureze motorul de unu singur,odata ajuns in parcare,venind de la un drum in afara de 500 de km...am lasato 20 de minute pornita in speranta ca isi va reveni la normal turatia,dar degeaba..stiti cumva o fi incercat sa si faca regenerarea la dpf sau o fi fost din alta cauza..

IMG_0276[1].JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat,  03L 906 088 AP (03L906088AP) Sensor, exhaust gas temperature, a fost de vina.

Vine doar pe Original (Made in Japan). A fost 650RON.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut regenerarea dpf.ul.data viitoare nu mai oprii motorul inainte de a termina regenerarea.:cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, MariusPD said:

A facut regenerarea dpf.ul.data viitoare nu mai oprii motorul inainte de a termina regenerarea.:cool:        poi si cat trebuie so tin pornita? 

salutare! astazi mi s-a intamplat si mie sa mi se tureze motorul de unu singur,odata ajuns in parcare,venind de la un drum in afara de 500 de km...am lasato 20 de minute pornita in speranta ca isi va reveni la normal turatia,dar degeaba..stiti cumva o fi incercat sa si faca regenerarea la dpf sau o fi fost din alta cauza..

poi si cat trebuie so tin pornita?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o lasi pornita pana termina regenerarea.cand vezi ca acul revine unde sta la normal;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Va salut, se intampla sa nu revina singur acul la RPM, dar daca pisti putin acceleratia isi revine, in cazul in care procesul de curatare s-a terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da daca ciupi putin acceleratia isi revine,am observat si eu,,,dar nustiu daca este indicat s-o faci in timp ce isi facw ea ciclu ala de regenerare..totusi nu inteleg dc dureaza atat de mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dureaza atata pt ca depinde cat de incarcat este.nu are nici o problema daca pisti un pic acceleratia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a intrat filtrul in refacere, am mers vreo o jumatate de ora la turatie de 3000 si nu a mai coborat turatia sub 1000. Nu apare nici o eroare. Ce as putea face? Cred ca s-au consumat pe putin 10 litri de motorina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste regenerare si  dureaza aprox 15 min ,NU 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!