Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

multumesc de sfat... am scapat ieftin.... :D am schimbat senzorul si s-a remediat problema... numai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,am si eu o problema destul de stresanta , de vreo saptamana probleme la pornire ori la rece ori la cald la fel ,pun contact dau cheie se invarte dar nu porneste,impreuna cu niste amici mecanici am luat am masurat verificat fise,bujii delcou si am ajuns la bobina de inductie valori zero nimic era moarta , m-am dus am cumparat bobina noua am venit am montat-o am pus contact si a pornit masina s-au mai facut mici verficari cu motorul pornit si era ok , am zis sa opresc motorul si sa pornesc din nou sa vedem e totul ok ,,ce credeti ??? numai pornea ,masurat iar tot etc,, bobina noua indica valori zero moarta fara vlaga ,, am montat bobina veche la loc si SURPRIZA porneste motorul ,, pana la urma am montat la loc bobina noua si porneste si aia ,,ce ar mai putea fi ? unde nu suntem atenti ? am scapat ceva? rog ajutor ,mi-e teama sa nu raman iar la dracu'n praznic ca ieri. precizez ca am bujii noi,capac delcou+lulea noi ,bobina noua .. astept un raspuns de la voi ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul Hall si senzorul de temperatura al lichidului de racire. Daca senzorul Hall este defect si nu vede ca se invarte motorul atunci bobina nu o sa dea niciodata scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat senzorul hall exact cum zice in manual ,trebuie sa dea valoarea de 9 V la mine da 10 V ,,acolo zice ca daca da mai putin de 9 e defect,sa inteleg ca e bun ? ,,am verificat bobina ,cablul care intra in ea , arata 12 V deci si aia e ok, ,,aseara iar am ramas cu masina in balarii ,,,dupa ce am dat de 7 ori la cheie am pus la loc bobina veche , a pornit motorul ,l-am oprit ,am mufat bobina noua ,am pornit motorul si am plecat ... nu mai inteleg nimic si nu vreau sa ma apuc sa schimb piese in nestire,,asa ca sunt deschis la noi propuneri ...daca mai aveti careva vreun sfat vreo sugestie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand ii vine ei nu da tensiune la bobina. Ar fi interesant de stiut daca da benzina atunci cand nu porneste, asta ar putea schimba datele problemei.

Eu zic sa verifici si senzorul arborelui cotit (crankshaft senzor). Mai intai curata contactele si partea aia unde citeste pozitia volantei (fiind magnetic aduna pilitura si alte mizerii pe acolo) si vezi daca mai face.

Daca se incapataneaza sa nu porneasca, verifica-l dupa procedura din atasament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina da ,pompa merge ,e ok ,nu ma dumiresc unde e senzorul ala cu toate ca am impresia ca l-am verificat ,am verificat mai multi senzori toti au 9-10 V.bineinteles ca iar m-a lasat acum o ora si am stat 40 de minute in ploaie sa pornesc masina ,,acum am ajuns acasa cu spumele de rigoare ,,ce ar mai putea fi ? ma gandesc sa-i dau foc ..mi-a stors nervii ,ce am observat eu e ca face mai mult la cald ,,adica daca ma opresc undeva 15-20 de minute si motorul nu se raceste suficient face problema asta ,si ca sa o pornesc trebuie sa mufez bobina cealalta sa-i dau cheie s-o scot sa mufez iar bobina noua si porneste dupa care e totul ok ,,motorul toarce nu are absolut nici o problema ,, 150 km azi facuti cu oprire cu pornire oprire si iar pornire acum pe seara am fost la cumparaturi si cand sa plec ..oha...poate mai stie careva vreo smecherie dasta tehnica ..nu mai am idee..

ps: lupo_bv poate ai alta poza cu senzorul ala de la arbore ,nu ma dumiresc deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face probleme la cald,verifica si senzorul temperaturii lichidului de racire.Cel mai bine se verifica senzorii si restul componentelor cand motorul nu mai porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am verificat,il verific maine si revin cu noutati , ai idee ce valori trebuie sa aiba? sau o schema ceva? si referitor ce ai zis sa verific cand motorul nu porneste ,cea mai ciudata verificare la bobina a indicat si zero si bobina noua si cea veche,umblu cu bobina de rezerva in portbagaj ,si am uitat sa mentionez ,acum vreo 2 saptamani un firicel mic de fum din spatele volanului dar nu i-am dat mare atentie numai ca atunci masina mergea totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici nu aveai cum sa te dumiresti. Scuze de inducerea in eroare, dar in autodata senzorul Hall este denumit Crankshaft position sensor, naiba stie de ce pt ca dupa mine ar trebui sa-i zica camshaft pozition sensor. Ca sa-mi dau seama am comparat schemele electrice din autodata cu cea din Elsa.

In fine nu conteaza denumirea, ideea este ca tu nu ai facut verificarea completa a senzorului hall, tu ai verificat numai daca vine tensiune la el, nu si daca da impulsuri, mai uita-te o data in procedura sa vezi ca se verifica cu un led daca licare atunci cand incerci sa pornesti (pentru asta trebuie sa ca mufa de la senzorul Hall sa fie conectata si led-ul sa fie in paralel cu pinii 2,3, vezi ca arata in desen cum).

In atasament ai verificarea ECT. Incearca sa o pornesti cu mufa scoasa cand face figuri, ar trebui sa o ia daca ar fi din asta.

Firicelul de fum nu cred ca are legatura cu problema, vezi ca este pe undeva un topic despre asta.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu ledul la senzorul hall dar steckerul ala e din plastic nu din cauciuc si nu inteleg cum se poate desface si masura cu ledul ,pana la urma am pus 2 fire legate la un led am montat steckerul si nu pornea motorul, la senzorul de temperatura a pornit motorul si cu el scos si cu el pus , e bine? la masurare a dat 2300 ohm ,ce mai urmeaza? sau e bulit ala de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufele din senzorul de temperatura si sonda lambda pe rand doar cand nu vrea sa porneasca si vezi daca o ia atunci. Daca pleaca cu una din mufe scoase atunci acolo e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan am rezolvat problema cu pornirea prin curatarea lamelelor de la capacul de delcou plus luleaua aia ,aveau o negreala pe ele,nu stiu daca de acolo o fi fost problema dar de 3 zile porneste normal si la cald si la rece,acum sa vedem cat o tine ca eu nu sunt convins ca de acolo ar fi fost buba.

in urma verificarilor am gasit si rahat de soricel pe ;la motor,sper sa nu se apuce soricelul sa roada cablurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a revenit, plus o alta problema,i-am dat cheie ,a pornit si dupa 2 secunde parca s-a inecat si s-a oprit ,dupa care am pornit din nou dar parca nu mergea normal ca de obicei ,mai are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-B777NEB-1.txtprobleme mele cu pornirea persista ,azi am facut o diagnoza ,o sa atasez aici logul de la diagnoza ,poate ma ajuta careva cu un sfat ceva ca sa nu incep sa schimb piese aiurea .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99.9 grd temperatura motorului? Cam mare zic eu. Mie cand mi-a decedat termocupla si a crescut temperatura motorului la fel mergea balbait si se oprea. Verifica termocupla, sa nu cumva sa fierbi motorul, daca nu s-a intamplat asta deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza a fost facuta cu motorul oprit sau pornit?

Intreb pt ca, din ce am citit pe aici pe forum, senzorul Hall da eroare cu motorul oprit chiar daca est bun.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci la sectiunea engine de ce iti arata temperatura si turatia motorului?

Daca ai facut verificarea cu motorul oprit e k sa iti dea eroare la Hall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e cu motorul pornit ce apare la sfarsit la diagnoza ,restul e cu motorul oprit ,de mentionat ca la 100 grade fix porneste ventilatorul si apa scade la 90 dupa care iar urca la 100 si tot asa ,in bord imi arata 90 mereu nu sare de 90 ,termocupla e acelasi lucru cu termostatul ? e posibil sa mi se opreasca motorul in mers de la asta? sau chestia cu pornirea? vad in logul de diagnoza ceva cu imobilizator, sa fie si ala un motiv? sau eroarea de la airbaguri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok temperatura, asa sunt facute instrumentele de masura, pentru o plaja de temperaturi acul sta fix (ca sa nu intri in panica atunci cind acul ajunge la 100 grade).

Termocupla este senzorul de temperatura din radiator care porneste ventilatorul, practic este responsabila de regimul de functionare al motorului la temperaturi mari.

Termostatul este o supapa mecanica pe circuitul mare de racire al motorului, ea este responsabila de regimul de functionare al motorului la temperaturi mici, adica nu da drumul apei pe circuitul mare pana cand nu ajunge la 90 grade.

Eroarea de airbag-uri nu are treaba cu pornirea.

La imobilizator "No fault code found" inseamna ca nu a gasit un cod gresit, deci este ok dupa parerea mea.

Referitor la opritul in mers citeste si prin topicul asta

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat ce era mai important,la alternator trebuie sa schimb rulmentii ca au inceput sa huruie ,baiatul asta de mi-a facut diagnoza mi-a zis ca alternatorul nu mi da destul curent sau ceva de genul asta , aparea 13 v iar cand porneam si farurile sau casul ,scadea pe la 12 si ceva,asta e ce vedea el in diagnoza

@lupo_bv , treaba aia cu opritul in mers mi-a facut-o de 2 ori doar ,asta cu pornitul e durerea mea mare,cand se incalzeste motorul ma rog de ea sa porneasca,dar am observat ca in mers mai imi da cate un rateu iar acul de la turometru se duce singur de nebun dupa care revine, ieri de exemplu la 60/h mi-a dat un rateu si m-am uitat la turometru de la 2500 s-a dus singur in 3200 3300 dupa care a scazut la loc,cand dau cheie flashuie bordul nu stiu cum sa zic parca pt o secunda se intrerupe curentul in toata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai neaparat sa rezolvi problema cu rulmentii la alternator pt ca te lasa in drum, eu sunt patit, noroc ca nu eram departe de serviciu.

A doua, eu zic sa verifici instalatia la bord pt ca se pare ca nu degeaba a iesit firicelul ala de fum.

In rest grea treaba :banghead: . Nu stiu daca o sa-ti foloseasca dar am facut un mic studiu statistic cu problemele posibile (nu le-am facut eu, le-am extras din autodata), cu cifre am indicat de cate ori se regaseste fiecare cauza in cele 4 categorii de probleme cu care te confrunti.

Lasand la o parte problema cu misfire care apare doar sporadic din ce am dedus (dar nu trebuie neglijata), vezi ca presiunea/pastrarea presiunii de combustibil, neetansari la sistemul de admisie aer si vacuum si senzorul de pozitie al clapetei se regaseste in toate categoriile.

Pe locul 2 (aici i-am contabilizat numai pe cei ce se regasesc in probleme de pornire) sunt: pompa de combustibil sau releul pompei si actuatorul de control al vitezei de ralanti.

In plus din ce ai mai zis tu, faptul ca se tureaza si ca mai da cate un rateu indica faptul ca ia pe undeva aer fals. Incearca sa dai cu gaz de la bricheta pe langa corpul clapeta si pe unde mai circula aerul, daca ai fluctuatii de turatie atunci este clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum 2 rateuri si de fiecare data s-a oprit motorul,in momentul cand a dat rateuri a urcat turometrul,a coborat brusc si s-a oprit motorul, in rest rateuri in mers foarte foarte rar.o sa -i schimb contactul ca are si joc + firicelele de fum ,o avea legatura cu pornirea banuiesc ,le iau pe ghicite,si senzorul de temperatura care vad ca motorul porneste si cu el pus si cu el scos,asta am inteles ca e problematic ca o fata mare. imobilizatorul e posibil sa fie defect si sa nu -l arate in diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!