Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Am si eu problema asta, la mine porneste la a doua si la temperaturi foarte scazute o ia la prima, pentru ca trage socu'. Eu m-am obisnuit cu ideea.

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul de pornire la rece injecteaza combustibil doar cand temperatura lichidului de racire este sub 15 grade.

Verificarea corecta a acestui injector se face astfel:

-se demonteaza mufa de la senzorul de temperatura, si mufa de la injectorul de pornire la rece.Se conecteaza aparatul de masura pe terminalele mufei de la injectorul rece si in timp ce se actioneaza demarorul aparatul trebuie sa indice tensiune intermitenta cca 1-4 secunde.In caz contrar se verifica firele de la ecu la mufa injector sa nu fie defecte.Daca este tensiune,se demonteaza injectorul de pornire la rece,cu mufa scoasa de la senz. de temp. a apei,se demonteaza si mufele de la celelalte 4 injectoare si se da la automat.Daca injectorul la rece(avand mufa conectata-si verificata in prealabil) nu pulverizeaza benzina este defect.

Practic scoti mufa de la senz. de temperatura,pui contactul si pornesti masina.Daca pleaca usor,fie este senzorul defect fie temp. apei nu este sub 15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 3 motor de 1800 din 1993 am probleme cu el la pornire porneste decat impins, dupa ce porneste nu mai am pobleme cu el porneste la prima cheie, daca il las mai mult timp nepornit am aceeasi problema. Are distributia, pompa de benzina, filtrul de benzina schimbate ce ar trebui sa ii mai schimb?

Am scos mufa de la senzorul de temperatura si tot impinsa porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica a contactului ai verificat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea electrica a contactului am schimbat-o si electromotorul nu cred ca este pentru ca motorul invarte dar nu porneste decat impins, invarte dar nu porneste ca si cum nu i-ar veni benzina. Pompma trebuie sa bage benzina cand pun contactul sau cand dau la automat la mine baga cand dau la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine baga cand ii pun contactul. Se aude . Baga pana se stinge becul de la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul de la pompa de benzina in cazul asta. (il gasesti a panoul cu relee/sigurante).

Asta daca atunci cand pui contactul nu se aude nici un zgomot din portbagaj pret de cateva secunde(2-3). Ea trebuie sa bage si inainte de a o porni.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude pompa de benzina baga benzina dar baga doar cand dau la automat. Asa trebuie sa bage?

cand pun contactul se aude pompa dar nu baga benzina decat cand dau la automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu golful meu de 1800 in mers tremura isi revine si apoi iar face, face asa numai cand accelerez uneori si consuma fff mult ce as putea fi? Are ceva infundat?

iar diminetza porneste ffff greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti da si mie va rog niste detalii despre EPURATOR? Am inteles ca ar trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este rupt prinde aer pe acolo pe la el. e pompa de benzina de vina pentru ca imi fac asa sau filtrul de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Weekendul acesta am intampinat o mare problema. Am plecat la tara si mi s-a oprit masina nemai dorind sa porneasca de nici o culoare. Am ajuns la tara, si impreuna cu un unchi am inceput sa lom prin eliminare mai multe posibilitati.

Prima data am umblat la injectie ca sa vedem daca nu cumva o fi infundat ceva pe acolo.

A doua oara, daca pompa de benzina isi face treaba asa cum trebuie. Si-o facea dar parca nu cum trebuie.

A treia oara ne-am uitat la pompa de benzina pe care nu am putut sa o scoatem din rezervor.

A patra oara, la filtrul de benzina . Era in regula si el.

Aprinderea este buna.

Ne-a pus pe ganduri o mica nedumerire. Am masurat la injector acolo si am o tensiune de 5 volti. Nu trebuia sa fie 12? Ma gandesc ca din cauza aia nu porneste. Daca ii picur benzina in carburator acolo sta pornita, iar daca nu ii mai picur se opreste. Sas fie si din pompa? Ma gandesc ca nu baga atmosferele care ii trebuie pentru a o mentine pornita. Deci masina nu vrea sa porneasca de nici o culoare.....Va rog, cei care stiti si ma puteti ajuta...orice sfat este binevenit. Parca imi vine sa plang cand ma gandesc ca nu ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ai zis de un injector am presupus ca ai injectie monopunct.

N-am gasit nicaieri ce tensiune trebuie sa fie, dar ti-am atasat cam tot ce se poate verifica in legatura cu injectia si presiunea de combustibil.

PS

Scrie la profil ce cod are motorul, asa poti primi informatii mai la obiect :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am luat inima in dinti dupa ce am adus masina de la tara, tractata cu dacia lu' tata saracu...:( vorba aia...tot aia le salveaza p'astea :)) si impreuna cu el am reusit sa demontez pompa de benzina si sa o dezmembrez ca sa ii pot schimba motorasul. Bineinteles mizerie pe sitele alea doua era de zici ca pilisem fier pe ele. Am dat comanda la magazinul de unde cumpar piese si va sosi in cel mai scurt timp o pompa noua. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de benzina si a inviat. Deci simptomele pompei sunt: atunci cand se opreste motorul in mers (pompa numai baga deloc sau ramane fara presiune), cand porneste la a-2, a 3-a sau la multe chei (nu isi tine presiunea). Se pare ca am scapat fara service auto. Cu putina atentie si rabdare se schimba usor. Ce-i drept iti cam da batai de cap dar cu rabdare le facem pe toate. Indemanarea vine de la sine. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Vin si eu cu o problemap pe care am intalnit-o acum 2 zile. Am avut de facut un drum mai lung (300 km). Pe autostrada am mers 130-140. Dupa ce am iesit de pe autostrada am facut o opriere de 10 minute. M-am urcat sa pornesc. Pun contactul, se aprind becurile si cand dau cheie sa porneasca nu se intampla absolut nimic. Nici "tzac", nici pac, absolut nimic nu se aude. Bun, am lasat-o umpic sa se raceasca, a ajuns apa la 70 grade si incerc iar. Tot nimic, am pornit-o in viteza. Dupa ce am ajuns acasa a doua zi si cu motorul rece porneste sfert de cheie. De unde credeti ca vine problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la masina ta este la electromotor,periile sunt terminate sau ceva mizerie s-a adunat pe acolo ...

data urmatoare cand face chestia asta verifica lagaturile,mufele,loveste-l usor de cateva ori cu un patent sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru sfat. Azi m-am pus sa il desfac si surpriza: mufa de alimentare a bobinei era sarita. Am pus-o la loc si merge :) Am scapat usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am golf 3 1.6 aek 74kw multipunct si de 2 sapt imi face mai multe figuri : porneste ffff greu la cald, cand e rece motorul porneste la sfert, dupa ce se incalzeste, incepe sa se tureze singur, apoi daca il opresc nu mai vrea sa porneasca. Pe tester mi-au iesit cateva erori (explicatia mecanicului a fost ca am scos mufele si le-am pus inapoi) dar dupa ce le-a sters nu au mai aparut din nou. acum daca s-a m-ai confruntat cineva cu probleme asemanatoare, va rog sa imi dati si mie niste expicatii. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai tubulatura sparta si nu te costa mult fa un test de compresie la motor.

Ceea ce a explicat mecanicul despre erori poate sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat carbunii la electromotor acum cateva luni.. si m`am zgarcit sa nu cumpar platoul cu totu si acum iar imi face probleme.. am dat comanda la platou si zilele astea o sa il schimb.. ca devine deja stresant sa incerci sa pornesti si sa nu faca absolut nimic.. sa porneasca doar cand vrea ea..

Daca schimbati vreodata carbunii la electromotor sa luati platoul cu totu.. sa nu faceti ca oamenii zgarciti pentru ca nu poti sa lipeste carbunii la fel de bine ca aia din fabrica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am o intrebare rapdida, Unde se afla seria la electomotor? O pot vedea fara sa il dau jos?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!