Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Tracto, daca e contactul electric, masina mai porneste impinsa? (daca are sau nu cip)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu urmatoarea problema:

Azi cand veneam spre casa am sesizat ca masina se comporta ca si cum nu mai avea carburant... (vibra putin si nu mai demara asa bine).

Am oprit si am pus benzina dupa care am incercat sa pornesc... NIMIC... se pune contactul, se porneste motorul, sta cateva secunde dupa care se opreste.

Dupa o pauza de 10 minute am incercat iar si turand motorul a pornit dar masina tot ca si castrata mergea (peste 60 nu mai mergea). Am mers circa 20km cu 60km/h dupa care iar

se opreste motorul... de data asta n-am mai reusit sa-l pornesc.

Cand pun contactul nu ramane aprinsa lampa de apa... dupa ce "porneste" nu raman celelalte doua indicatoare (baterie si ulei) dar dupa cateva secunde palapie

bateria si se stinge. Singura modalitate de a porni cat de cat este tinerea contactului pus si turarea motorului.

CE DRACU ARE !??!?!?

Va multumesc mult

P.S. Golf 3 GL 1.8 90cai

Modificat de cfc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati invarte macar sau nu ? cred ca nu mai ai curent . nuti mai incarca alternatorul. verifical . releul de incarcare. ai mers cu bateria pana sa descarcat ce aveai in ia. asta daca nu mai ai curent la pornire. daca tot invarte si nu porneste e altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un aparata de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai cu motorul oprit si pornit.

Nu trebuia sa deschizi un topic nou ! Iti intelegem frustrarea si este esential sa te linistesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina doar la pornirea la rece. Inainte sa-mi schimb distributia pornea greoi si se simtiau trepidatii cateva secunde dar moderat. Acum dupa ce am schimbat distributia porneste mai greu trebuie sa tin mult mai mult de cheie se aude de cateva ori cum vrea sa o ia si daca insist sa tin cheia o ia dar tremura urat de tot la inceput parca merge doar intrun injector cateva secunde dupa care intra in normalitate cum pornea inainte de schimbarea distributiei. Specific doar la rece face asa in rest porneste super K. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Trebuie reglat avansul. Este alt topic in acest sens si cred ca te va ajuta sa iti rezolvi problema. Sau mai pot fi arse toate bujiile dar asta se intampla mai rar si nu cred ca e cazul.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,sunt nou pe aici,am un golf3 din 94,1,4 benzina si am urmatoarea problema..de vreo 3 zile nu vrea sa mai porneasca dupa ce sta 8-10 ore,dau la automat,invarte dar nu porneste,cam la a3-a incercare porneste dar parca nu se alimenteaza,apas acceleratia si tremura,parca nu vine benzina,se opreste motorul,nu sta la relanti,daca plec cu ea in 500 m isi revine apoi porneste la sfert...pana o las iar cateva ore...cred ca si relantiul este cam jos 750-800,am curatat contactele,delcoul este ok..vreau si eu un sfat..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate e de la contactul electric. Ralantiul este bun 775-850 Rpm trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns...contactul este ok,invarte motorul ,porneste pana la urma foarte greu,apoi nu se accelereaza ,moare motorul,asta pana se incalzeste putin..apoi pleaca la sfert,merge rotund..am incercat cu mufa de la senzorul de temp scoasa si se tureaza,nu mai moare motorul..nu stiu ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un test noaptea.am pornit motorul si m-am uitat la fise...se vad scantei foarte mici(dar se vad)unde intra fisele in capacul de delcou...sunt normale scanteile astea mici sau de acolo sa fie problema?am schimbat filtrul de benzina si tot asa face..parca nu se alimenteaza,tremura,o tin eu din acceleratie si nu sta la relanti decat dupa ce se incalzeste..stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am si eu o problema cu pornirea, uneori cand dau la cheie nu porneste din prima (nu invarte) o patesc de cand s-a incalzit afara ,(pe iarna nu aveam probleme decat foarte rar). De la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se manifesta cand nu invarte? un click, ceva? Eu am patit-o iarna, nu invartea la prima pornire, iar problema a fost contactul de masa pe blocul motor care era foarte slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva un fel de clik, dau la cheie de 1..3 ori si apoi o ia fara probleme . Mi-se intampla cand motorul este cald si sta putin oprita (cand bag benzina de exemplu). O sa verific si contactul de masa cu blocul motor.

Modificat de liwiu 19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un prieten cu un motor de 1.8 90Cp care se opreste dupa 4-5 minute de functionare... nu reusesc sa-i dau de cap de nici o culoare.. am schimbat cu el senzor hall, bobina de inductie, injector, pompa benzina.. si tot asa face.. merge 5 minute si se opreste aproape dintr-o data, ca si cum i-ar taia benzina.. aveti vreo idee? se poate sa fie de la imobilizator? dar de ce dupa 5 minute?

nu mai stim ce sa-i facem.. poate sa fie in cuplu poate sa fie pe liber.. tot asa face.. 5 minute si adio... dupa merge pornita iar un pic mai greu dar merge.. dar la fel 5 minute de functionare :(

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Masina mea cand e rece porneste cam greu. Cand e cald motorul, nu am nici o treaba. Rece ma refer la faptul ca nu am mai pornit-o de o zi. Daca merg cu ea mai multi kilometrii si pe urma o opresc si vreau sa o pornesc iar peste o ora, o ia la sfert. Dar daca o pornesc dupa o noapte de stationare de exemplu...porneste mai greu. De invartit invarte, deci bateria e exclusa. Eu cred ca are vreun releu ceva? :huh:

Va rog frumos, daca v-ati lovit de astfel de chestie spuneti-mi si mie pentru ca e enervant sa se uite lumea mai cu indignare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul s-ar putea sa fie normal tinand cont de faptul ca e injectie monopunct si ca motorul se raceste. Dar asta depinde cat de greu porneste. Detaliaza putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul dupa o lunga stationare? sau doar daca este umezeala afara?

Eu am avut probleme cu bobina de inductie, era fisurata in spate loc nevizibil, am depistat-o doar dupa ce a ajuns crapatura la suprafata....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul cand motorul este rece. Ii dau la automat vreo 2-3 secunde. De altfel, cand motorul este cald, o ia la sfert. Deci diferenta asta este vizibila.

Nu am treaba cand este umezeala afara. Se comporta normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un senzor de temperatura pe la vre-un prieten si vezi dupa aceea..la fel imi facea si mie si dupa ce l-am schimbat parca este alta masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!