Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Dupa parerea mea o cauza ar putea fi valva de la canistra de vapori.

E doar o parere, pt. a verifica acest lucru ti-am atasat cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa dai electromotorul jos, ar fi bine sa dai admisia jos, daca nu o dai te chinui foarte mult

dupa ce ai dat electromotorul jos, verifica bucsa de cupru din carcasa de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Imi cer scuze daca s-a mai discutat problema asta pe forum, am cautat (ce e drept cam putin) si nu am gasit problema mea. Am un Golf 3, 1.6cc, 75cp din 94. Totul a inceput intr-o dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca. Am vorbit cu mecanicu, am arcat-o pe platforma si am facut o plimbare pana la service. Dupa cateva ore, zice ca problema e sonda de temperatura. Dupa ce am schibat-o a a mers o perioada, si astazi din nou aceeasi problema. Mentionez ca am schimbat sonda aceea de temperatura, bujiile, fisele si capacul de delcou si tot nu porneste. Azi am schimbat filtru de aer si am scos si acel capac de la carburator si am observat un fel de "mazga" inauntru. A mai patit cineva asa ceva? Va multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu ionutz: incearca sa pornesti fara mufa de la senzorul de temperatura, apoi verifica pompa, apoi releul de la pompa de benzina

@vn-14-dnl: verifica daca pompa baga benzina, apoi verifica bobina de inductie

succes, va asteptam cu noutati

Modificat de cheloo_e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina e noua are vreo 2 luni si bobina imi da scanteie. Acum ma gandesc ca poate nu imi da scanteie la timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica odata cu mufa de la sonda scoasa.

desfa capacul de la injector, si pune pe cineva sa dea la automat sa porneasca motorul, si tu uta-te inauntru cu o lanterna, si vezi daca injectorul scuipa benzina

daca vrei sa umbli la avans, fa un semn pe ambele parti ale delcoului, un semn pe chiulasa, si unul in cintinuarea lui pe corpul delcoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.

Intampin de cateva saptamani o pb la Golful meu 1.6 75 cai.

o pornesc dimineata fara probleme. Opresc la un magazin dupa 30 min de mers si cand vreau sa plec din nou la drum nu mai porneste. Se intampla cam o data pe saptamana. Acum se petrece cam la 2 zile. MAi rau a inceput sa se opreasca si in mers. Ii dau la automat si pare ca nu s-ar alimenta. O las o perioada de timp (uneori 2 h alteori 10 min) fara sa ii fac nimic si porneste la prima cheie. Am schimbat: pompa de benzina, bobina de inductie 1 releu de alimentare nr. 18. Am verificat bujiile nu au nici o problema masina se alimenteaza, primeste curent dar totusi cand vrea ea nu porneste. Astazi dupa trei zile in care tot am incercat sa o pornesc am chemat mecanicul. A venit, a ridicat capota si m-a pus sa dau la automat. A pornit la prima cheie. Am demontat cu el panoul de sigurante si releele. Nici un contact imperfect Totul Pare sa functioneze normal. In seara asta dupa 30 Km parcursi aceeasi problema doar ca nu mai porneste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este totul ok, verifica si contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moderatorul taz21 mi-a indicat topicul asta.O sa pun problema atunci corect aici.

Buna,

Sunt la primul meu post asa ca Bine v-am gasit.Deoarece 1 an de zile se pare ca trebuie sa astept pana deschid un post nou o sa scriu aici problema mea.

Am un Golf 3 GT Special Kombi 1.8 Benzina.Pe moment locuiesc inca in Germania.Tin foarte mult la el si nu-mi doresc alta masina.Am insa o problema de vreo 6 luni la el care imi mananca si nervi si bani.

Problema e ca cateodata nu porneste.Am patit acuma vreo 6 luni sa nu porneasca odata apoi dupa vreo 10 minute de dat la cheie a plecat.A mers 3 saptamani apoi iara n-a mai plecat.Dupa alte 10 minute (pe putin) de incercat a plecat iara.A mers iara cateva saptamani ca apoi sa ma lase la bariera de cale ferata cand oprisem motorul.A venit ADAC-ul si a pornit-o dar a zis si el ca nu intelege cum.Si de atunci desi am dus-o la mecanic inca nu i-am gasit problema.Acuma o pornesc dimineatza,si in timpul cat duc copii la gradinita si scoala n-o opresc deloc.Merg cu ea pana la servici.Daca nu-mi pleaca ma aduce vreun coleg acasa.Ma astept sa ma lase oricand.Mecanicul i-a schimbat "Verteileru" (dupa ce a pus-o la tester) ceva la delcou care imparte curentul la bujii si a zis ca altceva n-a gasit defect.

O sa scriu pe scurt cateva simptome:

Cand dau cheie se invarte motorul ok dar se comporta ca si cum n-ar avea benzina.

Mi se intampla sa nu plece la rece.

Mi se intampla ca dupa 1 ora de mers constant si dupa o pauza de oprire de 1 minut sa nu mai plece deloc.Daca o las sa se raceasca vreo ora apoi pleaca dar nu intotdeauna.

Daca o imping pleaca imediat.

Am vrut sa o duc saptamana asta la alt mecanic dar a pornit si ieri si azi.Si daca merge nu cred ca imi poate gasi defectul.

Ce ar putea fii?Aveti experienta careva?

Multumesc in avans.

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chello_e13 a scris:

aceasi problema am avut-o si eu, identica cu a ta

problema mea a fost contactul

acum o sa te intreb ceva. cand pui contactul, se aprind niste martori la bord (ulei, baterie, temperatura). cand dai sa pornesti, adica la demaror, ei trebuie sa ramana aprinsi. simptomul meu era ca la tine, si cand dadeam la demaror, mi se stingeau martorii

in general toti consumatorii de opresc, numai acei martori nu se sting in timpul pornirii

fii atent la acest aspect cand pornesti, si daca este cum zic eu, anunta-ma

acuma am pornit-o si martorii au ramas aprinsi.

o sa ma uit daca raman aprinsi si cand nu porneste

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a pornit azidimineatza.Apoi am venit cu ea la lucru.Dupa ce am oprit-o am vrut sa vad daca mai pleaca.N-a mai pornit.Martorii au ramas aprinsi tot timpul cat am dat la demarou.Pana plec diseara acasa sper sa se raceasca si sa porneasca.Ce ar putea fii?mai aveti idei?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. Cand nu porneste pune mana pe bobina de inductie ( poate se infierbanta si din cauza asta nu mai pleaca pana nu se incalzeste). In ultima faza ar fi si pompa de combustibil.

Scuze, am facut o mica greseala, bobina de inductie trebuie sa se raceasca pentru a porni din nou motorul - daca se infierbanta atunci trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Seat COrdoba cu motor 1,8 ABS. Duminica am facut un drum dus-intors Pitesti-Brasov. La intoarcere am trecut printr-o balta si brusc mi-a murit motorul. Am dat la automat de mi-au sarit capacele, si eventual a pronit, dar daca apasam acceleratia fff incet, accelera, dar daca apasam mai rapid, dadea sa moara motorul. Luni si marti a pornit ff greu dimineata, iar azi a pornit si mai greu. La relanti statea si daca acceleram progresiv mergea.

In drum spre munca, m-ia murit brusc motorul. Am tras-o pe dreapta si am verificat daca de benzina. De benzinit benzineste dar nu scanteieste. Scanteia o da la bobina de inductie de verde canteie intr fisa si bobina. Ce este de vina? Bobina sau fisa? In afara de astea 2 mai poate fi ceva?

Bujiile le-am schimbat azi, oricum trebuiau schimbate, capacul de delcou este bosch are vro 3 luni vechime

Modificat de victor177
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fisa centrala si vezi daca da scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am eliminat contactul

ramane sa vedem cum se comporta pompa de benzina, si releul ei

pompa de benzina, cand incepe sa traga pe dreapta, are urmatorul simptom. cand se incalzeste, es intra in autoprotectie (cred) si nu mai invarte, deci nu mai baga benzina

recomandarea mea este ca atunci cand nu mai vrea sa porneasca, sa scoti repede furtunul de la "tur", si sa pui contactul, sa vezi daca scuipa benzina

in momentul cand nu mai vrea sa porneasca fii atent si la urmatorul aspect: cand pui contactul, timp de 3-5 secunde, ar trebui sa se auda un bazait (pompa se amorseaza). daca nu se aude, inseamna ca problema ta poate fi de la pompa sau de la releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da scanteie, decat pe sus, pe la bobina.... Deci, fise sau bobina? Si de ce naiba moare motorul la o balta? Delcoul nu era ud, nici bobina de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina nu are nici o protectie la suprancalzire,am reparat cateva si l-am desfacut bucati,am gasit pompe la care era blocata turbina cu nisip sau cu carbunii uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: daca ai citit ce am scris eu mai atent, ai fi vazut ca dupa autoprotectie am scris cred in paranteze, deci nu eram sigur

ontopic: @victor177: ia si tu o fisa de la un coleg / prieten, schimb-o, vezi daca isi revine, dar eu cred ca este bobina dusa

cauza posibila este ca ea fiind calda, a ajuns apa la ea, apa fiind rece... dilatare+contractare brusca rezulta crapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt posesorul unui golf 3 cabriolette din 94 motor ABS de 1.8. . De 2 ani nici o problema am schimbat consumabile. Ieri am pornit ,dupa ce sa incalzit s-a oprit si nu a mai pornit

Azi la fel ,porneste,depa ce se incalzeste balbaie se opreste si nu mai pornaste. Cred ca ramane ramane socul blocat.VA ROG, DACA AVETI VREO SUGESTIE. VA MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am adus masina de la dracu-n praznic unde ma lasase. Am probat fisa centrala sa vad daca da scanteie. In mod normal am inteles ca la 10 mm de masa ar trebui sa faca arc electric adica scanteie. NU face. La 1 mm face dar o scanteie lesinata rau. Astept asta seara o bobina si fise, sh, macar le-am luat gratis:D. Postez rezultatele mai tarziu, sper sa nu fie si altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roscan: pompa de benzina, verifica daca baga benzina atucni cand nu porneste (in mod normal, cand pui contactul, timp de 3-5 secunde trebuie sa se auda un bazait. daca nu se aude este pompa sau releul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost la autogara sa ridic bobina.... montat in cinci minute, aratat cheia la masina si pornit la prima jumatate de sfert. Acum sper sa dispara si simptomele pe care le avea inainte, la umezeala pornea la a 5-6a cheie. Ms ptr ajutor baieti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns Cheloo . problema mea s-a rezolvat cu mult spray pt carburator si pe toate contactele electrice la care am avut acces. Masina merge super, la semafoare am senzatia ca s-a oprit motorul.Totusi am constatat o diferenta la revenirea in relanti,e cu o mica intarziere,de vreo 2-3 secunde fata de cum era inainte de " operatiunea spray", sper sa nu fie vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roscan,

fa o scanare cu vag-com si sterge erorile. Scoţ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare.La service vor sa schimbe releul de la pompa de benzina.Daca o imping insa masina atunci porneste.Poate fii ala motivul pentru care nu porneste?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!