Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Salut! Vin si eu cu o problema: acum 2 zile nu a mai vrut sa porneasca masina din semnatura. Am incercat de vreo 5-6 ori si nu a vrut. A doua zi am scos bujiile, le-am curatat putin cu o bucata de smirghel si spre uimirea mea a pornit mai repede ca niciodata INSA am facut nici 20 de metri si cum am bagat-o intr-a doua a murit. Am schimabt fisele iar bujiile le-am curatat bine cu o perie de sarma. Azi am avut cateva drumuri, a mers fara probleme insa seara, dupa ce am lasat-o 15 minute nu a mai vrut sa porneasca deloc. Dupa inca o ora a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, fara sa-i fac absolut nimic intre timp.

Care ar fi problema? Mentionez ca senzorul de temperatura, senzorul de oxigen, fisele sunt noi; masina mai are un tremurat enervant la relanti si variaza turatia la relanti cam mult uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un reglaj avans ai incercat? Ce inseamna nu porneste?

E valabil si pentru cei care scriu doar "nu porneste masina": explicati putin ce face si ce nu face. Ca asa nu stie nimeni ce sa spuna... invarte, porneste o secunda si moare, se vde ca pui contactul...stiti povestea aia benzineste, scanteieste... etc etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin nu porneste vroiam sa spun ca se aude cum invarte si doar atat. Trage curent, bateria e buna, verificata, incarcata.

Azi am pornit-o de cel putin 10 ori si nu mi-a mai facut.

E posibil oare sa se fi dereglat avansul daca am umblat la capacul delcou si l-am curatat?

Doar am scos clemele care tin capacul, am curatat si am pus la loc. Nu cred sa mai fi atins si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu pornirea la cald!

masina porneste la rece dar daca opresc motorul, o ia mai greu. dupa un sfert de ora porneste bine. este un tdi 1.9 90 cp. un mecanic mi-a spus la telefon ca e pompa de injectie sau ceva de genul, vreo 250 eur.

alte pareri? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am si eu o mica problema, am un golf 3, 1,9 td, si de 2 zile, de cand s-a lasat gerul asta, imi porneste foarte greu, bateria este noua, nu se pune problema de asta, tin sa precizez ca invarte, dar o ia foarte greu (dupa aproxmativ 20 de sec), si dupa aceea scoate un fum negru, negru :D care e problema? bujiile? daca da cum le pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru din cate stiu eu inseamna amestec prea bogat in combustibil, sper sa nu gresesc. Asa am patit si eu si erau intrerupte niste fire la sonda lambda, dupa ce le-a rezolvat mecanicul nu a mai scos fum, a scazut consumul si parca tragea mai bine (1.6 ABU)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t1grul scoti bujiile si le verifici cate una cu doua fire conectate la baterie.Daca functioneaza o sa vezi cum se va incalzi puternic la capatul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am si eu o mica problema, am un golf 3, 1,9 td, si de 2 zile, de cand s-a lasat gerul asta, imi porneste foarte greu, bateria este noua, nu se pune problema de asta, tin sa precizez ca invarte, dar o ia foarte greu (dupa aproxmativ 20 de sec), si dupa aceea scoate un fum negru, negru :D care e problema? bujiile? daca da cum le pot verifica?

Regleaza-ti avansul ca aia ma gandesc eu ca e principala problema pentru care ai o pornire atat de lunga si cu fum. Nu e de neglijat nici partea cu bujiile. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t1grul scoti bujiile si le verifici cate una cu doua fire conectate la baterie.Daca functioneaza o sa vezi cum se va incalzi puternic la capatul ei.

le-am verificat, sunt ok

salutare

Am si eu o mica problema, am un golf 3, 1,9 td, si de 2 zile, de cand s-a lasat gerul asta, imi porneste foarte greu, bateria este noua, nu se pune problema de asta, tin sa precizez ca invarte, dar o ia foarte greu (dupa aproxmativ 20 de sec), si dupa aceea scoate un fum negru, negru :D care e problema? bujiile? daca da cum le pot verifica?

Regleaza-ti avansul ca aia ma gandesc eu ca e principala problema pentru care ai o pornire atat de lunga si cu fum. Nu e de neglijat nici partea cu bujiile. Bafta.

Pornirea lunga o am de cateva zile, cand temperaturile au scazut, si dupa cum am spus mai sus, bujiile sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema cu pornirea dimineata. Erau arse toate bujiile si am descoperit ca releul nu decupla si le ardea.

Mecanicul mi-a spus ca e releul cu nr 142.Stie cineva un pret cu aproximatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu pornirea la cald!

masina porneste la rece dar daca opresc motorul, o ia mai greu. dupa un sfert de ora porneste bine. este un tdi 1.9 90 cp. un mecanic mi-a spus la telefon ca e pompa de injectie sau ceva de genul, vreo 250 eur.

alte pareri? multumesc

Am vazut cum a incercat cineva chestia urmatoare: masina nu pornea la cald. Cand era masina incalzita a turnat un pet de apa pe pompa de injectie sa o raceasca, dupa asta a pornit normal. Concluzia: pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu pornirea la cald!

masina porneste la rece dar daca opresc motorul, o ia mai greu. dupa un sfert de ora porneste bine. este un tdi 1.9 90 cp. un mecanic mi-a spus la telefon ca e pompa de injectie sau ceva de genul, vreo 250 eur.

alte pareri? multumesc

Aceiasi problema a avut un prieten, dar la un fiat.Erau 2 injectoare de vina, dupa ce le-a schimbat nu a mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate trebuie sa postez si eu aici.Ieri, dupa ce am spalat masina(exterior), in mers cade acu turometrului la 0 si palpaie becul de la ulei.Ma gandesc ca s-a oprit motorul,dar spre surprinderea mea, motorul mergea.Opresc , pornesc motorul, tot asa.Ajung acasa, parchez masina, iar dupa cateva ore doresc sa plec cu masina.Dau cheie si nimic.Probleme cu bateria nu am, becurile in bord se aprind,dar, cand dau sa o pornesc se aude un click de la electromotor.Astea toate dupa ce am facut un exterior la masina.Mi se prea ciudat sa fie totul asa si dintr-odata deoarece masina pornea foarte bine.Cat de repede o sa pun vag-u pe ea.Pana atunci, vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sprei contact pe toate firele importante de sub capota.stiu un tip care a ramas in drum cu supernova si si-a amanat concediul din cauza bornei de masa care era slabita....si nici la timpul potrivit:noaptea la 3!

ca sa revin:si mie mi s-a oprit brusc motorul acum vreo 3 săptăm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat mi s-a parut ca daca dadeam contact, se audea doar click-u de la eletromotor si nu invartea.Acum dimineata tot asa.Am impins masina si normal ca a pornit.A functionat normal si turometru iar becul de ulei nu s-a mai aprins.Am m-ai pornit-o de cateva ori si se pare ca este ok deocamdata.Sper sa si ramana asa.

P.s. am verificat ochiometri si la mana toate contactele de la electromotor si alternator ca sa fiu sigur ca nu au gheata.Si mai ales contactul de la alternator pentru ca eu stiu ca de acolo isi ia turatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude doar click de la electromotor acolo e problema, asa facea si golful meu 1 odata si era cam complicat de rezolvat ca conexiunea era facuta printr-un papuc care era aproape mancat si tot timpul trebuia sa-mi bag degetele pe acolo sa presez contactul de excitatie. S-a rezolvat pana la urma prin desfacerea electromotorului si lipit firul direct inauntru. Ahh... amintiri placute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat mi s-a parut ca daca dadeam contact, se audea doar click-u de la eletromotor si nu invartea.Acum dimineata tot asa.Am impins masina si normal ca a pornit.A functionat normal si turometru iar becul de ulei nu s-a mai aprins.Am m-ai pornit-o de cateva ori si se pare ca este ok deocamdata.Sper sa si ramana asa.

P.s. am verificat ochiometri si la mana toate contactele de la electromotor si alternator ca sa fiu sigur ca nu au gheata.Si mai ales contactul de la alternator pentru ca eu stiu ca de acolo isi ia turatia

Asa a patit un amic de al meu. Nu avea bornele stranse bine si pe deasupra mai erau si murdare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la borne.Cand mi s-a schimbat ambreiaju s-a rupt firu de excitatie de la electromotor.S-a reparat, iar acum dupa ce am spalat-o face probleme(inainte n-o spalasem).Daca o pornesc si se incalzeste motorul, porneste,Dupa cateva ore cand se raceste motorul bine de tot,,pauza.Acel fir banuiesc ca este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, decurand am observat o mica anomalie sa-i zic asa , in momentul cand pornesc motorul ...invarte de 2-3 ori si in momentul pornirii parca explozia este m-ai puternica decat o avea inainte , ba chiar socul se simpte puternic, dupa care revine la normal sau scade la 500 rot / min , dupa care isi revine imediat , asta se intampla de obicei cu motorul cald , aveti vreo idee de la ce ar putea fi...mie imi sare gandul la capacul delcoului poate face condens .... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la mine e problema asta de 3 ani aproape.Si anume, la mine cand pornesc motorul nu porneste la sfer de cheie ci la toata cheia .Mi se pare ca invarte ceva inainte sa porneasca cauza nu o stiu. bateria este noua Caranda de 62 sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate trebuie sa postez si eu aici.Ieri, dupa ce am spalat masina(exterior), in mers cade acu turometrului la 0 si palpaie becul de la ulei.Ma gandesc ca s-a oprit motorul,dar spre surprinderea mea, motorul mergea.Opresc , pornesc motorul, tot asa.Ajung acasa, parchez masina, iar dupa cateva ore doresc sa plec cu masina.Dau cheie si nimic.Probleme cu bateria nu am, becurile in bord se aprind,dar, cand dau sa o pornesc se aude un click de la electromotor.Astea toate dupa ce am facut un exterior la masina.Mi se prea ciudat sa fie totul asa si dintr-odata deoarece masina pornea foarte bine.Cat de repede o sa pun vag-u pe ea.Pana atunci, vreo idee?

Subscriu la problema mea.Poate ca a fost o coincidenta sau nu(cu spalatul exterior), dar cred ca i-am dat de cap si anume.S-a dat electromotorul jos, iar o piesa de plastic pe care se invart 3 rotie s-a rupt in bucati.Reparatia, zic eu ca nu a fost foarte scumpa :50lei - 15lei piesa, 35 manopera.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca rezolvarea mea a fost de scurta durata - 1zi.Aceeasi simptoma - dimineata la prima pornire cand electromotorul este solicitat foarte mult, face un click si nu porneste.Dupa ce masina este pornita in alt mod decat normal, electromotorul reuseste sa invarta si sa porneasca.De data banuiesc periile.Rezolvarea dupa anul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie si din cauza bobinei care actioneaza bendixul,acea bobina are doua borne,pe una vine plusul de la baterie si cealalta duce in electromotor si in interoir are o lamela care face contact intre cele doua borne cand se da la automat iar acea lamela se uzeaza si nu mai face contact,din pacate este capsulata si este un pic de munca pt a o decapsula,am gasit multe bobine cu acest defect cate o data cupla cate o data nu,este posibil sa fie si de la carbuni cum ai spus si tu.

LA MULTI ANI!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!