Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am rasfoit forumul de la un capat la altul am gasit ceva interesant.Un coleg pe un alt topic "Caderea relantiului la pornire" zicea la un moment dat...

"La Valentin nu se pune problema TBA ca nu s-a schimbat nimic la el. Totusi pt siguranta se poate verifica. Procedura e: contact pus -> engine -> grupul 000 -> campul 2. Valoarea ar trebui sa fie intre 196 si 200."

Asa ca am fugit si eu rapid jos si am dat facut o scanare de data asta cu motorul oprit.

Se pare ca in grupul 000 campul 2 la mine e valoarea 037.

Asta inseamna o curatare a clapetei si o re-adaptare?

Afisez pozele mai jos.

post-31559-1263159502_thumb.jpg

post-31559-1263159522_thumb.jpg

E posibil ca de aici sa fie toate problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu pornirea la cald. De exemplu: am mers ieri noapte cu masina prin oras cam o ora jumate si a trebuit sa ma duc la real sa-mi cumpar stergator ca s-a rupt de inghet, cumparat, montat. Toate bune si frumoase ma urc in masina sa plec si surpizaaa masina nu pornea dadea semne ca si cum n-ar avea benzina nu stiu exact si nu este prima data cand se intampla sa nu porneasca la cald, cand au fost -20 si nu numai porneste la prima cheie. Plus ca nici motorul parca nu mai merge rotund. (schimbat filtru de benzina acum 2 saptamani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , ajutatima si pe mine cu o problema grava , va rog din suflet, astazi de dimineatza , dupa cum toata lumea stie aproape in toata tara a plouat si toate orasele au fost sub ape :) , de asemenea si orasul ploiesti. am plecat linistit la serviciu cu masina personala VW Golf 3 fabricatie 3.11.1995: 1.4 benzina 60 cp si din pacate pentru mine am fost nevoit sa trec printr-o balta destul de mare , si sa vedeti surpriza mi sa oprit drept in mijloc si nu a mai pornit nici de nebuna. M-am dat jos ca tot omu, am intrat in apa destul de mare muuult peste glezne si am impins-o pana pe "mal" si am incercat din nou sa o pornesc , dar fara succes, am lasat-o acolo , din cauza faptului ca mi-a murit bateria. M-am intors la masina asta seara cu un prieten cu cabluri , am increcat iar sa o pornesc , nimic , am suos fisa centrala da scanteie , am scos toti conectorii, i-am curatat , cu toate ca erau uscati , am verificat alimentarea cu benzina -ok , am sters delcoul cu un servetel pt ca mi se parea un pic aburit , tot nimic , nu stiu ce sa ii fac , cum sa ii dau de cap.

Am mai avut o problema asemanatoare , dar a pornit dupa ce am pus si am luat contactul de cateva ori , fara sa dau la automat , si apoi pornire normala , dar de dta asta nu mi-a mai iesit.

Spunetimi ce sa ii fac , ca e lasata in centru orasului ........ si am nevoie de ea ca de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul invarte ? daca nu e posibil sa iti fi intrat apa in motor. nu mai insista in acest caz. scoate bujiile pe rand si da la automat . in acest fel o sa arunce apa afara din motor. apa nu se comprima si poate fi o cauza a refuzului de a porni.

uite aici un exemplu asemanator : http://www.youtube.com/watch?v=UU1T788GSe4

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot scoti bujiile sa verifici si daca dau toate scanteie, e posibil sa se fi intamplat ceva pe traseul de la fisa centrala pana la bujii ( daca o sa gasesti bujiile umede ar fi un semn ca ai probleme pe aprindere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul invarte , nu are probleme , am sa incerc sa verific maine tot ce mi-ati spus , numai ca tre sa gasesp pe cineva sa ao tractez pana acasa, ca e bagata si intr-o parcare cu plate si mie teama ca mi-o ridica si mai platesc si amenzi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am uitat sa mai postez. Eu am rezolvat pb pornirii grele prin reglarea avansului la un service...pe calculator cu diagrama de avans si tot tacamu. Acum porneste Golfuletzu la prima cheie fara sa faca figuri si fara fum negru sau alte simptome naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou , astazi am reusit sa imi aduc masina mai aproape de casa , adik la capatul aleii, am tot incercat sa o pornesc , dar fara succes, am incercat si sa o pornesc trasa si tot fara succes. Am verificat bujiile, asa cum am fost sfatuit , dar sunt uscate , pompa de benzina se aude cum baga , dar nu stiu de ce nu ajunge benzina unde trebuie , de asemenea am mai verificat inca o data daca am scanteie la fisa centrala si la una din fisele de la bujii si am descoperit ca nu am scanteie , ori nu o vad eu. Sfatuitima cum sa verific bobina de inductie si cum sa verific alimentarea cu combustibil , tin sa mentionez faptul ca am 3 furtune care vin dinspre rezervor si unul din ele trece p[rintr-un fel de filtru , in partea din fata a masinii , dar eu stiu ca filtrul meu de benzina se afla in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanteia la bujie ar trebui sa se vada.

Eu zic sa verifici putin mufa de la senzorul de volant (este undeva intre motor si cutia de viteze in zona volantei). Daca asta a luat apa si nu mai da semnal la ECU, atunci ECU nu mai stie in ce pozitie este volant si nu mai da benzina (posibil nici scanteie, dar daca zici ca la fisa centrala ai scanteie, atunci eu zic ca bobina de inductie este buna si daca scanteia nu ajunge la fise e posibil sa fi crapat ceva pe la delcou, mai ales ca ziceai ca l-ai sters pt. ca era aburit).

Filtrul ala din fata mi se pare ca este canistra de vapori sau ceva asemenea, nu stiu exact cum se numeste.

Oricum cred ca ai o problema electrica si ar fi bine sa te uiti cam pe unde a sarit apa si ce mufe a udat, desfa-le si curata-le cu WD-40 sau alt spray de contacte (in lipsa cu alcool).

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat acel connector de care mi-ai spus , nu l-am gasit pe nicaieri , am 2 conectori pe cutie , unul cu 2 fire si unul cu 3 fire, deasemnea am mai gasit unul undeva in spatele motorului , care era uscat , am mai incercat sa o pornesc si am mai verificat inca o data daca am scanteie , de data asta si cu creion electric , la mufa care intra in bobina am curent pe un singu fir , iar la iesire , adika pe fisa nu am nimic , si nici scanteie nu imi da , este de la bobina???Este corect sa am curent pe un singur fir la intrarea in bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..o MARE problema cu pornirea :rolleyes: ..incerc sa pornesc masina si nu vrea deloc..pun contacutul mi se apind becurile de la bord se incarca abs si airbag dau la contact si nu invirte motorul deloc, nici elecromotorul,, nu se aude decit un scirtiit undeva la panoul de relee pe acolo.Am pipait releele si cind dau sa pornesc motorul scirtie continuu 1 releu(primul releu de sus, pe el are nr 53).am dat la automat pina s-a descarcat bateria si tot nu a luato..asta ii fac de 3 zile...cine ma poate ajuta ...multumesc..

salut..o MARE problema cu pornirea :( ..incerc sa pornesc masina si nu vrea deloc..pun contacutul mi se apind becurile de la bord se incarca abs si airbag dau la contact si nu invirte motorul deloc, nici elecromotorul,, nu se aude decit un scirtiit undeva la panoul de relee pe acolo.Am pipait releele si cind dau sa pornesc motorul scirtie continuu 1 releu(primul releu de sus, pe el are nr 53).am dat la automat pina s-a descarcat bateria si tot nu a luato..asta ii fac de 3 zile...cine ma poate ajuta ...multumesc..

salut..o MARE problema cu pornirea :( ..incerc sa pornesc masina si nu vrea deloc..pun contacutul mi se apind becurile de la bord se incarca abs si airbag dau la contact si nu invirte motorul deloc, nici elecromotorul,, nu se aude decit un scirtiit undeva la panoul de relee pe acolo.Am pipait releele si cind dau sa pornesc motorul scirtie continuu 1 releu(primul releu de sus, pe el are nr 53).am dat la automat pina s-a descarcat bateria si tot nu a luato..asta ii fac de 3 zile...cine ma poate ajuta ...multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..imi pare rau dar nu am vrut sa deschid un nou topic dar nu a mers cu add...O MARE problema cu pornirea :rolleyes: ..incerc sa pornesc masina si nu vrea deloc..pun contacutul mi se apind becurile de la bord se incarca abs si airbag dau la contact si nu invirte motorul deloc, nici elecromotorul,, nu se aude decit un scirtiit undeva la panoul de relee pe acolo.Am pipait releele si cind dau sa pornesc motorul scirtie continuu 1 releu(primul releu de sus, pe el are nr 53).am dat la automat pina s-a descarcat bateria si tot nu a luato..asta ii fac de 3 zile...cine ma poate ajuta ...multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un conector pe cutie ci un senzor intre cutie si motor

Cam ca in poza (incercuit cu rosu)

La mufa de la intrarea in bobina trebuie sa ai tensiunea bateriei pe pinii 1 si 3 (cei din margine)

Intre pinii 2 si 3 daca pui un led trebuie sa se aprinda intermitent (cand incerci sa pornesti).

Langa mufa cu 3 contacte ai un capac pe care daca-l dai la o parte ai 2 borne. Daca pui un led pe ele trebuie sa se aprinda de asemenea intermitent (cand faci verificarea asta pui la loc mufa cu 3 pini)

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru suportul si sfaturile voastre , in special lui 'lupo_bv'. I-am gasit buba - bobina de inductie imi dadea scanteie muuuult prea mica , de aceea am vazut-o eu doar aseara pe intuneric si astazi nu , dupa ce am schimbat bobina a pornit la sfert. Acum trebui sa imi dau seama de la ce s-a ars , sa nu imi mai faca surprize , ca e destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am si eu o mica mare problema. vento 1993 motor 1600 55kw Abu nu mai porneste.am parcat si cand sa plec nimic.invarte motorul dar nu porneste.am verificat daca am scanteie de la bobina si nu avea.am cumparat bobina noua si tot nu are scanteie.influenteaza cumva senzorul hall scanteia de la bobina?ce ar mai trebui verificat?motorul invarte dar nici vorba de scanteie.daca ii cineva din tm si ma poate ajuta cu un delcou sa incerc dau cu ceva sticle de bere "dupa el" sau daca se pricepe careva.multumesc momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul hall,daca e defect nu porneste masina.Este in manual metoda de verificare.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam si la asta,dar intrebam daca defectiunea la senzorul hall poate influenta scanteia de la fisa principala de la bobina?mai babeste,daca senzorul ii dus nu este scanteie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul Hall spune bobinei cand sa dea scanteia, deci daca e defect......

Mai pot fi si alte cauze, asa ca cel mai bine fa un test.

Daca ai schimbat bobina, verifica si daca primeste tensiune, vezi ca am zis mai sus cum.

@Sorelu

"Acum trebui sa imi dau seama de la ce s-a ars , sa nu imi mai faca surprize , ca e destul de scumpa."

Cel mai probabil de la umezeala, din bobina ies vreo 30 000 V si la tensiunea asta un strop de apa sau numai ceva umezeala (ziceai ca ai sters delcoul pt. ca era aburit) este un veritabil scurt circuit.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am descoperit o chestie super tare la masina mea , dupa ce am schimbat bobina a pornit , am mers cu ea o zi si apoi pe undeva pe langa piata din centru orasului am oprit la cumparaturi si cand sa pornesc din nou ... canci mai porneste da poti(are ceva cu centru orasului masina mea) , am scos fisa centrala .. nu dadea scanteie , asa ca am comandat de data asta o bobina noua , am montat-o si iar a pornit la sfert. am remontat bobina cu care nu pornea si ... ciudatenia ciudateniilor de data asta a pornit si cu cea veche.....

Concluzia ........ e de vanzare ....... nu o mai suport ....mi-a distrus toate ramasitele de rabdare pe care le aveam ramase mi-a sos peri albi ca lui bunicu la 87 de ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

careva de prin tm care are inima buna :D sa imprumute un delcou de 1600,am inteles ca se potriveste si cel de 1400,sa incerc sa vad sa nu cumpar senzorul,sau delcou cu senzor degeaba,ms

careva de prin tm care are inima buna :P sa imprumute un delcou de 1600,am inteles ca se potriveste si cel de 1400,sa incerc sa vad sa nu cumpar senzorul,sau delcou cu senzor degeaba,ms

scuze pentru dublare,de la net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva ce ii chestia aia ce am incercuit-o cu rosu,de la delcou.am inteles ca ii de 1.6 dar eu nu am asa ceva.ms

post-55197-1266332460_thumb.jpg

post-55197-1266332460_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am descoperit o chestie super tare la masina mea , dupa ce am schimbat bobina a pornit , am mers cu ea o zi si apoi pe undeva pe langa piata din centru orasului am oprit la cumparaturi si cand sa pornesc din nou ... canci mai porneste da poti(are ceva cu centru orasului masina mea) , am scos fisa centrala .. nu dadea scanteie , asa ca am comandat de data asta o bobina noua , am montat-o si iar a pornit la sfert. am remontat bobina cu care nu pornea si ... ciudatenia ciudateniilor de data asta a pornit si cu cea veche.....

Concluzia ........ e de vanzare ....... nu o mai suport ....mi-a distrus toate ramasitele de rabdare pe care le aveam ramase mi-a sos peri albi ca lui bunicu la 87 de ani

Eu am vrut sa-ti spun de atunci ca NU bobina e de vina.Ai scos bujiile si erau uscate=injector inchis si pompa oprita,la care se mai adauga lipsa scanteie,duce la o singura concluzie,calculatorul(modulul aprinderii) NU primeste semnal de la delcou(senzorul Hall).Deci schimba senzorul din delcou.

imi poate spune si mie cineva ce ii chestia aia ce am incercuit-o cu rosu,de la delcou.am inteles ca ii de 1.6 dar eu nu am asa ceva.ms

Se numeste "capsula vacuumatica" si are rolul de a corecta avansul la aprindere in functie de depresiunea din galeria de admisie.

Modificat de ram40andy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si caspsula asta vacumatica poate sa fie o lipsa la mine din moment ce la mine pe delcou nu ii,sau numai unele modele au gen AEE...eu am ABU,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!