Jump to content

Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)


gynel
 Share

Postare recomandată

Si eu tot Nokian WRG2 am pentru iarna. Este a treia iarna cu ele si vreau sa-ti spun ca ai facut o alegere foarte buna! 

Pe timp de vara sa le pastrezi in saci si la loc racoros, sa nu bata soarele in ele!

In rest numai cuvinte de lauda pentru aceste anvelope! Nu vei ramane inzapezit cu ele!

Modificat de mac01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu numai de bine despre ele.

Nici prin teste nu stau rau, desi informatia scrisa este destul de saraca. Sunt mereu in plutonul fruntas, desi senzatia mea e ca, in mod deliberat, nu prea sunt prezentate fidel (poate si usor depunctate). Cel putin in testele nemtesti, acolo mereu castiga "produsul" german, dar asta e o meteahna mai veche a nemtilor, cu care ne-am cam obisnuit :)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cit este cuplul la stringerea prezoanelor de la roti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice in carte asa (pag. 378): 140Nm la autovehicule cu tractiune fata si 120Nm la cele cu tractiune integrala. Valabil pentru ambele tipuri de janta, otel sau aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Sunt proaspat posesor de Tiguan 2.0 TDI 4 motion.Am o mica intrebare: masina a venit cu jante aliaj pe 17(cauciucuri Good Year Vector 4 seasons) si roata de rezerva este de dimensiuni reduse dar este de 18,intrebarea mea ar fi daca este normal ca roata de rezerva sa fie aceeasi dimensiune ca si rotile de pe masina sau este normal sa fie pe 18 din moment ce este de dimensiuni reduse.Dupa cunostiintele mele toate rotile,inclusiv roata de rezerva trebuie sa aibe aceleasi dimensiuni.La voi cei care aveti roata de rezerva din fabrica aveti aceeasi dimensiune a jentii la fel ca si jantele de pe masina?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iau masina, ipotetic discutand, cu jante pe 21 crezi ca vine cu rezerva pe 21 ?

 

diametrul jantei este irelevant, conteaza diametrul rotii, daca tu ai jante pe 17 si rezerva pe 18 fii sigur ca pentru diferenta de dimensiune compenseaza talonul anvelopelor.

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce ati alege intre Dunlop SP Sport Fast Response si Continental PremiumContact 5 215/65 R16 98h? Eu am pe o fiesta dunlop-ul sp. Mi se pare excelent doar ca si cauciuc e un pic cam moale si nu stiu daca se va comporta la fel si pe dimensiunea asta mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nokian WRG2 SUV :). Comportament fara repros.

Revenind la lista ta: Continental a castigat mai toate testele in care a fost inclus, dar aici am eu o oaresce banuiala ca nemtii au ei grija mereu de brandurile lor; Dunlop (e drept, alt model) am eu de 4 ierni, asta fiind a 5 a, pe Renault, de dimensine mare (235/17 parca) si s-au comportat excelent, inca mai au 4-5 mm pe ele. Si asta in conditiile in care, la Constanta, iarna e mai calda ca la Reghin, deci ar trebui sa am uzuri mai accentuate.

Deci experienta ta personala ar trebui sa cantareasca in ecuatie, dar mai e un alt element pe care nu l-ai bagat in discutie: pretul!

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e cam tot pe acolo  in jur de 100-120 E. Depinde de vanzator . Ideea e ca dupa eticheta vietii e mai bun Dunlop-ul B/A pe cand Continental C/A. Are cineva continentalul asta sa imi zica daca i se pare cauciucul cam moale. Am observat trendul asta si la Michelin. Probabil asa reusesc sa scoata eticheta cat mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma am ales Dunlop SP Sport Blu Response. Par destul de ok. 

Referitor la cele de iarna am avut Pireli Sotenzo 3.  Ca si aderenta franare si mers pe ploaie  mi s-au parut excelente doar ca dupa 16 mii km sunt praf. Mai au 1 mm pana la semnul de uzura pe fata. Precizez ca uzura e uniforma. Cele de pe spate sunt inca ok. Asi vrea sa stiu daca si la ceilalti posesori de tiguan in special cu tractiune 2x4 se uzeaza tot asa repede anvelopele fata? 

Modificat de radurdu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

unde aveti roata de rezerva ? La mine sub mocheta nu este ninic doar tabla la drept . Nu are loc decat de pus un ziar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am roata de rezerva.

Este putin mai ingusta decit cea normala

Este amplasata in portbagaj in locasul ei, culcata pe orizontal

Ar avea loc si una normala dar de..................VW a hotarit sa puna galete :sly:  :sly:  :sly:

Se comanda atunci cind iei masina

Cred ca a costa vreo 160 euro aceasta optiune, daca nu ma insel.........

Tu ai varianta standard de baza , dar ai si portbagajul mai ai adinc , deci mai mare ca volum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil .

masina este nivelul maxim de echipare nu cred ca se mai puteau pune multe extrasuri .

Are insa in lateral dreapta mapa cu compresorul si solutia de pana , iar in stanga trusa de chei, carlig si  antifurtul .

in portbagaj insa arata asa .

post-53015-0-50871200-1401698802_thumb.j

post-53015-0-95065200-1401698802_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai fost atent cind ai comandat

Si eu am patit la fel

Am uitat sa comand ceea ce am vazut ca tu ai : control presiune pneuri, desi masina este full.....pret baza 29.000 euro plus echipamente = pret final 45.000 euro  :icon_bounce:

O mica ''nebunie"............

 

Am sa pun poze in curind...........ca sa vezi ce si cum

Nu mi-au mai dat compresor si chit reparatie roata...........

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tarile normale este absolut rezonabil sa ai kit de reparatie in loc de roata de rezerva. Poti sa mergi o viata intreaga si sa nu faci o pana si mai ai si ceva extra volum in portbagaj.

La noi, unde carutasii bat lejer autostrazile si toti mitocanii isi arunca gunoaiele in strada, o roata de rezerva (fie ea si o imitatie) parca iti da ceva mai mult confort psihic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevar ai grait

Asa am gindit si eu care merg si prin toata Europa dar si prin frumoasa, ei bine e ADEVARAT, Romania.

Nu este cu nimic mai prejos ca frumuseti naturale....este doar ramasa in urma la capitolul sa zicem '''politica"

Sa speram ca insa se va schimba ceva in bine mai ales ca semne sint

Sper sa nu ma insel :cheers:  :cheers:  :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Trebuie sa îmi cumpăr un set de anvelope de vară.

Am avut din fabrică Hankook DynaPro 2, le-am ținut 6 sezoane, de când am mașina. Nu sunt încă foarte uzate, dar au crăpături fine.

Nu știu ce să îmi iau. Merg 99,9% din timp pe asfalt.

Voi ce v-ați mai luat când le-ați schimbat? 

Apare un test cu anvelope de vară în AutoBild săptămâna asta, am să văd cine câștigă testele.

M-ar tenta Continental.

Voi ce ziceți?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental au reviewuri excelente, ca si Michelin. Michelin stau mai bine la durabilitate, Conti la caracteristicile dinamice.

Eu la ultimul SUV pe care l-am avut am pus Michelin Latitude Tour HP, de care am fost foarte incintat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut că pe aceeași dimensiune (215/65/16) există și variante speciale pentru SUV și pentru turisme normale. În cazul în care merg doar pe asfalt are sens să aleg unele speciale pentru SUV oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu anvelopele se aleg un pic altfel: dupa sezon (vara/iarna/allweather), dimensiune, sarcina si viteza omologata. Cele care sunt marketate ca fiind de SUV sunt de regula ori allseasonuri (vezi Conti CrossContact) ori AT - uri light (gen Michelin Latitude Cross). Eu personal nu sunt pentru strutocamile ci pentru cauciucuri dedicate. VMergi pe asfalt asfalt, ia de asfalt, vrei de sezon, ia roti separate vara - iarna, te dai cu ea la noroi, ia niste AT - uri serioase etc.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu mi-am luat niste TOYO PROXES CF2 erau la oferta ceva de genul 317 lei/buc.

Nu mi-am dat seama ca nu sunt varianta pt. SUV si ca exista la un pret ceva mai scump si varianta SUV cu intarituri care in acest moment costa 371lei/buc.

Totusi nu cred ca poate sa fie o mare diferenta intre SUV si non-SUV.

Ale mele suporta 850-900kg/roata

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF2.htm

http://www.testanvelope.ro/test-anvelope-de-vara-2014-pentru-dimensiunea-20555r16-auto-review/

Nu cred in povestea celor de la Continental care ies extraordinar in toate testele, decat niste Continental facute in Turcia mai bine Toyo made in Japan.

Am un respect deosebit pt. japonezi.

Daca avem bani cumparam tot Hankook, in 2008 cand am luat eu masina a venit echipata cu astfel de pneuri si am fost tare multumit de ele.

2008-2015 si aproximativ 60.000 km eu cred ca si-au facut treaba si si-au scos banii. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.

A pus cineva pe tiguan 235/65/17? Ce diferente reale pot sa fie intre 235/45/17, 235/55/17 si 235/65/17 la capitolul stabilitate si performnta? Stiu ca recomandarea fabricii e cea cu raportul 55 dar am gasit o oferta tare buna pentru dimensiunea 235/65/17.

Orice sfat e binevenit. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru 17", se recomanda doua dimensiuni: 215x60x17 sau 235x55x17. Diferenta intre 235x65 si 235x55 este de 80 mm in diametru de de aproximativ 5km/h in plus. Nu stiu cum se manifesta aceasta diferenta in plus la viteze mai mari si in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat pana la urma michelin 235/55/17. 

E de retinut totusi sa intreb pe sfarsitul lui iulie ce cauciucuri de iarna sa cumpar in octombrie.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!