Jump to content

Fulger Direct In Antena De Radio


CatalinL
 Share

Postare recomandată

Va anunt pe luni dupa amiaza dupa ce vine omu si inspecteaza toata masina . Momentan am lasat computerul de motor la el sa vedem daca raspunde cu calculatorul . O sa tin la curent , oricum am auzit de la cineva cum sa vazut cand ma traznit si mi sa ridica parul ... cica dupa traznet sa plimbat curentul cateva secunde pe masina si dupa sa dus spre rotzi si dupa pe nisip.... Inca sunt shocat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CatalinL

    33

  • Al Bundy

    5

  • SHARANEL

    3

  • ShMan

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate computerul motorului este praf. Ars si integratul de 5v :RO flag: Mi-am gasit altul de pe o masina dezmembrata cu 200 de euro . Astept sa imi vina pe vineri si sa vedem daca reusesc sa pornesc masina :-< Urat fara masina :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin! Esti sigur ca microcontroller-ul de pe PCB e ars, eu as sugera verificare lui cu o sursa suplimentara de 5V care sa alimenteze direct pe ramura de 5V de alimentare a controller-ului si daca acesta da semne de viata e bine. Daca nu, ai dreptate trebuie altul ... (daca erai in Timisoara te puteam ajuta eu cu asta)

Sper ca problema sa se rezolve cat mai bine pt tine!

Modificat de ShMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:X De pornit am pornito ,am reusit da am ceva fire topite cred ca iese fum din instalatie , acuma trebuie sa caut un instalator bun sa verific toata instalatia :-<... e un pas totusi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare fulger!!! Vad ca nu imi pornesc ventialtoarele din fata .... pot sa merg cu ea asa ? Macar pana la service sa imi schimb ventilatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cu conditia sa fie cat mai frig afara.

Cand vezi ca-ti urca acul de temperatura (daca mai functioneaza) o opresti pe dreapta si o lasi sa se raceasca pana scade temperatura. Regim de turatii cat mai scazut tot drumul, pe pante o lasi sa curga nu faci frana motor. Eventual o poti tracta la shtanga.

Cei care au un termostat busit au patit la fel, obligati fiind sa chinuie motorul in felul asta.

Oricum, mare grija la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi cat vrei, si 1000 de km, ventilatoarele alea nu pornesc decat vara daca stai f mult pe loc sau daca ii dai forja de 30 de minute. Avand in vedere ca in timpul franei de motor, nemaiajungand combustibil in cilindri, motorul se raceste, e chiar indicat sa mergi cand se poate in frana de motor.

Totusi e indicat sa nu pornesti instalatia de aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai foarte mare dreptate acele ventilatoare foarte rar pornesc la skoda octavia ,cat de puternic am mers eu super forja de abia s-au aprins max 1 min :) skoda are o ventilatie foarte buna si nu prea necesita racire auxiliara:) cat despre aer conditionat asa este nu il porni:) nici nu este cazul deocamdata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este.. m-am plimbat toata ziua... da am cam tot ce se poate pe ea ars , mai astept sa imi schimb ceasurile de bord cu tot cu contact si interfatza

si dupa sa vad ce ii mai fac si o dau ... ca nu mai e de tzinut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba mare :Driver: Imi incarca alternatorul la turatie 17V.... eu am crezut ca nu incarca deloc ca mi se tot descarca bateria si nu mai puteam sa pornesc motorul . Schimb bateria si iau aparatul de masura , la relanti 14.40 si la turatie sa dus pana la 17.00 v .... Maine o duc la un electronist sa o a ia la puricat .... :-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat releul de incarcare din alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil! Pune si tu cateva poze cu pagubele produse de fulger, te rog! Multa bafta cu reparatul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Osama, repet oferta de mai sus. Te rog sa te gandesti daca=ti trebuie ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Osama, repet oferta de mai sus. Te rog sa te gandesti daca=ti trebuie ceva...

Eu am ECU bosch si lam schimbat.. Dupa ce o pun putin pe picioare o sa ma uit sa vad ce ABS am , si o sa te anuntz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman trasnit citind intamplarea. nici nu mi-a trecut prin cap ca se poate intampla asa ceva. bine ca nu ati patit nimik in primul rand si bafta la remedieri cat mai ieftine. poti sa pui si tu niste poze cu saraca?? sa stiu, cand fulgera ma dau jos si fug......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stiu, cand fulgera ma dau jos si fug......

Asta ar fi cea mai proasta solutie. Teoretic, in masina este cel mai bun loc in care poti sa te afli in caz de fulger, nu in casa. Dar atentie, cu toate geamurile ridicate si cu usile inchise. Motivele nu sunt foarte clare, dar am impresia ca s-a dovedit asta prin vreun experiment/studiu/sau ceva pe discovery (parca? ).

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vad acuma ce o sa fac ... maine dimineatza astept raspund daca poate sa imi reparte ceasurile de pe bord sau trebuie sa imi cumpar altele :-s

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, in masina este cel mai bun loc in care poti sa te afli in caz de fulger, nu in casa. Dar atentie, cu toate geamurile ridicate si cu usile inchise. Motivele nu sunt foarte clare, dar am impresia ca s-a dovedit asta prin vreun experiment/studiu/sau ceva pe discovery (parca? ).

e simplu, masina se incarca cu electroni cu aceeasi incarcatura (+ sau -), care se resping, astfel ajung pe extremitatile caroseriei, iar de-acolo prin rotile ude, in pamant. Tu, in mijloc, esti in siguranta, masina lovita de fulger se comporta exact ca o Cusca Faraday.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Ideea sa nu atingi cusca Faraday. Componentele arse de pe masina lui Osama erau legate din pacate la cusca... Teoretic ar trebui ca tabla caroseriei sa fie izolata de sasiu (ceea ce este imposibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am montat si ceasurile , da am ars CAN-ul ... acuma trebuie sa imi fac rost de el ca sa imi indice turometrul , si dupa pentru vitezometru cica am sernzorul ars si trebuie sa fac si ABS... din cate am inteles comunica intre ele . Maine sau poimaine ma duc sa imi fac sa incarce cum trebuie alternatorul ca imi incarca doar 12.4v... Usor usor.. pas cu pas , bani si rabdare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off gata cred ca ma opresc cu investiiile... 12 milioane cu tot cu manopera am dat ca sa imi faca alternatorul , mi-a schimbat releul puntea de diode si nus ce fulie din cate am inteles... sau cupla electromagnetica.. nu prea am inteles.. imi poate explica si mie ce este aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai traieste masina?

iti mai trebuie ceva la ea?

da as avea nevoie de senzorul de temperatura al motorinii din pompa de injectie :unsure: are cineva asa ceva ? ca mie imi arata ca motorina e la -5.7 grade ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit sa fac masina traznita ! ! ! Mai am decat modulu de comfort si 2 senzori de la airbag. Masina mai buna decat noua acuma :icon_thumright: Totul nou . Computer motor schimbat , ceasuri bord , multi senzori , mi-am schimbat si actuatorul la turbina + refacuta geometria variabila , kit ambreiaj schimbat ... ce sa mai parca sincer nic nu imi mai vine sa o vand :x Un chip cred ca o sa ii fac :D)) ........ Va multumesc tuturor pentru sprijin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mai buna decat noua acuma :icon_thumright: ... ce sa mai parca sincer nic nu imi mai vine sa o vand :x Un chip cred ca o sa ii fac :D)) .

Poti spune ca a fost mana lui Dumnezeu :P A fost un semn, eu in locul tau nu as mai vinde-o, as pastra-o ca pe un talisman :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!