Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Multumesc Jhonutz,

Intr-adevar de pe factura nu se vede sa se fi schimbat nic un fel de suport motor sau anti-balans dar poate s-au deteriorat in timp sau umblat la ele...

Acest suport anti-balans, este reglabil sau fix si nu se umbla la el ci doar se schimba in caz ca este deteriorat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba. in ani de zile imbatraneste cauciucul se inmoaie si de asta face balansul ala. In cazul de agravare cloncane la plecari de pe loc.

Azi am schimbat si eu tamponul la masina din semnatura, alta viata. Am vazut inca de cand am cumparat masina balansul cam mare la pornire. La mine cloncanea uneori in marsarier.

E posibil sa se fi miscat ceva la tampoane in procesul de reconditionare a motorului, daca motorul a fost scos afara din tampoiane si tampoanele imbatranite...acest deranj nu ii convine.

 

Oricum , din ce observ eu in video , motorul are un balans la relanti fata-spate...cauciuc moale tampon antibalans de obicei sau joc in suruburile de prindere. Trebuie verificat sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, danny22tm a scris:

Multumesc Jhonutz,

Intr-adevar de pe factura nu se vede sa se fi schimbat nic un fel de suport motor sau anti-balans dar poate s-au deteriorat in timp sau umblat la ele...

Acest suport anti-balans, este reglabil sau fix si nu se umbla la el ci doar se schimba in caz ca este deteriorat?

Daca vrei sa scapi de acel trepidat schimba tot- suport motor,cutie ,antibalans. 12 ani sunt suficienti.Cumpara Lemforder chiar daca este mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, ceva e suspect...ieri am testat inclusiv cu o fisa de 10 bani pusa pe cand pe bord, moneda nici nu se clinteste dar tremuratul in scaun si podul pedalier este deranjat la semafor sau cand te mai prinde o stationare...

Voi merge la mecanic.

Multumesc jhonutz & rayn...m-ati convins !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteai trage de motor manual inainte/inapoi asta fiind cea mai buna metoda de a depista daca tamponul antibalans este uzat si nu , numai.Un mecanic profi' iti semnala ca ai tampoanele uzate dar traim in romania si deja am spus tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti si fete,

Vin si eu cu o problema legata de rateurile pe care le da motorul meu.

De curand am observat ca la relanti masina tremura, da rateuri, si am facut o diagnoza. Mai jos va dau unele rezultate:

Adresa 01: Motor  (06A 906 033 GG)
  114   contorRateu 
  activat(ă)   rateuArdere detectare
  0   contorRateu cil.1
  113   contorRateu cil.2
  1   contorRateu cil.3
  activat(ă)   rateuArdere detectare
  0   contorRateu cil.4
  activat(ă)   rateuArdere detectare
  0.760 V   SenzorDetonaţii tensiune cil.1
  0.440 V   SenzorDetonaţii tensiune cil.2
  0.600 V   SenzorDetonaţii tensiune cil.3
  0.760 V   SenzorDetonaţii tensiune cil.4

------------------

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\06A-906-033-BGU.clb
   Număr VAG: 06A 906 033 GG
   Component: SIMOS71 1.6l 2VG    1025  
   Revizie: --H04---    Număr serial: VWX7Z0GN3N595W
   Codare: 0004071
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6ADB74A9457FEE1A6B-803E

1 cod a găsit:
16686 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 2 
            P0302 - 009 -  - intermitent
             împrejurări cod:
                    RPM: 640 /min
                    masă aer/cursă: 103.6 mg/cursă
                    temperatură: 97.5*C
                    lambda: -1.6 %

Gata de funcţie: 0000 0000

----------

Imi puteti da cateva idei, care ar fi pasi de parcurs sa aflu ce are.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi verifica aprinderea, pe cilindrul 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

dupa evenimentele de anul trecut august in urma carora am fost nevoit sa schimb motorul cu unul de la dezmembrari din cauza unei biele indoite...acum cateva zile masina a inceput sa faca acelasi sunet metalic , mai puternic in momentul in care accelerez...mentionez ca ultima reparatie a fost schimbare completa distributie, ax came, culbutori,pompa apa, bloc motor ambielat, ulei , din vechiul motor am ramas cu injectoarele care la tester arata valori de 0.2-0.4.

ar putea sa se intample acelasi lucru adica motorul asta sa fie cu aceeasi problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema. Am schimbat toate fisele. Fisa de la bujia 2 era arsa la capatul de la bobina si la capatul cu bujia era intrerupta sarma pana la capacul care vine peste bujie. Ma mir ca nu am luat foc.?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna ziua all,

revin cu problema de mai sus si anume, desfacut motor, schimbat cuzineti si dupa nici 500 m problema a revenit, chiar e posibil ca motorul din dezmembrari sa fi fost cu aceeasi buba?sunt nevoit acum sa caut alt arbore cotit si inlocuit.....nicio parere la aceasta problema?mentionez ca initial am schimbat axa cu came, crezand ca se va remedia problema( axa cu came , tacheti si tot pachetul de sus fiind noi).Florin, Al Bundy? nimeni?

multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/24/2019 at 9:31 AM, Razvan80 said:

ar putea sa se intample acelasi lucru adica motorul asta sa fie cu aceeasi problema?

ce motor ai avut si ce ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Ionut, motorul este tot un bxe si cel vechi precum si cel pus din dezmembrari, merita sa mai fac investitie in aceasta masina sau sa o vand asa defecta?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauti alt bloc ambielat de bkc,daca pui tot bxe controlezi cuzinetii de biela sau ii schimbi

pune un video sa auzim motorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

nu am mai reusit sa pun sunetul dar, daca schimb blocul cu altul de alta serie nu voi avea probleme la RAR? in prezent masina o am la vanzare pe olx cu 2500 euro asa cum e ..vad ca nu se arunca nimeni.....asa greu o fi sa repari masina si sa o folosesti ca mine? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

20191027_185505.thumb.jpg.9326d92b2f2d43f724fa20126043cf07.jpg

buna seara revin cu o problema mai ciudata daca nu am postat unde trebuie imi cer  scuze,dupa ce se incalzeste motorul  cand ma opresc la semafor relantiul scade sub 800 de turatii nu mereu ,dar 1 din 3ori  da.de aproape 1 an zile face asa.daca calc un pic acceleratia isi revine pana la urmatoarea oprire.multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia relanti ,cantitatea injectata,durata injectiei,temperatura motorului ,le-am scos dintrun log foarte lung pe care l-am facut in mers pe canalele 1,4,13.mentionez ca nu am nici o eroare,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema la un golf V, 1.4 fsi, 2005, iar pe langa asta dau  de mecanici cumsecade. Astfel, am fost la mecanic, tester- cilindrul 3  eroare. 
-test  compresie cilindrul 3 - zero
-a schimbat supapele evacuare-admisie (a gasit fisura pe prima supapa, desi lipsa compresiei era pe 3)

-a schimbat injectorul si EGR-ul

-a schimbat garnitura de chiulasa. 


Dupa remontare, compresie de 7, inteleg ca juma' din capacitate
-fumul este negru si mai intens

-motorul a prins un vuiet

-motorul pierduse din forta cu o saptamana inainte sa o duc la mecanic, iar lipsa fortei motorului se pastreaza si dupa remontare. Scaderea fortei insemna ca nu are acceleratie, si ca trece greu de 100

Mecancul a spus ca e 90% ar fi fisura la chiulasa . Daca nu e asta. nu stie ce ar fi.

E posibil ca fumul negru, vuietul. scaderea puterii sa fie data de o fisura la chiulasa? Sau ce altceva ar putea fi?  Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Nu cred ca s-a mai discutat problema asta, am tot cautat dar nu am gasit nimic.

Problema este asa, am achizitionat un Golf 5, 1.4 MPI cod motor BCA, cand am luat -o nu am observat ca trepideaza la relanti.

Ok, ma apuc de treaba, avand ceva indemanare, scule si VCDA in dotare.

Schimb bujiile, ulei, filtre, curat EGR, clapeta acceleratie + recalibrat clapeta, curata senzor MAF cel de pe admisie.

Masina are un tremurat nu foarte deranjant la relanti, se simnte si in mers mai ales in accelerare, iar cand o turezi peste 4000 am observat, scade relantiul cand calci ambreiajul sau o scoti din viteza, scade sub 600rotatii si apoi urca la 800, uneori scade bine sub 600 si moare motorul.

Am mai comandat acum si filtrul de benzina, pe acesta nu l- am schimbat inca.

Missfire pe cilindri nu am, semn ca bobinele sunt bune, plus ca am verificat si cu alte bobine, nu am nici o eraore pe motor.

Mufele de la injectoare le- am scos pe rand, cand scot cate o mufa merge in 3, deci se modifica foarte mult mersul, nu cred ca sunt nici injectoarele.

Compresie nu prea am cu ce sa iau, dar nu da fum, ulei nu stiu sa zic cat consuma ca o am de 300,400 km.

O impresie, ca miroase pe evacuare cam tare a benzina, ma gandeam la ceva amestec bogat.

Masina trage ca un 1.4 in mintile lui, doar ca trepideaza si mai moare din cand in cand.

Ceva idei? :)

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, de ceva timp ma confrunt cu o problema la relanti, 

La prima cheie motorul nu mai sta turat și scade la 700rpm instant după care se ingatuie, da sa moara, s a confruntat cineva cu problema aceasta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorizare, ce an? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI 122cp an 2007

Se ineaca doar dimineața la prima cheie dacă merg cu ea o opresc o las 5 ore și o pornesc elantiul sta la 1100-1200 spre exemplu, doar dimineața face asa, și după ce se ineaca dacă o accelerez scoate fum câteva secunde. 

Modificat de Tsicostmealot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Tsicostmealot cand spui "nu are nici o eroare" la ce te referi: (a) nu ai nici un bec aprins in bord sau (b) ai conectat un tester calumea si nu ai nici o eroare pe tester.

As recomanda sa mergi la un mecanic ok, sa iti puna testerul pe masina si sa identifice corect cauza/cauzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xman_ghio nu am nici un martor aprins în bord, și am pus vcds pe el și nu am nici o eroare, menționez ca mașina câteodată pornește normal adică relanti ul sta sus dar de cele mai multe ori pornește ca și când motorul este cald și se ineaca, sa nu îmi apară nimic din cauza ca vcds ul este prost? Mulțumesc 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca din cauza ca "vcds-ul este prost" ? Un mecanic poate sa mearga cu masina+laptop vcds si vede cum functioneaza in sarcina. 

La una din masinile din dotare (1.4 aspirata; 2006) am avut aceleasi simptome - am verificat bujii, fise, bobine de inductie, injectoare, etc. Dar aveam/se aprindea martorul in bord (check engine) dupa 2-3 porniri cand masina "se ineca". Pana la urma, in mod ciudat, a fost nevoie de un update soft motor (am avut un prieten la reprezentanta) si s-a remediat (ceva legat de hartile de detonatie, daca retin bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!