Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

On 21.06.2007 at 20:12, aresis a scris:

Am aceasi problema ca Mihh...Exact aceleasi simptome..Ce sa fie oare?

Nu am probleme la ambreiaj , nu am probleme la cutie...nu vibreaza pedala de acceleratie..Doar acest tremurat la relanti..

Eu am schimbat și cutia și am pus chit de volant și ambreiaj noi și tot tremura!!! A spus ca e uzata axa cu came și trebuie schimbată !!!

On 27.06.2007 at 11:00, mihh a scris:

Sal. azi am fost in service pt curatare admisie + EGR .. am sperat sa fie de acolo dar NU e.

Pt cine e interesat costa 100 RON operatia , si sincer nu va sfatuiesc sa va apucati acasa daca nu aveti sculele necesare. sunt cateva suruburi care au nevoie de un imbus cu brat f lung sau f. scurt .

Revenind la problema cu trepidatul.. nu pot sa cred ca nu exista o explicatie logica.. mi-e greu sa cred ca almighty vw a facut un motor cu vibromasaj.

Este axa cu came , trebuie schimbată, eu am un golf 5 1.9 tdi 105 cp și trebuie schimbată !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Din ce-am vazut, pe original o axa cu came e cam 3000 lei pt 1.9TDI

a schimbat cineva cu aftermarket ?

 

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele originale sunt fabricate tot de o firma externa, care vinde si piese sub brand propriu.

Cauta firma care produce pe original axa cu came si cumpara de la firma respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut . Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Am si eu o problema de care nu mai scap , acum 3 zile i-am schimbat chiulasa la un golf 5 2.0 tdi 140 cp  si au inceput diferite probleme la modul in care cateodata tremura foarte rau la relanti si nu trage(nu se tureaza) . O opresc o las 1 minut o pornesc din nou merge perfect dupa care iar face aceiasi chestie. Am pus tester-ul pe ea si mi-a dat aceste erori 

 

17668 Soupape pour pompe r injection cylindre 1 singnal non plausible  

17671 Soupape pour pompe  r injection cylindre 2 singnal non plausible  

17674 Soupape pour pompe r injection cylindre 3 singnal non plausible  

17678 Soupape pour pomper injection cylindre 4 singnal  limite depasse 

Precizez ca sunt in Belgia si aici e foarte greu cu asa ceva mai ales ca nu stiu bine limba.

Daca a mai intalnit cineva problema asta va rog sa ma ajutati cu un raspuns 

Multumesc!

Modificat de Silviu991
greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ai?  cu vcds ul e facuta scanarea?

ai pus chiulasa noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sunt ale masinii sau sunt schimbate acum ?

Dupa montaj, ai reglat injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor bkd. Chiulasa nu e noua e . Mecanicul de aici mi-a zis ca a reglat injectoarele... sunt aceleasi injectoare.

Modificat de Silviu991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, motor 1.4 tsi 122 cp cod caxa, tremurat pornire la rece destul dr puternic uneori si i am schimbat recent bateria, se mai simte un usor tremulo dar slabut. Posibil sa fie de la clapeta de acceleratie? Ma gandesc la rotile dintate din plastic ca nu mai lucreaza prea bine.

Schimbate, bobine, bujii, filtre, pus vcds nicio eroare si merge f bine.

De la ce ar putea fi acel tremulo usor la relanti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am rezolvat problema cu tremuratul la relanti, dupa ce am schimbat distributia si a umblat putin la avans. (mi-a ridicat valoarea injectata la relanti) Dar mecanicul a zis ca nu e ceva ok si a umblat el pe la injectoare si mi-a dereglat si unghiul de avans (5.9) de la -2.5 acum am un consum de 8% extern. E cineva cu rabdare din Bacau, Vaslui sau Iasi care sa imi regleze valorile injectoarelor cat mai aproape de 0 si unghiul de avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor NU se pot regla ,unghiul de sincronizare era ok la -2.5 .

Verifica axa came ,tacheti,stare oringuri

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, ExequTeR said:

care sa imi regleze valorile injectoarelor cat mai aproape de 0 si unghiul de avans?

resincronisezi distributia si ai incheiat circul,treaba de o ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa ce a schimbat distributia totul era ok in afara de unghiul de avans care de la -2.5 era pe 0. Eu i-am zis sa o lasa asa ... el incapatanat ... a inceput sa imi dea capacul de la motor jos si a inceput sa imi regleze pistoanele sau nu stiu ce regla el ... a bagat masina in a 5 si regla cu un imbus si o cheie ... apoi a umblat iar la avans de vreo 2 ori ... si a zis ca sa mai ma joc eu la ea :D ... Distributia e pusa la punct dar avansul nu e ok. Si ce a reglat el acolo ... cred, a facut din graba la sfarsit. Platesc, ma deplasez ... numai sa reglez cum trebuie avansul ... si ce mai trebuie pe acolo ... consuma extrem de mult, dublu ... in oras nu mai spun ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai reusit sa reglezi avansul? Observi ceva modificari la consum? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

de duminica 19.08, am urmatoarea problema si anume : o bataie metalica la motor in momentul in care accelerez si o scadere a puterii motorului, am venit de la m.kogalniceanu maxim treapta a 3-a iar sunet acela metalic s-a accentuat.

am pus tester pe masina si din pacate nicio problema la injectoare.

stie cineva ce as putea face in acest caz?imi e teama sa mut masina si sa nu o pot repara.

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreydobre007
On 4/14/2017 at 7:06 PM, ndfk said:

Multumesc pentru raspuns. Dupa sarbatori o sa o duc la un mecanic sa văd ce rezolv. Azi am observat ca atunci cand am oprit in rampa si era un drum destul de inclinat a inceput sa tremure mai tare.

La fel si la a mea. Cum opresc pe un drum in rampa tremura mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu rezolvarea care sta cam asa:

ax came uzat in dreptul pistonului nr 3,  schimbat ax came, cuzineti,garnitura pompa tandem, tacheti hidraulici, simering ax came, garnitura capac motor, distributie , pompa apa, curea accesorii, ulei si filtru ulei, total 1750 piesele care sunt din gama medie.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

din pacate situatia nu s-a imbunatatit si se pare ca ar fi unul sau mai multe pistoane topite.....deci se lasa cu victime !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

Am si eu o problema care persista la masina,adica  dupa ce se incalzeste masina si ajunge la temperatura,cand o scot din viteze si si la las la relanti oscileaza in jos de la 810 rpm la 700 rpm si se simt in masina trepidatii ca si cum ar muri motorul.Precizez ca am pus testerul pe masina si am valori normale la injectoare cand este la relanti , si mecanicul mi-a spus ca merge perfect,mai vreau sa adaug ca am schimbat si distributia acum 6000 de km si avea aceste simptome dar foarte rar,acum este zilnic, si cand ramane la 700 rpm trebuie sa ciupesc un pic acceleratia sa isi revina.Masina mea este un golf 5 2.0 tdi motor bkd.Sper sa aflu un raspuns aici si sa pot rezolva problema.Multumesc!

Modificat de m andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Asa arata o pornire la rece (2 grade afara), masina nepornita de 2 zile. 

https://streamable.com/nxqkv

Mi se pare mie sau se scutura cam tare? Vi se pare ca porneste greu ? 

1.9 TDI, BXE, 300600 km 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara ! Am si eu o problema cu un golf 5 1.9 tdi de vreo 2 saptamani am inceput sa simt o trepidatie usoara la accelerare mai exact in treapta 2 pe la.1500-2200 dupa care dispare, in treapta 3 la fel dupa care reapare trepidatia dupa 3000-3500 ture, la fel in treapta a 4 pe la 2000-2500 in a 5 a nu prea se simte. Mentionez ca am probleme cu volant in sensul ca la relantii mai tremura usor motorul, la rece dupa 5 minute de stat la relantii incepe si face zgomot, daca calc pedala.de ambreiaj dispar zgomotele si vibratiile la relantii, am vibratii cand plec de pe loc, smucituri la schimbarea treptelor.

In mers cand accelerez si se simt trepidatiile acestea, apas foarte usor pedala de ambreiaj si trepideaza foarte tare de parca imi da cineva cu un ciocanel in talpa, doar cand am trepidatiile acestea la turatiile mentionate mai sus, daca merg constant nu mai trepideaza si se diminueaza si bataile din pedala ambreiaj. Cand stau pe loc si o accelerez pana la vreo 2 mii se simt trepidatiile dar foarte diminuate, in sarcina se accentueaza. Tampoanele sunt in regula nu am vibratii in schimbator, la oprirea motorului nu se zguduie, la pornire la fel nu tremura.

Am pus vdcs.ul pe masina crezand ca o fi.de la un injector trepidatiile. Dar injectoarele sunt in parametrii, egr, turbo in stare foarte buna, motorul merge rotund, trage bine, porneste usor, nu da fum, nu se balbaie, ulei si filtre schimbate de 1000 km

Din ce cauza sa apara trepidatiile acestea in sarcina?  Si de cand a venit frigul am observat.  Masina are 200 de mii de km cu ambreiajul original de fabrica. 

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Craciun lenuta

Buna ziua am un wv golf 5 si imi trepideaza foarte tare motorul si se aude un zgomit bizar din teava de esapament am avut ventilatorul stricat am pus unul nou ca de la asta au zis ca e problema dar face din ce in ce mai tare cand mergi se simte tare dar cand astepti la semafor sau in trafic zici ca zgudue cineva masina e foarte ciudat ,de la ce ar putea fi ca mecanicii astia super "profesionisti" habar nu au ca lucreaza doar cu testerul si nu le arata nici o eroare asa ca nu stiu ce sa faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Bujiile, chiar si filtru de aer, benzina cand le ai schimbat? 1.4 aspirat sau turbo ai?

Daca tremura asa pot fi mai multe probleme si indicat ar fi o diagnoza cu masina parcata si masina in mers ca sa poti inregistra problemele.

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut tuturor,

Vreau sa va scriu urmatoarea mea problema, deoarece am trecut de la un topic la altul ca sa ma incadrez in discutie...

Am un  Golf 5 din 2007 cu motor de 1.6 aspirat ,cumaparat de nou si in prezet cu 103.000 km (REALI :) ).In urma cu aproximativ 2 luni am fost nevoit sa segmentez motorul, deoarece un piston a cedat si motorul manca ulei in draci (1L la 1000km in oras si 2-3L la 1000km pe autostrada)bineinteles arzand foarte des bujia nr4. Tin sa precizez ca sunt multumit dupa segmentare si schimbarea sondei lambda, am scapat de consumul de ulei, arderea bujiilor, oscilatile puternice ale motorului, turatile din senin si erorile din bord datorate sondei lambda,etc

Singura problema care ma deranjeaza, este tremuratul la relantii, acest tremurat se simte foarte tare in scaun si podul pedalier deoarece daca pun o bricheta sau o moneda vertical pe bord, nu se misca / nu cade. In acest scop am atasat si o filmare cu motorul, o poza cu turatia si factura cu piesele schimbate.

Oare sunt eu prea ciudat sau pretentios ? Oricum tremuratul este deranjant si se simte bine in scaun si la picioare...

Tot recent am curatat si clapeta de acceleratie (nu era murdara, deoarece cred ca a fost curatata la segmentare) si la scanarile cu VAG COM-ul si OBD-ul nu mai sunt erori.

Orice sfat, parere ,solutie este bine venita si va multumesc anticipat.

 

 

Factura.jpg

VCDS.JPG

Modificat de danny22tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tampoanele motorului si din ce vad eu in video in special ala antibalans de sub masina. Are un balans cam mare la relanti.

de multe ori ala antibalans e responsabil pentru vibratii in caroserie, clanc-uri la pornire sau la schimbat treptele.

 

Motorul pare ca merge bine.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!