Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Tremuratul nu are legatura cu nr de km. Ci poate avea legatura cu starea bujiilor, fiselor si a bilobinei de inductie - eu le am schimbat pe toate si la fel tremura.

Mai este pumpa suplimentara de aer care daca ia aer fals printr un furtun crapat sau pe la supapa aferenta are acest tremurat.  Eu am tot cautat pe net dar nu am gasit pe unde scapa aer asa ca iti recomand sa mergi la un mecanic bun si rabdator sa verifice cele de mai sus si daca ii dai de capat spune ne si noua ca nimeni nu i a dat de capat... 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Dupa sarbatori o sa o duc la un mecanic sa văd ce rezolv. Azi am observat ca atunci cand am oprit in rampa si era un drum destul de inclinat a inceput sa tremure mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut, aceeasi problema am si eu de ceva timp, motorul tremura la ralanti, vw pasat B7 1,6 tdi 105 cp , fabricatie 2011 . I-am facut o diagnoza in urma cu ceva timp, cel care a fcaut-o a gasit unul din injectoare cu presiunile diferite fata de celelalte trei. Se pare ca ar fi o problema cu injectoarele pe motorul acesta? Un mecanic auto care zice el ca se pricepe, imi spune ca inlocuirea injectorului cu unul nou nu erezolva problema intrucat celelalte sunt uzate si acesta nou nu. solutiile propuse de el au fost ori toate patru injectoare noi ori unul singur sh, care este deja uzat. Astept pareri si sugestii din partea voastra. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, mașina mea este un Golf 5 Plus. Am un tremurat la relati supărător. Dacă dau drumul la AC pe caldura sau rece se opresc acele vibrații. Dacă opresc AC-ul îmi arată consum de 0,1/h ... la relanti. Cu AC-ul pornit am 0,2 ... 0,3 cu cât e mai mare valoare motorul funcționează perfect. Întrebarea mea este dacă pot mari consumul la relanti la 0,4 - 0,6 din vcds. Am încercat sa măresc turația la relanti la 870 și tot așa face. Am observat la un prieten are consumul la relanti 0,6 fără AC, 0,8 cu AC.

C6C2FA60-89FB-4684-98A9-12F93EE377D9.jpeg

CDDBE736-D905-4840-9FC4-19DEF8D4A644.jpeg

4D545434-F00D-4A2A-81D3-E45095D22393.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pana la urma a reusit cineva sa descopere de unde vin acele vibratii la relanti(la cald)?sau a rezolvat intr un fel acel deranj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la mecanic si a gasit misfire cyl 4. Nu e de la bobina. Urmeaza injectie, supape etc.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tocmai ce m am intors de la cj si masina merge bine :) a fost schimbata o bobina ... de pe alt cilindru. Cred ca le voi schimba curand si pe celelalte 3 ca sa fie toate noi.

Mult succes.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/6/2017 at 12:03, Cristi81 a scris:

Ce valoare ai la unghiul de avans??

- 2,5

Mai nou am ridicat turatia la 950 (860-940) trepidatiile dispar dimineata la rece si nu se mai simt aproape deloc dupa ce se incalzeste motorul. Asta cu AC-ul pornit pe cald iarna (consumul il arata la relanti 0,4) si la fel nu se simt. Doar daca este inchis AC-ul am observat ca scade consumul la relanti 0,2 si turatia variaza pe VCDS. Injectoarele sunt in parametri normali aproape de 0 si la rece si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.10.2017 at 12:00, ExequTeR a scris:

Întrebarea mea este dacă pot mari consumul la relanti la 0,4 - 0,6 din vcds.

Nu poti modifica cu vdcs, in mica masura o poti modifica umbland la avans.

Verifica distributia daca e pusa bine, apoi misca avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am si eu o problema cu un Golf 5 1.4 MPI 80CP. Acum cateva zile dupa ce am accelerat mai brusc, masina a smucit de cateva ori, ca si cum ar fi ramas fara combustibil, check engine` ul s-a aprins intermitent dupa care a ramas aprins. Am simtit o usoara lipsa de putere, precum si cateva rateuri la motor. Am pus testerul pe masina si mi-a dat Missfire Intermitent pe cilindrul 1. Am inversat bobina de pe cilindrul 1 cu cel de pe 3, am mers mai sportiv cu masina, eroarea nu a mai aparut pe tester insa masina are un tremurat atunci cand sta la relantiu, iar la evacuare se aud mici rateuri. Atasez mai jos 

 

log.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ai misfire pe cilindrul nr.2 - deci, verifica bobina/bujia si de la acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a fost de la bobina, am schimbat-o si nu imi mai da nici o eroare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

Buna seara. Am si o problema cu al meu golf 5 2.0 bkd....tremura la relantiu...chiar daca motorul e rece sau cald,precizez ca ambreiajul a fost schimbat cu tot cu volant. Pe tester nu da absolut nicio eroare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor, care sunt  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

Nu stiu....dar maine ii fac o scanare si o postez....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In blocurile de masura, pe Engine, campul 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

 Astea sunt valorile la injectoare

IMG-20180107-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura lichidului de racire, era peste 80 grade ?

valorile sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

Nu. Abia o pornisem masina...avea 5 min de cand era pornita....dar tremura la relanti si rece si calda....cum o pornesc incepe si tremura dupa nici 1 minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si cand este motorul cald si posteaza rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, se intampla uneori ca atunci cand masina sta la ralanti sa vibreze motorul mai tare. De obicei se intampla cand apa in motor este la 90 grade. Vibreaza cateva secunde mai puternic si dupa se opreste.

Am atasat o poza cu valorile injectoarelor citite cu VCDS,  apa in motor la 90 grade.

 

Aveti vreo idee? Multumesc

1.9 TDI, BXE

val injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Buna 

dupa schimbarea distributiei, pe langa faptul ca m-am pricopsit cu un sunet ciudat de curea care freaca ceva (curea contitech), am si niste tresariri-vibratii la relanti ce nu sunt constante sau sincronizate

atasez mai jos un screenshot cu valorile injectoarelor

de asemenea vad ca torsion value este la -2,9 ceea ce pt acest motor ar trebui sa fie intre -2 si -2.5, nu ?

din ce-am mai citit pe forum, se pare ca vibratiile mai pot fi si de la discul volant (o sa fie schimbat cu tot cu ambreiaj tot peste 2 sapt)

si o alta problema.. am eroare pe Engine, cu bujia de pe clinidrul 3

ce parere aveti ?

merci

blocks-golf.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul trebuie sa fie intre-1.5 si - 2.5. Schimba bujia arsa, daca fisa este bagata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!