Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu un golf 5 1.9 TDI, 105 CP din 2007. Cand o pornesc sta la 900 rpm si nu tremura. Daca o accelerez putin sau dupa ce merg putin cu ea la relanti scade la 800 rpm si mai tremura din cand in cand. Recent am aflat ca am probleme cu pompa de motorina. Se poate sa fie de la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salut, sunt la început, am un  golf 5 din 2006 1.9 / 90, e la mine  din 2010 nu am avut probleme cu el niciodată a mers bine . A început să se oprescă  in timpul mersului la o viteză de 130- 140 km/h . A început vara trecută ( afara era foarte cald), a mai făcut anul acesta in luna februarie (afară era foarte rece) și azi când  veneam de la Buzău aveam in jur de 130 km/h și am pățit același lucru, practic cred că îmi taie motorina, se opreste brusc. Am verificat-o și nu îmi dă nici un fel de eroare.  Vă rog frumos daca știe cineva ce poate fi ?  Mulțumesc   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un golf 5 din 2006 1.4 benzina 75 cp .La rece pana acum de 2 ori,mi`a pornit k insa se aud trepidatii la motor care dispar abia dupa ce accelerez si plec putin de pe loc.De la ce ar putea fi?E ceva grav?Or fi bujiile,injectoarele sau?Va rog sa ma ajutati.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hmm dubios, incearca sa schimbi bujiile.

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu un golf 5 1.9 TDI, 105 CP din 2007. Cand o pornesc sta la 900 rpm si nu tremura. Daca o accelerez putin sau dupa ce merg putin cu ea la relanti scade la 800 rpm si mai tremura din cand in cand. Recent am aflat ca am probleme cu pompa de motorina. Se poate sa fie de la ea ?

 

Cand am luat masina pe timp de iarna  cum porneam motorul sarea acu direct la 900 rpm si ramanea acolo.Era cu uleiul si cu toate alea din Germania.Dupa ce am facut schimburile masina s-a auzit mai frumos (sesizabil chiar).Acum dupa acele schimburi si cand s-a incalzit dinspre luna Mai pana acum sa zic o pornesc ,se duce la 900 RPM si dupa scade putin aproape de 800RPM,dupa daca merg vreo 30-50km (temp 90 logic) scade exact pe 800 RPM.Eu oricum cand o luasem am intrebat de ce sta turatia la 900 RPM ca maxim la masini am vazut 800 RPM,dar mi-am dat seama si singur ca era din cauza ca era iarna.Acuma cum pornesc motorul ,trec maxim 10 minute si am temperatura la 90.Inainte aproape 20 min stateam si nu era 90 temperatura.Clar turatiile alea nu sunt de la pompa de motorina,deci nu-ti face griji.

 

Cu tremuratul ala inca nu m-ai lamurit,cum tremura din cand in cand?aia poate sa fie si volant,daca tremura de exemplu la semafor ,gen se aude si un huruit asa dinspre bord(motor) si tremura masina.Deci de ce tremurat vorbesti,cand stai,cand pleci cu ambreiajul?in timp ce mergi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand stau la semafor mi se smuceste masina, parca ar pleca motorul de sub capota. Cand stau afara si ea e pornita se aude un fel de intreruptura a motorului adica se aude ceva ciudat cand "toarce" (numai cand se simt acele trepidatii).

In mers nu tremura, se comporta normal, trage bine, numai cand  stau cu ea pe loc pornita imi tremura masina de ma misca de pe scaun.

ps: e foarte deranjant cand tremura pentru ca uneori am impresia ca mi-ar sari motorul de la locul lui sau ca s-ar opri brusc.

Modificat de Costica195
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel tremurat al volantei nu este asa violent...La tine s-ar putea sa-ti mearga in 3 cilindri,cam simtomele alea le are,dar ar trebui sa se vada si in mers niste simptome urate.Deci baga un tester pe ea fa-i o diagnoza la cineva care stie si spune erorile aici,daca respectivul nu stie sa zica ce are.Pretul poate sa fie de la 20 de lei pana la 40 de lei la un tester ca sa ai asa o idee.Posibil mai ieftin,posibil mai scump:D

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

suporti / tampoane motor?

nu exclude totusi volantul (cum se manifesta la apasarea ambreiajului?)

 

Poti face o diagnoza pentru a gasi eventualele probleme pe parte electrica insa nu cred sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceasi problema si va rog sa ma ajutati.

 

Imi tremura motorul la relanti dar nu tot timpul, adica nu merge rotund turometrul sta in 800 si nu oscileaza cateodata e destul de deranjant ca se simte din masina.

 

Am facut un test de compresie si imi da asa:

 

Cil1: 14 Cil2: 13 Cil3: 14 Cil4: 10

 

E o problema grava aceasta difereta? Motorul merge bine trage bine are vana... Oare ma lasa sau mai merge asa mult si bine? Nu m-as baga inca sa desfac chiluasa sa vad ce are. Motorul are 100k reali.

 

Nu stiu daca are legatura tremuratul cu compresia slaba pe un cilindru am citit pe undeva ca motoarele astea tind sa tremure la relanti ca merg pe amestecuri de saruri minerale sau ceva de genu.

Modificat de bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la relanti trebuie sa mearga "rotund"(un sunet continuu),fara sa auzi alte vibratii mai tari mai mici ca si cum ar canta ceva acolo.Trebuie sa fie acelasi sunet permanent si constant la relanti fara intreruperi si muzicute.Poate sa fie din multe cauze...cilindru,injector,volant.Dar cum am mai repetat mai sus...la injector-cilindru ar trebui sa se simta problema si in mers clar.Daca e doar la relanti si e doar o chestie de sunet volant...La testul de compresie doar ala l-ai facut?nu a dat scanare cu testeru pe ea respectivul?daca nu dute si tu la un mecanic sa se uite,sa asculte.

 

Off: la passat auzeam tot asa un vibrat la semafor(ca si cum s-ar tura masina singura),vibra,tremura pentru 2-3 secunde si tot asa.Cand am duso la un mecanic,doar a stat 2 minute de la pornire si a zis "volant".Si sapt asta se schimba.Vreau sa spun ca e bine sa te documentezi si aici,dar e clar ca ai o problema mica sau mare si trebuie sa te duci la un mecanic.

 

Si vad ca e diferenta de 3 compresie la cilindrul 4 fata de celelalte si asta poate sa fie o cauza a mersului lor neuniform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Bang, masina cum porneste?

Acelea sunt rezultatele testului de compresie? Daca da si a fost facut cum trebuie (min 60 grade motorul daca imi aduc aminte bine), cred ca ai o problema mai mare decat fluctuatiile la ralanti...

Cauta in Aria TDI topicul referitor la compresii si te vei elucida (val normale 22-3x, diferenta intre cilindrii max 5...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze dar motorul meu este de 1,6 benzina. Testul de compresie a fost facut de un service autorizat volkswagen. 

 

Relantiul nu merge rotund, motorul se zbate la relanti si se simte si in scaune cum vibreaza dar turatiile nu fluctueaza daca ac-ul este pornit nu se mai simte nimic iar motorul merge bine si la relanti, nu mai zguduie deloc.

 

Porneste foarte usor si in acelasi timp trage foarte bine doar ca patesc ca atunci cand urc o panta foarte abrupta si sunt in viteza a 4-a sau a 5-a si ajunge la 90 la ora sa nu mai urce peste 90 la ora decat daca dau intr-o treapta inferioara dar nu tot timpul.

 

Cine stie de unde pot sa aflu care sunt valorile si care e diferenta maxima intre cilindrii pentru motorul meu 1.6 benzina 102cp - 2006?

 

Ce ma nelinisteste pe mine e acea diferenta de 3 bari intre cilindrii 1,2,3 si 4. Si daca as reusi prin vreo metoda sa scap de acel mers neregulat al motorului la relanti fiindca nu e permanent, are momente cand face si cand nu face dar mai mult face.

 

Sunt curios ce se intampla daca merg asa cu masina sau cati km o mai duce. Vad ca un coleg a scris mai sus ca a  scapat de acest tremurat prin curatarea EGR-ului, la fel si eu am avut missfire pe cilindrul 4.

Modificat de bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti spun la mine pe corsa 1.2 16v(benzina logic).Se auzea la relanti mai ciudat,adica nu mergea rotund.Ma intrerupea in mers,adica i dadeam talpa si tremura 2-3 ori gen i lua din putere si dupa iara o zvacnea din loc(era naspa in depasire:)) ).Aveam tot probleme la cilindrii(credeam eu) ,imi dadea eroare pe fiecare inclusiv aia care ai ziso tu acolo ,adica "missfire" pe toti cilindrii.Omul cu testerul mi-a spus ca din cauza lucrului care il aveam imi aparea la fiecare,dar nu erau de vina cilindrii.Problema venea din 2 parti,distributia a fost dereglata,deoarece nu era unghiul cum trebuia la axele cu came(aveam 2).Se numeste cumva unghiul ala nu stiu acum,era nasol de tot cu el pana am gasit pe cineva la mine in oras sa ma ajute.A doua problema a fost sonda lambda,imi deschidea si nu imi deschidea ,asa arata pe tester,iar ea trebuia sa-mi deschida tot timpul la accelerare ceea ce nu o facea.Chestia cu bagai intro treapta inferioara ca numai ducea pe panta se poate,dar la mine nu putea din cauza celor 2 probleme care ti le-am descris ca mai pateam si eu,unde trebuia sa urce nu urca.

 

Ti-am zis de distributie si sonda lambda pentru ca ma facea sa cred ca am un cilindru dus,ceea ce nu a fost adevarat.Am fost la 7 oameni cu tester,am facut si de compresie ca tine,toate prostiile,in 2 ani aproape am rezolvat problema pentru ca nu aveam mecanici care sa reuseasca sa ma ajute in oras la mine si nu aveam chef sa ma duc prin alta parte.Eu aveam si martorul acela galben cu 3 iesiri(ca un motor),ala se aprinde pentru mai multe,la mine se aprindea si din cauza distributiei dereglate si din cauza sondei lambda.Apropo distributia nu fusese schimbata ca sa zici ca aia era problema,pur si simplu mi-a explicat mecanicul ca din cauza unei benzine proaste si slabirea lantului de la distributie a dat rateu si sa dereglat.

 

Ti-am dat niste idei de probleme,pot sa fie multe lucruri.Dar iti spunem de ceva timp sa te duci la un mecanic...numai astepta sa se inrautateasca.Dute si spune-ne si noua care a fost cauza sau ce a zis mecanicul.

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta dupa testu de compresie mi-au dat verdictu cica sa desfac motoru sau sa merg asa poate am noroc si nu se strica. La chestie cu distributia m-am gandit si eu motorul asta are o problema aceea de a sari distributia de la punct dar au zis ca-i exclus asa ceva pentru ca ar fi dat erori in bord desi eu merg pe aceasi varianta ca distributia e sarita de la punct adica decalata cu maxim 1-2 dinti tinand cont ca nu a fost schimbat niciodata ca daca ar fi fost mai decalata nu ar fi tras.

 

Dar la testu de compresie ti-a iesit prost adica diferenta mare pe un cilindru fata de restu cilindrilor cum mi-a iesit mie diferenta de 3 bari? Pentru ca scuturatul acela la relanti poate fi si de la compresia mai proasta pe un cilindru desi e posibil sa nu fie aceea problema pentru ca in mom in care pornesc ac-u motorul merge rotund nu mai are nici un tremurat. Asta ma ingrijoareaza si nici nu stiu unde sa ma uit sa vad exact care-s valorile pentru motorul meu si diferentele maxime dintre cilindrii, as vrea sa o rezolva ca ma enervez am bagat o gramada de bani in ea.

Modificat de bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai...nu mai stiam cum se numeste,da asa o aveam eu cu 1 dinte sarita de la punct.Daca e mai decalata poti sa distrugi motorul,poate sa nu-ti mai porneasca...Nu exista pentru un motor neaparat.Si te inteleg si eu am bagat foarte multi bani...ba sa schimb senzorele de la arborele cotit,ba senzorul de la axa cu came si pana la urma a fost de vina sonda lambda (schimbata de 3 ori si tot nu a mers in final) si distributia ca nu era la punct.

 

Am uitat sa-ti zic o chestie,masina ta are 4 cilindri cum avea si corsa mea,cand pornesti A/C ,un cilindru am inteles ca intra in folosinta la A/C si tocmai de aia iti ia din puterea masinii.Eu la corsa cand vroiam o depasire ceva opream A/C stateam 1 minut si i dadeam talpa...aia trebuie sa fi simtit ca daca apesi A/C ia din putere.Si poate din cauza ca tocmai cilindrul ala cu compresie mai mica il foloseste A/C numai tremura la relanti...nu stiu ce sa zic.Si nu ,la mine a fost testul de compresie de genu ca a zis ala "Aveti 30% din compresie uzata si nu e motiv de segmentat motorul",dar alt mecanic mi-a spus ca nu ai cum sa vezi cat din compresie este uzata si ca primul mecanic era prost:))...

Primu lucru,baga masina pe un tester bun,bago si pe 2 sa fi sigur,uitate de vreo eroare,mergi cu ea cu testeru(tureazo,porneste A/C,oprestel).

 

Deci de la asta pornesti,bagi testeru pe ea,vezi daca apare vreo eroare!(ar fi trebuit sa ai si un martor in bord aprins,dar chiar si asa daca nu ai baga testeru).Daca testeru nu vede nimic,direct la mecanic cu ea...dar e imposibil sa nu vada nimic parerea mea!Multa bafta sa-ti repari masina!!

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat-o pe 2 testere, in bord nu da se aprinde nici check engine nici nimic, la faza cu distributia decalata cu 1 dinte ma gandesc si eu pentru ca asta nu iese la tester.

 

Masina nu pierde din putere cand deschid ac-u, merge fix la fel de bine. Doar ca am zis ca daca deschid ac-u motorul merge normal, nu mai tremura.

 

O sa vad ce fac cu ea, daca nu desfact motoru si ma uit sa vad daca e dusa camasa la vreo supapa, asta e cam singura problema care ar putea fi, exclud piston ciobit sau chestii de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese distributia la tester ,dar nu sub acest nume.Numai tin minte codu de eroare (cred 1060 sau 1065 si inseamna senzorul de la axul cu came defect) aia era chestia cu dintele.Dintotdeauna un A/C ia din puterea masinii...poate nu-ti dai tu seama.Eu imi dadeam seama foarte bine ca aveam 75cp si  motorul mic.Parca bujiile le-ai schimbat,daca nu cam aia trebuie sa faci prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, acu trage bine masina de tot si in deal urca brici era de la bujii sacadarea in deal. Mai tremura mai putin ce-i drept numai cand are ea chef la relanti fara ac in rest merge ok, trage f f bine motoru ma bag in depasiri cu ea fara nici o emotie chiar daca e 1,6.

 

Poate mai are cineva vreo sugestie ce ar putea fi, mie nu mi mai da erori pe tester. Mai are cineva vreo sugestie cu tremuratu/compresia scazuta pe un cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa o lasi asa:)...ce sa urmaresti e daca dupa 1-2-3 luni o sa revina la aceleasi simptome cum aveai inainte de schimbarea bujiilor.Asa mi-a facut si mie (cand aveam problemele alea la ea),am schimbat bujiile a mers bine si dupa 2 luni cam asa a revenit la mersu ala haotic...1.2 16v cu corsa 75cp si rupeam cu ea 1.6 normal ca trage bine asa si trebuie.Mai fai un test de compresie daca nu e scump sa vezi cat iti arata acuma,daca arata tot la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mda deci am fost la un mecanic ce are vag com de ala original, tipu a lucrat prin afara mi-a luat masina la puricat pe diagnoza a dat sa faca tot felu de teste pe motor si totul pare sa functioneze in parametrii normali in afara de faptul ca alternatoru nu baga tensiune cum trebuie iar relantiu fluctueaza ceva de genu 760 - 840 cand nu are consumatori, cand ii baga consumatori sta pe undeva pe la 900 tzapan si motoru nu mai tremura deloc. 

 

Tipul zice ca e 100% problema electrica si nu problema de la chiliusa, scaune, supape etc deoarece ar fi trebuit sa tremure non stop. 

 

M-a sfatuit sa schimb releu de incarcare de la alternator. 

 

E posibil sa tremure motoru de la releu ala? Cat ar costa un asemenea releu pt ca nu reusesc sa-l gasesc pe net doar sub numele de regulator de tensiune, e aceeasi piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul incarcare alternator = regulator de tensiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la asta tremuriciu la motor? Observ ca toate motoarele astea din 2005 pana in 2012 au problema cu tremuriciu la relanti si pe golf, passat, skoda si seat tremura chiar de noi de la 4000 de km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si mie imi tremura zici ca sare motoru de sub capota la relanti cateodata !! Si in mers mia agatat asa de cateva ori dupa care a mers ok am pus azi testeru pe ea si mia dat 2 eoriri Missfire Cilindru 2 Permanent si Missfire Cilindru 4 Permanent acum fisele le am noi alternatoru este reconditionat nou acum o saptamana voi din ce ziceti sa fie mie omu mia zis ca e din bobina sau bujii a zis ca daca era de la motor trebuia sa faca mereu nu cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul il simtit si in habitaclu? La mine se simte foarte putin cand nimeresc motorina mai proasta. Daca bag motorina de 100,parca altfel merge motorul,cat despre tremurat, nu mai tremura deloc. Cel putin in habitaclu nu se simte absolut nici o trepidatie/vibratie, parca as avea motor pe benzina,unul chiar foarte silentios. La fosta masina, golf 4 1,4 benzina, dupa ce mi-am schimbat distributia, trepida motorul din toate incheieturile si se simtea destul de urat si in habitaclu. Problema: A fost pusa distributia decalata cu un dinte!  Rezolvare: Data jos si pusa la punct! Ganditi-va la mai multe variante :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!