Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cred ca am si eu aceeasi problema ca si Clize...am fost cu ea la service in pitesti la vw si i-au facut diagonza din care a reiesit missfire cylindu 1. Baietii au schimbat bujiile 1 cu 2 intre ele,bobinele,injectoarele,au verificat bobinele pe un calculator si au zis ca sunt ok...au verificat injectoarele de 3 ori si au dat valori de genul 11,4 si 11,7 la primu si la restu 12,12 si ceva.... Problema este ca au zis ca trebuie sa desfaca motorul si sa verifice cilindru 1 ....eu totusi zic ca trebuie sa fie din electrica ceva...tin sa mentionez ...masina a fost cumparata de noua de la vw si am doar 35k km cu ea...deci sunt innebunit...

Cu stima,Marian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vreo supapa buclucasa.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 35 mii de km?:-s desfac motorul la km acestia?? parca era Vw :))) Am si un Logan si nu am probleme cu el ,are 70 mii...totusi??

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce daca e Vw? Sunt colegi cu probleme la diesel pana in 60k. Ax cu came, tacheti.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si deci...tu de la ce crezi ca ar putea sa fie?:-?? Vw =3 x logan....deci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw = 3 x Logan doar la pret. Fiabilitatea Vw este sub semnul intrebarii de ceva vreme. Nu pot sa-ti spun eu ce are masina ta pentru ca nu am globul de cristal in dormitor dar daca cei de la service vor sa-ti desfaca motorul, nu e in regula.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

am si eu o intrebare. Am un Golf 5 din 2007 motor 1.9 Tdi. Masina e ok dar e foarte zgomotos motorul.In momentul in care o accelerezi zgomotul de fond al motorului turat e deranjant. Masina o turez maxim in 3000 rpm dar cand ajung la acest prag zici ca am toba modificata...se uita lumea dupa mine pe strada...

Am verificat toba pe rampa si e ok cap coada, nu are fisuri, nu e rupta nimic. La relanti totul e ok, pana in 2000-2500 e ok, cand dau spre 3000 rpm se schimba zgomotul complet.

Am fost la un service al unei cunostinte sa vad cum stau cu turbina deoarece se auzea un suierat usor, am inteles ca la motoarele BXE e normal dar am facut 2 ture cu unul din mecanici si mi-a zis ca e posibil sa fie "chipuita"...Cum pot sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori te duci la un tuner si vezi daca mapa de management a motorului este modificata (faci comparatie cu una stoc), ori faci un test dyno si vezi cati CP ai in momentul de fata (vezi daca sunt peste cei 105 ai tai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema , imi trepideaza masina cand virez la dreapta , dar numai la viteze foarte mari (80-120km/h) si imi mai trepideaza masina in frana de motor. Am fost la un mecanic si am schimbat niste bucse pe la directie , nu stiu exact , si pe stanga si pe dreapta. Placute de frana sunt bune , rotile sunt pe 17 (niste roti luate de pe un audi a8). Ma poate ajuta cineva ? (mentionez ca in viraj trepideaza urat de tot , dar numai in viraj la dreapta, la stanga nu am probleme, si cand face frana de motor , trepideaza dar nu foarte rau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
red_bull_tt_tt

am si eu o skoda fabia 14, 16 valve.....am o problema i-mi trepideaza motorul la relanti,am fost la service si mi-a dat pe testar AER FALS stie cinva de unde ar putea sa fie problema( sau sa mai confruntat cineva cu asa ceva) va multumesc stept pe cineva sa-mi spuna si mie ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru posesori de golf 5 1.9 TDI la in cate rpm v-a sta motorul la relanti? Mie imi sta in aprox 850rpm cateodata si in 800rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta la 820 rpm pe VAg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,

La mine se manifesta in felul urmator:

Mers bara la bara prin bucuresti si oprit la semafor motorul tremura pt 3-5 sec dupa aceea dispare merge perfect, la fel si la urmatorul semator ...etc numai la oprirea pe loc si revenirea motorului la relantii apare tremuratul acela dar repet numai pt 3-5 secunde.

Masina este ce-a din semnatura , kit-ul (inclusiv volant) de ambreiaj a fost schimbat acum ~1000 km

Masina are 58.000km

Sunt de parere ca problema ar putea fi de la injectoare,oringuri,pompa de motorina, motorina proasta.

Ceva ideei de la oameni care eu rezolvat problema asta pe termen mediu spre lung :)

O zi buna in continuare v-a doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am vrut sa fac un nou topic dar nu am acces

Am o problema..

1.Cand trec peste 1 mic damb ..cu 50 -60 la ora mi se aude o troncanitura .. ca si cand se loveste toba de ceva

2.Cand conduc pe o strada neasfaltata cu aprox 20 -25 km/h mi se aude un troncanit ( nu constant ) de parca se lovesc borcane undeva..

prima problema a durat doar 1 zi .. din ce am observat a disparut am ramas cu a 2 a

am fost la service s au uitat sub ea au spus ca totul este ok

btw in general conduc incet pe astfel de strazi .. viteza 1 ..dar am fost nevoi sa ma grabesc si am observat acest zgomot ..vreau sa stiu daca s-a mai intalnit cineva cu o astfel de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De o saptamana dimineata la prima pornire motorul 'merge in trei'.Daca o turez 100 de ture peste valuarea relantiului este ok.La servis totul este in regula ,nici la scanare nici un martor aprins.Popa de carburant este schimbata de 3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujie incandescenta arsa, volant...

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Tot pe bujie merg si eu. Iti face asa dimineata la prima pornire pentru ca atunci au motorinarele nevoie mai multa de bujii. Dupa ce incalzesti motorul putin, merge si cu bujii semi-terminate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Slatineanul meu! Cred ca este volant... Calca ambreajul atunci cand este rece si daca nu mai tremura, este volant de vina.

Modificat de melin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vecin cu un Golf V (nu e forumist, deocamdata!) caruia i s-a oprit motorul din mers. I-am facut un log, pe care mai apar 2-3 opriri, tot din mers (circulatie). Parca merge un pic si neregulat si am impresia ca motorul i-a murit cand a decelerat. A schimbat filtrul de combustibil, face la fel! Am mers cu el si daca ambreiaza la 3.000 r/min si o lasa pe liber - motorul moare (in deplasare). Pe loc, face la fel: daca o tureaza la 3-4.000, apoi decelereaza brusc, scade turatia pana pe la 500-600 si uneori se opreste. Ce e mai ciudat e ca se aude periodic un zgomot ca de scanteie electrica (scurt-circuit) pe undeva pe sub EGR (cu motorul oprit!). Am luat borna de la baterie si zgomotul (pare ca) a disparut, in schimb consumul bateriei pare enorm in gol (estimez minim 2-3 A, intrucat mi s-a "lipit" papucul de borna, lasand si mici puncte de "sudura" - urmeaza sa verific cu ampermetrul). Atasez logul (motor - grupurile 3, 10 si 11) si astept sugestii de la meseriasi!

Log-Sorin-GOLF V.csv.txt

Log1-IL17SAF-WVWZZZ1KZ7P052011-97977-02.06.2012 ora 14.00.txt

Log2-IL17SAF-WVWZZZ1KZ7P052011-97977-02.06.2012 ora 14.20.txt

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am uitat sa spun: are motor 1,9 TDI (BXE)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati verificat clapeta de aer dinaintea egr -ului pe admisie ,daca zici ca acolo se aude ceva scurtcircuit.....????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă aş şti care e aia... Vom încerca să o căutăm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o poza mai jos. Vreo eroare stocata pe 01 Engine sau vreun martor luminos aprins/mesaj de eroare pe BC?

post-21426-0-49522000-1338662435_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun martor in bord, iar logul scanarii este aici. Nicio eroare semnificativa (a fost initial o eroare pe o bujie incandescenta, pe care am sters-o si nu a mai reaparut). Multumesc pentru poza, vom verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza este de la motorul de 2.0 tdi la 1.9 este langa vasul de expansiune dar eu va recomand sa mergeti la cineva care se pricepe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!