Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Si eu aveam unele vibratii foarte mici la relanti si nu credeam ca are vreo importanta prea mare in acest caz motorina, alimentand de obicei cu motorina normala insa de cand am inceput sa bag motorina aditiva acestea au disparut si sper sa nu mai revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna dimineata.M-am gandit sa intervin in discutie pentru ca zic ca am ceva interesant de spus. Si eu, la a mea jetta 2007 2.0 tdi bkd am exact acelasi tremurat la ralanti si in perioada de franare de la 10-0 km/h. Am incercat de toate, am fost la service am facut update de soft(mare prostie pt ca pe softul vechi turbina imi facea suprapresiune de 0.3 bari de la 1500 de ture, lucru care se simtea foooarte frumos in mers) si nu am rezolvat nimic. Am schimbat motorina si nu s-a schimbat nimic. Am fost din nou la service, am pus testerul, in momentul in care testerul a dat off la EGR, subit tooooate vibratiile motorului au incetat. Mergea de ziceai ca e benzinar. Asa am ajuns sa cer oferte pe la chip-tunerii din romania, pt ca, asa cum am aflat ulterior, un soft nou, by chipTuner(oricare), ar trebui sa insemne si EGR off. Cica asta ar fi prima conditie in mom in care faci chiptuning. Chestia asta mi-a spus-o tipul de la service, care e, zic eu, destul de priceput. O oferta de la NVT-990euro cu TVA. Altele de la 600 sau 500 sau chiar mai putin. Nu ma incadrez momentan.

Am zis ca urmatorul pas e sa curat EGR. Zis si facut. Am dat EGR jos, am curatat pana la luciu(minim 3 4 mm depuneri). Motorul merge mai bine, e mai putin zgomotos, etc. CE sa mai, imbunatatire(urmeaza sa curat si galeria de admisie, cand o sa am timp). Dar vibratiile tot erau prezente.

Asa ca am ajuns sa folosesc aditiv pentru motorina. Metabond. Iar, spre marea mea surprindere, vibratiile au disparut in proportie de 85-90% dupa al 2-lea plin. Am facut iar plinul, dar fara aditiv, vibratiile au reaparut la intensitatea intiala. Acum merg din nou pe motorina aditivata iar vibratiile se simt muuult mai putin.

in concluzie, eu zic sa incercati cu un aditiv, indiferent de firma, doar sa fie de calitate. Si sa postati dupa aceea concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Si eu am aceasta problema cu "tremuratul" la relanti dar am observat ca atunci cand am alimentat de 4 ori la rand de la rompetrol cu benzina aditivata si acest tremurat a disparut ceea ce ma face sa cred ca o parte din vina are si combustibilul folosit. Am sa incerc si eu metoda colegului cristi511 sa vad daca are succes. Oricum se apropie revizia si cu siguranat voi schimba si filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca orice motor tremura la relanti, motiv pentru care nu se sudeaza de sasiu ci se monteaza pe suporti prevazuti cu tampoane, apoi difera tremuratul dupa cum este alimentat cu diesel sau cu benzina, al meu diesel nu tremura exagerat la relanti, doar cat sa ma faca sa dansez in masina, la benzina tremura daca ii scoti o fisa de la bujie si merge in 3, in sarcina daca tremura sau nu merge rotund este clar o problema de alimentare, daca este vreun suport uzat iar tremura din toate incheieturile. la un fiat de la lucru era un tampon motor rupt si vreau sa spun ca la pornire sau oprire se auzea o vibratie puternica de se misca pana si toba de esapamanent, dupa schimbat tampon nu mai face asa, insa fata de golful meu motor tdi, asta tremura la relanti incat daca stai cu mainile pe volan la intersectie iti face masaj.

Unele asa sunt construite, golful sigur nu ar trebui sa tremure incat sa vibreze volanul.Daca alimentare pe cilindrii se face diferit atunci este normal sa tremure.Cautati la dezmembrari acelasi model de injector si schimbati sa vedeti daca mai face figuri.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa aproape 4 ani apar primele probleme la golfuletz :

-toata dimineata a mers perfect, dupa o pauza de circa 45 min, cand l-am pornit, am mers cu el 25-30m, s-a auzit un cranc puternic, neavand viteza am crezut ca am facut pana la un cauciuc, mai ales ca masina vibra, am tras pe dreapta ... rotile ok, am oprit clima s-a oprit si vibratia, am crezut ca a cedat compresorul de ac, am continuat drumul fara ac, dar dupa circa 10 min a revenit vibratia.

-cand pun contactul am doi martori aprinsi pe bord, un volan rosu, cnf manualului servodirectia electromecanica defecta, nu se simte nici o diferenta insa la directie, si EPC, daca am retinut corect din manual probleme la unitatea de management electronic a motorului.

-dupa ce se opreste masina, vibratia continua, scazand in intensitate treptata pana se opreste circa 3-4 sec. apa la motor sta la 90 grade, acul nu se misca ...

A mai patit cineva ?

Am ajuns acasa cu masina acuma, dar nu stiu daca sa o duc pe roti sau sa merg cu ea pe platforma la service luni, ceva idei ?

Motorul pare ok, dar zgaltaie foarte puternic radiatorul si ceva pe conducte care eu as zice ca sunt de la AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi curelele sa fie OK. Eventual fa-i o scanare. Vezi si suportii motor - cu toate ca astia nu au legatura cu erorile de care ai mentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spui : "-dupa ce se opreste masina, vibratia continua, scazand in intensitate treptata pana se opreste circa 3-4 sec"

uita-te la ventilatoare...! ele ar putea sa mai functioneze dupa ce opresti motorul sau o pompa de apa pt racirea turbinei (la TSI stiu ca exista asa ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

o pompa de apa pt racirea turbinei (la TSI stiu ca exista asa ceva)

R32 e aspirat deci se exclude pompa asta.

Mai mult ca sigur problema tine de motor si e mecanica. Sfatul meu e sa o duci pe platforma pana la servis, nefiind vorba de un motor oarecare, ci de ceva mai special, care merita atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si eu la electroventilator, tocmai din cauza modului in care face cand o opresc, si mai ales datorita faptului ca odata racit motorul, pornita din nou merge ca unsa ... ventilatorul pleaca ceva mai tarziu

ciudat este ca apa sta fix la 90 chiar si cand vibreaza, nu misca deloc acul ... plus ca nu prea inteleg eroarea cu servodirectia ...

stau in vitan chiar langa midocar, sa merg la astia ?

r32 nu este tocmai un motor uzual, si cum pana acuma nu am avut deloc probleme, nu prea stiu nici unde sa ma duc

Modificat de mecea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz clasic de utilizator tampit :

Masina a fost usor tamponata frontal, de nevasta-mea, adica posesorul de drept, data pe mana soferilor de la firma ei care i-au confirmat "diagnosticul" initial, doar suport numar spart, pe care de altfel l-au schimbat, fara sa remarce ca si bara e usor deplasata si crapata ... in esenta suporturile celor doua electroventilatoare au cedat, de unde vibratia puternica, unul a si prins ceva, de unde zgomotul ...

Acuma masina asteapta bara, electroventilatoare noi ...

Cei de la altosyncro au zis ca eroarea de servodirectie se trage cel mai probabil de la o cadere de tensiune cauzata de un scurt de la unul din electroventilatoare, directia fiind electrica a inregistrat atuncea ceva aiurea ... oricum cand au pus-o pe tester era in parametrii, singura problema era cu ventilatoarele.

Modificat de mecea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca e ceva "usor" , data viitoare sa le dea "soferilor" bani de taxi , e pacat de asa o masina sa intre pe mana hingherilor

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ea de vina, si intr-un fel nici aia, eu sunt bou, pentru ca stiu cat "interes" isi dau oamenii aia si ar fi trebuit sa verific si eu, mai ales ca stiam de eveniment.

asta e acuma, boieria se plateste, mai nasol ca masina e in service, si asteptam dupa piese, in conditiile in care pe 29 ar fi trebuit sa plecam cu ea in grecia doua saptamani in concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

astazi in mers mi sa oprit motorul, si a ramas doar martorul de la baterie aprins, am incercat sa pornesc a pornit dar tremura la relanti si au scazut turatiile si iar s-a oprit, l-am lasat putin iar apoi a mers.stie cineva ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutari la toti utilizatorii forumului. sunt nou pe aici si nu prea stiu unde si cum sa postez doleanta mea. cautind pe google am dat peste discutia dumneavoastra despre golful 5 gti si asi avea si eu o intrebare.

si eu sunt un fan inrait al gti dar nu stiu daca este sau nu normal un lucru si as fi recunoscator daca cineva mi-ar putea de ajutor...

gti-ul meu este un model mai vechi mai concret din 2005 si a mers 80000 km.

intrebarea este urmatoarea: cind pornesc masina la rece se aude un zgomot de fond pe care il auzi foarte putin dar cind intri in masina se aude ca o bataie, nu este o bataie enervanta deoarece cind pornesti muzica nu se mai aude, dar daca merge cu viteza si nu neaaparat vitez foarte mare cind ajung acasa si opresc muzica se aude o bataie mai intensa, nu stiu cum sa ma exprim pt ca nu sunt specialist in domeniu.

ma-si bucura enorm daca cineva mi-ar putea da un raspuns in legatura cu acest lucru.

va multumes mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dupa f lungi cautari etc am descoperit trepidatul la relanti un injector care o lua razna (corectie mare ) din cand in cand si volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, am cumparat un Golf 5 1,6 FSI din Germania cu becul de la motor din bord aprins.masina trage de "rupe",am mai avut G5 1,6 FSi dar parca nu trageau asa de bine .Am facut o diagnoza si mi-a iesit eroarea 16985. atasez pozele care le-am facut:

http://imageshack.us/photo/my-images/846/dsc00091mq.jpg/ si http://imageshack.us/photo/my-images/713/dsc00089mr.jpg/ sa am probleme la ECU sau trebuie o re-softare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Am nevoie de ajutor.Cand pornesc masina (fara sa accelerez) si cand ma opresc la semafor,deci cam tot timpul cand stau cu ea pe loc pornita,vibreaza motorul iar vibratiile le simt si eu pe scaun.Odata la vreo 30 de secunde la evacuare se aude ca si cum ar tusi masina (de 2 ori).

Puteti sa ma ajutati?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o accelerezi foarte usor se raresc vibratiile si iti si scade consumul in l/h ? La mine asa face si cred ca e de la bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile pentru inceput.

Stima

Modificat de dudu
unire topicuri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut . am un prieten cu audi a3 din 2002 motor 1.8 turbo tip AUM ce are probleme la motor.Motorul se manifesta printr-un mers neregulat parca ar merge in trei bujii. iar ca eroare are eroarea nr 16985 am sa atasez o poza cu ce spune la diagnoza. Mentionez ca inainte de asta a inlocuit un injector de la bujia 3 care s-a topit, dupa o luna ce a fost inlocuit a verificat din nou injectorul si incepe sa-l topeasca si pe acesta nou. nu stie ce sa ii mai faca, am postat aici dearece am vazut ca si krokus Tm are aceias eroare si poate are treaba cu mersul neregulat

Modificat de felix1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste aici informatii despre eroarea respectiva.

By the way, aria pe care o cauti este aici. AUM nu s-a pus pe G5, prin urmare esti total Off arie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA!

AM SI EU UN GOLF 5 1,9TDI 2005 . Daca merg cumasina pana in 2100 de turatii nu are nici o problema ,dar daca incerc sa o turez mai tare (in jur de 3000turatii) incepe sa tremure si se opreste. Mai porneste decat dupa 30min sau 1 ora( probabil din cauza ca are probleme si cu pornirea la cald) .Cateodata cand incepe sa tremure si nu mai are putere o scot din viteza si isi revine dupa 30 secunde-1min. Am ceva ulei in furtunele de la turbo dar asta era si inainte cu doi ani sa inceapa problema. A fost o zi cand am turato la 4000 si nu s-a oprit. Nu imi apare nici o eroare cu vag-com. Imi poate explica cineva ce se intanpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariti relanti (de ex de la 810 la 840 )scapati de problema

ma refer la trepidatiile la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu stiu daca postez bine dar nu gasesc alt loc mai bun...am un golf 5 2.0tdi16v BKD 2004...in mers la o viteza de aprox 40km constant in a 3-a...si o turatie de 1450rot aprox...sau in a2-a tot p la aceeasi turatie...incepe motorul sa tremure...sa trepideze...zici k se rupe ceva peakolo...si daca o calc umpic d tot sa zic la 45km/h...si merg constant nu mai face...am observat cam intre 1300-1450 rot face..si in a2-ua si in a 3-ia...knd merg constant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!