Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Colegul are dreptate cu poza - e de la 2.0. Eu ii postasem poza in ideea sa stie dupa ce sa se uite. Pana la urma nu e fizica atomica e desfacut respectiva clapeta - trebuie desfacute 3 suruburi cu un imbus si e gata (ori desfaci tot ansamblul cu EGR ori numai clapeta). Verifica si sigurantele din compartimentul motor. Pe siguranta de la clapeta ai legate si bujiile (asta ca tot spunei de o eroare la bujii) si ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugesti baieti,am facut o diagnosticare la vw Valcea -"injector piston nr 1".Am schimbat acel injector si totul este ok.Sugestie "NU mai folositi motorina aditivata!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am dat seama că e de la alt motor, dar am identificat "elementul", la 1.9 TDI e în partea din spate a motorului. Siguranţele le-am verificat şi sunt toate bune. Cred că totuşi e un defect electric, deoarece dacă ia bateria 2-3 ore şi o pune din nou, porneşte la sfert. După ce se încălzeşte însă, revine defecţiunea (mers neregulat şi oprire motor la decelerare bruscă) Pe vremea când aveam Dacia 1300 îi desfăceam şi "suflam" jiclorul de relanti. Cu asta e puţin mai complicat. Aşteptăm până mâine să contactăm un specialist. Mulţumesc tuturor colegilor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii mai explicit la care motorina te referi sa nu mai folosim?Tu de care ai pus de la ce firma?Care ti-a creeat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinezu_sorin

am rezolvat problema la diagnoza, a fost eroare 463-clapeta de acceleratie,s-a sters eroarea din calculator si merge perfect:cost 100 lei

va multumesc pentru ajutor.

problema relatata de colegul MIGROSOFT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 5 ani am folosit numai omw diesel,sprint diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Sper sa vin in " ajutorul" vostru..celor care au nu in mod special golf 5 ...cat motorul 2.0 tdi folosit de Grupul Vw pe mai multe masini....problema este specifica acestui motor...si nu mai dati sfaturi..cei care nu il au..pt ca voi aveti alte probleme..... in acelasi timp...cei care au probleme cu ....scos fum alb negru verde, consum de ulei...probleme in mentinierea vitezei/turatie in mers , consum mare etc etc...repet..nu este vb de aceeasi "problema". acum revenind la posesorii de 2.0 tdi care manifeste urmatoarele simptome....pornit perfect la rece..si greu la cald, ...balbaiala motorului cand masina se incalzeste ft mult...., pornire grea sau ft grea la temperaturi cu -...adica iarna......nu va mai stresati..ca nu aveti ce sa ii faceti....eu am masina de la 80k din 2007...am schimbat tot ce am putut...am facut teste peste teste...schimbat volant, egr, mers la porsche...la alti mecanici....asa fac toate..sau or sa faca.... fie ca sunt golf uri fie ca nu...Motorina puteti sa folositi de care vrei voi..face asa si in ro si in afara....nu e de la filtre nu e de la ulei nu e de la injectoare nici de la volant.... Eu am un golf 5 .0 tdi..facea asa si cand avea soft original..si acum cand e resoftata.. acum am cu ea 160k..aceeasi problema...fara rezolvare..nu a picat nimic la masina din cauza asta...tot eu mai am si un audi A4 2.0 tdi luat la 60k din germania....nu facea....dar treptat a inceput sa faca identic.... acum are 120k si e resoftat si asta... Acum 2 sapt un prieten si a luat un golf 5 2.0 tdi 35k 2009, ghici ce...face lafel..asa ca nu mai aruncati banii aiurea ....masina e ft ok nu are nimic..si nu o sa pice din cauza asta...deci eu zic sa ne bucuram de ele... ...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chestia cu pornirea am avut-o si eu dar am rezolvat-o din soft acum 120.000 km si porneste la sfert. Vibratiile la relanti au ramas, dar dupa ce am schimbat un suport de motor (stanga) parca s-au mai diminuat. Mai schimb si cel de sub masina saptamana asta si o sa revin. Parerea mea ca nu e ok sa zicem "asa fac toate" si gata. Sunt multe care nu fac. Eu am BKD.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema asemanatoare la masina din semnatura care este 1.9tdi... in orice treapta as fi de la a-1-a la a-6-a intre 1200 si 2000 de ture daca vreau sa merg constant masina imi "da in nas", iar daca accelerez nu mai sunt probleme, trebuie sa merg peste 2000 de ture ca sa pot merge normal. Mentionez ca doar ce am schimbat filtrul de motorina si filtrul de aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de schimbare nu facea asa?

Vezi ce nu e pus bine la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fenomenul s-a amplificat dupa schimbarea filtrelor... am facut o scanare si nici eroare in legatura cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am avut si eu aceeasi problema cu masina din semnatura, dar de curand am schimbat distributia si am constatat, printre altele, ca una dintre role avea joc si agata la o rotatie completa. Acum, dupa schimbare, masina nu mai tremura la ralanti. Nu stiu cat va dura, nu stiu daca este o solutie permanenta in schimb pot sa spun ca impresia la cald este ca problema era data de rola aceea dusa. O sa revin cu impresii dupa ce mai pun ceva km in distributia noua. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare , 

 

Sunt nefericitul posesor al unui VW GOLF V (5) 2.0 TDI 140CP BKD. Masina o am de cateva zile. Imi place foarte tare dar ma supara o problema.

La relanti se simt niste trepidatii usoare dar sesizabile. Trepidatiile se accentueaza la 1000 RPM , dupa 1000 RPM nu se mai simt. Mentionez ca volant a fost schimbata.

Sa fie oare celebrele injectoare? Nu scoate fum. Consuma normal. 6.8% - 7% ... \

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suporti cutie..motor...la mine e o rola..pune o pe testeer si verifica valori din Vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele pe BKD sunt Bosch ..adica fara probeleme..dar nu poti fi sigur 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acelasi motor, se simt aceleasi trepidatii, am +270k, nu imi fac griji. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inafara de trepidatiile astea masina trage de rupe, consumu e bun. E totusi suspecta treaba. Nu am masina de mult timp si de asta imi fac griji. Imi e teama sa nu se agraveze, sau mai rau sa ma lase undeva in drum pe cine stie pe ce serpentina... Mai ales ca am auzit ca motorul asta e faimos pentru problemele lui... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva similar am si eu la relanti , dar nu totdeauna .  Banuiesc ca este vorba de tamponul de la cutie , la sfarsitul verii il voi schimba .

Daca se rezolva revin cu feedback :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca volant a fost schimbata ? Daca d-abia ai luat-o, nu poti fi sigur niciodata...

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E schimbat tot kitul  de mine acum 25.000km , kit  nou din germanica :)  sigur nu e de la asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi-as dori sa fie volant, Macar stiu ca aia e si gata. Dar asa cred ca daca e de la altceva o sa fie misiune de detectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca am gasit pe Golf v BKD, aproximativ acelasi simptom ... la el a fost de vina un culbutor !

Asta e doar un mic info ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat scutul jos si am observat tamponul anti-rasturnare rupt. Sper sa fie ala. O sa il schimb si va tin la curent daca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi masina de 5 ani. aceeasi problema. solutia ... injectoare si in cel mai rau caz, chiulasa. toate bkd-urile undeva peste suta de mii de km au aceasta problema cu tremuratul la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!