Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

la omologare mi-au luat doar noxele pe benzina cu explicatia ca pe gpl nu ies.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar acum am priceput ca defapt se acopera doar GRILA nu radiatorul in sine. Iata ceva accesoriu de aces gen pentru Fabia: http://www.superskod...nt-grille-cover

Doar pretul e cam mare mi se pare.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i foarteeee scumpa...depinde cit e transportul...nu au pt Octavia :((

Si la mine la RAR omologare GPL au facut noxele pe benzina :)

Acum cred ca ies super bine si pe GPL ...daca nu minte sonda lambda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi nu sunteti sanatosi fratilor cu accesoriile alea la un milion ???

O bucata de polistiren de 5 mm e max 2 lei...eu am carton mocca, ca e criza mare... :))

Nu e loc de fite aici caci nu suntem pe forum bmw.

Si de acoperit intotdeauna va avea < 50% din suprafata radiator. In acest fel mergi fara grija oriunde pina la + 15 grade.

Pe extraurban mai e un fenomen...cu carton consumul creste semnificativ uneori, dar la temperaturi sub -10 grade e musai sa fie.

Mikemaniak: Consumul pe gaz e in medie cu 20% mai mare decit pe benzina. Iarna ai +15 ( dar mai adaugi destula benzina mai ales daca ai drumuri scurte de oras ) iar vara + 25.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' nici pe forumul DaciaLogan nu :)

Hai bre ca ar sta bine cu o chestie din aia...pina in 100RON parca as da... dupa ce pun bani deoparte pt amortizoare :))

Pe extraurban dupa cum zisei treaba se "impute" cu cartonul...iti zic din proprie experienta ...am uitat cartonul pus la un drum de Bucuresti, si era destul de frig prin decembrie ...nu stiam ce dreacu' imi da eroare de senzor de temp :))

La 4-4500rpm se cam incalzeste... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mah nea Lascarica...doar nu ne-am pus instalatiile astea ca nu mai aveau loc banii in buzunar...

Traim vremuri de kakat, banii se fac greu sau deloc caci e o lipsa acuta de joburi.

Cine isi permite...poa sa-si cumpere orice dar consider ca suntem in categoria celor care nu ne permitem luxuri de acel gen, caci e o fitza porcaria aia de un milion...mai ales ca in ziua de azi unii muncesc 2 zile pentru banii aia, sau nu ii au deloc !

Eu nu am avut pb cu carton decit consum crescut.

Iarna ar fi de folos un scut pe dedesupt chiar de plastic, dar total, ca sa se incalzeasca mai repede motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectul ar fi oarecum asemanator...in loc sa astupi pe unde intra aerul astupi pe unde iese :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikromania2005

Salutare,

Ca sa va improspatez memoria, eu sunt ala care are bujii ieftine :P. Le-am schimbat si au costat 54 ron toate 4, Bosch Super Plus.

Tot asa aveam inainte, cele cu care am parcurs 30kkm (pe care zisesem eu ca am dat 45 ron sau ceva de genu`).

Mana de lucru 30 Ron in Craiova, fara sa imi dea galeria jos, ceea ce m-a surprins.

Eu insa aveam si o problema. Facea figuri la relanti dimineata, de cand a venit frigul. Eu speram ca dupa ce schimb bujiile, masina sa mearga ok.

Se vede o schimbare in bine, insa nu complet. Ieri dimineata, erau -6* si maina nu a stat la relanti.

Trebuie sa fie altceva...o sa aflu cand o sa imi pot permite sa o duc la un service.

Ce observ insa schimbat in bine...un consum f bun extraurban. Craiova-Bucuresti 8l %, 130 pe autostrada, 100-110 pe DN. La dus (bujii uzate), am scos la vreo 9.5l%, dar cu mers mai calm pe autostrada. Insaemna ca aprinderea mea era la pamant.

Una peste alta, sunt foarte mandru de achizitia mea, dar de data asta o sa le schimb la 15kkm, poate chiar 10kkm.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu pornirea e de la amestec mai bogat/sarac pe GPL decit ceea ce e pe benzina...

Am descoperit si eu bujiile de 10RON :)

Bosch-ul zice sa le schimbi la 15000km...si reglate la gap de 0.7mm.

Deci teoretic pe Ro ar trebui schimbate la 7-8000 :)) nu la 30.000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikromania2005

Clapeta am curatat-o cand am pus instalatia de GPL...acum circa 33kkm.

Gap-ul l-am lasata asa...0.9mm. Nici data trecuta nu l-am modificat.

Se pare ca merge.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o aversiune mare fata de schimbarea bujiilor la intervale scurte din motivele stiute ( se schimba greu ) si am o intrebare:

A cumparat cineva de afara ( HU, CZ, DE...etc ) bujii bune care sa tina exact cit au tinut cele de fabrica puse pe modelele noastre ?

Vorbesc de peste 50k fara probleme adica...

In cazul asta vorbesc cu cineva sa-mi aduca...

Moog: Scutul jos e bun ca sa ti se incalzeasca repede motorul pe loc pina poti sa dezgheti geamurile.

fanik: Consumul normal e cel de 9-10 la vitezele respective. Ai avut vant din spate la cel de 8...:)

Verifici toata aprinderea pe linga clapeta curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog eu am schimbat la revizia de 60.000 km bujiile. Motorul mergea ca nou inainte de schimbare si nici nu am simtit diferente cu noile bujii. Nu mai aruncati banii pe bujii la fiecare 15, sau 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viliboy gapul la bujii era cit China cind am scos-o pe prima...era arsa bine la 20k si ceva...

La mine una se scoate relativ usor :) crezi ca ma mai chinuiam sa le schimb pe toate ???

Poate tu ai avut bafta de marfa mai buna...alea schimbate erau Beru UltraX echivalent cu ce se recomanda pe original...

Acum am NGK cele recomandate...sa vedem cit rezista...

Scutul e bun pt multe...dar daca nu-l ai...

Cum spuneam aerul rece are tendinta sa urce...dar daca ala cald nu are pe unde sa iasa -grila astupata- atunci e acelasi lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul e bun, o spun din experienta sotiei care de curand o lasat tot uleiul si o bucata din baie pe strada.

Revenind la gpl, acum sunt posesorul a doua gazate, ultima fiind masina din semnatura. Baietii de la montaj mi-au zis sa mai trec pe la ei pentru reglaje. Momentan setarile si harta arata ca in pozele atasate. Ceva idei sau pareri?

post-26926-0-08618200-1327246473_thumb.j

post-26926-0-64634500-1327246483_thumb.j

post-26926-0-53994200-1327246492_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea si vezi cum se comporta. Daca merge bine las-o asa...e ~ ok... "deflection" e in limitele de +-10%

Sfat , pune gaz de la Luk sau Rompetrol, eventual din Basceaus...banui ca nevasta nu face cite 50-100km pe zi...merita sa te deplasezi 5-6km in plus la 2-3-4 saptamini sa alimentezi cu gaz de calitate...

Eu iau de la Luk de vreo 2 luni...

Ce sa zic masina in speta curbele sint stabile de cind cu Luk...inainte incepeau sa se mute ba sus ba jos :) , zic de GPL fata de aia de pe benzina...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am inceput sa citesc topicul asta in speranta ca voi gasi instalatia GPL cea mai potrivita pentru Bora mea, 1.6 16V.

Din pacate n-am reusit sa sintetizez nimic, am fost incurcat de senzori, curbe, ECU etc :).

Poate ma ajutati cu recomandari.

Mentionez ca la ITP am avut probleme cu noxele pe care sper sa le rezolv prin schimbarea valvei EGR, singura care da eroare pe VAG-COM.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nevasta face cam 60 km zilnic, asta a fost si motivul instalatiei, eu pun gpl acum din podul de piatra gaz prom, e un gaz bun, de la luk oil am cumparat multi ani dar e cam departe. O sa mai controlez mapa ceva timp sa vad cum evolueaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei dureri de cap eu unul as recomanda BRC - Progaz Buzau... si instalatia e buna dar mai ales montatorii...

Sau daca vrei sa-ti pui local in Bucuresti, atunci recomand Stag 300 Plus ...

De ce STAG?

Pt ca se gaseste interfata pe forum si soft moca pe site si o poti regla singur foarte bine...

Marea majoritate ori nu stiu ori nu-si bat capul cu un reglaj bun...

Nu fa economie si lua STAG 200 , negociaza la 300 Plus...

Are mult mai multe posibilitati de reglaj...

Insista sa-ti lege si sonda lambda BINE ... este sonda UEGO cu 5-6 fire la tine ca si la mine ...sa se uite in documentatia instalatiei...ultimul update de firmware foloseste si semnalul de la sonda, daca se activeaza autoadaptation-ul...

Sa-ti faca update la ultimul firmware 8.4 nu 7.5 cum vine din fabrica... la 300 sint multe noutati... devine ISA2 prin upgrade...

Mai sint instalatii bune gen LandiRenzo sau Milano dar problema de soft si reglaj mai greoi ...Landi are injectoare mai bune dar sint din plastic si au tendinta sa crape...

Milano venea cu Matrix - o rampa de injectie super fiabila dar in ultima vreme au trecut pe low cost si astia...

Negreso sper ca nu e peco-ul ala cu superoferta la x litri iti mai da y litri in plus ? Multi taximetristi au luat-o in freza de acolo...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar prefer sa montez in Bucuresti. Deci Stag 300, am retinut.

Multumesc.

Modificat de dorumarcatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E statia aia cu x si y. Spuneai ceva de rompetrol, este ala partener rompetrol din bucium?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut bafta :) ... sau nu ...parca ziceai ca-ti consuma ? :))

Am vazut cu ochii mei filtru de "lichid" schimbat de ~1 saptamina care era plin de mizeria...cind zic plin la modul ca era plin locasul pe linga filtru...

Asta varianta soft...varianta naspa ca nu-ti mai trage parca ai ramine fara GPL, sare pe benzina etc...intr-un inceput de saptamina era coada de taxicuri la usa atelierului...

Cum mai aparea unul era intrebat de colegi " de unde ai alimentat? " urma, " la coada, si noi tot de acolo" :))

Erau imbicsite cu un fel de ulei (mercaptan cica) toate filtrele inclusiv rampa de injectie...

Rompetrol din Bucium pe stinga dupa Socola...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce privesc bujiile sunt curios cu cati electrozi au fost cele de fabrica de la voi ?

Ca si fiabilitate presupun ca sunt cu 4...dar astept opinii.

Stag 300+ au ajuns deabia acum la ce face 24 MY 07 de ceva vreme...mda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!