Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Valy este imensa diferenta de la + la - 11...de aia porneste ca dreacu... e amestecul prea bogat pe gaz...

Interfata e buna...atita timp cit vezi gr 1,2, 32 ...

Baghi daca nu tine minte curbele e eroare de greseala ECU GPL...

Curba e ~bine...pe timpi mari trebuie imbunatatita putin...

Dar e bine de vazut ce zice si LTFT si STFT comparativ benzina si GPL....

BaGHI erai cu motorul pornit cind ai facut prima poza??????

Daca nu fa te rog una :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curbele nu le-a tinut minte, la momentul respectiv, cred eu , ca am scos bateria pt a rezolva o problema cu airbag-ul, si daca tot eram la masina zic sa fac si un log....

iar mersul pe benzina a cam lipsit de cand am pus GPL, numai pornirile, si rar la drum intins mai merg 20-30km pe benzina..

LTFT si STFT asta unde il pot vedea in VAG Block 032 campurile 1 si 2?

A fost facuta doar cu contactul pus din pacate (o sa revin maine cu una), ce vrei sa vezi la motorul pornit? valoarea la lambda?

Multumesc!

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Baghi teoretic e bun reglajul, caci Deflectia (Deviatia), din poza 2 este in parametrii dat de producator, adica intre +-10%.

Totusi, mai toti prefera ca curba de GPL sa fie putin peste cea de benzina. Adica in cazul tau la timpii mai mari de injectie, trebuie crescut multiplicatorul, adica acele puncte de pe linia portocalie urcate mai sus, atunci si curba de deviatie, cea rosie din poza 2 va migra catre zona de +.

Desi, repet, manualul zice ca intre +-10% e ok deviatia.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa zi domnu' , vorbim discutii de 2 pagini :)

Vreau sa vad presiunea GPL si depresiunea in galerie...fa poza cu motorul la relanti pe GPL...

Si DA in gr 32 1-2...mergi pe benzina pina incepe sa se modifice amindoi parametri si dupa aia pina se stabiizeaza...

Compara ce ai obtinut cu ce aveai initial dupa mersul pe GPL...ai sa ai o mica surpriza cred...

Te-ai hotarit sa modifici tu harta pina la urma? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un ps mai vechi cu timpii de injectie...

Inca nu modific nimic pana nu am acordul/dezacordul lui Laurentiu

post-72671-0-46334500-1316581029_thumb.j

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul ok,dar pacientul mort :)

Daca totul pare in regula, de ce am consum mare extern, totusi nu port 46 la picior.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu tine minte timpii de injectie sau setarile de pe GPL e posibil sa fie bujiile si nu ECU GPL, dat fiind ca si eu am avut aceasta problema dar la mtorul meu cu codul AVU trebuiau bujii cu rezistenta pentru bruiaj....si am umblat in jur de 2 ani cu "n" ECU schimbate inclusiv 2 instalatii...pana ne-am dat seama ca trebuiau bujii cu rezistenta antibruiaj...cica cele fara rezistenta da peste cap ECU GPL. Mai e o cauza si anume sa nu fie ECU GPL aproape de baterie.

P.S.: cele spuse mai sus se refera la anumite coduri de motor (stiu doar de al meu momentan dar trebuie cercetat care mai au aceasta problema) si mai la inceputul topicului am povstit toata aceasta patanie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam ca e ok dpdv al presiunii si MAP...

Mai verifica daca tine minte valorile in speta cele 2 dungi, etc...daca nu, ai o problema...si cred ca de ECU GPL...

Mai pune o poza dupa ce faci mai multi km inclusiv extern...e bine de vazut chiar o poza imediat dupa ce ai venit de la drum lung...

Cele 2 "dungi" se modifica functie de cum mergi oras sau extern...regimuri de turatie/incarcare etc...

La mine ECU STAG300-PLUS e pus pe baterie :))

Aprinderea ai verificat-o, bujii/fise ?

Si repet daca stii ca pe extern ii dai peste 3000rpm un consum de 9-10 e relativ decent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt noi NGK, aprinderea e ok, baterie noua Varta...

O sa revin cand mai fac un drum pe benzina sa vedem cum apare.

Apropo linia de benzina dispare daca nu mai merg sa zicem cateva zile decat pe GPL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina e in parametrii?intreb pt ca la mine pornirea greoaie s-a rezolvat cu schimbarea pompei,mai baga in jur de 1,5 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valyp67 sonda de apa si cea de aer sunt ok?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, linia pe benzina ramine "vesnic" :)

Isi mai face update cind mergi pe benzina...ea ramine de referinta.

Cea pe GPL face update dinamic functie de regimul de mers...

RZF discutam de consum pe GPL nu benzina ... ce are xxxx cu prefectura ? :)

Cum zicea si Divinewind verifica cu VAG-ul daca temp apa in engine=temp apa in instruments

Fa o poza si cu prima pagina de setari, vezi ca ai 2 taburi setari masina si GPL.

Poate e ceva gresit pe acolo...

Masina porneste bine dimineata? Nu ai nici o eroare pe VAG-COM ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF vorbea cu Valyp67 ca el are pb cu pronirea din cate am inteles.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica cu un manometru.ma adresez celor care au pornire greoaie dimineata,dimineata porneste pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a pornit la a doua cheie, si am gasit eroarea:

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

P1152 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, probleme am de cand mi-a trebuit masina...in rest sudura este perfecta nu a cedat deloc pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta "additive" inseamna ca apare la ralanti. Si trebuie cautat ceva aer fals deobicei. vezi furtunul de vacuum ce duce la servofrana. Eu am avut acel furtun crapat pe ambele capete intre supapa de sens si pompa de frana si aveam eroare similara.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca se rezolva la mine incet incet prin corectia de gaz cu programul Plug&Drive. Am fost ieri la montatorii de la mine de aici si mi-au facut o corectie de -10% din gaz la cererea mea expresa si astfel ulterior dupa vreo 30 km am obtinut un LTFT pe gaz de -4,7% care inaintea il aveam de -11,7%,iar pornirea mi-a fost azi dimineata la a 3-a keye fata de inainte la a 5-a keye. Urmeaza azi sa mai merg sa-mi mai faca o corectie cu -10% din gaz atsfel sper sa ajung undeva pe plus cu LTFT pe gaz astfel sa am o pornire buna dimineata,ptca pe benzina imi sta la +11% si porneste la prima keye daca merg pe benzina.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la montatorii mei de aici si am mai dat 10% jos din gaz si s-a facut LTFT dupa 30 km la +9,3% si sper ca astfel e mai apropiata valoarea aceasta de cea care se inregistreaza cand merg pe benzina respectiv de +10+11%,in schimb parca ar trage un pic mai greu la demaraj. Oricum,voi vedea maine si poimaine dimineata cum va porni la prima keye...si tin sa le multumesc celor de la montaj de aici de la mine pentru bunavointa si ajutorul acordat pentru a-mi rezolva problema.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF aici se discuta pe "specific", adica pornire grea&GPL...adica problema a aparut dupa montarea GPL...

Cauza e reglarea partial defectuoasa a GPL...

Baghi ai amestec sarac de aia da eraorea...asta e din reglaj GPL... si dupa cum aratau dungile tale ma asteptam sa apara...eroarea...

Jagoman erorile de sonda aparute dupa montare GPL au 2 cauze :

1.reglaj prost

2.sonda imbatrinita + partial pct1

Sper ca Baghi sa aiba parte de pct 1 :))

Cauza pornirii greoaie dimineata pe masinile cu GPL se poate gasi relativ rapid...se merge o zi pe benzina si daca a doua zi porneste la fel de prost atunci sapati pe alte topic-uri dedicate...

Daca porneste bine luati tesla/toporul/ciocan dupa posibilitati si fuga la montatorul instalatiei sa va regleze bine jucarica...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata a fost o pornire usoara din prima keye afara fiind +10 grade avand un LTFT cu VagCom de +8,6% la casuta 2 din grupul 32 si la casuta 1 aveam +2,4%. Ramane sa mai vad diminetile urmatoare daca se pastreaza pornirea usoara din prima keye si daca se pastreaza consumul de gaz la 8% extraurban si 10-11% urban dupa acest reglaj taiat cu 20% din gaz din acest meniu kar7g4.jpg mutand amandoua cursoarele de corectie la dreapta cu minus 20%. Weekend placut tuturor!

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!