Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Circuit de incalzire sonda 1, cauta firele, mufa, si verific daca nu e arsa...probabil 80% e arsa...

La fel si sonda 2

Zic sa stergi erorile si sa vezi daca mai apar...

Daca da verifica circuitele de incalzire la amindoua sonde si daca sint arse schimba-le...

Dupa aia du-te si regleaza din nou instalatia...

De trecut repede pe caldura asta e normal...daca nu ai si temporizarea pusa la citeva secunde trece imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai erorile le-am sters de 2 ori pana acum , prima data mi-au aparut dupa 1 zi ,iar apoi la cateva ore. Unde am montat gazul mi-au spus sa nu le schimb ca acum masina nu le mai foloseste chiar asa este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e IDIOT...

ECU benzina functioneaza si pe GPL si este pacalit de emulator ca merge normal...

Si foloseste sondele pt a regla optim timpii de injectie care sint preluati de ECU GPL si folositi ca atare...

Indirect si ECU GPL foloseste cele 2 sonde...in special prima pt reglare timpi de injectie...

Sterge erorile si mergi pe benzina o perioada si vezi daca ma apar..daca DA schimba sondele daca NU du-te si fxxxx una montatorului :)

Sa-ti regleze cum trebuie instalatia...

Ce instalatie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mi-am montat de curand o instalatie tomasetto stag 200 si dupa primul plin 32 l am facut doar 130 km si sunt la ultimul led . Am facut o scanare cu vag com si am cateva erori cred ca sondele lambda sunt duse , iar dupa pornire masina imi trece foarte repede pe gaz. Ar trebui sa schimb sondele lambda sau acestea nu sunt utilizate cand merg pe gaz ? Am pus si erorile pe tester.

Schimba si CLUTCH PEDAL SWITCH,adica switchul de pedala ambreiaj ca si ala vad ca il ai la erori. Vezi ca este la reprezentanta VW cu 55lei am luat si schimbat eu si nu imi mai da eroarea aia. Iar maine imi vine si mie sonda lambda 1 tot la reprezentanta VW la pret de 680lei ca si pe mine ma freaca ca nu reuseste dupa ce am scimbat bujiile si nus cate reglaje de gaz sa am LTFT de +4+5% nici in ruptul capului,sta mereu pe -10-11% si porneste ca foamea dimineata cam la 3-4key si plus ca dupa aceasta pornire grea dupa comutarea pe gaz trepideaza motorul pana se ridica temperatura in motor cam la 65grade. Iar daca am mers pe benzina cateva zile aveam un LTFT de +14% si tot pe la 2-3key pornea dimineata. Meseriasii mi-au zis ca sonda lambda 1 e imbatranita ca la relanteu nu misca,si doar cu motorul turat misca si ea. Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu misca la relanti e belit circuitul de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda lambda 1 si LTFT tot pe la -7-10% sta,iar masina dimineata tot la a 5keye porneste si imi mai da si rateuri din cauza acestei porniri la a 5keye pe cilindrul 3,chiar daca am schimbat bujiile care toate sunt noi puse acum de mine,bobinele si injectoarele de benzina 3 si 4 intre ele. M-am cam saturat...

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe benzina citeva zile si vezi daca LTFT ramine tot asa...si pornirea la rece...adicatelea dimineata...

Daca se regleaza si masina isi revine ramine sa o reglezi pe GPL cum trebuie...nu e foarte greu daca ai interfata si softul pt GPL, vad ca VAG ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe benzina citeva zile si vezi daca LTFT ramine tot asa...si pornirea la rece...adicatelea dimineata...

Daca se regleaza si masina isi revine ramine sa o reglezi pe GPL cum trebuie...nu e foarte greu daca ai interfata si softul pt GPL, vad ca VAG ai...

Nu gasesc interfata BRC buna si testata care sa mearga si sa stie versiunea 10 pe care o am eu,ca as fi luat de mult asa ceva. Daca are cineva asa ceva buna si testata rog sa ma contacteze in PM.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dau o tema de verificat pe la statiile de incarcare: Verificati presiunea de incarcare in timpul incarcarii.

Exista 2 manometre la statii, unul indica presiunea de pe rezervor si altul presiunea de incarcare.

De regula ultima trebuie sa fie de max 10 bar iar prima intre 7-20 bar.

In ultima vreme m-am lovit de probleme de la aceste presiuni caci pompele nu sunt calibrate corect si nu au corectie de presiune-temperatura, iar la presiuni mari de incarcare te fura cu litri buni...

Nu dati atentie faptului ca se opreste la x litrii ci verificati pe indicatorul mecanic de la rezervor daca e full ori ba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa te informez, dar, esti informat gresit. Presiunea optima de livrare pe ceasul de sus trebuie sa fie 8, presiunea pe al II lea este pana in 5, de aici in sus intervenind pompa (presiunea de pe primul ceas ;) ), absolut toate pompele au corectia de presiune temperatura, la presiuni mari tu ai de castigat si lista continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt deloc gresit informat. Tot ce am scris este realitate pe care am constatat-o in peste 12 ani de GPL.

Si tot din experienta iti spun ca SIGUR la presiuni mari esti furat caci e aer la greu in skid.

O presiune normala de incarcare este de 6-8 bar dupa pompa.

Dar mai asteptam si constatarile altora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. presiunea de livrare am convenit deci ca este buna sa fie 8. Ok... Cum zici tu ca ajunge aerul in skid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Imi pare rau sa te informez, dar, esti informat gresit. Presiunea optima de livrare pe ceasul de sus trebuie sa fie 8, presiunea pe al II lea este pana in 5, de aici in sus intervenind pompa (presiunea de pe primul ceas ;) ), absolut toate pompele au corectia de presiune temperatura, la presiuni mari tu ai de castigat si lista continua.

Vrei cumva sa spui ca e bine sa alimentam cand este canicula? Care este explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dorit sa spun ca indiferent de temperatura de afara, presiunea de livrare poate fi reglata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mie montatorii mi-au recomandat sa alimentez cand este mai racoare afara. Nu mi-au explicat exact de ce dar asta a fost indrumarea.

Si au facut sute de masini baietii de la buzau. Deci au ceva experienta.

Singura problema la instalatie este ca indicatorul gpl din masina nu are nici o legatura cu realitatea.

In rest nu stiu cum e la restul dar mie la primul plin de gpl nu mi s-a modificat consumul fata de benzina.

Si nu vorbesc din datele CB.

Instalatie Landi Renzo secventiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni,prima pornirea dimineata din cei care au pus instalatie GPL la Buzau cum va este?

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La ce te referi?

Pornirea se face pe benzina. Pana acum nu am avut probleme. Dar poate detaliezi situatia cu care te confrunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adumitrachy: aerul ca si apa se aduna in skid cu timpul si ajunge din cisterne.

Sop: Dimineata la 15 grade de ex ai o densitate de 540g pt 1l de GPL. Pe la 30-40 de grade trece de 560g iar skid-urile ajung si la 60 de grade vara in soare...

Normal trebuie sa existe corectii si la pompe si la instalatiile de pe masini in legatura cu volumul la t diferit dar in practica iti spun ca nu prea functioneaza la niciunele !

Concluziile le tragi singur. ( valabil si pentru Catalin )

valyp67: Trebuie sa dai date mai precise...dimineata e si la 5 grade si la 30...sunt regimuri diferite si treceri diferite benzina-gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy am mai explicat pe aici , corectia LTFT data de ECU benzina , la mers pe GPL difera de corectia ce ar trebui sa o aiba la mers pe benzina...

De aia ai pornirea grea pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La naiba ca nu gasesc nicaieri nici meseriasi si nici cablu interfata sa fac corectia asta ca lumea sa am si eu LTFT bun +4+5% cum aveti voi de va porneste dimineata bine. Eu acum am LTFT -10,9% si porneste la a 4-5 keye dimineata la prima pornire. Oricum plec la mare luni dimineata si am sa trec pe la Buzau si poate imi vor face ei un reglaj si va ramane de vazut cum va iesi LTFT dupa...

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu rezolvi saptamina viitoare suna ma si incerc sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si mi s-a facut din nou calibrarea automata si mi s-a spus sa verific cand ajung acasa din concediu presiunea de la pompa de benzina seara si dimineata inainte de prima pornire,iar eu acum tot -10,9% am LTFT si tot la a 5 keye porneste dimineata la prima pornire...

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma bag si eu in seama cu noua mea instaltaie GPL secventiala Tomasetto Stag 4. Am montat-o acum o luna si sunt multumit de ea, deocamdata.

Ca si avantaj as mentiona:

- reducerea cheltuielilor cu alimentarea de carburant a masinii (deh, asta era si scopul).

- puterea motorului aceeasi, desi ma asteptam sa scada cu 10-15%, viteza atinsa cu GPL, pana acum, fiind de 180 km/h si cred ca mai putea.

- arderea mai buna, pt. ca inainte de montaj, aveam o problema la sonda lambda cred, in sensul ca mi se aprindea becul "check engine" cu explicatia ca amestecul carburant este prea bogat in benzina. Acum becul s-a stins, iar motorul merge mai rotund, as zice.

Dezavantaje??

- greutatea sporita a masinii (aproximativ 50 kg), desi la motorul masinii din semnatura cuplul este ok si nu simte balastul suplimentar.

- locul din portbagaj ocupat de roata de rezerva.

- probleme legate de gasirea statiilor bune pt. alimentare GPL.

As avea totusi cateva nelamurii:

- cum pot determina consumul de GPL, raportandu-ma la consumul indicat de computerul de bord?

- fiind o instalatie secventiala, pornirea la rece se face pe benzina si dupa ce temp. apei ajunge la 45 grade, trece automat pe GPL. As vrea sa stiu totusi, daca e cazul, ca la drumuri lungi (500 -600 km) sa trec, din cand in cand pe benzina, pt. o mai buna ungere a motorului?

Cam atat pt. moment. Voi reveni cu detalii despre instalatie.

Modificat de Allex '77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba rezerva cu una slim (roata subtire) si mai micsorezi pierderea de spatiu.

Statii bune sint destule...Rompetrol, Luk... fereste-te de kkturile mici ... dar sint bune si astea...

Oricum autonomia e destul de mare ca sa ai timp de gasit o statie...sa nu fii fortat sa alimentezi din prima de pe strada...

Faci consum de la gol la gol (asa se face la GPL nu ca la benzina de la plin la plin) si compari cu cel din bord...

Daca nu a facut-o montatorul iti recomand sa mergi macar la 300-500km cite 20-30km mai turat pe benzina pt curatarea injectoarelor (alea a masinii nu GPL)...asta ar fi motivul nu ungere mai buna...

Pt ungere mai buna sint instalatii smechere de pe la Flashlube, Prins etc pt ungere scaune supape...dar diferenta se cunoaste in timp si la f multi km facuti... sute de mii...asta daca ai o instalatie reglata bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!