Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Ți am scris mai sus... 

Dacă îți merge bine las o în pace... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piticot7000
în urmă cu 23 ore, Moog a scris:

Daca il calculezi de la plin la plin ori sari ca prostul in sus de bucurie ca iti consuma mai putin decat consuma benzina, sau te iei de cap ca ajunge consumul ca la Hammer :)

Se calculeaza de la gol la gol...si de preferat cantitate cat mai mare ...

Faci mai multe calculele si media intre ele...

Am mai scris pe aici , bordul iti indica consum teoretic benzina dupa timpii de injectie...ala x ~1.25% =consum GPL

"preferabil de la aceeasi statie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Temperatura exterioara... Iar... 

Dacă mergi 1 săptămâna cu un plin, ai surprize la calitatea gazului chiar la aceeași stație... Etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau iti instalezi aplicatia Spritmonitor si iti introduci acolo toate datele si ai sa vezi acolo tot ce te intereseaza!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua stimabili colegi,

Vin si eu cu o problema intampinata la o instalatie Tomasetto + Stag 4 Plus montata pe un seat leon 1.6-16v, cod motor AUS.

In ultimele 3 luni tot imi apar aceste erori inregistrate in ECU de la GPL (vezi imagini atasate). Am atasat si niste imagini cu harta gpl. Pe langa acest aspect in momentul can deschid aplicatia ACGasSynchro pentru a ma conecta la ecu glp mai apare si un mesaj de genul: "Controller reset 3 times" sau "Controller reset 2 times". Masina merge bine, trage bine.

Sunt din Iasi, daca se pricepe careva si cunoaste cauza acestor erori poate ma poate ajuta.

Multumesc anticipat! 

deflection.png

gas map.png

Untitled.png

Untitled2.png

Untitled3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentare proasta și pierzi semnal turație... 

Dacă ești din Iași de ce nu suni? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru noi toti care intrebam mereu de consumul golfului pe gpl , am avut rabdarea sa fac un calcul al costului combustibilului raportat la 10000 km parcursi.

Pe scurt .

Am pastrat si notat si toate bonurile timp de 10000 km , rezultand un cost total de 2102 lei ( reprezentand costul gazului si a celor cativa litri de benzina )

Din acest calcul reiese un cost de 21lei / 100 km ( gaz + benzina ) , mentionez ca masina a mers pe benzina doar la pornire asa cum a fost programata instalatia.

Este vorba de Golf 4 , an 2004 , motor 1.4 cod bca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa te chinuesti atata, sa pastrezi bonuri si sa calculezi atatea cat exista aplicatia "Splitmonitor" in care poti nota fiecare alimentare atat pe Benzina cat si GPL....restul o face singura aplicatia??? :o:o:o

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema la masina din profil, in sensul ca de ceva vreme nu mai porneste bine pe benzina. Este vorba de prima pornire, dupa ce masina a stat minim 24h fara sa mearga. Am inteles ca ar putea instalatia de GPL sa modifice unii parametri ai ECU si sa il faca sa greseasca amestectul optim? Mentionez ca am GPL de aprox. 15.000 de km, am schimbat bobina, fisele si bujiile (toate Bosch), la bujii avand gap 0.7mm.

Luni o sa primesc o interfata OBD cu bluetooth si as putea verifica LTFT si STFT, cam ce valori ar trebui sa am si in ce cazuri e nasol? Cam saptamana viitoare ma duc si la revizia de 15.000 la GPL la baietii de la supergaz Chitila, ce as putea sa le zic?

Edit: instalatia AGC compact.

Modificat de Dan Munteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti , 

 

Se da un Passat  1,6 alz cu o instalatie gpl Milano la care am schimbat doar injectoarele care erau individuale si am montat o rampa VALTEK de 3 ohmi .

Motorul functioneaza ok , nu ma pot plange , consum ok , trage relativ ok , singurul incovenient sa zic asa este ca nu reusesc sa o calibrez ca sa functioneze  in toate plajele de turatie si sarcina .

Softul cu care lucrez este Milano 1.45.2.7 impreuna cu VCDS Release 12.12 (desi am citit tot topicul , am discutat si cu D-ul Moog )   nu reusesc sa  gasesc setarile pt instalatie ca sa isi mentina corectia sondei lambda din grupul engine   la +- 10   nicicum iar  STFT  este undeva la -12 (AMESTEC BOGAT )  iar  LTFT undeva la +11 ...

Indiferent cate calibrari , si reglaje in mers (harti benzina si harti gpl )   sonda lambda ajunge  si la + 34 sau - 28 ( depinde de temperatura motorului ) corectie  in grupul engine   001 ...

 

Ma gandeam daca la instalatia respectiva se poate schimba   doar calculatorul gpl si cablajul pt un calculator gen TOMASSETO ,ZENIT  ceva care poate fi reglat mai cu usurinta ...

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S ar putea să ai o problemă și cu vaporizatorul... Să nu corecteze presiunea... Sunt slabe amândouă variantele... 

De schimbat, funcție de rezervor... 

Sună... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.07.2017 at 9:08 AM, Minel82 said:

 

Softul cu care lucrez este Milano 1.45.2.7 impreuna cu VCDS Release 12.12 (desi am citit tot topicul , am discutat si cu D-ul Moog )   nu reusesc sa  gasesc setarile pt instalatie ca sa isi mentina corectia sondei lambda din grupul engine   la +- 10   nicicum iar  STFT  este undeva la -12 (AMESTEC BOGAT )  iar  LTFT undeva la +11 ...

Indiferent cate calibrari , si reglaje in mers (harti benzina si harti gpl )   sonda lambda ajunge  si la + 34 sau - 28 ( depinde de temperatura motorului ) corectie  in grupul engine   001 ...

 

cred ca ai nevoie de un soft mai nou  milano 6.daca mergi doar pe benzina valorile sunt intre +-10%?de cati ani /km este instalatia?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai alt ECU ce merge cu 6, el are un model mai vechi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu , pe instalatiile astea Milano este ECU , acel mai vechi , cu carcasa neagra ce merge cu softul  Milano  1,  pana la Milano 3  iar pe care l-am avut eu initial si original era cu carcasa argintie (Milano New ) care functiona cu softul Milano 6 , care avea mai multe reglaje si puteam sa fac setari mult mai usor .

Ecu acesta cu carcasa de aluminiu  l-am schimbat cu unul mai vechi cu carcasa neagra din cauza ca  desi avea temperatura de trecere cat si turatia nu trecea  pe gpl decat daca luam si puneam contactul  sau luat alimentarea de curent de la instalatie si o puneam din nou .

Am tot schimbat , senzori , verificat mufe , fire etc ... pana cand am schimbat ecu si de atunci nu am mai patit asa sa nu treaca dar in schimb  nu prea pot regla instalatia ( de consum nu ma plang , ii ok ......dar din pacate cam sarac    cu valori  de corectie mai ca o iau la fuga cand le vad live .....si parca si trage mai anevoios   in special cu aerul conditionat pornit  zici ca ii bleaga rau de tot.

 

Daca merg pe benzina , totul ii ok ..... functioeaza ,trage foarte bine ....valori ok   si STFT si LTFT  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi, de curand am achizitionat un Golf mk4 vr6 2.8 care a venit cu o instalatie gpl secventiala marca Digitronic, problema cu aceasta este ca atunci cand accelerez un pic mai tare trece automat pe benzina, se intampla de o saptamana, pana sa apara aceasta problema trecerea la benzina se facea doar la ~5000rpm, mai am probleme si cu indicatorul nivelului de gpl, indica permanent full.

Puteti sa imi recomandati un service sau o persoana care sa rezolve aceste probleme va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam greu cu asa ceva... sfatul meu e sa cauti softul , interfata si sa vezi ce are...

Dupa care poti sa ti-o aranjezi...ori tu ori te duci la un service si te rezolva...ai noroc din cite vad ca are componente Tomasetto pe ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit softul, zilele astea urmeaza sa confectioonez/achizitionez cablul pentru diagnoza.

Componentele sunt Tomasetto, este montata in 2014 deci nu-i ceva de prin antichitate.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In acesta toamna pe langa schimbul de uleiuri si filtre trebuie sa schimb si bujiile . Tinand cont ca de aprox 1 an si 20k masina funtioneaza pe gpl , recomdati un alt tip de bujii sau sa merg in continuare pe tipul si marca actuala .

Daca recomandarea este alta va rog sa-mi detaliati .

Este vb despre golf 4 an 2004 motor 1.4 BCA.

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am pe masina de 2 ani timp in care am facut 30 mii km,  Bujii BERU UXT1 si nu am inca nici o problema.

Evident ca merg pe GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc bujii Bosch iridium pentru gpl, cu distanta reglata la 0.7, foarte mulțumit de ele, având în vedere că 99% din timp motorul sta la 4000 rpm. Am depășit deja 20k și nu intenționez să le schimb până la 30k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uauuuu , si bujiile mele au 60k din care aprox 20k numai pe gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Sa va povestesc si experienta mea de inceput in domeniul GPL-ului. Acum ceva timp de cand cu supra supraacciza pe toate m-am hotarat sa-mi pun GPL la masina. Documentat, ajuns pe forum aici si luat la citit vreo 160 pagini. Dupa m-am hotarat sa montez pe masina mea(SEAT Cordoba 6L 2004, motor 1,4 55kW BBY)  o instalatie BRC Secvent 34.11 la Vernesti de catre baietii de la Progaz.

Montajul: Programat cu 3 saptamani inainte pe data de 8.12.2017 intr-o vineri. Am zis sa programez si omologarea RAR in data 11.12.2017 sa fie una dupa alta. Lucrez, asa ca mi-am luat liber 2 zile. La montaj am optat pentru ora 12 sa mai rezolv unele treburi dimineata. Frumos la ei, am mai stat de vorba si cu alti clienti despre GPL si montaj, ne-am impartit parerile si asa s-a facut seara. Am plecat la probe, mi-a fost reglata masina, dupa am probat si eu sa vad diferenta. Insesizabila la inceput. M-au atentionat in legatura cu temperatura motorului, 60°C in mers afara  din localitate la 2°C exterior. Primul gand termostatul. Am venit din Buzau cu ea asa pana in Slobozia. Tot timpul a fost pe gaz iar viteza 90-100km/h in afara localitatilor.

Omologare: Luni dimineata la 9:00 am fost prezent la RAR Slobozia pentru omologare(Modificare CIV). Am stat la o coada de 2-3 masini pana cand mi-a venit randul. Facusem un calcul, pana in 11 sunt gata si imi ramane timp pentru a schimba termostatul. Cand am urmat eu, am fost luat de un inginer auto si i-am prezentat foaia de programare impreuna cu actele masinii si instalatiei. Termin de prezentat dupa care el imi spune ca trebuie sa inlocuiesc CIV-ul, cica asta este noua legislatie. Prima reactie a mea a fost daca va fi gata tot in aceeasi zi la care el ma asigura ca nu se pune problema doar ca ma costa in plus 70lei si posibil sa fie nevoie ca proprietarul sa fie prezent(Mama este proprietara masinii, nu am considerat ca trebuie sa fie prezenta atata timp cat nu se cerea din informatiile de pe internet). Am zis bine. O pune la test iar eu ma duc la casierie sa platesc. La casierie toata afacerea 222 lei am zis bine si tura asta. Dupa teste iau masina si o aduc pe mama sa semneze noua carte de identitate a vehicului, cica una mai frumos colorata. La tejghea ni se inmaneaza noua carte impreuna cu o copie a celei vechi si ne spune sa mergem la inmatriculari pentru a complete campurile libere in dreptul proprietarului. In prima faza nu am stiut despre ce este vorba dar mama da. La inmatriculari se merge pe baza de programare online dar am zis sa incercam. Ajunsi acolo observam putin modul de lucru. Unii aveau programare cei mai multi nu. Se cunosteau intre ei nu am putut face fata si nici rezista. Am plecat, dupa ce m-am informat ca pot sa circul cu masina atat timp cat am ITP valabil. Programat online pentru inlocuire CIV pe data de 22.01.2018 la inmatriculari. Ajuns acasa am avut timp sa schimb termostatului. Temperatura s-a imbunatatit, este constata la 90°C in bord. Am scris detaliata omologarea pentru a se cunoaste problema vechii carti a masinii. Pentru cele noi procedura este standard, doar modificare fara o noua inlocuire.

Impresii GPL: Dupa un drum mai lung am reusit sa observ diferente in legatura cu GPL vs Benzina. In turatii si viteza constata este la fel, la demaraj obisnuit nu de curse este asemanator. Cand opresc la semafor si scot din viteza, turatia motorului scade mai repede iar pana se aseaza la turatia de ralantiu penduleaza putin. Pornirea consumatorilor penduleaza putin ralantiul cand sunt pe loc. Facea si pe benzina dar mai putin. Indicatorul de nivel GPL dupa mine a luat-o razna. Facut full la o statie GPL, nivel leduri doar 3 aprinse din 4. Dupa un mers de 160 km mai mult exterior am ramas cu un singur led aprins. Sa fie de la temperatura scazuta de afara? Ce se intampla daca raman fara gaz, comuta automat pe benzina?

Modificat de nolimit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prmul lucru schimba bujiile cu unele noi NGK cu 3-4 electrozi (sa NU iei d'adea cu iridium), pe urma urmaresti relantiul....
Normal ar trebui sa comute automat pe zeama dupa ce se termina gaz-ul....NU stiu cum e instalatia ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat prin vara cu modelul specific motorului meu (NGK - BKUR6ET-10). Au 3 electrozi de masa.

Momentan este in regula mersul motorului, m-am obisnuit cu el. Evit caderile bruste ale acului turometrului, de regula frana de motor in trepte superioare astfel oprirea se face cat mai lina. Consum mediu 9%.

Ledurile buteliei fac pe nebunele. Las masina cu 2 leduri aprinse seara, a 2-a zi la pornire 3 leduri, dupa incalzirea motorului 4 leduri, merg vreo 2 km incepe sa scada :). Banuiesc ca e vorba de dilatarea gazului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am pus pe Skoda mea care are acelasi motor GPL. Am patit-o, cand se termina gazul trece automat pe benzina si piuie un pic,sa te atentioneze, daca n-ar piui nu ai simti trecerea. Eu am pus bujii cu iridium, merge foaret bine masina.In privinta LED-urilor va trebui sa te obisnuiesti, si la mine face la fel, insa cand fac plin pun kilometrajul (ala mic) pe zero si-mi dau seama cand sunt pe terminate cu gazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!