Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

va salut, sunt nou pe aici

de cateva ore citesc topicul si am nevoie de cateva pareri

@MOOG am observat ca esti destul de informat in materie de instalatii gpl si mi.ar prinde bine un sfat

 

vreau sa montez gaz pe Laguna 2.0 16v an 2002 99kw si am de ales intre:

 

 - Tomasetto reductor AT13 Antartic Stag 300 injectoare Hana : cost 3000 (Andrei Gpl Bucuresti)

 - BRC Sequent 24.11 injectoare INO3                                      : cost 2950 (Vernesti Buzau, dar trebuie sa astept cam mult singur data libera este pe 22 iulie)

 

 

Tudor : ISA2 o stiu si merge super ok daca e calibrata la intreg potentialul...de Zenit Pro pot sa-ti spun ca promite multe , la fel daca e reglata bine...softul din cite am vazut e tare, mai tare ca ISA2...dar nu am pus mina efectiv sa lucrez cu el...

Paul: merge si una gen STAG 4Plus care e varianta mai ieftina sau Qbox , Landi Renzo, BRC MY11 cat si un AGC Compact ...variante mai ieftine...sau ISA2 cu Hana, Zenit Pro cu Hana...variante mai scumpe...

 

Florin: la mine cel putin dupa ce am miscat masina 50m incepe sa calculeze consumul trip 1...dupa ce ? Dupa sonda din rezervor ? Aia isi da cu stangul in dreptul sa masoare litri nu 50-100ml...cel mai precis e calculul dupa timp de injectie/sectiune fixa/presiune fixa...iar calculul e la mg...la diesel este dat pe VAG-COM la benzinare nu...

Te incurci in socoteli, deoarece consumul calculat dupa timp injectie cam bate cu consumul real...daca masina lucreaza in parametri...aprindere ok, injectoare ok, sonda ok etccc....

Iar consumul afisat pe BC de GPL nu prea vad cum dreacu l-ai facut...el difera de cel de benzina...cantitatea din rezervor difera, precizia de masurare pe distante relativ scurte cel putin e de kkt ...pana la urma e o tensiune variabila ceea ce masori de pe senzor butelie...

 

S-ar putea la tine sa fie oarecum ca la tampeniile astea noi de Loganuri si nu numai, cand le pleaca benzina din rezervor in timp ce merg pe gaz(si nu fizic :) )...la unele cu probleme de genul asta se rezolva la urmatoarea pornire...citeste din nou cat are in rezervor...dar se pare ca sant unele care deabia cand baga benzina in rezervor se reseteaza :)

 

 

Atunci e varianta mai ieftina...Stag 4 Plus, Qbox , Landi Renzo, AGC Compact, Lovato ...

Cred ca ar merge la un pret ceva mai mare AGC Compact cu Hana...vezi ca unguru monteaza si din astea... :)

 

 

MHC : informeaza-te cand pleci la "vanatoare" ...mai ales cand ofertele includ variabile ...

Uite aici site Tomasetto :

 

http://www.monteazagpl.ro/volkswagen/bora

 

Poz 2 si 3: Pret: 2890.74 Lei  vs Pret: 3016.41 Lei  Toroidal de 41 vs 52l

 

Adica exact cat ziceam mai devreme...unul de 42l e 460-470 iar cel mai mare toroidal de care stiu e ~750RON si e de 73l parca...cand te mai duci pe la "renumiti" da-le una la gioale :)

 

Oferta de care zici mai mult ca sigur era cu alt calculator/injectoare...pe langa rezervor mai mare...

 

 

Poti merge pe Tomasetto STAG ISA2/Hana 2000, BRC P&D, AGC Zenit Pro cu injectoare Hana 2000...

Montaj: in Ploiesti nu stiu...ca variante apropiate ai in Bucuresti...AGR, Supergaz, Andrei GPL...

 

Nazy: arata bine in poze...

 

 

Departe de a fi profesionist...poate initiat :) ... cam greu cu profesionistii pe la noi...

In Bucuresti poti merge pe Tomasetto STAG 4 Plus / 300 ISA2 sau AGC Compact / Zenit Pro ....varianta mai ieftina/mai scumpa... AGR/Andrei GPL , Supergaz ... ca optiune daca faci multi km poti cere injectoare Hana nu Valtek cum vin standard...

Nu e o motorizare care sa prezinte probleme...

 

si acum vad ca unele raspunsuri chiar tie iti erau adresate:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de raspunsul pt mine, care a ramas in plop ca am ales momentan altceva, restul nu ma prea ajuta. Adica laguna 2.0 nu prea are legatura cu golf 1.6 16v. In fine, cu prima ocazie ma tin de cuvant :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu pt Laguna 2.0 am ales Zenit, am deja 2000 si nici un repros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor. Imi cer scuze daca nu particip activ la polemica legata de alegeri sau optiuni.

Eu am o rugaminte la voi: imi puteti recomanda o statie gpl cat mai aproape de Sovata. Sunt aici in concediu iar butelia mea "plange" dupa niscaiva gaz si nu am gasit nici o statie brand sau partener in zona. Este una singura aici dar nu am vazut pe nimeni alimentand iar asta imi da de gandit. Intentionez sa ma intorc pe Medias. Ceva sugestii???? Multumesc

Modificat de Nazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cea de la intrare din Sovata am alimentat eu acum 3 saptamani caci eram in drum spre Vatra Dornei. Am pus doar de 50 lei avand aceleasi dubii ca si tine.Nu am avut probleme cu acel gpl Am realimentat apoi in Vatra Dornei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca erau 1-2,statii la iesire din Sovata in dreapta...stanga era spre Praid :)

Am alimentat de acolo si nu am patit nimic acum vreo 2ani :)

Mai ai iar in Gheorghieni, Odorheiul Secuiesc...parca era o statie si la iesirea spre Odorhei...parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal sa fie din serialul "ieftin si bun",asta am uitat sa precizez.

Multam Moog. Intradevar este aia la iesirea pe stanga spre Praid, Sora ii spune, dar despre asta vorbeam cand am spus ca nu am vazut pe nimeni alimentand. Daca nu am alternativa viabila...ma risc si cu o sora!!!!!!

Ideal sa fie din serialul "ieftin si bun",asta am uitat sa precizez.

Multam Moog. Intradevar este aia la iesirea pe stanga spre Praid, Sora ii spune, dar despre asta vorbeam cand am spus ca nu am vazut pe nimeni alimentand. Daca nu am alternativa viabila...ma risc si cu o sora!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde incotro o iei...pe acolo tre sa ai butelia plina...planifici alimentarile de acasa.

Confirm ca la Gheorgheni e MOL cu gaz scump dar de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten ,a setat instalatia  la 30 grade si 3 minute.

 

A zis ca e benefic pentru injectoarele de benzina si numai sta stresat sa comute pe autostrada pentru forje sa curete injectoarele.

 

Iar consumul de benzina....e destul de maricel ,aproape ca si iarna.

 

Personal mi se pare buna ideea ,daca te gandesti ca la pornire consumul e foarte mare ca si cum iai da o forja. Dar daca o ai doar la 30 grade iti trece foarte rapid in cate-va secunde pe caldura asta.

 

Ce parere aveti despre aceasta setare? ( trecand cu vederea consumul de benzina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrajeli. Ce legatura are consumul ridicat cu "forja" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecerea la 30 grd e ok. E limita minima...

Aia cu 3min nu isi are rostul...injectoarele se curata la temperatura/rpm mare nu la relanti cu motorul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu nu o tine la relantii , porneste si pleaca iar pe cb ii arata consum destul de mare la pornire.

 

Eu credeam ca conteaza fluxul de benzina cat de multa consuma, cum spui tu rpm mare, tot aia e si la pornire.

 

Iara faza cu temperatura nu o inteleg ,daca te plimbi cu masina pe autostrada ti se incalzeste benzina in rezervor sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e tinut la un regim inalt de temp. inclusv injectoarele...in speta depunerile de pe ele ce se curata mai usor...

Daca mai adaugi si un aditiv de curatare e si mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit tot felu de povesti despre aditivi si prefer sa nu folosesc de nici un fel.

 

Iar in legatura cu temperatura, banuiesc ca mai eficient e sa stai pe loc cu motorul turat la maxim , in felul asta e racirea mai proasta si temperatura mai mare.

 

Infine, nu prea conteaza......eu cel putin n-am vazut injectoare de benzina infundate, nici dupa ani buni de stat pe dreapta a masinii.

 

 

Sper in urmatorii 10 ani, sa fie mai fiabile masinile electrice si sa scap de porcaria de motor clasic cu 15 mii de piese 15 mii de senzori si cuplu de rahat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pana mea sa zici ca e mai eficient sa stai ca prostu in parcare si cu masina turata? Curatarea injectoarelor de benzina dupa cum a zis si Moog, se face in mers, la turatie mare( aia pe care tu zici ca nu o atingi ca iti ies pistoanele din motor) si dupa ce motorul e la regim de temperatura normal. De ce e porcarie statul cu motorul pe loc si turatul? 1 se incalzeste prea tare, mai tare decat ai nevoie. 2 ca sa faci curatarea iti tre sa o ti asa macar 10 minute, ori 10 minute de stat ca boul cu 5000 de ture pe loc, o sa iti cheme vecinii si politia si salvarea sa te ia(salvarea sa te duca la nebuni) 3 cand stai pe loc ori ti ambreiajul calcat,caz in care ambreiajul este afectat ori o ti scoasa din viteza caz in care pe masura ce o ti asa uleiul din cutie se incinge si nu il raceste nimic(in deplasare un flux de aer ajunge si pe cutie).

Setarea aia de care zici tu este doar o cretinatate care la mersul in oras(mai ales ca nu stai in un oras mare) sa diminueze la maxim aproape efectele economice benefice date de gpl ca tg jiu il faci de la un cap la altul in 15 min.

 

si de ce poate fi un om stresat daca la 1000 de km cand are un drum extern nu trece masina in a 5-a, sta cu ea in a 4-a mai turata,si pe benzina...nush...

 

si sa sti ca exista injectoare infundate, am curatat o gramada, si nu ale mele, ale altora ca tine si al tau vecin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e Duralube, Metabond etc si alta un aditiv de curatare...e un "detergent" si atat...

Nu e mai eficient , si nici recomandat sa o turezi de nebun pe loc...

Tu nu ai vazut eu da...Nu are treaba statul pe loc cu mersul pe GPL...

In cazul tau ar trebui sa aplici "crede si nu cerceta" :) ...daca scriu ceva pe aici e documentat inainte, sau experienta...

Ai sa sari din lac in put cu electricele...scapi de niste probleme si dai peste altele... o sa fie tot de consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate bazaconii frate. Intra un incepator, citeste chestiile astea si ramane cu prostii in cap.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multa agitatie pt nimic...e suficient sa pornesti de fiecare data pe benzina + 2 forje/an cu benzina ( cam 5 km fiecare ) cu a 4-a la 5000 rpm si basta.

Va spun din experienta, nu din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am citit cu placere cam 100 de pagini din acest topic, revenind, Am o Fabiuta cu 1.4 si ii place tare benzina si o sa o pun pe Gpl, ma gandeam la un BRC Sequent 24.11 cu rezervor cu rezervor toroidal. Ce credeti? si in Pitesti unde as putea sa gasesc un montator bun, am vazut ca vorbiti despre Radu din pitesti, stiu si eu un Radu dar eu la el am apelat pt o remapare si nu cred ca e aceasi perosana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, saptamana trecuta, pe 7 august, mi-am pus si eu o instalatie gpl cu vaporizator tomasetto, calculator stag-4 q-box, injectoare valtek si rezervor toroidal de 55l la marpacon (2600 lei). am ales marpaco deoarece ei m-au putut programa cel mai devreme si am citit ceva review-uri bune despre ei. pe langa faptul ca a incercat sa imi monteze o rampa de injectoare folosita (mirosea a gaz, era murdara) dar i-am atras atentia si a bagat una noua, montajul a decurs destul de bine zic eu. nu au cositorit legaturile pe motiv ca "prin incalzirea necesara lipirii, se deterioreaza izolatia cablului". dupa montaj am facut cateva ture pentru reglaj prin cartier si pe cheiul dambovitei, masina functiona perfect, nici nu se simtea vreo diferenta. am plecat de la ei si am facut un drum pana in militari, iar la intoarcere, pe o strada mai libera am urcat in turatii pana pe la 6000 de ture, moment in care s-a aprin check-ul, a inceput sa mearga in trei si a trecut singura pe benzina. am oprit motorul timp de un minut iar la pornire mergea in 4 dar check-ul a ramas in continuare aprins, am trecut pe gaz  si m-am indrfeptat catre ei. ajuns acolo, a pus testerul pe masina si au gasit eroarea misfire cilindru 3. mi-a zis sa schimb bujiile, a mai umblat pe laptop pe la instalatie, si daca mai apare inseamna ca e de la bobina. toate acestea s-au intamplat la ora inchiderii, a doua zi urmand sa plece in concediu. a doua zi am schimbat bujiile (aveam champion cu 3 electrozi) si am pus bosch cu 2 si am inversat si bobina 2 cu 3. am facut un test drive pe bezina, am plecat de pe loc si am schimbat a 1-a, a2-a, a3-a cand intra in limitare. nu mi-a aparut nici o eroare, in schimb pe gpl aceeasi problema, cum ma apropiam de 5000 rpm cum se aprindea check-ul (tot pe cilindrul 3 desi am inversat bobinele). intre timp masina merge din ce in ce mai prost pe gpl, daca sunt pe liber si opresc clima, se opreste si motorul, daca sunt pe liber cu clima oprita si accelerez putin cand scade turatia scade de tot (se opreste motorul). montatorul e in concediu pana pe 18, ce ma sfatuiti sa fac, sa merg la altcineva in bucuresti sau sa ma duc spre pitesti/buzau etc. va multumesc anticipat si scuze daca v-am plictisit cu postul prea lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si tu mai linistit...pina in 4000rpm...

Du te la AGR sa se uite la masina daca pleci in concediu...

Sau daca ai drum prin Pitesti la Lpgexpert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca "e normal" sa dea misfire daca ma dau la ea? Faza e ca merge foarte rau, abia plec de pe loc, cand accelerez in sarcina nu accelerează lin, smuceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, nu e normal, decat daca ai aprinderea slaba...daca ai peste 20k cu bujiile schimba-le ...cele recomandate pt motorul tau...NGK xxxxx nu alte trasnai ieftine...sau eventual cele de top gen Beru UltraX Platinum...

Reglata aiurea, cred...

Daca nu poti sa-l astepti du-te la AGR, e importator Tomasetto...sau la Radu, Pitesti/Lpgexpert daca e in drumul tau...din ce stiu tipul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci frumos. Faza e ca am sunat la agr si au spus ca ma pot programa abia pe 19 iar montatorul meu se intoarce pe 18. Asta e.... voi reveni cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!