Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Nazy: E ok si montajul ( mai putin priza montata unde nu trebuie ) si consumul.

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai las-o serios :) ? Si unde vroiai sa puna priza GPL , in aripa , spoiler ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog , m-am convins ca sunt doar aberatii si povesti de adormit copiii cum ca o instalatie gpl ar dauna motorului sau ar slabi puterea lui. Asa se face ca vreau sfatul unuia mult mai priceput in domeniul acesta, unui profesionist. Ce instalatie sa imi montez pe un golf 5 1.4 75 cp 2004. Am aproape 200k km dar nu se cunoaste la motor, totul merge exact cum ar trebui. Ce sa aleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spui si un buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Departe de a fi profesionist...poate initiat :) ... cam greu cu profesionistii pe la noi...

In Bucuresti poti merge pe Tomasetto STAG 4 Plus / 300 ISA2 sau AGC Compact / Zenit Pro ....varianta mai ieftina/mai scumpa... AGR/Andrei GPL , Supergaz ... ca optiune daca faci multi km poti cere injectoare Hana nu Valtek cum vin standard...

Nu e o motorizare care sa prezinte probleme...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sute de reglari a instalatiei, aproape ca imi vine sa renunt la gpl .

 

Nu se pricepe nimeni sai faca un reglaj si am decat doua variante, ori merg peste montator si ii fac un scandal de sal ia naiba, ori renunt la gpl.

 

Deci initial , masina mergea cu amestec sarac pe gpl , dupa mai multe reglaje am adus amestecul la valoarea optima. Masina mergea de rupea asfaltu ,parca mai bine ca pe benzina. Bucuria n-a durat mai mult de cate-va ore, ca a 2 a zi abia mia pornit la a 3 a cheie si atunci balbaita si dadea in nas. Dupa cate-va zile m-am dus iara la reglaje si mia scazut presiunea gazului, iar de atunci peste 2500 rpm numai trage motoru deloc si cand schimb viteza imi cade sub 2000 si mai exact merge subturata. Cred ca e din cauza presiunii gazului.....in viteza a 5a trage binisor masina ,am mers cu 180/h pe autostrada ,deci daca ar fi presiunea prea mica cred ca nu prindea viteza aia, dar in vitezele mici 1.2.3 ,trebuie turata pe la 3000 rpm sa cazi in 2000 cand schimbi ,iar la mine daca de la 2500 nu mai trage motoru decat se tureaza, imi cade la 1500 intra 2 a 1700 a 3 a 1900 a 4 a ,decat cand schimb a 5 a reusesc sa o scot peste 2000 rpm.

Si nustiu ce sai mai fac la instalatie ,am de ales intre:  1  amestec sarac si in rest sa mearga ceas

 2 amestec optim ca pe benzina  cu presiunea gazului scazuta si mers putin subturat

3  amestec optim ca pe benzina cu presiunea gazului normal si mers exact ca pe benzina ,iar pornirile dimineata da in nas ,moare motoru de 15 ori si dau 15 chei pana ies pe poarta

4 sau ultima varianta imi bag picioru in el de gpl

 

Sunt curios daca a mai patit cineva ceva asemanator sau a auzit despre problemele de mai sus.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este f important sa stii exact ce valori(vagcom) ai pe benzina(macar 150 km doar pe benzina) si apoi iti faci reglajul pe gaz,valorile pe gaz trebuie sa se apropie/suprapuna pe cele pe benzina.presiunea pe gaz ar trebui sa fie in jur de 1 bar.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni nimic de cei de la >ultragaz< ? sunt seriosi? i-si fac treaba cum trebui? se pricep la reglaje?...... sau o recomandare spre o alta locatie......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa te obosesti sa citesti macar ultimele 5-6 pagini din topicul asta... ai gasi raspunsul la ultima intrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu   sp0nsoru  la telefon , a spus ca a vandut masina pe gpl si si-a cumparat dizel ca e mai convenabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune tot daca tot scrii pe aici...el lua de la vecinii de hotar motorina /benzina la ~4RON iar gazul in zona lui tot pe acolo e...

In restul tarii cam greu...

Daca atat ai inteles fa si tu la fel ...schimba pe un "dizal" si gata ai scapat de probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , el a zis ca a facut reglaje de s-a tampit de cap si iesea cu 1 milion mai ieftin la 1000 km, decat pe benzina. Si a zis ca pe dizel are consum mai mic si cica iasa mai bine si fara batai de cap.

 

Dupa parerea mea, sa zicem ca ai consum mic cu dizel dar in cel mai optimist caz iesi la acelas pret cu gpl si doar atat. Daca pui costurile reviziilor si intretinerea mult mai mare ( sa nu zic exagerat) ,cand tragi linie la sfarsit , e posibil sa iesi la aceleasi costuri ca si pe benzina doar daca ai noroc, dar dupa parerea mea un dizel iasa mai scump la intretinere cu mult  decat pe benzina, chiar daca multi se lauda cu motoare dizel cu 500.000 km care n-au vazut o segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai las-o serios :) ? Si unde vroiai sa puna priza GPL , in aripa , spoiler ? :)

Crezi ca i-a facut ranforsare de metal pe dedesupt cum e obligatoriu sa faca dupa norme ?

Ma-ndoiesc...si uite asa dupa 50 de umpleri se mira omu ca miroase a gaz.....

Lasati prostiile...prizele se monteaza numai pe metal, nu pe plastic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la a mea i-am facut cand am montat-o, si am vazut multe masini cu ramforsari, asa ca nu vad care e problema in a face si ceva frumos din punct de vedere estetic nu doar functional

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin: cunosc cazul destul de bine...ideea de renuntare la gaz e cu totul alta...in zona lui nu merita...

 

120L : eu am aceeasi gura de alimentare de 4 ani si peste 65.000km majoritar oras adica ~250 plinuri...ce crezi , s-a rupt sau nu ?

Este adaptor special pt gura de alimentare...daca nu se potriveste se adapteaza...timpurile cand se dadea gaura in aripa sant apuse de mult...in spoiler nu se monteaza in Ro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ca o paranteza,conform RAR priza trebuie montata pe tabla,si mie tot in interior au vrut sa-mi monteze priza insa eu am cerut pe aripa.mi se pare cel mai ok asa.in grecia marea majoritate o aveau pe spoiler.la Posta Calnau gpl-ul este 2.65 iar in BZ la aceasi butelie 2.55,gaz din rusia,cica.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza in bara spate priza normala mare, cu ranforsare de metal. E cea mai buna varianta.

Desigur exclus gaurirea aripilor :), nici la dacii nu i-am lasat pe doreli sa dea gaura acolo.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat pentru montarea unui Tomasetto Arctic, Stag 400DPI si injectoare Hana 2000 cu rezervor toroidal de 42 l. Vineri voi face montajul la reprezentantul AGR in Ploiesti. Pretul in jur de 3.100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ivtec are injectie directa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu stiam la fel...inseamna ca a inteles gresit STAG 400DPI... asta e pt injectie directa... poate STAG 4 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze este Stag-4 plus.

Voi ce-mi recomandati sa merg pe Stag-4 plus sau pe 300 ISA2. Si care ar fi motivele? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e diferenta mare, merita...are autoadaptare, in principiu se comporta ceva mai bine in toate regimurile de incarcare...

Asta in cazul cand e reglata BINE si la tot ce poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de priza de umplere: prinderea s-a facut intr-o oaresce armatura(intaritura) a aripii spate, in zona gurii de umplere a rezervorului. A gaurit parca cevamai repede in zona rezervorului toroidal decat in aceasta zona, si asta nu are legatura cu atentia ci doar cu materialul. Stiu sigur asta intrucat a injurat meseriasul mai ales ca trebuia inclinat intr-un anume fel si burgiul astfel incat sa prinda materialul in plin si sa vaita ca este tare rau. Prinderea efectiva s-a facut cu 2 suruburi confectionate din tija filetata de aproximativ 6-7 cm lungime. Cand o sa umblu pe acolo, am sa dau carenajul jos si sa fac ceva foto...poate ne va edifica pe toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stabilit sa se monteze Stag 300 ISA2 in loc de Stag-4 plus, Diferenta de pret este de 100 lei, in total 3.200 lei. Este necesara setarea instalatiei si in mers sau numai la relanti?

Dupa montaj si verificari voi posta impresiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!