Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Va salut,

m-am decis sa pun si eu gpl pe masina si de vreo 2 zile citesc pe internet ce si cum dar avand experienta 0 in domeniu nu ma pricep. concluzia mea este ca ar trebui sa aleg intre brc si tomesetto. Am sunat la vernesti (de pe internet am vazut ca sunt cei mai priceputi si seriosi) au zis ca imi instaleaza bcr sequent 24.11 cu 3250 lei , si am sunat la agrom (aici am ajuns dupa stirile de la protv) si vor 3300 lei pe tomasetto ( nu stiu exact modelul, mi-au spus pretul pt modelul care se potriveste pe masina mea). la ceea ce am citit pe internet forumul asta a fost cel mai interesant si cu oameni care se pricep. Pretul in principiu nu este foarte important l-am pus doar ca informatie pentru altii.

Acum rugamintea si intrebarea mea ar fi: care instalatie credeti ca ar fi cea mai okay pt masina mea si ce montator sa aleg - mercedes clk cabrio w209 1.8 kompressor 163 cai -. (agrom ma programeaza a 2 a zi , vernesti dupa 13 mai ar mai fi liberi , dupa efectul turmei as alege vernesti doar pt faptul ca lumea apeleaza foarte mult la ei) . Va rog frumos orice sugestie este binevenita. 

Ca o paranteza cautand pe net mercedes gpl am gasit stire cum ca noul E class de la mecedes o sa fie pe gpl :) aceasi motorizare ca al meu doar ca o sa aibe si gpl cu rezervor de 80 de litri, in stire scria ca o sa fie unul din cele mai ecologice motoare.

 

Va multumesc si imi cer scuze ca iar tre sa va bateti gura cu novicii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa jignesc pe nimeni, ma apuca risul..... mercedes clk cabrio w209 1.8 kompressor  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vernestiul e laudat poate prea mult, sau mai bine zis e laudat pe net...au fost printre primii cu site etc...

Daca vrei sa comparam da detalii asupra ofertelor...Ai BRC-24.11 cu Tomasetto-XXX ...Tomasetto poate fi de la STAG 200 la 300 Premium...si e o mare diferenta...

La motorizarea ta cred ca 300 ISA2 sau Premium cu injecotare Hana ar fi ok...mai ales in banii astia.

Iar montatorii din Bucuresti au mai invatat si ei intre timp sa puna o instalatie GPL...Andrei GPL sau Agrom ar fi unii din cei de prin Bucuresti...

Daca pretul nu e o problema trage un ochi si la Prins...Agrom monteaza si asa ceva...

 

Ce ar fi de ras, eu sant mai incet la bibilica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Moog in primul rand pt promtitudine, ma asteptam la comentarii de genul kye04 si nu am nimic de comentat, fiecare zice si face vrea ;)

am sunat la agrom acum si mi-au spus ca este vorba de stag 300 cu injectoare hana.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok si ca pret si ca instalatie.

Ca masura de precautie intra pe site la producator ac.com.pl cauta manualul pt 300 ISA2 (STAG 300 Plus era numit pe vremuri acum e 300 ISA2 in urma modificarii majore asupra softului)

Citeste manualul in mare sa ai habar ce este si cu ce se mananca, mai ales parte finala cu reglajul. Insista sa lege sonda lambda, si reglaj in mers cu ISA2 activat...

Impresii negative au fost in amandoua partile si Vernesti si Agrom...din ce am citit pe Goagal...

Ideea e ca daca ceva nu merge bine sant langa casa nu la dreacu'...si pe termen lung iesi ceva mai ieftin...

Vrei mai multe detalii suna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Va salut, am citit cu interes acest topic si as dori sa ma sfatuiti si pe mine in privinta reglarii unei instalatii gpl.

Masina BMW 318,  motor N42B20, 143 p.s, valvetronic, automatic, model 2003.

Instalatie Tomasetto, Stag300 premium, injectoare HANA2001, red, cu duze de 2,2 mm.

Instalatie montata in Brasov, nu s-a legat sonda lambda ( au spus ca nu este necesar), nu s-a legat OBD adpter ( au spus ca nu trebuie ).

Probleme:

-check engine aprind dupa 1000,km, cu el aprins masina nu mai merge bine pe gaz, se ineaca, se opinteste; pe benzina cu check aprins masina merge bine.

- Consum foarte mare in oras pe gaz, 20-20,5 l /100km, cad pe benzina consum oras 12-13l /100km. In exterior consum bun, 11 l / 100km pegaz, pe benzina 8- 9 l /100km.

- Dimineata cand trece pe gaz, nu se accelereaza, imi da in nas si moare motorul, cand se incalzeste totul este OK. Temperatura de trecere pe gpl, setata la 40 grade.

- Deoarece acest tip de motor nu are depresiune in galerie, nu se poate face mapa.

 

 Am fost trimis in Bucuresti la cei de pe toporasi nr.2, importatori de tomasetto, mi-au montat OBD-ul, mi-au schimbat vaporizatorul, dar tot nu au legat sonda lambda, am reglat masina in mers, au spus ca torul este perfect, am ajuns inapoi in Brasov, consum bun in exterior, nu s-a mai aprins check engine, dar tot consuma mult in oras si intrerupe dimineata cand trece pe gaz, va dati seama am si cutie automata.

 

  Il rog pe Moog si pe jagoman, care am vazut pe alte topic-uri ca a avut vavetronic si l-a facut sa mearga perfect.

 

Va mutumesc si astept sugestiile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi da in nas dimineata cand trece pe gaz si nu stiu care ar putea fi problema. Am mai auzit pe cativa cu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin esti inca unul care intareste spusele mele...MONTATORUL conteaza...mai mult decat ce instalatie pui...culmea ca ai ales una buna, dar nu te-ai documentat pana la capat :)

In zona ta ai o singura sansa de care stiu, Radu de la Lpgexpert  Pitesti...suna-l (Goagal) si vorbeste cu el...

Intradevar kktul ala de valvetronic iti mananca nervii :)

La 300 ISA2 si Premium se leaga sonda...cel putin asa zice si softul ( it's better to have...) si suportul tehnic...si nu vorbesc de Bucuresti...dar banui ca le-a dat cu virgula...pe care din ele sa o lege... :)

Esti pe drumul cel bun, se putea si mai rau de atat :)

Consum de 20 e cam maricel...la motor de 85kW 1.8 de pe 316 scoatea 14-15 :) dar trafic bara la bara, motor rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, multumesc mult pentru promptitudine si informatie, o sa il caut pe Radu de la Pitesti, daca spui ca este bun.
 


Dar dimineata cand trece pe gaz de ce intrerupe? or fi duzele mici la injectoare, daca ar fi sa ma iau dupa indicatiile fabricantului ar trebui duze de 2,7-2.9 mm.

 

O sa incerc sa atasez si poze cu reglajull care l-au facut cei din Bucuresti.

In rest nu ma deranjeaza, decat consumul maricel in oras si dimineata cand pornesc.

Cand se incalzeste apa mergfe perfect, trage extraordinar de bine, nici nu simt diferenta intre benzina si gaz si am probat-o si pe panta si la plecare din rampa, trage bine si la turatie mica, schimba vitezele la fel ca pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este posibil, eu instalatia de gaz am avut-o pe ford ka cu duze de 1,3 parca si pana nu am pus duze de 2 a intrerupt, intai mai tare iar pe masura ce am crescut diametrul duzelor a inceput sa mearga tot mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is de acord cu tine dar eu unu nu pot face legatura intre diametru duze si temperatura, de ce la 90 grade merge perfect cu acelasi tip de duze si la rece nu ? Din cauza temperaturii gazului ? Cred ca in reductor ii incalzit.

O sa-mi sun si eu montatorul sa-l intreb ce duze mi-a montat.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va merge bine tot timpul , numai dimineata. pornire grea, si eventual 1-2 min mers aiurea, este de la reglaj...mai ales la Vag uri...

Pt Bmw tot de la reglaj este... 90%... Am oarece rezerve deoarece nu am crosetat prea multe sa pot face o regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu domnu Radu de la Pitesti si mi-a spus ca asa crede si el, problema sa fie de la un reglaj prost si dupa ce intra incet sonda lambda si ajunge la 90 grade motoru merge bine.

Am pus vcds-ul pe masina si inainte sa treaca pe gaz "lambda control value" era intre 0-10%, cand a intrat pe gaz a sarit intre 0 si -6 %. Cand am ajuns la 90 grade motorul am avut iar valorile pozitive. Nu stiu daca are vreo legatura...

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pornire se merge in bucla deschisa(fara sonda).daca, sa zicem, ai amestec bogat pe gaz,la pornire amestecul va fi sarac si va merge prost pana cand va intra sonda(bucla inchisa) si va corecta.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus bine, dar de regula e invers, amestec sarac in bucla deschisa.

Tine mult si de temperatura de trecere. Eu dupa multa munca am reusit sa duc temperatura jos de tot dar cu refacerea reglajelor pentru OL.

Chiar si asa, am amestec sarac undeva la 8-10 grade temperatura exterioara pentru 30 de sec dupa pornire. Prefer sa o las asa, ies cu consum mai bun pe oras.

La Florin se pare ca e amestec extrem de bogat in OL, de unde rezulta si consumul ala mare de oras cu porniri multe la rece.

In cazul lui nu duzele-s pb ci reglajele si poate ceva senzor de temperatura cu diferenta prea mare de real. ( vede o temp mult mai joasa ), e o buba generala a lor determinata si de pozitia senzorului, dar si de proasta lor calitate. ( inclusiv cele de la BRC )

E de munca acolo sa o scoata la capat.......... nu se face la Pitesti decat daca o lasa cateva zile sa o porneasca Radu la rece, sa faca teste statice si dinamice in OL.

Montatorii ca sa scape de treaba asta, ii ridica pragurile de trecere si basta, omul consuma si benzina fara numar pana trece pe gaz !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci solutia ar fi sa-mi cumpar o interfata sa verific pe acolo reglajele si cu putin ajutor din partea voastra se poate rezolva. Stau intr-o zona unde sunt dependent de masina si nu-mi permit sa-mi duc masina la nu stiu ce service prin tara si sa o las acolo 1-2 zile.

Din ce am vazut ieri in vcds la 45 grade mi-a trecut pe gaz, montatorul mi-a spus ca la 40.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 cum am promis atasez poze cu reglajul celor din Bucuresti.

 

 

6mk4.jpg

p39p.jpgof4w.jpgzfqi.jpgqsz6.jpgpnwc.jpg2grz.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are relevanta decat harta cu momentul trecerii din OL  in CL, harta asta o prinzi doar la rece !

Cei din Bucuresti nu aveau cum sa faca asta decat daca o lasai acolo peste noapte.

 

Un reglaj perfect este ca al meu, se vede clar ca la intrarea in OL se mentin parametrii din CL. ( doar turatia a scazut si implicit timpii de injectie )  In caz ca sunt corecturi mari, e clar ca sunt varza reglajele.

Multiplicatorul in regim dinamic are rol esential si el,  e aproape 3x in OL ! ( e necesar ca sa imbogateasca amestecul ca sa nu-ti dea in nas )

Mai tine si de HW-ul pe care-l ai...nu toate raspund bine si instalnt la depresiunea variabila rapida.

post-14418-0-29876200-1398859592_thumb.j

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa pun o harta cu momentul trecerii din benzina in gaz, o sa fac poza dimineata cand e rece motorul, multumesc de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incurcat putin culorile la multiplicator :)

De fapt varful de 24 ms e pt benzina... e momentul trecerii de pe benzina pe gaz iar timpii de benzina cad imediat sub cei de gaz. Eu am setat trecere dinamica la peste 1500 rpm ca sa nu existe pb din cauza temperaturii joase de trecere.

 

Drumuri bune de 1 mai !

Viteze mici si consumuri mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu corectie pe rpm.

Poti pune .osc-ul...inregistrezi pornirea dimineata pina se incalzeste...

Ai corectii foarte mari...iar multiplicatorul subunitar e de porc...ai injectoare bune dar nici in halul asta...la Prins/Keihin de ex merg pe 1.07% standard parca...si asta e cam Mertzul instalatiilor de gaz...

Alta chestie dubioasa e diferenta de timpi de injectie pe cilindri...

Eu raman la parerea ca un drum la Radu ar putea sa rezolve problema...si nu sa o lasi 2 zile :)

In primul rand sa verifice montajul si dupa aia un reglaj ca la carte...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns, Moog, acum am facut plinul la gaz si cand am ajuna acasa am facut o scanare si imi arata temp. apa motor 95, gas 80 grade, e normal sa fie la gas 80 grade?


stie cineva nr.  tel. Radu Pitesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asta e site-ul Dl. Radu, http://lpgexpert.ro/ ( imi cer scuze daca n-am voie sa postez site-uri ) si nr. de tel 

0248 610 035 Cosmote: (+4) 0767 518 852 Orange: (+4) 0747 371 238 Vodafone: (+4) 0724 796 694 Fax: (+4) 0348 816 284
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad functia de valvetronic la marele Stag Premium....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!