Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Nu a umblat nimeni la instalatia de gaz, o am montata de ~5000 km si la fel face de atunci.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. " 120L " n-am spus ca am probleme cu membrana, am spus ca nu am schimbat-o. Ea arata destul de bine, nu e ciupita, coapta etc.

 

Problemele trebuia sa ti le spuna meseriasul....pe langa membrana mai e si pastila sau motoras pas cu pas, acolo se strica de regula.

Apoi mambrana poate sa arate ok daca nu e etanseizata bine, daca nu raspunde rapid la vacuum s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O greseala care vad ca se repeta de multe ori este sa cautati o rezolvare simpla si daca se poate moca...

Nu fac statuie montatorilor sau mecanicilor :) sant o droaie la furat...

Dar in cazul tau Mazyman nu pot sa cred ca Radu nu a reusit sa-i dea de cap la masina...asta daca l-ai lasat sa-si faca treaba...

In primul rand  masina trebuie sa mearga impecabil pe benzina. Dupa aia te duci la montator...

Mergeti citeva zile pe benzina chiar daca saraciti, si vedeti comportamentul masinii...dupa ce ai mers macar 3-4 zile fara nici un incident, poti sa te duci la meserias sa rezolve problema pe gaz...

Iar incercarea de a face service acasa intr-o zona pe care o bajbai de multe ori costa scump...mai stiu pe unul care si-a curatat DE TOT EGR-ul ...in loc de 30-40RON pe curatat a dar 350 pe unul nou plus diagnoza, manopera etc...

Unii vor sa invete pe calea grea si sigur mai scumpa..."have fun" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa fac o diagnoza sa vad sigur daca e de la bobina sau nu.

 

De cateva zile masina merge bine in ambele cazuri, n-au mai fost probleme de nici un fel.

Pe benzina am mai mers 2 -3 zile.

Multumesc tuturor. pt. sfaturi, revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am gasit hartia unde mi-am notat tot ce am schimbat/reparat la masina si am observat ca bujiile le-am schimbat acuma 40.000 km (din care ~5000 pe GPL), am bujii NGK cu 20-25 lei / bucata. Is ferm convins ca trebuiau schimbate pana in max 30.000 km. Ce imi recomandati tinand cont ca am si GPL? Ma gandeam la ceva sa nu depaseasca 50 lei/ bucata, iridium/platina ceva daca se incadreaza in pret, nu ma prea pricep.

 

Cred ca tot din acest motiv gafaie putin cand pornesc dimineata la rece + restul problemelor ce le-am spus mai sus. 

 

Ce parere aveti ?

http://www.autohut.ro/volkswagen-golf-iv-variant-1j5-1.6-benzina/aprinderealimentare-13266/bujie-10251/ngk-bujii-3586-959697

 

Multumesc.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie montatorul din deva, si cel din timisoara mi-au spus sa pun bujiile OEM ale masinii atat la ford cat si la golf, si ca nu are rost sa dau o gramada de bani pentru avioane, sau unele gpl ca nu se justifica, la fel cum nu se justifica unele foarte scumpe nici la mersul pe benzina, intrucat masina a fost gandita sa mearga cu un anume tip de bujii cu niste caracteristici specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris, OEM sa fie dar aduceti de afara pe comanda sau de la prieteni care merg in vest.

Cu 10-15 euro/buc si merg impecabil 50-60k. ( cel putin Bosch )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea is bujiile recomandate de catre cei la NGK pentru motorul meu.

http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/VW%20VOLKSWAGEN/GOLF%25204/PZFR6J-11/18312/

 

Cod: PZFR6J-11

 

 

 

Cu 10-15 euro/buc si merg impecabil 50-60k.

Corect. 50 lei am dat pe bucata, acuma ma duc sa le ridic si sa le montez. Revin dupa cu ceva impresii.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasiti bujii decente si la noi, dar nu entry level... Eu merg cu Beru ultra x platinum ... 45 buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut la NGK de cupru (BKR7E) si sunt foarte multumit de cum merge motorul. 15 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am folosit bosch fr6dc+ si nu am avut nicio problema cu ele 20 mii km.acum am oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea bujiilor motorul se accelereaza mai bine insa problemele de la GPL nu au disparut.

 

Am inteles ca la instalatia BRC presiunea se regleaza automat, totusi la acest vaporizator de unde se poate regla ? Este cumva de la surubul din mijloc, cred ca se regleaza cu o cheie de imbus.

 

http://www.ichwillgasteile.de/images/product_images/original_images/brc_v_gen_mb_sq24_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a mea care e Tomasetto, da de la un surub cu imbus de pe vaporizator am reglat presiunea, ca si localizare seamana cu cel din poza ta, dar reglajul l-am facut cu interfata si calculatorul conectate pentru a vedea valoarea initiala si valoarea la care am crescut pentru a nu da o presiune prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar reglajul l-am facut cu interfata si calculatorul conectate

 

Corect doar ca eu nu am interfata si nici instalatorul la care am fost nu are, s-a mutat temporar in Anglia si si-a lasat echipamentele acolo, a venit cu mana goala inapoi. Teapa...

Se pot face semne pe surub si modificat incet, ma intereseaza doar daca aici ii problema (cum a fost si la tine) apoi revenit la normal si facut ca la carte cu o interfata conectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu umbla la presiune(reglajul este fin) fara interfata ,daca nu stii cert ca e de acolo,pt ca vei deregla tot.cauta pe cineva cu interfata si vagcom sa vezi exact care sunt cauzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu modific nimic pentru ca nu ma pricep si oricum nu am obiceiul sa fac chestii pe ghicite.

Urmeaza sa ma intalnesc maine cu instalatorul sa vedem ce ii de facut. In rest nu am pe cine sa gasesc aici in zona.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti cumperi si tu o interfata ca nu e o avere, iti faci rost de soft si te apuci sa inveti. Daca le ai cu IT-ul e usor....imi dai PM daca vrei interfata.

La instalatiile astea moderne, nu te mai apuci sa faci nimic fara laptop, interfata, soft de diagnoza, ca le belesti.

Nu mai merg reglaje la manametru, ochiometru si urechiometru  ca la carburatie.

 

Sa treceti despre bujii, tip, brand si cate zeci de mii de km v-au mers ok.

Atentie la procentul de apa din gaz, mai nou se baga chiar de Peco vreo 10% apa !

Gaz cu apa am luat si de la Petrom si de la Agip. Nu se poate verifica decat intr-un singur mod: incarcati buteliile de aragaz si se vede flacara albastra sau galbuie. Si cum la Agip si Petrom nu incarca, nu ai cum sa-i verifici, dar se simte la consum.

Azi am vorbit cu un vechi amic, lucra la o statie de GPL si mi-a spus ce si cum....eu stiam de teapa asta dar acum se dau la greu de catre statii brand !

De vreo 2 ani in capitala privatii bat cu brio statiile brand la tot: calitate gaz, pret, pompe corecte, consum bun de primavara pana toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta si aveam de gand, sa cumpar interfata, am deja vag-com.

Nu am probleme cu invatatul, ma descurc cu orice, mai cer sfaturi aici si gata treaba.

Intreabare este daca imi ajunge interfata si nu am nevoie si de senzor MAP, care se cumpara separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ai pe masina unul,iti mai trebuie inca unul,de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca am unul pe masina insa cand am fost sa verifice ceva la GPL mi-au conectat si un astfel de senzor pe circuit. L-au conectat in serie pe furtun ce intra/iese de la vaporizator (cred). Este un senzor de presiune si l-au conectat doar pentru verificari dupa care l-au luat jos.

http://crcgrup.ro/instalatiigpl/wp-content/gallery/sequent-24my07/senzor-map-p1-brc.jpg

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E printre putinele instalatii care senzorul MAP e optional, eventual il folosesc la calibrare :)

De aia pare stupida intrebarea omului...

Daca vrei sa o calibrezi bine iti trebuie si ala...In mod normal cu ala vezi presiunea GPL si depresiunea in galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce le mai place italienilor sa se scarpine cu mana dreapta la urechea stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam piperat pretul acelui senzor, 200+ lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pe acolo sant preturile...Tomasetto vine cu el inclus de ex...ca si multe altele gen Milano, Lovato...

Landi are de presiune iar depresiunea o pescuieste de pe senzorul map al masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!