Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Chestia cu 30-40% fata de benzina cred ca tine de o anumita proportionalitate. Toti zic ca se consuma cu 1% mai mult gaz decit benzina.... Da, la o masina care consuma 8% pe benzina  va consuma 9% pe gaz ....insa disproportia se mareste sau micsoreaza in functie de acest consum.... La un jeep care consuma 17% pe benzina vei vedea ca pe gaz consuma 20-22%  deci cu 3-5 litri mai mult. La mine consumul in carte al masinii este 4. Acum cind e rece imi consuma maxim 5 , vara se mentine undeva la 3,8-4,5 in functie de cum conduci etc. Deci la mine 6% pe gaz pentru un 5% pe benzina e o diferenta prea mare....

WHatever.... va voi tine la curent cu avantajele/dezavantajele hibridului meu in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comsum teoretic din bord nu este realul de GPL...

Consum GPL = benzina* 1.15-1.2 + benzina pt porniri...

Comsumul teoretic din carte e greu de atins...realul deobicei e altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a vb mult si degeaba, nimeni nu intelege ca puterea unui litru de benzina e cu 30% mai mare decat a unuia de gaz, matematica e simpla. Plus benzina adtionala care la 90% din voi urca la 10-15 l/1000 km iarna !

post-14418-0-20752800-1394203331_thumb.j

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa e , 10-15 ca nu toti avem "jmecherii" facute pe la instalatii ca dumneata  :D Eu nu ma pricep sa fac asa ceva si de multe ori cand utilizati termeni de specialitate si diverse metode aplicate ma pierd....desigur daca m-as pricepe as face si eu ceva sa consume mai putina benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comsum teoretic din bord nu este realul de GPL...

 

 

Nu e realul nici pe benzina (adica acuratetea nu e de 100%) daramite pe GPL.

 

La mine consumul in carte al masinii este 4.

 

 

Dupa cum a spus si Moog, consumul trecut in carte e un basm pentru adormit copiii mici. Ca atare nu are nicio relevanta in absolut nicio discutie, oricare ar fi subiectul acesteia. Daca totusi esti curios cum se ajunge la cifrele din cartea masinii poti citi materialul de AICI (e mentionat si Prius-ul, printre modelele cu discrepante mari intre "declarat" si "real").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COncluzie : nu conteaza citi litri bag eu la pompa real , conteaza ce a scris un nene intr-un articol . In continuare romanul o tine pe a lui cu pareri , calcule teoretice etc...

Hai sa-ti traduc articolul :"" Priusul nu realitate nu consuma 4% cit scrie in carte ci mult mai mult, mai exact undeva la 5% . Bineinteles ca acest lucru depinde f mult de stilul de condus..."" 

Si eu cind am facut socoteala am pus tot 5% consum real benzina. Ce ti se pare ireal ??? Unde sunt gresite calculele in cazul meu ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...nu am nimic cu nimeni dar discutiile de aici au luat-o rau pe aratura.....aici discutam despre instalatii GPL, nu despre eficienta unui hibrid triplu hibrid care merge pe curent/benzina/gaz cu un hibrid de-al nostru pe benzina si gpl....nu va inteleg ce ii tot sariti atat in cap la om....cu cat ii sariti voi in cap cu atat vine si aduce argumente unele plauzibile, altele nu, dar isi expune parerea, si el a venit la inceput sa isi exprime si sa impartaseasca experienta de a avea un hbrid pe care pui si GPL....si de vreo luna de cand s-a intamplat asta pe topicul de GPL omul vine isi spune consumu cum de altfel si altii o fac, si altii vin si ii zic nu ba nene ca nu are cum...omul a zis de cateva ori ca consumurile sale sunt consumuri de la pompa nu de pe CB, vine altcineva si zice ca priusul nu arata un consum bun pe bord....sa mu mai zic de teoria chibritului creata in jurul puterii motorului electric si a faptului ca trebuie sa il incarci nu stiu cate ore si tot ii va da omului o autonomie aproape egala cu 0.... am mers cu un prius in SUA, si chiar merge mult pe curent daca nu te arunci in acceleratii si la viteze relativ reduse, si faptul ca el aici are un prius pe gaz il face la fel de economic ca unul in america unde litrul de benzina e aproximativ 1 dolar( la ei ii 3,4$ galonul)....asta daca nu imi sare iar cineva in cap sa zica da ba nene da uiti ca mai consuma si benzina....asta ii forum de discutii nu de atacuri si de demonstrat unui om ca e fraier si ca nu stie ce masina are, mai ales atunci cand e vorba de o masina care nu ii pe toate gardurile si care implicit putina lume are ocazia sa stea langa ea si sa ii vada principiul de functionare si cum merge....ca mereu in viata trebuie sa vezi si practic, ca teoria de omoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma de ce sa va deranjeze ca omului ii consuma asa putin?trebuie tinut cont si de faptul ca pe el achizitionarea acelei masini poate l-a costat de doua sau de trei ori mai mult decat pe noi.ceea ce tradus sunt cateva mii bune de euro.in concluzie si noi ne vom plimba lafel de mult ca si el daca mare parte din acea diferenta o investim in gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca deranjeaza pe nimeni ca ii consuma putin.

Eu atat l-am contrazis, ca economia dupa convertirea la GPL nu este direct proportionala cu pretul (i.e. 50%), si aici cred ca suntem toti de acord.

As mai adauga ca in cazul lui, consumul fiind oricum mic isi recupereaza banii pe instalatie dupa un numar mai mare de kilometri decat la cei cu consum mare. Dar probabil calculul asta a fost facut si omul s-a hotarat ca face suficient km sa merite investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exprimarea mea a fost putin nefericita,am vrut sa spun ca deranjeaza consumurile mici pe care le sustine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04:

 

Prietene, iti recomand sa te calmezi si dup-aia poate mai citesti o data postul meu. Ce concluzii (eronate) tragi tu din ceea ce am scris eu e problema ta. Eu nu am exprimat vreo parere privind masina si / sau consumurile tale reale si nici nu am pus la indoiala declaratiile tale privitoare la consumul masinii tale. O sa iti traduc ce am scris, ca poate de data asta intelegi:

 

1. Consumul pe CB din experienta mea si a altora are o mica marja de eroare, asta la toate masinile (vorbim de consumul de combustibil conventional - benzina sau motorina). Era o completare la ceea ce a spus Moog, fara nicio legatura cu povestea masinii tale.

2. Am subliniat doar faptul ca e absolut irelevant ce scrie in cartea masinii tale sau in cartea navetei spatiale Endeavor referitor la consum. Daca te oboseai sa citesti postul meu si articolul scris de "nenea ala" nu mi-ai mai fi replicat:

 

nu conteaza citi litri bag eu la pompa real , conteaza ce a scris un nene intr-un articol

 

 

pentru ca ai fi vazut ca nici "nenea ala" nu contesta ce spui tu ci doar ce scrie in cartea masinii.

 

Asa ca poate imi explici si mie, din ceea ce am scris eu, de unde tragi tu (si altii) concluzia ca eu sustin ca sunt ireale consumurile tale sau ca nu sunt corecte calculele tale sau ca ma deranjeaza ca ai consum mic ?

 

Paul G91:

Nu e mai simplu sa tastezi doar un punct in loc de trei-patru sau pe alocuri chiar cinci ?

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte consumul si restul, eu tot nu am priceput de ce sa-mi iau un hibrid de 17.000e SH ca nou e 27-30.000, si sa nu-mi iau o aspirata cu GPL de 5-6000 mai pun deoparte ~2000 pt eventuale reparatii (ca se strica sau o bag intr-un gard)

Diferenta de ~10.000euro o amortizezi in cel putin 200.000km...la o utilizare ~ normala de 20.000km/an o amortizezi in 10 ani...poate la vechimea asta intervin deja cheltuieli majore apropo de partea electrica...

Sa nu mai zic ca lumea se mai plictiseste de o masina si o mai schimba...

 

Oricum ideea cu tri-hibridul omului m-a pus pe ganduri ...e o potentiala varianta in viitor ...poooooate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

 Revin si eu cu intrebarea mea:care calculator e mai bun Qbox sau isa2?

 Haideti totusi sa revenim la vag-urile noastre,ca de aia ne-am strans aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai desenat odata...ISA2...

Q-Box e peste 200 - 4 4 ECO etc... dupa care ISA2 si 300 Premium...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa e , 10-15 ca nu toti avem "jmecherii" facute pe la instalatii ca dumneata  :D Eu nu ma pricep sa fac asa ceva si de multe ori cand utilizati termeni de specialitate si diverse metode aplicate ma pierd....desigur daca m-as pricepe as face si eu ceva sa consume mai putina benzina.

 

Esti in acelasi oras cu Lascarica alias Moog, apeleaza cu incredere si iti va face aceleasi jmecherii :)

Despre termeni, e adevarat, suntem totusi pe un forum tehnic, nu putem sa explicam in fiecare an de x ori la fiecare user nou...

Mai este si Dr google, si carti, experienta dobandita...etc

 

Am stat si m-am gandit teoretic cu privire la ce spune kye04, e greu de crezut dar daca japonezii au reusit sa faca un recuperator de energie rapid si de mare putere, omul are toata dreptatea din lume.

Ca sa poti pune in miscare ( 0-40 km/h ) un vehicul de o tona juma, ai nevoie de o putere medie instanta de 10 W/s. In orase aceasta putere este folosita in proportie de 60% cu pornirile de pe loc. Daca recuperatorul de energie ( generatorul in speta ) are capacitatea de a recupera minim 10W/s la franare si capacitorii ( bateriile ) de a stoca cei 10W/s in proportie de minim 70% ( restul de 30% fiind irositi prin franare lenta sau rapida ), rezulta o economie de ~40% fata de un vehicul normal fara recuperare de energie, atentie numai urban !

Extraurban economia e nesemnificativa.

 

Asta inseamna ca in loc de 10% cat scot taximetristii in capitala, iesi la 6% numai gaz.

E viabila solutia, practic se recupereaza o mare parte din energia consumata la demaraj de pe loc cu a 1-a si a 2-a, o treaba extraordinara adica. In aceste trepte de fapt se consuma cel mai mult combustibil, evidentiat prin consumuri instant pe CB de 15-50/100 km !

Acum am inteles cu adevarat de ce in Italia erau numai taxi-uri noi, hibride in Bologna, asta in 2009 ! :)

In acel regim amortizarea de care vorbeste Lascarica e sustenabila. ( dupa cum ar spune Isarescu )

 

Suntem tot departe de civilizatie, la noi inca circula cazane de dacii pe taxi-uri, petice cu putina masina cum spunea Limba in filmele lui Nicolaescu, care au vechimi de peste 7-8 ani si sute de mii de km....adevarate bombe pe roti.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost suspendat pentru ""off topic"" . Banuiesc ca doar eu, nu si cei care mi-au raspuns la offtopic cu alte offtopice.... 

272km facuti cu 17 litri gaz. Vine 6.25 litri la suta. M declar in continuare f multumit tinind cont ca vreo 50 km din ei i-am facut grabindu-ma, mai tot timpul cu pedala la fund....in exterior bineinteles.... Si mai ales pe vremea asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluut , am si eu golf 4 cu instalatie gpl , se incalzeste masina si cand dau se treaca pe gaz imi zice ca n-am . Din cate am inteles eu ar putea fii instalatia infundata , i-am schimbat siguranta. Am desfacut ce am putut ca sa incerc sa le desfund

. A mers vreun km si dupa iar a inceput sa zica ca nu mai am si miroase a gaz ras cand incerc sa fac trecerea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost suspendat pentru ""off topic"" . Banuiesc ca doar eu, nu si cei care mi-au raspuns la offtopic cu alte offtopice.... 

272km facuti cu 17 litri gaz. Vine 6.25 litri la suta. M declar in continuare f multumit tinind cont ca vreo 50 km din ei i-am facut grabindu-ma, mai tot timpul cu pedala la fund....in exterior bineinteles.... Si mai ales pe vremea asta....

 

Se confirma 2 lucruri:

- Hibridele sunt cele mai economice automobile

- Consumul declarat este departe de cel real- intotdeauna in defavoarea clientului desigur.

Continua te rog pe topic dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Madalinu, dar mai ai gaz?:)) zic asta ca de multe ori indicatorul ala cu punctele poate sa o ia pe aratura si sa nu fi pe rosu dar sa nu mai ai gaz...eu am patit de multe ori. O alta idee dupa ce bagi ceva gaz este sa vezi ce iti zice la o diagnoza. Alta idee este ai mers cumva vreodata fara lichid de racire? zic asta ca un prieten de pe fostul forum care m-a gazduit 3 ani cu fosta masina(Club Ford) a mers o data fara lichid de racire si i-au inghetat membranele din vaporizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umpluttt buteliaa. Nu stiu unde se afla uleiul de racire sau ce e .. intretin masina de 3 luni si n.am nicio treaba cu mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ia calea unui mecanic ca fara suparare nici la problema asta nici la cealalta nu te va putea ajuta nimeni intrucat trebuie sa ai minime notiuni incat sa nu faci o prostie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum asta faceam , doar ca vroiam sa stiu in mare despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Madalin : posibile cauze, presiune f mica/gaz prost, electrovalva care se blocheaza, vaporizator zapacit ...ar mai fi dar mai putin probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat de la 3 pompe diferite.. si in plus eu mereu bag de la petrom , imi e greu sa cred ca imi da gaz prost petromu:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a incalzit afara.....

Consumul e facut exclusiv in oras, azi intre 11-12 .... Cu aglomeratie, stop , masini iesite brusc in fata etc...

Si nu....nu am modificat nici un pixel....

post-2934-0-05630900-1394793025_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!