Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Stie cineva unde gasesc o firma de incredere in Alba Iulia sau in apropiere (Cluj, Sibiu, Deva) unde mi-as putea pune o instalatie GPL pe golf 4 variant, 1.6 16 valve, 105 CP, AZD ? Ce marca imi recomandati? Unde va veni instalat rezervorul? M-ar mai interesa si eventuale probleme de functionare/fiabilitate dupa instalare de la cineva dintre cei care au deja GPL pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Alba nu gasesti, iti spun sigur, sau nu am gasit eu si am cautat...este in Sibiu cum iesi din Cristian (dar nu au BRC sau Tommaseto), iar in Deva am vazut cu cateva posturi mai sus in topic ca a montat un coleg (CATYON) o instalatie BRC, da-i un replay si roaga-l sa iti dea niste informatii.

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde gasesc o firma de incredere in Alba Iulia sau in apropiere (Cluj, Sibiu, Deva) unde mi-as putea pune o instalatie GPL pe golf 4 variant, 1.6 16 valve, 105 CP, AZD ? Ce marca imi recomandati? Unde va veni instalat rezervorul? M-ar mai interesa si eventuale probleme de functionare/fiabilitate dupa instalare de la cineva dintre cei care au deja GPL pe masina...

ti-am trimis pe privat datele firmei, cred ca acest topic iti poate raspunde cam la toate intrebarile asadar poti sa n-i te alaturi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat niste probleme care nu tin de instalatii,. vad ca nu se deranjeaza nimeni sa citeasca topicul asta, si CATYON scrie de zor de fiecare data aceeasi chestie bietul om, BRC este instalatia de ales in momentul de fata Nu avem momentan alta varianta mai fiabila sau mai ieftina desi cand am instalat eu era 2500 ron cu rez toroidal,dar criza ne baga mainile in buzunar si scotoceste, problema este ca au inceput sa ne bage si benzinarii mana in buzunar mai nou si la GPL, daca nu pot sa urce pretul ca si la benzina atunci scad calitataea si urca presiunea de alimentare. Asa se face ca la 5000 de km trebuie sa golesc rezervorul de aer care trece la pompa drept gaz, si pe care il platesc ca fiind gaz, scuzati cacofonia. Aveti grija ca mai nou nici la petrom nu mai sunt seriosi. Scuzati postul prea lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, nu a postat nimeni, cat costa sa golesti rezervoul de aer (pt ca doar 2-3 persoane au mentionat aici pe topic kestia cu aer care intra in rezervor)...Ms!

Si problema ar fi, cine poate sa faca operatiunea asta? Ca sincer sa bat sute de km sa imi golesc rez de aer e cam aiurea...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci pe camp si infigi o surubelnita mai groasa in bila supapei, dar trebuie sa ai rezervorul gol de gaz , adica sa se treaca singura pe benzina, ar fi bine sa porti si o manusa deoarece miroase destul de mult. Dupa ce infigi surubelnita trebuie sa o ti asa pana nu mai iese nimic, dar sa nu apesi prea mult deoarece risti sa blochezi bila. Nu distrugi nici ecosistemul deoarece este gaz natural. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu intre bila supapei de alimentare si rezervor mai este o supapa chiar la intrare in rezervor.daca bagi surubelnitza vei scoate presiunea doar dintre cuplade alimentare si rezervor.cel putin la mine asa este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi ziceau cei de la pro gaz ca sunt 3 supape dar de siguranta care taie alim in caz de impact puternic.Eu am apasat pe bila si a iesit destul de mult, nu cred ca era doar de pe un segment asa de mic. Zic si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sincer sa fiu nu stiu de ce ridica in slava BRC-ul cand ar trebui ridicati in slava meseriasii....eu am o instalatie BIGAS si am in jur de 10000 km cu ea facuta si tot 48 litri de gaz intra ca in prima zi si aceeasi autonmie, inca ceva mai bine dupa ce am reusit sa o reglez cum trebuie (am scos 8,5 in extern cu gaz...560 km cu 48litri). Pentru masinile noastre trebuie instalatie SECVENTIALA si MESERIASI asa ca va rog si nu mai aduceti slava BRC-ului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate poate dar eu zic totusi ca trebuie sa mai asteptam si timpul va dovedi care este mai fiabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate liviu! Este prematur sa ridici in slavi instalatia de gpl dupa doar 10.000 de km . Nici eu nu pot sa zic ca este buna sau cea mai buna cu toate ca am un prieten care are acelasi tip de instalatie montata pe o vectra si are aproape 60.000 km fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 130.000km pot sa o ridic in slavi chiar daca la mine consumul este intre 9-10,5% cu 80% gaz ungaro-nemtesc ?? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce firma este in deva

imi dati si mie o adresa sau un nr de telefon

Merci!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat, toate instalatiile merg la fel de bine cca 50.000 km insa dupa aceea trebuie schimbate diverse componente cum ar fi injectoarele, care fara sa fiu rautacios, cam pica la instalatiile ieftine. Inainte de a-mi monta instalatia am stat o gramada pe net sa ma documentez despre calitatea diverselor instalatii prezente pe piata si astfel am aflat de ex. ca in Buzau exista un taxi Logan care are 300.000 km cu instalatia BRC fara ca aceasta sa prezinte defectiuni, am mai aflat de asemeni ca la instalatii Milano de ex. dupa cca 40.000 km porneste motorul normal si dupa ce trece pe gaz merge in 3 pistoane pina ajunge la 90 de grade si aceste lucruri m-au facut sa aleg instalatia pe care o am chiar daca este mai scumpa.

Astazi am omologat-o la RAR, noxele s-au incadrat in norma euro 4 insa s-a gasit un inginer sa-mi planga de mila ca o sa vad eu cum o sa-mi schimb scaunele la supape etc...etc., el merge cu masina lui cu motor de 1,6 pe benzina( nu a spus marca) cu un consum de 13% prin oras si e multumit, probabil ca spaga ii acopera diferenta de la 5% la 13%. Asta e prieteni fiecare face ce vrea cu masina lui, angajatul RAR dupa 100 km ajunge acasa si intra in apartament iar eu dupa aceeasi 100 km ,mananc o pizza cu sotia dupa care intru in apartament si va scriu si voua despre cele intamplate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 zile sunt posesor de instalatie gpl si sunt incantat ca merg ieftin. Instalatie BRC + toroidal 54L cost 2.300 ron. Asezarea componentelor si o parte din manopera imi apartin. Cred ca am un motor foarte inghesuit si a trebuit sa facem multe probe de asezare a componentelor instalatiei gpl. Cablurile electrice de la butelie le-am tras prin pragul din stanga interior si conducta de cupru fi6 spre motor prin suportul gol dintre tevile de benzina. Restul instalatiei ca in poze incat sa-mi incapa si capacul de prorectie peste galeria de admisie (care nu apare in poze): http://vwbozzo.shutterfly.com/288

Nelamuriri momentan: -nu stiu cu cat minte sau daca minte bord computer la afisajul consumului. La voi cum e?

-inca nu cunosc consumul pe gpl

Nemultumiri spre zezolvare: -vreau sa opresc pompa de benzina la functionarea pe gpl. Lucrez la asta.

Multumiri: sunt folosite sondele lambda de ecu gpl si imi functioneaza montajul EFIE

-nu am sesizat diferente la demaraj sau fluctuatii de turatie; plafoneaza tot la 6500 turatii; trage la fel de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa omologarea RAR

au facut ceva figuri ingineri de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130 ron, nu s-au uitat decat la rezervor daca are aceeasi serie ca in acte si mi-au luat noxele, inrest a durat cam 30 min.

eu nu am bord computer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercii!!!

pe 7 mai ma duc si eu la deva sa+mi pun o instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
fanikromania2005
De 3 zile sunt posesor de instalatie gpl si sunt incantat ca merg ieftin. Instalatie BRC + toroidal 54L cost 2.300 ron. Asezarea componentelor si o parte din manopera imi apartin. Cred ca am un motor foarte inghesuit si a trebuit sa facem multe probe de asezare a componentelor instalatiei gpl. Cablurile electrice de la butelie le-am tras prin pragul din stanga interior si conducta de cupru fi6 spre motor prin suportul gol dintre tevile de benzina. Restul instalatiei ca in poze incat sa-mi incapa si capacul de prorectie peste galeria de admisie (care nu apare in poze): http://vwbozzo.shutterfly.com/288

Nelamuriri momentan: -nu stiu cu cat minte sau daca minte bord computer la afisajul consumului. La voi cum e?

-inca nu cunosc consumul pe gpl

Nemultumiri spre zezolvare: -vreau sa opresc pompa de benzina la functionarea pe gpl. Lucrez la asta.

Multumiri: sunt folosite sondele lambda de ecu gpl si imi functioneaza montajul EFIE

-nu am sesizat diferente la demaraj sau fluctuatii de turatie; plafoneaza tot la 6500 turatii; trage la fel de bine.

Salut! Te apreciez pentru indemanarea pe care o detii si care se vede din plin in poze. Am observat ca am acelas motor ca al tau, sau cel putin asemanator. As dori ca intr-o luna, doua, sa imi montez o instalatie GPL la fel ca cea montata de tine. Te rog sa imi spui ce consum are masina pe GPL, ce arata computerul de bord (nelamurirea ta care probabil s-a solutionat), cum se fac pornirile si mai ales cum se comporta masina acuma(in mers si la relanti). As vrea sa stiu daca exista vreo schimbare la mersul pe benzina acuma, fata de inainte. Este o decizie grea pentru mine, mai ales ca nimeni din cei cunoscuti personal nu recomanda GPL. Sunt singur contra lor (un fel de razboinic al luminii) si totodata sigur ca o sa imi pun, mai devreme sau mai tarziu. De aceea citesc tot ceea ce spune aici. Multumesc anticipat si spor in continuare in rezolvarea nemultumirilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130 ron, nu s-au uitat decat la rezervor daca are aceeasi serie ca in acte si mi-au luat noxele, inrest a durat cam 30 min.

eu nu am bord computer

E adevarat ca te obliga sa porti stickerele verzi cu GPL pe parbriz si luneta? Am inteles ca trebuie puse macar pana cand treci de RAR, dupaia daca te opreste pe drum ARR-ul sau politia si ai trecut in acte GPL-ul si nu le ai puse iti pusca o amenda de toata frumusetea (ceva de genu ca si cu semnele de incepator), bine, daca nu ai instalatia trecuta in talon am inteles ca este jale, iti pot lua numerele, talonul etc...

Sti ceva? Daca e asa, este urat rau de tot, oricum ai privi situatia...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la RAR nu m-au intrebat de stikere, cat priveste celelalte aspecte aduse in discutie nu stiu nimic, daca este adevarat ce spui intradevar este ingrijorator insa eu personal nu am auzit de amenda ptr ca nu ai stikere sau de ridicarea placutelor, in cel mai rau caz cred ca iti pot lua talonul pana la indreptarea situatiei.

in banat mai e o vorba, daca numeri cate foi are placinta nu mai mananci niciodata ;)

Modificat de CATYON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EUGEN slatina

Salut.In primul rind imi cer scuze pt. stingacia cu care utilizez calculatorul.Ce voiam sa va spun:posed un golf 4 2002 1.6 16v BCB ,am montat gpl Tomasseto STAG 300 la 64k km acum am 111k km si am avut urmatoarele probleme:-la ~90k mi s-a blocat un injector de gaz la cilindrul 1 ,s-a aprins "check-ul",modalitate de rezolvare-am desfacut toate injectoarele de gaz,ele au un pistonas care culiseaza in interiorul injectoarelor,acele pistonase le-am curatat si le-am gresat cu putina vaselina grafitata,de mentionat ca ele de noi au fost "uscate" ,fara pic de gresare ;de atunci functioneaza mult mai silentios.Alta problema:am schimbat niste furtune "coapte";nu am schimbat filtre de gaz,decit le-am curatat.Consum 8% ext ~10%urban gaz.Ma felicit pentru decizia luata si ma declar multumit de instalatie,motorul merge la fel atit pe benzina cit si pe gpl.Pentru intrebari 0744573757 eugen.RESPECT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca te obliga sa porti stickerele verzi cu GPL pe parbriz si luneta? Am inteles ca trebuie puse macar pana cand treci de RAR, dupaia daca te opreste pe drum ARR-ul sau politia si ai trecut in acte GPL-ul si nu le ai puse iti pusca o amenda de toata frumusetea (ceva de genu ca si cu semnele de incepator), bine, daca nu ai instalatia trecuta in talon am inteles ca este jale, iti pot lua numerele, talonul etc...

Sti ceva? Daca e asa, este urat rau de tot, oricum ai privi situatia...

Am facut eu acum o saptamana RAR-ul si am trecut instalatia in carte si nu m-a intrebat nimeni nimica in afara de autorizatia de la folii fata-spate pe care o aveam.Sa o luam altfel:

1. Daca esti oprit pe traseu de Politie sau AAR...ei de unde sa stie daca ai instalatie de GPL?doar iti cere permisul, buletinul, talonul(nu este oligatoriu trecut in talon instalatia), rovinieta, asigurarea.

2. Chiar daca ar fi cum ziceti voi tot nu esti obligat sa ai sticker lipit asa cum nu este obligatoriu sa ai trecut in spate daca este MPI, TDI, SDI, nu te obliga nimeni sa ai undeva po masina trecut tipul de carburant.

3. Din moment ce in legislatie nu este trecut asa ceva.....si nu te obliga nu am sa pun niciodata...de fapt cine sa stie daca e pe GPL ca doar nu te pune sa ridici capota sa vada injectoarele, etc. .

PS: atata timp cat ai cartea de identitate a masinii la tine nu e nevoie de nici un talon caci nu ets ein competenta Politiei sa verifice omologari...

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu calin

NOTA 10 sponsoru!Insa trebuie sa fie o lege dupa care functioneaza RAR-ul si in aia sigur se specifica ca daca nu ai omologata masina sunt pb.Tare m-as mira eu sa nu existe o acoperire legala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jorj_daniels
Salut.In primul rind imi cer scuze pt. stingacia cu care utilizez calculatorul.Ce voiam sa va spun:posed un golf 4 2002 1.6 16v BCB ,am montat gpl Tomasseto STAG 300 la 64k km acum am 111k km si am avut urmatoarele probleme:-la ~90k mi s-a blocat un injector de gaz la cilindrul 1 ,s-a aprins "check-ul",modalitate de rezolvare-am desfacut toate injectoarele de gaz,ele au un pistonas care culiseaza in interiorul injectoarelor,acele pistonase le-am curatat si le-am gresat cu putina vaselina grafitata,de mentionat ca ele de noi au fost "uscate" ,fara pic de gresare ;de atunci functioneaza mult mai silentios.Alta problema:am schimbat niste furtune "coapte";nu am schimbat filtre de gaz,decit le-am curatat.Consum 8% ext ~10%urban gaz.Ma felicit pentru decizia luata si ma declar multumit de instalatie,motorul merge la fel atit pe benzina cit si pe gpl.Pentru intrebari 0744573757 eugen.RESPECT

Frateee.....stii ceva despre reglarea instalatiei, mapare....alte aspecte?Mie mai putin de 11,5% nu imi consuma!Am aceeasi motorizare ca a ta doar ca pe un Seat Leon 2002 Instalatie Tomasetto Stag 300Plus.Astia de la service nu stiu sa mi-o regleze, mi-au luat doar banii si nu isi mai bat capul sa imi faca reglaje.Este cineva de prin Moldova care s-ar pricepe sa imi faca un reglaj al instalatiei?

Pls Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!