Jump to content

Impresii Si Poze Despre Fr Si Cupra


Testosul
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata,

Astazi ar trebui sa-mi ridic masina ... dupa cum se poate observa, nu prea mai am somn. Am o intrebare: cat e de important rodajul? Stiu ca se facea pe vremea bunicilor, dar la masinile de azi, care vin mai toate rodate din fabrica, mai trebuie sa mergi pana-n 3000, fara sa o calci, etc...? Sincer eu astept de 2 luni jumate sa-mi infig piciorul in cei 240 de cai si nu prea-mi arde de rodaj. Mai ales ca nu prea-i vad importanta atata timp cat motorul e rodat din fabrica.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Testosul

    25

  • AlinF

    11

  • Duncan

    10

  • VALTEODOR

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

E adevarat ca motorul e rodat din fabrica, insa cutia de viteze si articulatiile trebuie rodate obligatoriu. Ai sa vezi ca dealerul o sa-ti spuna sa faci un rodaj (adica sa nu schimbi mai sus de 3000 de ture) pina in 1500 de km. De altfel vei vedea ca si in cartea masinii scrie acelasi lucru - 1500km.

In acelasi timp agentul de vanzari mie mi-a spus ca e bine ni primii 1500 de km sa schimb pina in 3000 ture pentru ca motoarele VAG ar fi p[redispuse daca sunt calcate tare in rodaj la un consum excesiv de ulei (de altfel el mi-a spus sa nu ma sperii daca cumva mi se va aprinde becul de ulei !!!!!) - lucru care nu s-a intimplat insa.

Acu' daca nu te vei putea abtine s-o calci, nu zice nimeni pe reprize scurte sa nu o faci, insa e bine sa protejezi motorul.

Bafta si asteptam poze, impresii si detalii despre mashina.

Modificat de X-Ecutor
Nu mai da quote la postul anterior! Apasa pe ADD REPLY please...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc :) Trist. Am sa fiu cuminte atunci si am sa respect indicatiile. Doar ca am sa schimb pana-n 3500 :( Macar atat :P

La 4 o ridic, luni voi posta poze, ca in weekend sunt la munte.

Sante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cum vrei numai schimba ca in carte! Nu sunt prosti aia de acolo si nici cei care-ti spun sa respecti turatia maxima indicate in manualul masinii.

Spui ca mergi la munte. Ia-o usor la inceput pe serpentine. Maina se aseaza in timp...suspensii...cauciucuri. Ti se va parea f dura la inceput dar se mai lasa! Neaparat, chiar dc dealerul iti spune ca a facut-o deja, verifica-ti si regleaza-ti presiunea in pneuri la cea indicata pe capacul busonului de benzina.

In rest...sa te bucuri de ea! E o masinuta pe cinste!

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit, am condus-o, sunt incantat :Driver:

Dupa cum spuneam, m-am instalat pentru prima data in Cupra vineri la ora 5 si ceva, iar la 6 am plecat spre 3 Ape, o statiune la 130 km de Timisoara. Sunt de-a dreptul incantat de masina. E galbena, iar ca optionale am xenon, trapa si alarma. Primele impresii:

- surpriza placuta in ce priveste rotile cu talon de 40 si suspensia sport. Combinatia e super pentru sofer si suportabila pentru sotie ... care e destul de sensibila :Driver:

- motorul - ce am citit in diferite review-uri se adevereste, nu are acel kick in momentul in care apesi pedala de acceleratie, dar iti livreaza putere constant si simti ca ai herghelia sub tine, iar cuplul de 280-300 Nm despre care vorbeau chiar se simte de undeva de pe la 2200-2300

- consum Timisoara-3 Ape-Timisoara: 11l/100km, nu am mers agresiv, dar nici batraneste, viteza maxima 160km/h, nu am trecut decat in cateva depasiri de 4000 de ture, in general am incercat sa o tin intre 2000 si 3000, nu am accelerat brusc decat decat cand a fost nevoie ... Consum azi dimineata in Timisoara cu condus destul de agresiv 16.5l/100km

- sunt foarte impresionat de frane. Iti dau foarte multa siguranta. Se simte diferenta dintre franele unei masini sport si cele de pe una normala

- la piece de resistance e toba si sunetu' pe care-l scoate. Daca o turezi si apoi ridici picioru' de pe acceleratie, face bum bum bum, la fel ca la motoare cand le turezi si le dai drumu' :sbine: Si in general sunetul pe care-l scoate toba e bestial. Aici meshterii s-au intrecut pe ei

- interior: consola centrala nu mi-a placut niciodata, dar cand o vezi mai de-aproape iti trece :P bordul e superb, mai ales la apus, cand nu e inca intuneric ... apar ceva efecte mishto pe-acolo :D schimbatorul imi place foarte mult, cu toate ca in poze parea nashpa (aveam o bila de golf rosie pregatita, dar nu cred ca-l mai schimb), scaunele sunt bestiale, atmosfera in masina e "wicked" cu atata negru si gri in jur ("tavanul" e un gri destul de inchis), mishto suportul pentru CD-uri dintre scaune, super pedalele, mai ales acceleratia

- foarte de treaba baiatu' care mi-a vandut masina: mi-a suportat telefoanele pe perioada cat am asteptat masina, mi-a livrat masina cu 3 zile inainte de termen, vineri la ora 5:30 ... am un singur comment, nu mi-a spus ca am nevoie de bluetooth ca sa am acel computer de bord cu ecran mare. Sfatul meu este pentru oricine isi cumpara Leon, sa ia ca ca optional bluetooth. Cat despre dealer, nu a fost in stare sa-mi aduca toate accesoriile pe care le-am comandat odata cu masina, tot ce am primit sunt presurile Leon Sport si pragurile exterioare, pe care mi le-am montat (lipit) singur :P

Acum cateva lucruri mai putin bune:

- stiu ca unii zic ca Leon-ul nou nu e la fel de frumos ca versiunea anterioara, ei bine mie unul imi place, iar pentru mine aspectul a fost foarte important cand am ales Leon. Dar exista si dezavantaje: la viraje ai foarte proasta vizibilitate in stanga din cauza stalpului stanga fata, trebuie sa faci ceva scamatorii ca sa vezi curba, sa te ridici mai sus, sa apleci capu', e o intreaga succesiune de miscari daca vrei sa conduci sportiv pe serpentine. La fel la parcari, oglinzile fiind si ele destul de micutze

- baietii de la Seat au facut tot ce-au putut ca sa scada cheltuielile si sa treaca pe profit: nu tu bec in torpedou, fara telescop din ala la capota, fara bec in usa, care sa-ti lumineze cand iesi afara, materiale mai ieftine ca la Golf pe alocuri, fara buton pentru deschiderea busonului de la rezervor. Oricum, tin sa le multumesc ca reducerile au fost facute la genul asta de elemente si nu au pus cu un piston mai putin :D

Imi cer scuze daca am plictisit pe cineva. Pozele putin mai incolo, ca am uitat aparatu' acasa. Mai vin cu amanunte pe masura ce le remarc.

Am o intrebare pentru cei care au mers cu ea la liniutze: ce masini ati facut, ce masini v-au facut? Sa stiu cat de cat la ce sa ma astept :P

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pozele ...

Ibiza e a sotiei. Acolo e toata armada familiei :)

Se pare ca sunt printre primii care primesc/au primit Cupra cu noua grila fata neagra. Apare si aia intr-o poza. Iar in alta apar pragurile.

BZ79DNL - multumesc pentru raspuns. Dar cu un GTI cum e? Sau cu o Honda Civic Type R, Focus ST? Ai incercat, ai idee? Nu zic nimic despre S3 sau M3, ma mentin in zona celor pe care le consider cat de cat accesibile. Sau?

post-6885-1187631159_thumb.jpg

post-6885-1187631257_thumb.jpg

post-6885-1187631268_thumb.jpg

post-6885-1187631277_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut Baieti!

Voi avea si eu masina din semnatura in saptamana 10 - 15 Decembrie 2007, dupa spusele dealerului (Alto).

Extra vor fi xenon adaptive, pachet audio 1 cu bluetooth, vizibilitate, iarna, trapa, geamuri fumurii, USB, praguri laterale exterioare si eleronul de la Kitul PBA.

Va fi Candy white. Abia Astept!!!!!!! O sa o prezint cum trebuie cand va veni, in topicul destinat acestei prezentari.

Pana acum nu am scris deloc in SEAT, ci numai in Skoda, ca eram ingrijorat de filtrul DPF. Dar am citit aproape toate posturile voastre si, din fericire, nu am vazut plangeri despre DPF la Seat Leon, asa ca sunt tot numai un zambet si astept (cu greu) sa-mi soseasca si mie mashinutza.

Deci....inca un membru nou cu FR sau CUPRA.

Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa, dintr-o data au aparut o gramada de posesori de Cupra si FR. :scratch:

Bine ati venit pe acest topic si intrebare: de ce nu ati mai scris nimic, sunteti timizi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mai scris, am si pus niste poze cu o cupra alba cu jante negre :)

nu am considerat ca am ce sa scriu... nu mi-a venit inca masina, si tot ceea ce stiu despre ea ... drive-test... am facut 15-20 de km...

Daca tot veni vorba... prima impresie... s**t ce tare e suspensia, sotia: imi clantza-ne dintii... :) si apoi a inceput distractia... dealer-ul mi-a zis... "pai ai stat pe capul meu sa faci drive-test si acu' te plimbi"... iti spun sincer ca nu am mai simtit nici o zgaltaiala... pana m-am dat jos :).

Am plecat de acolo cu inima "indoita" - masina a fost exact cum ma asteptam... aderenta, reactivitate, linii clare, traiectorii curate si atunci cand am scos intentionat spatele de pe traiectorie... reactia a fost instantanee iar cand masina s-a redresat senzatia ca a reinceput sa traga a fost bestiala. Dar intrebarea era alta... chiar imi doresc o astfel de masina?

M-am uitat la GTI Ed 30(drive - scaunele mi s-au parut oribile), la Civic Type R(nu m-a incantat prea mult designul si 2 usi), chiar sotia mi-a spus: de ce nu R32(4x4 poate face diferenta dar si diferenta de bani este mare), ce sa iti zic am gasit si un STI la un dealer din Germania cu 33KEuro si 1000km (si am si fost cu STI-ul unui prieten - condusa de un sofer care stie, este ceva cu totul SPECIAL!!! dar din nou... diferenta vina cu diferenta).

Toate bune si frumoase... sotia: OK ce masina luam?

Nu mai stiam daca vreau masina sport sau nu, m-am uitat la SUV-uri Santa Fe, Tribeca - m-a inebunit interiorul, dar pentru astea nu avea rost sa mai tin megane-ul(si sincer nu vreau sa ma despart de el, pentru mine este si a fost cea mai buna alegere cu toate minusurile pe care le are), M-am uitat la Outlander, RAV4...

Am plecat in concediu... si la intoarcere... am ales... vreau masina sport, iar daca este sport pentru mine era clar ca nu poate fi decat CUPRA. Nu as putea sa iti spun exact de ce(sunt constient de tot ceea ce se scrie si se spune despre masina X sau Y in comparatie cu Z, am fost si eu cu diferite masini si am vazut diferente, plusuri si munusuri), cert este ca am ales 100% cu inima... dar voi conduce 100% cu CAPUL!!! --- Mai putin zilele pe circuit :) am in plan astfel de zile - impreuna cu prietenul cu STI :)

Sunt un tip care de obicei pune ratiunea in fata deciziilor, ei bine acum nu am facut-o... daca e bine sau nu... ramane de vazut... oricum dupa cecoboram din masini de pe la drive test sotia imi spunea ca aratam ca un copil :frigbaitata:

Cam atat...

PS: nu ma intereseaza ca va consuma 20% in oras, nu am cumparat-o pentru asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta este si situata mea. Sunt in asteptare....

Inca nu am despre ce sa scriu (emotii, trairi, opinii).

Deocamdata sunt in perioada de acumulare de informatii, opinii, pareri despre LEON de la actualii posesori. Nu avea rost sa umplu forumul de posturi doar de dragul de a scrie.

Exact cum spunea si Coocky, decizia de a-mi lua FR a venit dupa drive test.

Initial eram chitit sa-mi iau ceva la mana a doua (oricum mai sportiva), insa m-am saturat de SH uri. Am avut patru pana acum: Audi A6, Peugeot 406, Opel Corsa si Opel Kadett. Dar am considerat ca e timpul pentru ceva...nou.

Prin urmare am avut trei optiuni: BMW Seria 1 (123d - 204 CP sau 120d - 177CP), Honda Civic 2.2 CDTI, Leon FR TDI.

1. Ca feeling, BMW este departe cel mai manevrabil...aproape ca un kart. Si eu am facut cursuri cand eram mai mic.

Alte puncte pozitive le stim cu totii: calitate, putere, brand, precizie germana.....etc

Dar cand am ajuns la costuri......m-am cam inmuiat: Un 120d chel, chelutz era mai scump (e drept, doar cu 2-3 sute EUR) ca un FR TDI full. De asemenea, la intretinere, in service.....revizia este destul de costisitoare. Mai mult......tractiunea spate nu mi-a facut cu ochiul (paradoxal, pe asfalt asta face diferenta, alaturi de greutatea egala pe axe), deoarece spatele fuge rau pe ploaie, sau mai ales pe zapada. Iar eu merg des la Ski. Am condus foarte mult timp si un Jaguar S-Type 3.0 i, de 238 CP, care avea toate sistemele de asistare posibile, iar iarna...era dezastru. La munte ....nu ma mai duceam decat cu Corsa. - Deci BMW pica.

2. Honda CIVIC - nu am avut ocazia de a o conduce in varianta diesel, insa....de asemenea era foarte cheala (era doar varianta sport), neavand bi-xenon, nici adaptive, nici clima bi-zonala, nici trapa, nici.....multe altele pe care le am la Leon. Prin urmare.....de asemenea era mai scumpa raportata la dotari.

E drept ca motorul este foarte modern, mai putin zgomotos....insa nu are nimic care sa ma incante. Iar plasticele din interior sunt chiar mai tari decat la Leon, chiar daca sunt intr-o forma mai futurista. Care de altfel...nu-mi provoaca mari reactii...de exaltare. Si nu e nici cal nici magar: din fata este agresiva, dar din spate (mai ales noaptea - am stat mult in spatele uneia) zici ca-i VAN - foarte ridicata de fund. De asemenea nici motorul nu e nici cal nici magar: adica nici nu e foarte sportiv, nici de cilindree mai mica, sa compenseze lipsa de putere macar prin consum. - Deci HONDA pica.

3. LEONUL.....nu l-am ales doar ca asta era varianta ramasa prin eliminarea celorlalte. Chiar m-a impresionat atat prin aspect (chiar si interior - care mi s-a parut mai apropiat de stiul sportiv, cel putin in varianta FR, fatza de BMW si HONDA Civic), dar mai ales prin comportamentul sau si dotarile...premium.

Am ales TDI deoarece am vrus sa am sub mine atat un motor puternic, cu care sa-mi fac treaba, dar si destul de economic. Asta deoarece iau un bot toata aglomeratia (atat dimineata cat si seara) din Dr. Taberei (Steaua) pana in Titan (Cora). Si, prin urmare, diferenta de viteza (demaraj, reprize) data de Cupra nu este pusa in valoare in nici un moment, in aceasta aglomertie infernala.

Sper ca nu v-am plictisit prea mult!

Conducere usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello everyone! Ma alatur si eu acestui topic si acestui forum, poate putin prematur (deoarece voi avea masina trecuta la profil abia peste vreo 3-4 saptamani) dar imboldit de toar'shu Testosul, pe care il si salut cu aceasta ocazie :D Pe scurt, masina va fi un Leon FR 2.0 TDI, alb, geamuri fumurii (standard + optionale geamuri fumurii si xenoane). Abia astept sa vina, am testat una similara la dealer si mi-a placut foarte mult. Cam atat cu acest post de introducere, de acum sper sa particip activ la discutiile de aici. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Deja sunt "suparat" !Credeam ca nu voi vedea prea multe FR-uri albe pe strada, sa fiu eu printre singurii care au acest "privilegiu" .Insa vad ca din ce in ce mai multa lume incepe sa "guste" aceasta culoare.Felicitari Duncan pentru alegere. Se pare ca avem aceleasi gusturi si acelasi.....timp de asteptare. Si mie trebuie sa-mi soseasca FR-ul TDI alb in saptamana 10 - 15 Decembrie!Sper sa te bucuri de ea si sa faci cati mai multi km fericiti, fara incidente. Valabil pentru toti, de altfel!!!!Impresii fresh abia in cateva saptamani, cand voi primi "cadoul de Craciun"! Abia astept.Conducere placuta!Si.....acum o intrebare:Cum v-au venit voua Leonurile FR? Mai ales cei carora le-au venit de curand: cu cauciucuri de vara sau intermediare?Ca eu v-a trebui sa fac o excursie in Austria in Februarie si am inteles ca ungurii nu te lasa sa intri in tara daca nu esti echipat corespunzator, adica sa ai cauciucuri de iarna, sau macar intermediare. Nu ma impushcati, eu doar asa am auzit de la cineva, nu stiu nimic concret.Dar oricum, nu vreau sa risc sa merg pana acolo si sa ma intoarca de la granita. Oricum, nu as fi plecat eu de nebun in sezon de iarna, la Ski in Austria, fara macar incaltat cu cauciucuri intermediare.Deci? cum au venit? cu intermediare sau de vara? ca nu prea mai vreau sa mai dau acum banii (cel putin inca 20 mil) pe cauciucuri de iarna.Multumesc!Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La inceputul lui decembrie vreau sa comand si eu un Leon FR 2.0 TDI. Optionale la care ma gandesc: Bi-Xenon, culoare "gri sobolan" - Zenith Grey, geamuri fumurii, pachetul "vizibilitate".

Am urmarit discutiile voastre (tin sa va felicit pentru ca existati si ca sunteti pasionati de asemenea masini!) si caut raspunsuri la cateva intrebari:

1. De ce v-ati pus/ pune trapa? E doar o chestiune de estetic sau are si o functionalitate anume? Bine... cu exceptia eliminarii fumului de tigara :pale:

2. Pachetul Bluetooth (ecran mare) vs ecranul mic care vine default. Ma poate ajuta cineva cu o poza a unui Leon cu ecran mic? Intreb asta pentru ca drivetestul facut de mine a fost pe o masina cu Bluetooth pus pe ea.

3. Unde as putea gasi informatii (atata timp cat ele nu se afla in optionalele dealerilor din Romania) despre alte pachete sau optiuni pe care le-ai putea adauga masinii in momentul in care o comanzi?

Multam anticipat de raspunsuri si sfaturi! Abia astept, sincer, sa ajung si eu la o parere avizata din pozitie de proprietar :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!

Uraa!!! Am vorbit cu dealerul (Alto Syncro) si mi-a zis ca mi-a sosit mashina la Curtici. Asta inseamna ca in doua saptamani este gata, ajunge in Bucuresti (dupa efectuarea tuturor formalitatilor vamale si a altor acte si proceduri aferente) si o sa o pot ridica.

Ceea ce inseamna ca emotiile mele legate de intarzierea mashinii s-au risipit!!!

Asa ca mai abitir va rog sa-mi raspundeti la intrebarea pusa mai devreme: cu ce cauciucuri v-au venit FR-urile? de vara, mixte, sau de iarna? De fapt: mai degraba intermediare sau de vara? ca nu cred ca ar putea veni cu cele de iarna.

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Mie mi-au zis ca dureaza doua saptamani de la Curtici (unde deja a ajuns) si pana in curte la ei. Au zis ca pe 10 Dec ajunge la Alto Syncro in Pantelimon. Iar in Curtici a ajuns pe 23 sau 24 Nov.

Deci ....la mine nu s-a prea respectat intervalul de 2 sapt si ceva de la producere la curtea dealerului.

La a mea s-a terminat productia la sfarsitul lui Octombrie. Deci.....undeva in jur de o luna si putin de la terminarea productiei pana la sosirea la dealer. Si apoi inca vreo doua trei zile pana o aranjeaza de predare: verficari, spalare, etc.

Chiar i-am intrebat: daca ajunge la ei pe 10 Dec, cand mi-o dau efectiv? si au spus ca undeva pe 15 Dec. Nu-i cam mult? Oricum......abia astept!!

Insa unde am asteptat aproape trei luni, mai astept cateva zile (de pe 10 pe 15).

Iar avansul l-am platit la comandarea masinii, in doua transe: 5% la confirmarea comenzii, alti 20% la cateva zile, si restul.....voi plati undeva pe 6-7 Dec.

Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o saptamana si vreo doua zile Curtici - Alto, la mine.

mi-au zis ca depinde de cum se incarca masinile alea de transport, ce locuri raman libere in ele, masinile comandate mai demult au prioritate; de asemenea masinile comandate de clienti au prioritate in fata celor comandate de dealeri (adica cele stoc)

s-ar putea sa o ai saptamana viitoare pana la sfarsit.

acum sa nu dai cu pietre daca nu o sa fie asa. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Dealerul facea el promisiuni ca daca iau, el face tot posibilul sa ajunga pe o data care vreau eu, si ca nici nu trebuie sa platesc decat 5000 ron avans (probabil tipul nu prea a avut vanzari de Cupra). M-am amuzat asa cum se stresa el, dar oricum mi-e mi-ar fi mai convenabil sa vina dupa 9 dec ca atunci fac si factura si inmatricularea pe numele meu, ca doar va fi legal. Am zis ca imi convine sa vina dupa 9 dar totusi, vreau sa fac Craciunul in masina :D

Modificat de Mircea G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MirceaG ce tare faza cu dealerul, daca toti dealerii ar fi la fel in Romania (desi cam asa ar trebui sa fie), ar fi foartre bine.

Si la fel si faza cu avansul de 5000 lei, foarte tare....prietenul Duncan cand s-a dus sa comande masina, i-au cerut avans 28% la PBV2 doar ca sa i-o aduca, in conditiile in care el va plati masina cash cu banii jos.

Modificat de Testosul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, pana acuma am numai vorbe de lauda pentru el, astept sa vad cum se finalizeaza treaba. Ca si fapt divers, eu voiam sa iau un Cupra care il aveau ei in showroom, imi iesea pe la 23k, era galben, cu bluetooth, xenon si geamuri fumurii. Ce imi placea mai era si faptul ca avea 12 km in bord, dezavantejele erau ca a stat mult masina (cateva luni) si a avut (o luna si ceva) embleme de "racing" pe ea. Cand am vorbit cu el, sa-i spun ca il cumpar (el promisese ca se intereseaza inainte daca poate sa vanda masina la pretul stabilit de 23k), atunci mi-a spus ca a aflat ca masina avea deja un contract facut cu unul (tot de aici din Oradea) si tipul trebuia sa dea restul banilor. Dealerul a spus ca ii pare rau, si ca imi da reducere la masina noua (nu mai stiu decat era reducerea, 5% parca) si pot sa platesc si numai 5000 lei ca avans (ceea ce am si facut), acuma ce sunt curios, si voi ati primit reducere sau chiar i-a parut rau, si singurul castig al meu a fost avansul mic?

P.S. Masina chiar a vandut-o aici in Oradea, am vazut la o saptamana dupa ce am dat comanda ca era una galbena pe strazi.

Modificat de Mircea G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la 10000. In 3 luni :sbine:

Dar de-acum mi-am primit masina de la firma (Ford Focus break 1.6 benzina 100cp) si am tras-o pe dreapta pe micutza sa se mai odihneasca. Si in plus, nici nu am de gand sa-i pun opinci de iarna. E scumpe si oricum nu prea-mi vine sa-i infig niste schiuri in fund, s-o mai incarc cu vreo doi-trei amici si s-o tarasc la munte. Ii sta mult mai bine pe sosele uscate, lipsite de gropi si cu nu mai mult de 2 persoane la bord ... apropo, mi-ar fi placut sa aiba doar 2 usi.

Acum o mica intrebare: ar trebui sa-i pornesc din cand in cand motorul si s-o plimb? Sau nu e necesar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Deja sunt "suparat" !Credeam ca nu voi vedea prea multe FR-uri albe pe strada, sa fiu eu printre singurii care au acest "privilegiu" .Insa vad ca din ce in ce mai multa lume incepe sa "guste" aceasta culoare.Felicitari Duncan pentru alegere. Se pare ca avem aceleasi gusturi si acelasi.....timp de asteptare.

Mda, la mine a fost putin diferit...vroiam Leon FR, dar nu vroiam sa fac comanda si sa o primesc in martie...asa ca de unde vroiam initial 2.0 TFSI benzina am ajuns la ce aveau pe stoc, 2.0 TDI adica. Am vorbit la dealer, mi-a zis ca au gasit una comandata pentru stoc care ajunge in 3 saptamani in tara, "alba cu geamuri fumurii"..."o vrei?"..."o vreau!". Asa ca nu a fost alegerea mea propriu-zis, dar culoarea nu e rea deloc. Bine, cu exceptia misto-urilor de la colegi la adresa culorii albe, gen "alba? ce dreq, ti-au dat si vioara si pantofi in pretu' asta?" :icon_cheesygrin:

Pana una alta, de la "vine in 3 saptamani" am ajuns acum la "in principiu, trebuie sa ajunga inainte de Craciun"... contractul fiind semnat pe 21 noiembrie. Ma rog, nu ma mai agit ca degeaba, tot n-am cum sa influentez nimic prin asta. O mai "stresez" pe dealer-ita cu mailuri odata pe saptamana, sa nu uite de existenta mea... in rest, liniste si pace / asteptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) nu inteleg care este problema privind culoarea alb. Am avut masina alba si atunci am auzit prima data de faza "alb este culoarea saracului" :) . De unde pana unde mistourile astea cu alb? Pentru mine pana acum masina putea avea doua culori, alb sau negru. Dar a aparut Seatul si uite asa am ajuns la galben :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am FR pe negru dar parca galben vine cel mai bine la Leon 1P. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( nu inteleg care este problema privind culoarea alb. Am avut masina alba si atunci am auzit prima data de faza "alb este culoarea saracului" :angry: . De unde pana unde mistourile astea cu alb?

Pai, din ce am inteles eu, nu este perceputa ca si culoarea saracului cat mai ales culoarea celor care baga Guta si Salam la maxim la semafor, cu geamurile deschise... a celor care vad Mercedes 600 SEL alb ca fiind suprema masina.

Oricum, Leon alb chiar arata foarte bine, abia il astept... macar de as apuca sa-l inmatriculez anul asta! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Albul da foarte bine pe Leon, nici eu nu prea inteleg mistourile legate de culoare alba. De exemplu am mai auzit una: culoare alb nu are personalitate ! nu ii inteleg pe oamenii astia, care e problema ? fiecare cu personalitatea lui....

Lasand deoparte culorile, ce va mai fac masinile? A mea a ajuns la 13000 km, nu a avut absolut nicio problema, merge impecabil, nu am ce sa-i reprosez...Se apropie revizia de 15000 km, mai relatez dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!