Jump to content

Impresii Si Poze Despre Fr Si Cupra


Testosul
 Share

Postare recomandată

Neatza.

Fericire maxima sa vad ca exista un forum pentru posesorii de Cupra si FR.

Si daca tot v-am gasit hai sa va zic si eu cateva cuvinte: si eu voi fi posesor de Cupra sper eu intr-un timp mai scurt decat ce am vazut pe acest forum, si anume in 2 saptamini ma astept sa se livreze, asta pentru ca masina este deja in tara la un dealer si spre norocul meu chiar se apropie de configuratia pe care mi-o doream.

In rest la cat mai multe posturi pe acest forum.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Testosul

    25

  • AlinF

    11

  • Duncan

    10

  • VALTEODOR

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Azi la 5 dupa masa ma duc la dealer sa iau mashina....o sa-i fac poze si cat de rpd ma intorc cu ele si cu impresii si senzatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi la 5 dupa masa ma duc la dealer sa iau mashina....o sa-i fac poze si cat de rpd ma intorc cu ele si cu impresii si senzatii..

Salut,

Am luat mashina....primele impresii....este incredibila....merge foarte elastic si la viteze mari si la viteze mici....suspensia este ferma, insa nu pot spune ca e foarte tare....am mers cu mashini care aveau suspensiile mult mai tari.

Nu am apucat sa fac decat 30 km urban, si consumul mediu pina acum aratat de computer este de 15.1%. Oricum primii 2000 km trebuie facuti la turatii de pina in 3000-4000 rpm, nu pentru ca motorul nu ar fi rodat (grupul VW rodeaza motoarele in fabrica), ci pentru a se roda articulatiile si cutia de viteze+ambreiaj.

Concluzie......nu am cuvinte....highly recommended !!!! Avem si prima poza:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde-i poza? :icon_thumright:

Scuzati, era prea mare si nu s-a uploadat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem ce-am invatat la tutorial

img1233tu9.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers :icon_thumright:. Poti pune orice rezolutie vrei nu trebuie sa bifezi butonul cu resize image la 320 x 240

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superba masina! S-o stapanesti sanatos. Si mai scrie-ne cum se comporta, pe unde-ai mai dus-o, cum e cu jantele alea imense ... daca mai ai timp :Driver: Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superba masina! S-o stapanesti sanatos. Si mai scrie-ne cum se comporta, pe unde-ai mai dus-o, cum e cu jantele alea imense ... daca mai ai timp :icon_cool: Merci

In primul rand eu am ramasa socat de elasticitate....ce am observat in primii 100 km: masina merge foarte bine si cand ai viteza de 60km/h intr-a patra, adica este foarte elastica....am mers cu ea numai in Bucuresti deocamdata (abia astept sa ies cu ea pe sosea)....pe piatra cubica, pe asfalt, peste linii de tramvai....mi se pare super ok suspensia....

Ce altceva sa va mai spun?.......nu pot sa va explic cum trage mashinutza asta.....adica, ok, te gandesti ca e o mashina foarte puternica, dar pina nu o calci nu-ti poti da seama de ce poate.....cand e calcata te simti ca intr-un avion care ruleaza pe pista cu viteza maxima ca sa decoleze....mai nasol cu jantele, in sensul ca eu fiind obisnuit sa parchez mashina foarte aproape de bordura tind sa o ating cu ele, astfel incat le-am zgariat foarte, foarte putin.....deci recomand cand parcati, chiar daca lasati mashina mai in strada, sa nu va apropiati prea tare de bordura.....a, apropos, pentru ca in niste posturi anterioare cineva intreba ce tip de cauciucuri are, va spun eu: sunt Pirelli PZero Rosso cu profil asimetric; inca ceva, din cate am vazut (ochiometric), nu va riscati sa o urcati pe trotuar decat pe borduri foarte joase, pentru ca nu cred ca merge....este joasa, ce sa mai?!?!

Cam astea ar fi primele impresii dupa 2 zile de mers cu ea si approx 100km parcursi....daca mai avetzi si alte intrebari, va rog sa nu ezitatzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat si eu masina zilele trecute......drept dovada nici macar p forum n+am mai apucat sa intru.Parca nu puteam sa ma mai dezlipesc de ea. Ce sa mai zic......am luat-o din oradea si am mers in prima zi cam 600km pana in bucuresti.Nu se campara cu Cupra ....dar am fost si inca sunt f impresiunat de ce poate masinutza....vis-a-vis de suspensie si stabilitate ....nota maxima.Partea proasta este ca...avand in vedere drumurile noastre denivelate, te cam zguduie....nasol este daca ai vezica plina :D .Imi place cum trage la deal....inca n+am apucat s-o "calc" dar astept cu nerabdare sa trec de pragul "rodajului".

O problema am....ma gandeam ....la iarna ce facem cu jantele astea de 18"....treb cauciucuri de iarna.Am auzit cica nu s-ar fabrica jante de tabla pe 17...18(in afara de BMWa).Veau sa stiu de la posesorii de Cupra sau FR cum au trecut iarna trecuta.

Modificat de AndreiFR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Mi-a fost produsa si mie Cupra si acum trebuie sa-mi parvina in aprox 3-4 saptamani. Am comandat si niste elemente de tuning de la Seat cand am facut comanda pentru masina. Cam astea ar fi:

- schimbator viteze

- praguri Seat Sport interioare si exterioare

- cadrane bord chrome

- cotiera si trim kit in piele rosie (dungi pe usi si husa aia de la schimbatorul de viteze)

- grila fata tip fagure

Pentru grila fata imi e clar, o instalez singur dupa ghidul de pe forum. Dar pentru restul, cei care au mai facut operatiuni de genu', ce imi recomandati, sa le instalez singur sau sa astept pana le instaleaza baietii din service? As prefera sa le instalez singur, dar nu sunt mare mester, asa ca mi-e putin teama. Astept opinii si va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti place nuca de la schimbator stock???

mie mi se pare ca e super sport si mai mult decat atit super originala.

Si daca mi se permite o parere personala cu scuze anticipate mie mi se pare ca aceasta mashina (exceptind kitul adevarat care e pus pe masinile de curse WTCC) arata cel mai bine stock.....nu vreau sa jignesc pe nimeni, este doar o parere personala. :blink:

Apropos, ce culoare este?

Modificat de Testosul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Testosul - masina e galbena. De acord cu tine, arata superb stoc, tocmai de-aia nu schimb nimic la exterior, adaug doar grila tip fagure. Iar la interior pragurile metalice nu au cum sa arate rau, la nuca de schimbator ma deranjeaza putin acel steag, de-aia am ales una care mie mi se pare superba (Reference: 6L0064326AR), la bord mi se pare ciudat ca nu au inclus cadranele crom in standard, iar cotiera nici macar nu e un moft, e o necesitate :rolleyes:

Si cam astea sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

in sfarsit maine voi ridica masina

urmeaza impresii si multe fotografii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza,

M-am gandit sa mai pun niste poze cu mashina mea care deja a ajuns la 1111 km efectuati. :rolleyes:

cupra001ks6.th.jpg

cupra012nb4.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

azi am mers cu ea(masiana)

e super ff rigida dar totusi nu atata de rigida ca vechiul cupra

nu am depasit 4000 de ture

consumul e ok 9.6 l/100

am deja 500 km

sper ca saptamana viitoare sa ating limita celor 2000 km si sa zburd putin spre Italia .

Poze nu am facut din cauza faptului ca azi a plouat tot timpul .

Am observat si ceva trepidatii la relanti , dar nu ma deranjeaza si sper ca nu sunt probleme

Modificat de roret
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt nou pe acest forum.

Si eu am cumparat un Seat Leon Cupra alb la inceputul lunii Iunie. Acum are vreo 6900km si sunt foarte multumit de ea.

O mica problema care am avut-o cu ea a fost la RAR cand mi sa eliberat carte de identitate. Mi sa spus ca masina nu este echipata cu ABS. Mie mi sa parut total aberant :) . Nici nu se pune problema ca masina nu are ABS, dar mi sa parut interesant de spus, ca sa va dati seama cat de tampiti sunt ingineri de la RAR.

In alta ordine de idei, spuneti si mie cum va descurcati cu consumu, cam cat va consuma in oras si la drum lung?

Eu in oras oricat de lejer as merge cu accelerari usoare si cu mentinerea turatie in plaja de cuplu nu imi sacde sub 16,5 l/100.

In afara e un consum mai lejer, sa zic de 8-9 l/100. Dar oricum nu am reusit nicidata sa ajun la consumul anuntat de SEAT.

Daca o alerg in orasa sar de 25 l/100 lejer. In stilul meu de mers am un consum de 22 l/100, Cupra nu e o masina cu care sa mergi la consum.

O sa pun si niste poze cu ea. Am cuparat-o direct din showroom putin tunata. Are praguri si eleron puse de culoare Ebona Black ( ca si oglinzile laterale) si triple cu geam clar Lexus style cu led-uri, cu care a fost venita din fabrica.

Alt lucru care ma intereseaza, de unde gasesc sa cumpar o cotierea dar sa fie facuta special pentru Cupra, nu universala.

Astept raspunsuri.

Cu stima,

Dragos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti,

Eu cu mashina mea am 1200 km si pe computerul de bord imi arata consumul mediu de cand am luat-o si pina in prezent de 11.7%. Am fost cu masina si la drum, dar cel mai mult am mers si merg in oras. Intr-adevar pina in 1000 km, am schimbat pina in 3000 RPM, dar pentru ca nu m-am putut abtine, am mai ciupit-o din cand in cand. Pe de alta parte am facut si consumul babeste si anume x litribenzina/nr kilometri si mi-a iesit o valoare foarte apropiata de informatiile date de computerul de bord. Acum nu prea ma mai uit la turatii, dar in aglomeratia din Bucuresti.....stiti si voi cum se merge.

Pe de alta parte, ce am mai citit si in alte topic-uri de pe acest forum cat si in cartea masinii, se specifica foarte clar sa se evite sa se faca drumuri scurte, pentru ca motorul mai ales dimineata cand este pornit la rece poate inregistra un consum de 55-60l/100km. Deci daca facem drumuri foarte scurte si cu opriri dese, consumul are sanse mari sa fie imens.

Mai asteptam si alte opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza tuturor,

A mai ajuns la cineva mashina?

Ceva impresii ale celor care au intrat deja in posesie, poze?

Cu consumul ne-am lamurit :somnmare: cel putin la Cupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza tuturor,

A mai ajuns la cineva mashina?

Ceva impresii ale celor care au intrat deja in posesie, poze?

Cu consumul ne-am lamurit :)) cel putin la Cupra

Dupa ce am declarat ca sunt multumit de masina dupa 3 saptyamani de la achizitie pot sa spun ca mi-am schimbat parerea.Motorul se aude ciudat....cand o "calc" se aude ceva ciudat ca un scartzait de scripete, imi vine sa-mi bag ceva in ea.

Consuma cam 8.7 in oras si in jur de 6.4 afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

AndreiFR, parca am mai auzit in niste posturi mai vechi de problema asta: e scartait de la motor?

Cineva se plingea pe forum ca-i scartaie turbina?? cand o calca, parca tot un FR avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi frumos la service, deschizi o comanda, explici neajunsul acolo si daca la final se constata ca temerile tale au fost intemeiate si ca acest lucru intra sub incidenta garantiei, nu te costa nimic. De fapt, parerea mea este ca problema ta nu necesita vreun fel de "brain-storming" si ca e o problema de garantie.

De exemplu, eu am avut o problema cu temperatura lichidului de racire si mai ales cu nivelul lichidului de racire, in sensul ca domnii care mi-au livrat masina au uitat sa-mi completeze si lichidul de racire. Am fost la service, mi-au completat cu lichidul respectiv, au pus masina pe tester si nu m-a costat nimic.

Si cu temperatura n-a fost nici o problema... poate mi s-a parut mie.

Modificat de Lawrence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

Am citit ceva si vreau sa transmit posesorilor de FR Diesel ca pot fi mindri de masinile lor. :P Va atasez articolul:

"In Suedia, Jordi Gene si Yvan Muller au pilotat un Leon WTCC echipat cu motor diesel de 280 CP, derivat din versiunea de doi litri si 170 CP de pe modelul de serie Leon FR

Pentru prima data, un constructor a aliniat pe grila de start un automobil diesel intr-o cursa FIA WTCC.

SEAT a adus pe circuitul suedez de la Anderstorp doua masini echipate cu motoare TDI. Aceste motoare au fost derivate din motorul de doi litri si 170 CP montat pe versiunea de serie a modelului Leon FR si este rezultatul muncii inginerilor SEAT din ultimele luni. Dupa o lunga serie de teste, proiectul isi va face debutul la urmatoarea cursa WTCC. Jordi Gene si Yvan Muller au avut posibilitatea de a pilota cele doua masini cu motoare diesel datorita exceptiei din regulamentul campionatului.

Jaime Puig, Director SEAT Sport: „Regulamentul ne permite sa introducem in campionat o masina echipata cu motor diesel si am dorit sa incercam aceasta provocare. Suntem satisfacuti de rezultatele din teste si credem ca Leon TDI WTCC poate deveni o masina foarte competitiva. Pentru moment, va fi pilotata de Jordi Gene, pilotul desemnat sa se ocupe de dezvoltarea acestui model, si Yvan Muller. Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro si Michel Jourdain vor continua sa piloteze modelul normal”.

Benoit Bagur, inginer sef SEAT Sport: „De cand FIA a facut posibila inscrierea unui motor diesel in competitie, am inceput sa studiem daca acest lucru este viabil. Proiectul a luat amploare acum cateva luni.

Baza este motorul de doi litri si 170 CP montat pe modelul Leon FR. Am pastrat blocul motor si capetele de cilindri de la modelul de serie, dar am modificat turbocompresorul si cutia de viteze. De asemenea, a trebuit sa modificam partea frontala pentru a monta intercooler-ul si noile prize de aer. Motorul diesel este cu 35 kg mai greu decat versiunea pe benzina, asa ca a trebuit sa redistribuim greutatea. Dupa cateva teste satisfacatoare, abia asteptam sa vedem potentialul acestei masini in conditii de cursa”.

In cele doua curse automobilele s-au comportat multumitor, Yvan Muller reusind prin pozitia a sasea o clasare in puncte. A fost un experiment care a aratat potetialul acestei solutii tehnologice si a motorizarilor diesel in astfel de competii.

SEAT Leon TDI WTCC. Date tehnice

Model de baza

SEAT Le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!