Jump to content

Achizitionare Sharan SH - discutii cu si despre


Calin78
 Share

Postare recomandată

Verifica si "4motion"-ul sa mearga bine in rest o verificare in service si mers cu ea(si cu ceva viteza) ca sa vezi cum se comporta.Pretul nu e chiar mare (cum isi dau unii altii cu parerea).Daca tie iti place si verificata e ok te asteptam cat mai curand sa ne-o prezinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poze putine si cat mai largi, fara a da posibilitatea de a vedea detalii, informatii si mai putine...

Cam mare pretul si chiar nu cred ca are doar 180k km din 2005.

Ca sa-ti poti face o parere obiectiva trebuie s-o vezi in fata ta, altfel... doar pareri subiective si atat si poate nu toate in concordanta cu realitatea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumușică așa de departe,prețu mi se pare mare,la banii aștia eu personal aș cãuta un caravelle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caravelle este prea mult pentru mine, nu am nevoie de 8+1 locuri, iar un Multivan e scump tare tare. Acesta are citeva caracteristici care ma atrag, pe care Caravelle nu are, plus un consum mai mic. 

 

@andrusel, cum verific 4Motion-ul ca e ok, pe vremea asta uscata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi suprins ce consum ai la un caravelle de 2,5 si un sharan 4x4 cam acelasi din pacate,iar 4x4 are consumu cu tiptronicu meu,iti spun ca am unblat mult cu caravelle,4x4 sharan si inplicit sharan tiptronic,daca era la cluj masina era simplu,aici e zapada de 10cm,poate intra colegu din brasov si te poate ajuta el.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu vrei motorul de 2.0 tdi? Este acelasi motor cu 1.9 tdi,cu o singura axa cu came(BRT sau BMM pe altele),nu este ce crezi tu,in fine.Sharanul este deja o masina grea,1880 kg,sfatul meu este fara 4motion si din alte considerente.Pentru pretul ala masina trebuie sa arate impecabil si mecanic si estetic,eu am dat sharanul din 2003 cu 5750 dar arata intru-n mare fel si cu f multe optiuni.Km sunt irelevanti daca masina este purtata bine.Ca exemplu,am cumparat sharan de 1,5 ani vechime cu 168.000,altul de 7 ani vechime cu 450.000 si exemplele pot continua,dar asta nu a insemnat ca nu am facut cate un milion de km si chiar peste cu fiecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre motorul de 2.0tdi nu stiu foarte multe, doar ca este altfel decit cel cu doua axe cu came de pe berline, ca nu are aceleasi probleme cu injectoarele, dar are totusi bubele lui ... nu am apucat sa citesc topicul dedicat, cumva orientindu-ma doar catre 1.9tdi, ce conduc si acum.

De ce nu explici de ce nu recomanzi 4Motion? Nu doar pentru mine, pentru toti cei ca mine care cauta si gasesc sfaturi pe forum. Eu parti negative ii vad consumul crescut de motorina si necesitatea de mentenanta a sistemului Haldex (pe la 70K km) fata de cel Torsen; are in schimb si citeva parti bune

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deja ti-am spus si a spus si Adrian dar repet,Sharanul este o masina grea si fara 4 motion,consumul este mai mare,haldex ul este defectuos mai ales la varsta asta,demarajul + viteza de croaziera mai mici etc.Acum daca la tine este numai iarna poti sa-l cumperi.Motorul de 2.0 nu are nici o problema in plus fata de 1.9,dar ai ceva cp in plus ai taxa mai mica daca o cumperi de afara si sincer masina prezentata de tine nu are nici o optiune de invidiat pt banii aia,nu are: parbriz incalzit,scaune incalzite,navigatie,senzori,ploaie,lumini,parcare,carlig remorcare,xenon,nici macar ceasurile de temp ulei si voltmetru nu are, nu mai spun de maxidot.Acum eu spun din ce as cumpara eu la banii aia si in comparatie cu ce am avut.Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau dreptate cu pretul, este unul destul de mare, dar din pacate pretul Sharanului este unul mare in general, aici sau luat din afara tarii. Din pacate taxa asta de mediu sau cum ii zice acum ne chinuie rau la buzunar, aproape orice as gasi in Germania sa zicem, tot catre/peste 7K Euro duce pretul final. Si totusi, care este un pret corect pentru masina aceasta, dupa parerea ta(obiectiva, subiectiva, nu conteaza)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am apucat sa vad Sharan-ul, mici piedici, va tin la curent ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Am cumparat un Sharan 1,9 TDI/ 2007/ 4 Motion. Urmeaza traseul pe la RAR, insa in cartea de identitate, la rubrica tractiune este trecut fata. M-as fi asteptat sa fie trecut integrala. Primul proprietar a facut RAR_ul in Bucuresti si urmatoarele 2 ITP tot in Bucuresti.( chiar sa nu fi vazut nimeni !!!)

Intrebare; credeti ca va trebui sa solicit la RAR si modificarea cartii in vederea inmatricularii, sau asa trebuie scris fata in loc del integral ?. Intreb aceasta deoarece am auzit si aceasta varianta insa mi se pare cam deplasat. Mai este cineva in situatia aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afectează cartea că,nu e trecut 4x4,apropo ce bani ai dat pe el și taxa....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce il treci pe nume te asteptam la Recensamant Sharan cu informatii si poze(daca se poate) despre utilaj.Pe mine o sa vezi cu Sharanul(Negru) cu numere de MM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scrie in carte este alta masina,sau doar stikerul cu 4 motion lipit.La 4 motion noxele sunt mai mari(193-200) decat la tractiune fata(170-174) asa ca si taxa este alta,doar daca nu a aranjat la carte sa o treaca asa pt taxa muult mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. In curand familia se mareste si nu mai avem loc in masina cu 5 scaune. Avem nevoie de una mai mare cu 7 locuri. Din cate am vazut ar costa in jur de 6000E un sharan mai nou si presupun mai bun. Intrebarea mea este. Daca ati avea de ales intre noul Ford Galaxy si Sharan sa zicem 2005-2007 ce ati alege. Aveti idee despre fiabilitatea Galaxy-ului? De asemenea am vazut ca taxa de inmatriculare este mai mica la masini pe benzina si una din optiuni ar fi Sharan 1.8T la care sa pun conversie GPL. Acelasi lucru l-am facut si la masina din semnatura si sunt foarte multumit. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu as merge pe Sharan de 1,9 de 116cai sau de 131cai Disel,si la bani aia cat mai multe dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma bate gandul sa cumpar un sharan (7 locuri musai). Cu bugetul nu stau prea bine si as vrea sa rezolv cu maxim 4500 totul. Ma gandesc sa ma duc in DE sa iau de acolo. Merita la banii astia, sau e bataie de cap prea mare? As prefera motor pe benzina 2.0 ca si taxele sunt mai mici daca masina e suficient de veche (2000-2002). Cam la cati km sa ma limitez ca sa nu am probleme ca motoarele pe benzina stiu ca nu rezista asa de mult ca cele diesel? Ceva sugestii, la ce sa ma uit in mod special? Si inca ceva ff important. Multe sharanuri se gasesc cu 5 (sau poate chiar 6) locuri. Cu 7 nu sunt prea multe. Pot sa iau cu 5 si sa adaug scaune dupa aia? Ma intereseaza atat ca sistem de fixare cat si ca acte, adica la o masina cu 5 locuri fizice, in acte ce e trecut? Tot 5? Daca da, se poate modifica in acte sa apara cu 7 locuri? E complicat? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina 2 litri eu nu as cumpara,consum mare și putoare,mai bine 1,8 Turbo benzina,cu mersu e asa si asa daca nai mai fost e mai greu,trebuie sa cauti mai multe masini etc cind mergi la rar te duci cu 7 scaune si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu consumul am vazut-o. Nu o iau ca masina de oras si in conditiile astea cred ca e mai mult sau mai putin ok. Oricum e mai bine decat sa mergem cu 2 masini. La ce te referi cand zici "putoare"? Nu trage bine? E totusi prea mic motorul pentru asa masina? 1,8 turbo am vazut ca sunt in general euro3 in perioada 2000-2002 si ma usuca la taxe, iar consumul nu pare semnificativ mai bun, sau ma insel? De aia nici nu ma gandeam la diesel pentru ca tot asa sunt euro3 si taxele sar enorm de mult pt euro 3 si diesel pe deasupra.

 

Faza cu rar-ul e asa de simpla? Poate confirma cineva care trecut prin asa ceva? Dar daca in actele din germania scrie 5 la rar chiar nu se uita? Ceva mia multe informatii mi-ar fi de folos ca nu vreau sa ma trezesc ca nu am ce face cu masina aici. La voi in actele din ro ce scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca Sharanul de 2.0 benzina este fabricat su cu instalatie GPL  ce e drept cam geu de gasit....

 

Cele pana in 2002  au discurile de frana mici  deci  daca ai remorca  cauta  de la 2002 in sus.

 

1.8 turbo se poate pune pe GPL  si e o combinatie destul de reusita.

 

Daca te descurci bine la capitolul mecanica  cumpara un diesel, daca depinzi de garaj cumpara pe benzina si eventual  instaleaza GPL.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu gpl din fabrica? Ar fi interesant. Eu unul cat m-am uitat pana acum nu am vazut. GPL in plus nu as instala ca spatiul din portbagaj imi trebuie. Momentan lucrurile pe care ma axez sunt taxa din ro, nr de km (150 000 e rezonabil pt benzina?) si 7 locuri. Cu gpl cantitatea de CO2 pe km e sensibil mai mica si scad taxele considerabil banuiesc, deci daca gasesc merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am inmatriculat masina, aveam 5 scaune in ea si 7 trecute in acte si in prezent, ce este important camd mergi la RAR sa ii zici la inginerul care se ocupa de masina sa treaca pe cartea masini,  ,,autoturism cu ultilizare multipla,, , trebuie sa fie scris chiar sub acel sticker transparent. Asa nu o sa mai ai probleme niciodata la itp sau alte verificari  ale rar-ului,  poti sa mergi si cu un scaun in masina la itp ca nu zice nimeni nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, sper sa tin minte pana cand va fi sa fac rar-ul. Totusi in cartea de identitate apare si numarul de locuri, asta ar trebui sa fie 7 indiferent ca apare  mentiunea cu "autoturism cu utilizare multipla" sau nu?

In cazul tau inteleg ca in masina ai avut 5 scaune si in actele originale mentionat 7 locuri? Asta ma intereseaza cel mai mult. Actele originale erau din Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei,

 

Ti-am spus  sunt destul de rare....cu instalatie originala de fabrica, dar 1.8 turbo  luat la un pret bun si pus pe  GPL ( polonii sunt meseriasi la GPL) face toti banii   si e un Euro 4 benzina  deci scapi mai ieftin la taxa de mediu  decat cu un diesel.

 

Trebuie sa stii si la ce il folosesti , daca faci Italia cu el ptr transport persoane  da e mai bun un diesel  daca il misti prin Romania in interes personal   e mai indicat benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina era din Germania, in acte 7 locuri, in masina 5 scaune, trebuie sa le zici la idioti de la RAR, ca altfel la fiecare itp daca ai 7 locuri trebuie sa ai 7 scaune. Pe linga ca scrie in actele din ro 7 locuri, trebuie si acea mentiune si nu o sa mai ai probleme.


Am facut itp de curand si am fost intrebat de scaune, binenteles ca nu au citit actele cu atentie domnii ingineri, dar sau lamurit repede si au zis puteati sa veniti la itp si cu 1 scaun ca tot era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!