Jump to content

Achizitionare Sharan SH - discutii cu si despre


Calin78
 Share

Postare recomandată

Domnule moderator iti multumim ca ne-ai salvat cu un raspuns. Tanarul oricum se duce maine sa vada masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,e bine sa vezi pe laptop daca injectoarele lucreaza, si valorile sa fie undeva aproape de zero,sau  intre -1 +1.Daca sant aproape de 2,9-3 atunci te vor lasa brusc,si bineinteles sa fie valorile cam la fel la toate injectoarele,sa nu fumege  etc.Foarte important cand mergi la intalnire sa NU o porneasca,adica motorul rece sa vezi pornirea(la sfert de cheie) si cand eliberezi ambreajul(la rece) sa nu trepideze pedala,ca altfel o sa te lase ambreajul .In rest nu e masina noua sa fie perfecta,si sa functioneze tot ce a descris .Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tanarul a decis sa-o cumpere Sharanul cu 18 000 ron. Pe drum surpriza displayul patrat pe bord nu mai arata nimic. Cand am dat test pe 01 engine in measuring block sau basic setting  in group 3 masina accelera singura si cand in group 02 revenea la rpm normal. Ce se citeste din asta ?

In instruments 17 avea WSC ul pe  02771 si nu pe 00000

Interiorul masinii arata tare uzat la maniere de usi vopseaa era dusa 70%

Modificat de SHARPShooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cu taxa e ok?,pentru ca daca trebuie platita e cam mult 4000 E 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@aryes13..se refera la geamurile spate(al 3-lea rand de scaune) ,care la Sharan sunt electrice.

 

N-am stiut. :D

 

Pe drum surpriza displayul patrat pe bord nu mai arata nimic.

 

Sper sa nu fie altceva dar de regula asta e boala veche. Din cauza temperaturilor din bord (cald/rece) moare afisajul. Initial incepe sa vada cu dungi si la final... nu mai vede deloc. Se rezolva cu o schimbare dar nu stiu cati bani implica asta.

 

Cand am dat test pe 01 engine in measuring block sau basic setting  in group 3 masina accelera singura si cand in group 02 revenea la rpm normal. Ce se citeste din asta ?

Nimic.

E ok, pentru ca asa trebuie sa faca in basic settings pe grupul 3 de la motor.

Se acclereaza singur motorul pana pe la 1400 de ture (parca 1386) si face basic settings inchizand si deschizand EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VagCom/VCDS nu ai sa vezi niciodata km reali ai auto indiferent ca vorbim despre o interfata originala sau o clona.

 

 

1. Vanzatorul ori e "nestiutor" ori vrea sa prosteasca. Ce intelege el prin full?

Full (!?) dar nu are geamuri electrice pe spate (se vede in poze desi el scrie ca are), nu are piele,

2. Pozele sunt facute destul de... de departe in asa fel incat din poze nu se vede clar niciun fel de detaliu interior (locurile 6-7, computer de bord, etc).

3. Din 2001 mi se par putini km.

4. Nu spune nimic despre anul cand a fost introdusa in tara si data inmatricularii ei si daca are taxa (timbrul de mediu) platita.

Adica nu inteleg de ce cu vag com-ul nu vad km reali.Eu cu vcds 11.11 daca nu ma insel,la toate masinile le citesc km reali.Si nu la putine nu corepund.Mai ales masinile cumparate de la societati care se ocupa cu vanzarea de masini uzate,toate aveau km dati inapoi.Poate omit ceva,sau m-am bagat unde nu trebuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 

Adica nu inteleg de ce cu vag com-ul nu vad km reali.Eu cu vcds 11.11 daca nu ma insel,la toate masinile le citesc km reali.

 

Pentru ca, a fost modificata ori cu o chinezarie/clona de Vag Tacho ori a fost modificata de un amator.

Un profesionist nu-ti lasa niciodata "la vedere" km reali (cei cu adevarat reali) si singura varianta sa-i afli necesita o investitie muuult prea mare (interfata pro, cunostinte, etc) ca sa merite sa "sapi" dupa ei.

Si-apoi un profesionist iti ia cel putin 100-150 lei pentru o singura asemenea modificare, in timp ce o clona VagTacho te costa probabil tot vreo 100-150 lei dar ramai cu ea si poti modifica in continuare km reali "doar de suprafata" ca sa zic asa la cate auto doresti/te tine interfata.

Lamurit? :D

 

 

Poate omit ceva,sau m-am bagat unde nu trebuia?

 

 

Nicio problema, stai linistit ca nimeni nu s-a nascut invatat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este geamurile spate la sharan 2001 sunt electrice. Masina este inmatriculata.

Vanzatorul masinii era un tanar in jur de 32 de ani nu stiu si cand l-am intrebat unde este carete de service a masini el a venit cu tot fel de explicatii, si ziceaa ca pe sharan nu a fost pus nici un fel de tester de cand este la el.

Ei bine conectez si eu interfatza sa aflu ce faultcodes sunt stocate  si dupa 10 minute ii zic vanzatorului ca am o veste rea pentru ca kilometrajul a fos dat inapoi de le 250 Tk la 120Tk la asta el si colegul lui ca daca pot sa-i dovedesc lucrul asta ne da 2000 de euro... si ca de 15 de ani se ocupa de masini etc si ca un cablu de c...t care am eu nu citesti kilometri niciodata.....     trageti concluzia.

Lipsea si cheia cealalta si capacul rezervorului, clapeta ce e pe bord era mult zgariata cu vopseau dusa cu un cui era fixata ca sa ramana inchisa, e o dunga lunga deasupra consolul de mijloc care era relipita, lipsea si bricheta, si cartea de folosinta a masinii cartea de service etc.

"Masina este inmatricilata cu taxa platita" nu au facat nici macar un contract de vanzare ci ca era duminica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 000 km nu e mult pentru un Sharan,dar eu tind sa cred ca are mult mai mult.Oricum e o masina de care nu s-a avut grija din descrierile pe care le faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca taxa e ok,si precum spuneam mai devreme, pornit la sfert de cheie,ambreiaj ok,nu fumega,si totul functionabil pe ea ,nu-i mai ramane decat sa o mai aranjeze,cosmetizeze.E prea frumos sa cumperi un auto second cu banuti putini si fara sa mesteresti la ea,e ca nunta fara lautari .Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este geamurile spate la sharan 2001 sunt electrice. Masina este inmatriculata.

Vanzatorul masinii era un tanar in jur de 32 de ani nu stiu si cand l-am intrebat unde este carete de service a masini el a venit cu tot fel de explicatii, si ziceaa ca pe sharan nu a fost pus nici un fel de tester de cand este la el.

Ei bine conectez si eu interfatza sa aflu ce faultcodes sunt stocate  si dupa 10 minute ii zic vanzatorului ca am o veste rea pentru ca kilometrajul a fos dat inapoi de le 250 Tk la 120Tk la asta el si colegul lui ca daca pot sa-i dovedesc lucrul asta ne da 2000 de euro... si ca de 15 de ani se ocupa de masini etc si ca un cablu de c...t care am eu nu citesti kilometri niciodata.....     trageti concluzia.

Lipsea si cheia cealalta si capacul rezervorului, clapeta ce e pe bord era mult zgariata cu vopseau dusa cu un cui era fixata ca sa ramana inchisa, e o dunga lunga deasupra consolul de mijloc care era relipita, lipsea si bricheta, si cartea de folosinta a masinii cartea de service etc.

"Masina este inmatricilata cu taxa platita" nu au facat nici macar un contract de vanzare ci ca era duminica..

Cred ca ai nimerit pe doi samsari mai slabi de profesie, iar masina din descriere are uzura din cauza lipsei de intretinere la timp. Chiar daca are 300.000 km, daca nu a primit de ce avea nevoie la momentul respectiv o sa fie putin de lucru sa o aduci la linia de plutire. Cum zice si Dan Sharan daca probleme principale nu are, chestiile de design se rezolva mult mai usor. Evident poti cauta si altceva, dar tine minte toate sunt vechi indiferent de starea lor si au vicii ascunse pe care le observi dupa ce o sa circuli cu ea. Spor sa auzim ca ai gasit ce iti doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm cate raspunsuri. Nu eu am dat bani pentru sharan respectiv ci o cunostinta care nici macar nu a auzit de vwforum asa ca cu cat mai mult scrieti atat mai mult am de transmit baiatului cumparator. Oricum va multumim deocamdata masina merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Doresc sa achizitionez un Sharan din 2005, am primit citeva poze mai in detaliu cu masina, printre care si cea atasata, despre care el zice ca este o boala a lor sa sara vopseaua de linga minerul haionului. Despre crapatura inca nu am intrebat, ca abia ce am primit pozele si aia pare cam pic ciudata (ori chit crapat, ori vopsea crapata, ori tabla crapata). Ce parere aveti, este o boala generala a Sharanului cu vopseaua sarita?

post-67993-0-37095100-1422996449_thumb.j

post-67993-0-70145500-1422996578_thumb.j

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e boala generala,a fost haionul lovit,parerea mea si este o masina purtata prost din nou parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot gindesc cum dracu au putut-o lovi acolo, ca sa sara vopseaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel e si la mine,acum tu stii ce vrei,eu nu vad in asta un incovenient de a cumpara o masina,dar la ce bani e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Salutare. Doresc sa achizitionez un Sharan din 2005, am primit citeva poze mai in detaliu cu masina, printre care si cea atasata, despre care el zice ca este o boala a lor sa sara vopseaua de linga minerul haionului. Despre crapatura inca nu am intrebat, ca abia ce am primit pozele si aia pare cam pic ciudata (ori chit crapat, ori vopsea crapata, ori tabla crapata). Ce parere aveti, este o boala generala a Sharanului cu vopseaua sarita?

 

A fost lovit haionul, indreptat si chituit.

In poza se vede cum a crapat chitul pentru ca stratul a fost prea gros dat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inconvenient mare nu este, doar ca eram curios daca e sarita doar vopseaua sau este inceput de rugina, care sa se tot intinda. 

 

... deci zici ca e chituita ... totusi, daca era un strat mai gros, inseamna ca a fost lovita mai serios, dar in dreapta crapaturii se vede tabla sub vopseaua sarita, nu ar fi trebuit sa fie chit peste tot? Nu stiu, intreb si eu.

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta si eu zic ca,e chituita acolo,uite la mine cum e se vede tabla,oricum uitate atent la masina,vezi si pe sub ea cum arata,zi la ce bani e masina,grija mare la taxa sa nu trebuiasca replatita ca,e nasol.

post-36318-14230399139281_thumb.jpg

post-36318-14230399409445_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Stratul de chit este deasupra alveolei (dupa cum se vede si din poza).

In alveola pentru maner e sarita vopseaua pentru ca nu e usor sa matuiesti acolo.

Mai ales daca nu demontezi manerul si vrei s-o faci cu el pe masina.  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sunt cateva pete de rugina langa manerul haionului si nu a fost lovita. Daca aia este singura problema nu-ti face griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, sper sa intru in clubul posesorilor de Sharan. Masina este aceasta: http://www.autovit.ro/volkswagen-sharan-C35590993.html

La usile spate stinga/dreapta zicea ca a lovit-o sotia la ceva parcare in mall, reparata dar nu a nimerit ala culoarea ... Taxa zice ca este nerecuperata, l-am rugat sa mai scoata o adeverinta de la Anaf. Mai trebuie sa gasesc un service de incredere sa o duc la o verificare, interfata pentru citirea codurilor de eroare am si eu, pentru o verificare personala

Pareri despre masina?

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....mie unu mi se pare cam scumpa...

Sau poate sunt eu total pe langa  subiect/masina/sharan

Dar mi se pare mult  6800 pentru o masina din  2005....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si mie mi se pare scumpa, dar daca as aduce una din Germania, cu tot cu taxa, tot pe acolo as iesi, daca nu chiar mai mult, depinde de Euro3/Euro4. De exemplu, pentru acest model, Euro3/2005 taxa este aproape 5000E :/  O magarie la Sharanuri este ca merg cu motoare Euro3 si Euro4 in paralel, daca vezi una pe net nu inseamna ca este sigur Euro4 pentru ca nemtii isi pun filtru de particule, care la noi nu este recunoscut. Asta inseamna ca trebuie sa sun si sa cer tot timpul seria motorului (sa inceapa cu B, dar nu-l vreau pe cel de 2L motorina, care sigur este E4), ceea ce este mai complicat pentru mine, nevorbitor de germana. 

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!