Jump to content

Probleme senzor sau termostat


ciocanel
 Share

Postare recomandată

salutare, sunt nou pe aici si mi'am luat polo'ul din descriere nu de mult timp...dupa cateva chestii schimbate la el(filtre-curea-bobina inductie-bucse) imi ramane la pornire cateva secunde pornit EPC'ul...pe tester apare ca e dus senzorul de temperatura. poate cineva sa imi dea ceva detalii despre ce face si ce pot pati daca nu il schimb? la service mi s'a spus ca in functie de temperatura motorului dozeaza mai multa sau mai putina benzina. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Al Bundy

    11

  • ionel.d.2007

    10

  • Aditu

    10

si totusi unde il gasim pe polo ? la mine daca m si climatronic se am 2 senzori sau e unul pentru ambele, motor si climatronic?

ma gandeam ca poate e murdar vreunul din ele...poate imi influenteaza consumul ... Le-as putea curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de info...deci pot sa ma pregatesc de 100 lei, cam atat mi s'a spus ca e. pot sa il schimb singur sau e complicat? pe unde il gasesc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Senzorul de temperatura motor e in partea stanga a masinii, montat pe un suport de plastic in care intra mai multe furtune si apoi suportul e prins de chiulasa.

Nu trebue sa faci decat sa tragi de o siguranta in sus si apoi senzorul o sa iasa din locasul lui.Ai grija de inelul de etansare!!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
Salut! Senzorul de temperatura motor e in partea stanga a masinii, montat pe un suport de plastic in care intra mai multe furtune si apoi suportul e prins de chiulasa.

Nu trebue sa faci decat sa tragi de o siguranta in sus si apoi senzorul o sa iasa din locasul lui.Ai grija de inelul de etansare!!

Bafta!

Ai grija ca vei pierde antigel.Nu lucra cu motorul cald risti sa te arzi.Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am probleme...dar ma gandeam...poate sa fie murdar sau in vreun fel astfel incat sa indice temperarura incorect si sa zice...sa consume motorul mai multa motorina?

A, si acelasi senzor e responsabil pentru tempertaura exterioara indicata de climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura motor , nu are nici o legatura cu cel care indica temp in bord.

El nu se poate curata, in cazul in care citeste eronat temp lichidului de racire. Iar senzorul care indica temp in bord se afla in bara jos stanga, dincolo de grila barei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut. am si eu o preblema. lichidul de racire nu ajunge niciodata la 90 de grade, ramane cam cu una doua liniute inainte. la o scanare cu vag mi-a dat urmatoarea eroare: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent. am localizat senzorul te temperatura, am miscat un pic contactele si acum nu imi mai apare ewroarea la scanare dar temperatura tot nu urca la 90. de unde ar putea fi problema? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la termostatul care a ramas blocat pe deschis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la termostatul care a ramas blocat pe deschis :)

mersi. o sa merg la un mecanic sa verifice. o sa revin cu raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la termostatul care a ramas blocat pe deschis :P

a zis nea' mecanicu ca nu e de da termostat. zice el ca trebuie schimbat senzorul de temperatura al lichidului de racire. o sa il schimb zilele astea sa vad daca se rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai acces la un VagCom poti verifica functionarea senzorului de temperatura pe motor si pe tabloul de bord.Intri in 01(engine)-grupul 001 si la campul 2 iti indica temperatura agentului de racire.Urmaresti temperatura de la pornirea motorului (trebuie sa fie aprox.temperatura ambianta) si pana cand ajunge la valoarea de regim (80 gr.C). Daca variatia este aproximativ liniara senzorul este Ok,daca creste decat pana la o anumita valoare sau nu creste deloc trebuie schimbat senzorul.Acelasi lucru trebuie sa-l verifici si pe IC -17-grup 003 la primul camp ai temperatura lichid racire. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai acces la un VagCom poti verifica functionarea senzorului de temperatura pe motor si pe tabloul de bord.Intri in 01(engine)-grupul 001 si la campul 2 iti indica temperatura agentului de racire.Urmaresti temperatura de la pornirea motorului (trebuie sa fie aprox.temperatura ambianta) si pana cand ajunge la valoarea de regim (80 gr.C). Daca variatia este aproximativ liniara senzorul este Ok,daca creste decat pana la o anumita valoare sau nu creste deloc trebuie schimbat senzorul.Acelasi lucru trebuie sa-l verifici si pe IC -17-grup 003 la primul camp ai temperatura lichid racire. :vwrullz:

am vag acasa, am testat si cu el si temperatura din vag de acolo de la grupul engine bate cu ce arat pe bord. urca progresiv pana pe la 80 de grade, dar nu la 90. am turat-o pe loc pana in 4000 rpm si atunci a urcat la 90. imediat a picat acul jos de tot apoi s-a ridicat iarasi la 90. in regim de utilizare normala nu urca la 90.o sa schimb senzorul zilele astea si preventiv cred ca o sa schimb si termostatul

Modificat de imleech
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa faci si un "output tests" la IC sa vezi daca indicatorul este Ok sau nu 17-03 (output tests). La mine cand temperatura la motor ajunge la 72 gr.C acul indicator este la verticala (90) :ceuameni:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat termostatul si totul e ok, apa sta la 90. senzorul de temperatura nu l-am mai schimbat pt ca am luat cu 4 pini in loc de 2 :( si nici nu il mai schimb daca nu apar ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am patit o chestie destul de urata din cauza senzorului de temperatura. Am masina din 2007 si inca de atunci mi se aprindea martorul de sonda lambda in bord. La scanare mi s-a spus ca senzorul G62 de temperatura e pe duca, dar nu am vrut sa il schimb.

In 2007 am dat ca fraierul la automat peste 30 minute, ca ma grabeam, pe caldura si de abia a pornit. In noiembrie 2009, cand sa plec de la serviciu, a pornit si s-a oprit imediat. Iar am dat mult la automat, de data asta am dat si lung, pana cand mi s-a aprins si martorul de la ulei. In momentul ala, din cauza lipsei de presiune de ulei, intinzatorul hidraulic a cedat, lantul a ramas slab si o axa cu came a sarit de la punct.

Rezultatul: distributie sarita, motor desfacut, tremurat 2 saptamani pe langa ea, de teama sa nu am supape strambe, ca ar fi trebuit desfacuta si chiulasa, rectificata, etc si costul ar fi fost enorm.

Concluzia aflata dupa toata povestea: sunt motoare facute sa porneasca la prima cheie, in caz contrar, au o problema si nu e indicat sa dai mult la automat, intinzatorului nu ii place la ralanti, are nevoie de presiune de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

am achizitionat si eu destul de recent un polo n9 2002 motor 1,2 observ ca nu are acel "termometru" care indica temperatura exterioara ,toate sunt asa sau numai acest model nu are , se poate monta asa ceva daca nu are de serie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel termometru pentru tempreratura exterioara este impreuna si cu computerul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate posta careva o poza cu locul senzorului de temperatura pentru motorul 1,2 64cp BME? Care ar fi pretul aproximativ pt senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura este plasat pe spoilerul fata in grila proiectorului de pe partea soferului.Serveste la stabilirea amestecului carburant si turatiei de relanti functie de temperatura exterioara,corelat cu senzorul de temperatura al lichidului de racire de pe motor G 62 ,care este nr. 15 in poza.

post-50318-0-86273400-1292445155_thumb.p

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata motyorul nu o sa-si ia temperatura dupa acel senzor. Are destui de unde sa stie ce temp e afara (lichid racire, ulei, combustibil, senzor temperatuta galerie admisie )

Ala e folosit de IC si climatic (climatronic ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!