Jump to content

Supraincalzire lichid racire


mardistrans
 Share

Postare recomandată

Am si eu un Golf 3 tot 1.9 TDI si imi facea exact la fel cand dadeam tare dupa el. Problema e capacul e la vasul de expansiune sa uzat si la presiune mare nu mai face fata iar apa o refuleaza afara prin fisura dintre capac si vas. Schimbai capacul de la vas si daca mai face verificai furtunul de e prins de vas sa fie bine bagat. :icon_thumright: :biggrin: :lol:

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si varianta asta.mie imi arunca prin partea dreapta (pe langa carenaj) probabil are vreo supapa ceva ca imi face balta cand arunca..

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

cosminionutn,vorba lu colegu,incearca sa schimbi capacul de la vasu` de expansiune.Si eu am aceeiasi problema la Leonul meu,doar ca la busonul de ulei.Daca merg usor cu el,pe la 1800,-2000rot/min e totul ok,daca schimb la 3-4000rot/min se prelinge f putin ulei de la busonul de ulei.Sa ne tii la curent si pe noi.Doamne fereste...sa nu fie garnitura de chiulasa si sa scape compresie in vasu de expansiune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leon 110 CP, mai mult ca sigur tip motor ASV

garnitura de chiulasa, prea putin probabil supapa din vasul de expansiune

aceleasi simptome

eu sunt deja cu 2 garnituri schimbate pana acum, tot ASV de 110

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este AHF,ciudat este ca nu imi face decat la viteza foarte mare,ieri am fost cu masina pana la bv dus intors aproximativ 320km si nu mi a consumat deloc apa.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce pierzi verifica daca ai presiune mare in instalatia de apa. Vezi daca furtunul dinspre bloc spre radiator este foarte tare (nasol) sau moale (ok). Daca este tare este ce ti-a spus si colegul jokey. Si eu am patit asa cu un passat al unui var (prima data am schimbat capacul, dar tot la garnitura s-a ajuns)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,detin un seat leon an 2001 1.9tdi 110cai,problema este urmatoare,cand merg cu masina tare adica 170km/h incepe sa imi urce temperatura apei si imi arunca lichidul din borcan pe urma daca merg incet isi revine dar trebuie sa ii pun apa(1,5l) ca imi ramane becul aprins in bord.Daca merg cu ea in oras sau cu 120,130 nu imi face nimic doar cand merg tare,care poate fi cauza?ventilatoarele imi pornesc.

Din pacate pentru tine , cind se intimpla asa ceva , in mod sigur fisiie pe la garnitura . Sfat , desfa chiulasa , planeaz-o ( daca e cazul ) si pune alta garnitura cit de repede poti . E vorba de eroziune , un sant minuscul , poate nesesizabil cu ochiul liber se transforma repede in ditamai canalul cu consecinte mai mari si mai rele asupra motorului .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Nu uita,daca planezi chiulasa(daca e cazul bineinteles),sa pui garnitura de chiulasa la R1(mai groasa).Vezi ca sunt pe 3 dimensiuni,Au 3 gaurele care indica grosimea garniturii de chiulasa.Am zis ca e ok,sa aduc aminte,eu unul cel putin asa am facut la mine,am pus garnitura de chiulasa la R1.Cumparasem o chiulasa SH,si nu stiam daca a fost planata sau nu,si am zis mai bine sa nu risc.

Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul nu cred ca are nici o vine pt ca ieri cand mi a facut suprapresiune am tras pe dreapta si am desfacut busonul si apa incepea sa imi iasa din borcan,daca era busonul probabil imi arunca pe langa el fara sa il desfac nu???

cam cat costa o garnitura?planeitatea chiluoasei in ce consta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHF este la fel cu ASV

si in ETKA sunt pe aceeasi grupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da motorul este la fel doar ca al meu este euro 2 parca,imi poti spune si mie cam cat te a costat toata reparatia?si care este treaba cu planeitatea chiuluasei?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de situatie

manopera demontat chiulasa si montat inapoi + garnitura si antigel+demontat turbina(cu un druma am dat-o si pe asta jos sa o curat)=400 lei

verificat chiulasa sa nu fie fisurata+schimbat 3 tacheti+curatat scaunele la supape+schimbat ceva semeringuri pe acolo+planat+un set prezoane=320 lei

treaba cu planatu consta in faptul ca suprafata de contact dintre chiulasa si blocul motor trebuie sa fie dreapta, garnitura care se pune intre cele doua ansamble sa poata etansa in mod egal pe toata suprafata

aceasta operatie se face pe o masina de rectificat

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina intr o noua proba sa vad exact ce se intampla..Am mers cu ea si am schimbat numai la 4200 ture(1,2,3) ventilatoarele nici macar nu au plecat,pe urma am tinut o la 170 cam 2,3 km temperatura apei a inceput sa urce am tras imediat pe dreapta si m am uitat,ventilatoarele mergeau,pe langa buson se vedeau 3 dare de apa,si pe laga carenaj imi curgea,am apasat pe furtulul care iese din motor si intra in radiator era moale dar frigea...

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai iti refulase supapa presiunea din vas afara

verifica furtunu dupa ce ajunge apa la 90 si circuli cam vreo 10 km cu peste 2800 ture

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva sa ramana termostatul inchis ori sa nu deschida in parametri. Apoi mai poate fi pompa de apa cu paletii rupti. Astea ar fi variantele "low cost". Daca astea sunt ok, tot la garnitura sau chiulasa schimbata ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost cu masina la 2 mecanici mi au spus ca nu stiu ce are si sa o las asa pana se intampla ceva mai grav gen sa imi bage ulei in apa sau sa imi de a fum alb :)

Tot azi am schimbat si busonul si tot asa imi facea, mi am adus aminte ca prima data cand mi a facut asa nici caldura nu mai baga.Ma gandesc daca era garnitura nu trebuia sa imi de a fum sau sa imi bage ulei in apa tinand cont ca azi am mers cu ea 150km(cu viteza medie 115) si nu mi a fiert,doar cand ii dau tare adica 170-180.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti baga caldura si iti fierbe apa, pompa de apa e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data cand mi a facut nu mai baga caldura(pompa are 4000km am schimbat odata cu distributia),dar acum imi baga,nu vreau nici sa ii schimb garnitura si pe urma sa vad ca nu a fost de acolo.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti baga caldura si iti fierbe apa, pompa de apa e de vina.

deci aici colegul are dreptate

pompa de apa poate sa se duca si la 100km nu trebuie neaparat sa mergi cu ea 100k km

depinde ce pompa de apa ai de cine e fabricata

stiu ca in momentul cand schimbi distributia mecanicii iti recomanda sa schimbi si pompa de apa si poate iti si "ofera" ceva ieftin dar nu uita ca produsele ieftine vin mai tarziu cu probleme ca astea

eu am avut probleme pe un opel cu un termostat si e doar 24 euro m'am luat dupa un mecanic am cumparat termostat cu 10 euro, a mers 3 ore si sa dus a ramas deschis, bine ca nu a ramas inchis ca schimbam garnitura de chiulasa

am pus termostat original (cel de 24 euro) si nu am mai avut probleme veci

daca sesizezi fum alb sau apa in baia de ulei atunci sigur e garnitura de chiulasa pana atunci verifica pompa de apa, termostatul si termocupla

respect,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am reusit sa ii schimb termostatul,azi am mers cu masina si am verificat iar furtunele si am observat ca furtunul care iese din motor spre radiator este cald si cel care este mai aproape de ventilatoare este rece,este normal??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cati km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 20 de km.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar parea ca termostatul ala e "putin" blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa schimb termostatul,am iesit cu masina in proba si tot imi fierbe la viteza mare se pare ca nu am avut noroc. :) ulei tot nu baga in apa,de schimbarea garniturii tot nu am scapat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cosminionutn

va salut,azi am demontat masina si nu am observat nici o ciupitura la garnitura de chiulasa,am verifcat si planeitatea si este ok.Acum nu stiu daca sa ii pun garnitura la fel sau putin mai groasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!