Jump to content

Motorul Nu Porneste. Nu Sunt Erori Stocate


laudi
 Share

Postare recomandată

In primul rand cand pui contactul ar trebui sa se auda pompa in portbagaj. Se aude ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles de la proprietar acel zgomot se auzea cam la 10-20 secunde dupa ce.punea contactul si atunci se aprindea si check engine si atunci pornea. Acum nu se mai aude si nici nu se mai aprinde check si nici nu mai porneste. Maine voi verifica eu dar sa stiu ce sa fac. Daca nu se aude care e primul pas? Daca se aude la ce pas trec?

Masina e din 2003 si adusa acum o luna din anglia, ruginita rau la praguri si jante, are 309000 km reali, posibil umezeala sa fii afectat releul?

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la masina, am pus contactul de vreo 5 ori, clabucitul acela specific in spate nu se aude, am mai lasat-o cu contactul pus si am pus testerul pe ea intre timp..nu poate comunica cu modulul engine...am luat contactul l-am pus, am auzit clabucitul, am dat la cheie masina a pornit la sfert, nepornita de 3 zile. Cu motorul pornit am putut intra si pe modulul engine, dar era o eroare de genul ca nu poate comunica cu modulul, alte erori nu sunt decat una pe la airbag si la modulul CAN unde la fel nu se poate conecta. Nici pe central electrics nu pot intra.

Care poate fi cauza din care pompa nu porneste tot timpul? Releul cumva? Este sub bord in spatele sigurantelor? Ce numar are? Cat timp motorul este pornit pompa nu scoate nici un zgomot urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi releu alimentare ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe el 373 daca nu gresesc.

 

 

EDIT: Sau 109.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat in manual si nu am gasit unde sunt releele si de la ce este fiecare, unde este E box? Singurele relee le-am gasit in spatele sigurantelor sub bord, ca sa ajung la ele trebuie sa demontez panoul acela de sub volan?

 

Am citit pe undeva ca releul 109 este de la bujiile incandescente?

 

Daca ar fi releul ECU s-ar mai aprinde bordul? Mentionez ca daca masina a pornit, in mers nu are absolut nici o problema, nu se opreste sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Golf 5 ? Ebox -ul este in compartimentul motor, in partea dreapta.

 

fa un autoscan la masina sa vedem erorile stocate. Daca mai multe module nu au vazut ECU, atunci nu s-a alimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Se da un passat din 2003 motor 1.9 cod AVF, nu mai porneste, nici la cald nici la rece, a inceput dintr-o data cand eram in oras era incalzita masina, am fost la banca si cand ma intorc dupa 5 minute dau sa pornesc, invarte si nu o ia dupa mai multe incercari ma apuc si las contactul pus vreo 30 secunde si brusc se aprinde si martorul check engine care nu era aprins si atunci dau la cheie si porneste la sfert. in acelasi timp parca s-a auzit si un zgomot din spate, poate fi pompa tandem care nu cupleaza tot timpul? Unde este releul pompei? Asta a facut de vreo 3 ori apoi acum dupa 3 zile nu o mai ia. Tin sa mentionez ca a pornit la -5 grade fara nici o problema acum cateva zile, deci bujiil ies din calcul. Deocamdata nu am apucat sa pun testerul pe ea. Am inteles ca la aceste TDI poate fi si EGR-UL sau shut off valve unde este aceasta situata si cum o pot verifica?

 

 

Am fost la masina, am pus contactul de vreo 5 ori, clabucitul acela specific in spate nu se aude, am mai lasat-o cu contactul pus si am pus testerul pe ea intre timp..nu poate comunica cu modulul engine...am luat contactul l-am pus, am auzit clabucitul, am dat la cheie masina a pornit la sfert, nepornita de 3 zile. Cu motorul pornit am putut intra si pe modulul engine, dar era o eroare de genul ca nu poate comunica cu modulul, alte erori nu sunt decat una pe la airbag si la modulul CAN unde la fel nu se poate conecta. Nici pe central electrics nu pot intra.

Care poate fi cauza din care pompa nu porneste tot timpul? Releul cumva? Este sub bord in spatele sigurantelor? Ce numar are? Cat timp motorul este pornit pompa nu scoate nici un zgomot urat.

scuze, nu am citit atat de sus si m-ai zapacit cu modulele care nu comunica.... pai nu exista unele dintre ele, la Passat b5,5 - gen, centrala electrica.

 

sa revenim - atat timp cat nu comunica pe Engine, inseamna ca ECu nu se alimenteaza - in momentul ala nu se aprinde nici spira de bujii pe ceasuri, nici nu baga pompa carburant - ca nu e comandata de ECU.

 

deci, cand nu baga pompa, verifica daca poti accesa ECU - daca nu, verifica-i alimentarea. Nu ai, vezi releul, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Florin, foarte ok raspunsul tau, spune-mi te rog unde naiba sunt releele astea la acest passat, numai cele din spatele bordului sub volan? Care dintre ele este raspunzator de ECU? Am gasit diverse variante 109, 373, 372. Ideea este ca din cate am vazut eu spirala se aprinde tot timpul la punerea contactului, in schimb check engine nu, cand acesta nu se aprinde nici nu porneste motorul, daca las contactul pus, la un moment dat sunt sanse dupa cateva secunde sa se aprinda si check engine si atunci motorul porneste. Au fost momente cand ABS SI ESP ramaneau aprinse in bord si nu se stingeau decat dupa ce pornea, momente cand se stingeau dupa 10-20 secunde de contact pus, nu stiu ce relevanta au.

De asemnea a fost spalat motorul, se poate sa fie ECU inundat, unde este, sub stergatoare? E interesant ca masina odata pornita nu face figuri in mers.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, desfa-i capacul si vezi sa nu aibe umezeala pe acolo - curata-i mufele de la ECU si intermediarele.

 

releul pompei - sub bord, scrie 373 pe el... parca, cel de alimentare ECU, in cutia ECU - in compartimentul motor, cutia neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Se pare ca am si eu aceeasi problema la un Sharan din 96, 1,9TDI, 90cp, cod AHU, rasfoind prin topic-uri mi-am dat seama ca si la mine problema este legata tot de alimentarea ECU-lui, am postat aici: http://vwforum.ro/topic/2602-probleme-pornire-sharan/page-12, dar este interesant, de ce se intampla doar la cald, la rece niciodata, si la mine, daca las cateva secunde contactul pus, se aprinde spirala si prin urmare masina porneste, dar asta nu intodeauna, cateodata pot sa las contactul pus mult si bine si nimic, se vede spirala semi aprinsa. Am luat releele la verificat, toate se prezinta bine, nu stiu cum as putea sa identific exact releul cu pricina, asa as putea s-o iau pe fire sa vad de unde nu vine current,  poate ma ajuta un coleg. Multumesc! Toate bune! 

Modificat de latzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa o poza cu releele de sub bord sa ti-l incercuiesc.

 

de cele mai multe ori, scrie 192 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc, la mine 109 este si se pare ca de la el este hiba, am observat ca nu cupleaza de fiecare data si cand cupleaza se incalzeste in scurt timp. Cred ca de la bobinaj, altul nou si problema este rezolvata. Numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut!
la filtrul de motorina, care este turul?

azidimineata s-a oprit masina in mijlocul drumului si vreau sa verific daca vine motorina de la pompa.

din cate aud, pompa e cam muta.

Multumesc!

 

revin si cu o poza, care e turul? :)

inlocuirea-filtrului-de-motorina.jpg

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am schimbat pompa de motorina... murise subit panarama.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. Motor 2.0 PD BKD s a oprit cand eram la stop si nu mai porneste. Invarte fara probleme dar nu da niciun semn ca ar porni.

Nicio eroare stocată.

 A pornit mereu pefect indiferent de temperatura. Motorina in rezervor este cam 20 de litri, alimentata cu 1 saptamana inainte.

O s o duc la service evident, dar totusi, ce poate fi ? De la pompa de motorina defecta nu ar fi avut eroare ?

E posibil sa se fi rupt distributia ? Am schimbat o acum 10k.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate da capacul de la distributie jos si vezi daca intinzatorul e la locul lui si cureaua tensionata.

Pompa din rezervor nu da eroare,vezi daca se aude la punerea contactului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam. Din pacate am uitat sa ascult, atent, o sa verific maine. 

Dar ce am remarcat, un bazait ca de pompa se aude DUPA ce renunt si iau contactul ...

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e intacta, cu spray porneste.

Se pare ca ar fi una dintre pompe, ori tandem ori cea din rezervor. Maine o sa aflu concret. Eu mizez pe cea din rezervor, fiindca nu o aud sa bazaie, mecanicul spune ca ar baga motorina dar nu cum trebuie.

Pe la tandem pierdeam putin ulei, nu stiu daca are vreo legatura cu posibila defectare.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand porneste cu spray distributia e de vina, nu mai e la punct.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Adriannnnn said:

Distributia e intacta, cu spray porneste.

Se pare ca ar fi una dintre pompe, ori tandem ori cea din rezervor. Maine o sa aflu concret. Eu mizez pe cea din rezervor, fiindca nu o aud sa bazaie, mecanicul spune ca ar baga motorina dar nu cum trebuie.

Pe la tandem pierdeam putin ulei, nu stiu daca are vreo legatura cu posibila defectare.. 

daca e pompa din rezervor defecta, gasesti gol recipientului filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fyi - pompa din rezervor a fost defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!