Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Bataia aia la rece e bataie de tachet hidraulic. Probabil uzura isi spune cuvantul si tachetii nu mai retin uleiul si se golesc dupa un anumit timp. Apoi dupa 10-15 secunde tachetii se umplu cu ulei si nu mai bat. 

Fum alb-albastrui e de la ulei. Ulei care ajunge cel mai probabil in capul pistoanelor si se arde la prima pornire. Cum ajunge acolo? Pot fi multe variante (simeringurile supapelor, chiulasa, garnituri injectoare, etc). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,  asa era fumul, poate  mai intens, era si debitmetru decalibrat. Verifica pe baterie si cu un fir gros.

La mine nu avea bataie la pornire.

Trebuie luat in calcul cum zice si Emy D, tacheti daca sunt uzati ai scapari de ulei indifirenta de temperatura vara/iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D Teoria o stiu si eu,practica ma omoara,am schimbat acum 2 luni oringurile la injectoare cu convingerea mecanicului ca de la ele e fumul(a mirosit intr-o dimineata cand am pornit-o si a fost ferm convins ca e de motorina nearsa) si nu a fost sa fie.Urmatoare incercare sunt semeringurile de la supape dar nu da nici o garantie ca se rezolva problema,si e lucrare destul de costisitoare(manopera,ca semeringurile sunt cativa lei).

@tonytony scapari de ulei unde ?

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca nici nu e de stat cu masina si apoi totul costa. Stiu... ;( Daca tot desfaci acolo, verifica bine si tachetii. Desi sunt mai scumpi, daca se cer inlocuiti, cam trebuie inlocuiti. Si eu am o mica baiate la pornire si dupaia dispare. Stiu ca e de la tacheti...si le va veni si lor randul candva. Am la fel, ceva fum alb-albastrui. Probabil ca si la mine cumva intra ulei in capul piston si de unde? Nu am timp sa verific. La mirosul de motorina nearsa e de verificat cum e distributia pusa, avansul, durata injectiei si cantitatea injectata. S-ar prea putea sa fie de acolo.

Sper sa rezolvi cat mai ieftin si sa ne spui si noua rezolvarea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei ajuns in capul pistonului, de acolo si consumul de ulei cam mare. Eu in 10.000km completez in cel mai rau caz 800ml.

Bineinteles depinde si de ulei dar e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni acum mi-am dat seama cand ai zis de tacheti la ce te-ai referit(actionarea supapelor) dar si in cazul asta ar trebui sa-si faca treaba semeringurile si sa nu lase uleiul sa ajunga in camera de ardere .Cand am schimbat oringurile la injectoare mecanicul a verificat si tachetii si a zis ca ar fi ok.Cu ulei o tot alint cu din alea mai nemtesti(Rheinol,Liqui Moly,Fuchs).Masina merge impecabil(trage cu toti caii).Verific maine bujiile scoase afara si vedem cum se prezinta.Ca tot veni vorba de bujii.....astea ce durata de viata au ? Ca eu cred ca le-am scimbat acum vreo 8-9 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la unele tin 3-4 ani, alte masini tin 6-7ani.  Daca observi la majoritatea vw tin mult, de multe ori se rup la demontare, asta iti spune ca nu se prea umbla la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru am eu sunt ok deocamdata. Le-ai demontat? Cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat pe toate 4,Beru erau,Beru am pus.Ale mele erau bune(se inroseau pe toata suprafata in cateva secunde).Cost total=100 lei.Inca o lucrare benefica(sper) masinii dar fara rezultatul scontat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bujiile nu te scapa de defectul reclamat/ problema. Pentru aia trebuie sa verifici ce s-a discutat anterior, in special zonele prin care uleiul poate ajunge in capul pistoanelor. Sigur, undeva ai o uzura! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu aveam asteptari prea mari,dar hai sa o fac si pe asta,aveam vreo 130-150 mii cu ele.Ai tu vreo ideie de a verifica(ce s-a discutat anterior) patrunderea uleiului in camera de ardere fara a da jos chiulasa(umbland si la garnitura,schimband-o)ca sa ajungi la supape ? Si doar stii problema sharanelor cu chiulasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De 2 zile am o mica problema la pornirea motorului dupa ce a stat nepornit sa zicem 12h. La prima cheie da sa porneasca, se balbaie putin si se opreste imediat. Dupa ce am scos si reinstalat 2-3 sigurante care sunt marcate ca ar avea de a face cu pompa, masina porneste la sfert. Dupa ce a pornit prima data, ori de cate ori pornesc motorul din nou, proneste din prima. Am pus tester pe ea, dar nu da nicio eroare. 

Ma gandesc ca poate unii din voi au mai intampinat o astfel de problema. Ce ar putea sa fie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude pompa cand nu porneste/se opreste ?

pompa din rezervor, nu comunica cu diagnoza.

eu zic ca mai repede ai probleme cu oringurile la injectoare, pompa tandem, etc...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data cand pun contact se aude ca un clipocit dar urmatoarea data nu se mai aude nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai uitat pe net. Se poate sa fie vreo bujie care sa nu incalzeasca cum trebuie? Am vazut ca daca nu incalzeste cum trebuie, pornirea la rece este greoaie. Totusi sa se strice asa dintr-o data? A pornit fara probleme si la -20 de grade din prima. 

 

Modificat de Iurox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu este de la bujii - cred ca se dezamorseaza sistemul de alimentare, din una dintre cauzele descrise mai sus de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ar fi o ringuri sau pompa tandem, problema asta nu ar trebui sa persiste incontinuu? Adica  nu ar tebui sa porneasca greu nu conteaza daca motorul este cald sau rece?

 

Modificat de Iurox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit problema. O bujie nu mai functioneaza. Dupa ce am verificat bujiile si am vazut starea lor, la prima pornire am dat preincalzire de 3 ori. Cand am pus contact pe demaror a pornit la sfert exact cum porneste cand e calda. Daca tot ati vorbit de fum la pornire, si eu am observat ca scoate fum  cand pornesc motorul impreuna cu incalzirea auxiliara. Sa inteleg ca la diesel nu trebuie sa scoata fum deloc? Eu la benzina cand era motorul rece scotea un fum alb care am crezut ca e normal. La diesel este diferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornitul si opritul imediat nu e de la bujia aia.Incalzirea auxiliara porneste cam peste 1-2minute dupa ce pornesti motorul,nu are nici o legatura pornitul cu sau fara incalzire auxiliara,au si evacuari diferite.Depinde ce fel de fum (culoare) si cat de mult scoate la prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu are legatura, nu se opreste de la o bujie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andusel! acum am citit de problema ta, fumul il ai din cauza consumului de ulei, ulei care ajunge in camera de ardere. Semerinigurile la supape, prima incercare, cel mai probabil o sa scapi de problema. La PD se uzeaza axul cu came, dar asta e alta problema, nu consuma ulei si nici nu scoate fum de la asta. 

Lurox! Cand sunt duse o-ringurile la injectoare porneste greu doar cand sta masina mai mult, se balbaie si scoate fum albastru, mai poate oscila relantiul...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Latzy ...ai avut tu asa problema la masina ta ? Daca da,cum ai schimbat simeringurile ? Demontand sau nu chiulasa ? Am inteles ca se poate si fara a demonta,cu o scula speciala.Ca mi-e o frica mare sa umblu pe la garnitura de chiulasa,vezi problemele care le au Sharan-urile cu chiulasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!