Jump to content

Motorul Nu Porneste. Nu Sunt Erori Stocate


laudi
 Share

Postare recomandată

Inafara de problemele la pornire aparute dupa dupa o pauza mai mare de o zi , in rest porneste perfect, la cald , la rece. Si eu mi-am pus acesta intrebare , de ca sa inlocuiasca pompa din rezervor daca la incercare venea motorina la filtru. O varianta de raspuns este experienta mecanicului respectiv, care a spus ca o masina cu pompa tandem defecta nu ia venit pana acum pe platforma, mai multe cu pompa din rezervor, o alta varianta este ca pompa la un moment dat s-a dezamorsat apoi a inceput sa mearga dar pana s-a amorsat din nou tot sistemul a mai refuzat sa porneasca. aceste sunt mai mult niste presupuneri si interpretari ale mele. Momentan porneste si merge bine , sincer cred ca sunt mai multumit ca a inlocuit acesta pompa decat nimica, deoarece masina pana la urma pornise si apoi la repornire totul functiona fara probleme , puteau sa mi-o dea inapoi fara sa schimbe nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut . Nici motorul meu nu mai vrea sa faca servici.Am verificat bujiile ok,in mers (atunci cand porneste, totusi cu foarte mult fum alb in momentul cind da la automat)si conectez vag com-ul toate sunt in regula in specificatii fara erori stocate.Dimineata cind incerc sa o pornesc tot timpul da sa porneasca dar in cele din urma, de cele mai multe ori moare bateria,deci invirte foarte mult fara sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lukee: poate pare o prostie, dar ar trebui sa verifici bateria. am un prieten cu golf 5 si avea aceleasi simptome. invartea de ii sareau capacele dar nu pornea. a schimbat bateria si acum totul e ok. sper sa nu ai alte complicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica circuitul de alimentare cu motorina. La temperaturile actuale de 7-10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dnldnl : 1) Poate fi putin slabita bateria

2) Intra aer pe alimentare pe undeva. Verifica pompa de tandem/ pune o valva unisens pe alimentare ca sa impiedici dezamorsarea sistemului.

3) Solutie mai simpla -> Cand mai lasi masina fara sa o pornesti mai mult timp...las-o cu botul mai jos decat partea din spate (urca spatele pe o bordura sau lasa masina un pic in panta) si ar trebui sa porneasca ok. Si eu am cam aceleasi simptome daca las masina mai mult de 1 zi. Dupa dat la autmat mai mult...porneste pana la urma. Daca o las cum am specificat mai sus...poneste fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

... Mi s-a oprit motorul in mers .. am lasat`o 5 min am incercat iar.. nimica.. am mai lasat`o putin si am incercat iar.. in cele din urma a luat`o... dar mergea inecata.. 1 .. 2... 3 maxim ... si o dadeam pe liber pana in fata porti.. cand am ajuns s-a oprit de tot ... am bagat testerul pe ea nici o eroare ... curios ... in calculatorul bordului nu imi da nici o eroare.. mi-a zis sa dau pompa din rezervor jos .. ok .. am dat`o .. e ok cand pun cheia se aude bazaiatu.. am scos .. furtunu cand pun contactu imi da motorina.. totusi nu vrea sa porneasca de nici o culoare de 2 zile .. nu porneste.. daca dau de mai multe ori sau tin mai mult la automat.. imi apare senzorul la ulei .. .. am verificat si uleiu .. este ok ... mai am 5000 pana sa`i fac schimbul... Dar nu vrea sa porneasca.. am mai verificato si la alt service.. la fel nici o eroare.. Imi poate zice cineva ceva?? ce sa fac ... ? passat b6 2007 2.0 TDI BKP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva ?? Nu stiu ce sa`i fac .. astia de la service nu ii gasesc nimika :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate pe rand mufa de la cate 1 injector si da-i la automat. Ai unul din ele in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat am sa incerc in seara asta ... si revin.. daca am rezolvat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema , Injectorul era desi nu arata nimik pe teste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Fratilor am o problema si nu am nici un raspuns..furtunele retur de la injectoare pocnesc..am schimbat filtru motorina supapa..verificat conducte infundate..nu mai stiu ce sa fac..precizez ca am un audi a6 an2000 motor ,2.5 tdi tip motor afb..daca are cineva un raspuns va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Fratilor am o problema si nu am nici un raspuns..furtunele retur de la injectoare pocnesc..am schimbat filtru motorina supapa..verificat conducte infundate..nu mai stiu ce sa fac..precizez ca am un audi a6 an2000 motor ,2.5 tdi tip motor afb..daca are cineva un raspuns va multumesc anticipat

regleaza avansul cu vag comul , asta mi sa intamplat si mie,dar sa rezolvat usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a pornit-o in 2 luni, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare!

Am si eu o problema la Passatul tatalui meu un B5 cu 1.9 TDI ATJ: i-a pornit f greu de 3 ori astazi si pana la urma i s-a oprit in mers. A tractat-o pana la cineva care si-a bagat nasul pe acolo si a descoperit ca nu vine motorina pe furtune, Sa fie arsa pompa sau mai poate fi si altceva? Omu n-are bani (tata) si nu prea i-ar fi de folos sa schimbe pompa de motorina (are una sau are mai multe? ca am citit mai sus ca ar fi una in rezervor si una nu mai stiu unde prin fata).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui contactul trebuie sa se auda pompa din rezervor ca baga...are un sunet 2 secunde, daca zice ca nu vine motorina pozibil sa fie din pompa daca nu se aude, dar prima data verifica siguranta si releul ca s-ar putea sa fie arse una din ele, inainte sa sari la pompa si aia o poti verifica punand-o pe direct sa vezi daca functioneaza si apoi elimini pompa. Spor

Modificat de ghitaSTT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a pornit-o. Era dezamorsata pompa de motorina. Dar problema e ca mai tarziu a facut la fel. A ramas ca astepta sa ma duc eu de craciun acasa si sa-i fac un test sa vedem daca apare ceva. Ca i-a zis unu ca e de la injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa accident, nu mai porneste,am schimbat radiatorul de clima si cel de racire.Cand dau la automat dupa ce invarte de 2,3 ori se aprinde martorul de temperatura si nu porneste.Deocamdata nu am gasit pe nimeni din zona mea cu un tester,dar speram ca se poate rezolva si fara.De alimentat se alimenteaza,distributie e la punct,ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca imi da o eroare, adica se aprinde becul de la temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare,

 

Se da un passat din 2003 motor 1.9 cod AVF, nu mai porneste, nici la cald nici la rece, a inceput dintr-o data cand eram in oras era incalzita masina, am fost la banca si cand ma intorc dupa 5 minute dau sa pornesc, invarte si nu o ia dupa mai multe incercari ma apuc si las contactul pus vreo 30 secunde si brusc se aprinde si martorul check engine care nu era aprins si atunci dau la cheie si porneste la sfert. in acelasi timp parca s-a auzit si un zgomot din spate, poate fi pompa tandem care nu cupleaza tot timpul? Unde este releul pompei? Asta a facut de vreo 3 ori apoi acum dupa 3 zile nu o mai ia. Tin sa mentionez ca a pornit la -5 grade fara nici o problema acum cateva zile, deci bujiil ies din calcul. Deocamdata nu am apucat sa pun testerul pe ea. Am inteles ca la aceste TDI poate fi si EGR-UL sau shut off valve unde este aceasta situata si cum o pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce simptome are mai exact? invarte si nu porneste? verifica daca ii vine motorina cand pui contactul. egr-ul nu are treaba cu pornirea. verifica si clapeta de pe egr sa nu fie inchisa, cauze pot fii multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spate ai pompa de motorina. Pompa tandem este pe motor si este mecanica, nu are releu. Daca se bloca clapeta cut off pe inchis iti pornea dar foarte greu si dadea cu mult fum. Tu probabil ai probleme la pompa de motorina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da invarte si nu porneste. Cum verific daca vine motorina? Daca nu vine ce fac mai departe? Deci a avut 3 momente in care a pornit dupa ce se aprindea check engine, acum nu se mai aprinde cu contactul pus si nici nu mai porneste.

Ok deci discutam de pompa de rezervor electrica si actionata de un releu, poate fi el de vina unde il gasesc si care e el? Unde pot scoate o conducta sa vad daca baga? Niste poze ar fi de mare folos. Clapeta de sub egr e alta decat egr-ul in sine? Stiu ca odata ca tot asa nu a pornit cuiva si a zis ca e de la egr a desfacut o conducta mare care ducea sub ciuperca aia (egr?) Si a curatat acolo si gata a pornit.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!