Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

Eu am rezolvat problema cu relantiul, la mine nu statea deloc la relanti, cum luam piciorul de pe acceleratie poc si relantiul jos :D.

Am fost la 2 mecanici buni, zic eu, si in 15 min au rezolvat imediat. Din ce am auzit de la ei, probleme cu relantiul sunt din diverse cauze. Daca masina este monopunct exista anumite cauza pt un relanti oscilant, iar daca masina este multipunct exista alte cauze pt un relanti oscilant.

La mina problema a fost din cauza ca masina mergea in 3 bujii. Am stat langa el cat timp s-a uitat la masina si a rezolvat.

Masina mea este monopunct.

Sper din tot sufletul sa rezolvati pt ca stiu cu adevarat ce inseamna o problema cu relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am observat majoritatea problemelor cu turatia sunt din cauze electrice. si la mine tot asa a fost aveam niste fire la ECU cu izolatia roasa si faceau scurt intre ele si fluctua turatia (scadea pana pe la 400 rpm). care mai aveti asemenea probleme luati in calcul si varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum au rezolvat problema acei mecanici sebastian_alex . Suntem multi care avem aceleasi probleme , daca mergea in 3 bujii, care a fost rezolvarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema,am golf 3 1.6abu.

Sa incep: am pornit masina,mi-a murit motorul instantaneu(ceva nou pt golful meu),am mai dat odata,turatiile stateau pe la vro 200-300 si vibra urat rau de tot,am plecat cu ea putin mai turat ca eram in bucuresti(eu stau in mioveni),am plecat spre casa,pe drumul din bucuresti,am dat de trafic najpa si in nici 20m de trafic mi-a murit motorul de 10ori,dadeam cheie pornea,statea turatia pe la 800,bagam in viteza,murea,dadeam iar cheie si statea pe la 300 si oscila pana pe la 700-800,vibra rau de tot si dadea sa moara,acceleram mai tare si plecam,dar aveam pedala la fund si urca ff usor.in cele din urma,am ajuns acas,acas m-am oprit direct la mecanic si dupa 2ore de privit motorul si-a dat seama ca aveam flansa de la carburator rupta,am cumparat flansa noua originala(250ron bosch) si am montat-o,dupa ce am montat-o nu mai aveam relanti,adica oscila de la 400 la 1700 si tot asa...mi-a zis mecanicul ca din cauza flansei ca tragea aer fals mi-a stricat motorasul pas cu pas,am fost si am cumparat si motorasul pas cu pas original din germania tot bosch 500ron si l-am montat,cand l-am montat tot asa facea...a mai umblat mecanicul putin pe la senzorul ala si s-a potolit,dar turatiile erau la 1700,l-a reglat la 1100 si am plecat cu ea,pe drum am simtit pedala de acceleratie ca e mai tare,adica accelerez si urca mai greu,cand dau pe liber,moare motorul,dau cheie si stateau turatiile pe la 200-300,ii mai dau 2-3 pedale si urca pe la 1100,sta putin pe la 1100 si am mers 20km si de la 1100 a urcat la 1700 si oscileaza de la 1500 la 1800 si acu tot asa face,dau cheie,sta la 700,il las putin urca la 1100,dau o pedala urca la 1600 si oscileaza la 1900,are toane cand mai scade si la 800 si tot asa.ce mai are acu?

m-am uitat si la fisele alea de la bujii,am una oxidata si la bujie si la capatul de la fisa,dar problema asta o am de mult si am schimbat toate bujiile acu 3-4luni,dar atunci nu facea asa,acu face asa...clapeta m-am uitat,e curata.ce sa mai verific?

si eu am avut acceasi problema si i-am schimbat clapeta de acceleratie,fise,capac delcou,filtru aer,filtru benzina,sters erori si tot nimic.trebuia sa merg cu ea tot timpul turata pana se incalzea motorul si dupa aia mergea bine.a fost sonda lambda dusa.am schimbat-o si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sonda lambda un fir e rupt dar merge foarte bine motorul. de ce? nu e ca si cum nu ar fi acolo? sau ar fi defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum au rezolvat problema acei mecanici sebastian_alex . Suntem multi care avem aceleasi probleme , daca mergea in 3 bujii, care a fost rezolvarea ?

Pai problema la bujii era ca unaa dintre ele avea piciorusele lipite, in consecinta nu mai creea renumita scanteie :rolleyes: .

Rezolvarea pe moment a fost creearea unui spatiu intre piciorusele bujiei pt a creea mediul popice pt obtinerea scanteii.

Atata tot, varianta elaborata este schimbarea bujiilor, dar nu inainte de a le verifica.

Sper sa iti fiu de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sonda lambda un fir e rupt dar merge foarte bine motorul. de ce? nu e ca si cum nu ar fi acolo? sau ar fi defecta?

poate fi de la incalzirea sondei. in acest caz nu functioneaza sonda bine cand e motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 zile a inceput si mie sa mi fluctueze relantiul cam intre 750-900 rpm, mai prind si momente cand sta tzeapan intr-o anumita turatie daca nu ating acceleratia. doar asta e intervalul fluctuatiilor, niciodata nu urca peste 1000 sau scade sub 700, nici motorul nu moare chiar daca o scot pe liber in mers sau apas frana tot pe liber. am vazut multe posturi pe aici cum ca unii au schimbat motorasul de relanti, flansa injectiei,etc si fara rezultat. sa o las asa sau sa ma apuc de ea cand o incepe sa faca mai urat de'atat? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face asta , e motor diesel 1.9 Td.Fluctueaza intre 800-1000 si cand pornesc si mi se pare ca si in mers are fluctuatii , dar mai mici.

Masina are probleme si cu distributia cred(scartaie cand pornesc si un timp dupa aceea si cat timp dureaza scartaitul turatie e pe la 100-200) si daca accelerez scartaie mai tare si turatia coboara aproape de 0.

Am mai observat ca atunci cand fluctueaza turatia , becurile de la bord scad in intensitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi III: verifica toate cacuum-urile, in special flansa de la carburator

@phenom: nu te speria, nu este distributia, este una din curelele pentru anexe (alternator, pompa servo directie) care se rezolca daca o intinzi din rola intinzatoare. la treaba cu relantiul.... iti recomand sa-ti cureti injectoarele, si sa verifici daca ai aer pe instalatia de alimentare cu motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic si mi-a spus ca e de la pompa de injectie ( treaba cu oscilatul relantiului). Oare asa o fi sau sunt alte cauze?

Cam cat costa o pompa sh (pt motor 1.9 TD) sau cat costa reconditionatul( pe banc , etc .. ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa neaparat o scanare si spune-ne ce eroari ai. Prea multe probleme suprapuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz iti mai spun o cauza: alternatorul;

Te felicit pentru masina dar e nevoie de un mecanic adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar , cand oscileaza (1 sec , cat tine scaderea turatiei) luminile din bord slabesc. Dar nu prea vad din ce cauza sa oscileze turatia si sa aiba legatra cu alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e suficienta o singura pompa care sa nu mai aiba alimentare si sa-ti opreasca motorul nu doar sa oscileze. Daca mai si scartaie poate sa fie puntea de diode sau cureaua. Rezolva pas cu pas fiecare problema de la mai ieftin la mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu scartaitul am rezolvat-o. A fost cureaua de la alternator. A ramas doar problema oscilarii turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot la parerea mea cu aerul pe instalatie raman, sau mai verifica si furtunele de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , eu am alta problema .. uneori patesc sa imi ramana motorul turat la 1900 uneori chiar 2100rpm. Daca bag in viteza si las putin ambreiajul scade la turatia initiala.Dela ce poate fii?? e foarte enervant cand opresc la semafor si "huruie' motorul de parca ar fi in mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o problema cu realntiul dimineata la rece.

Masina porneste ok, dar fluctueaza relantiul.Nu rau, dar se simte.Dupa ce se incalzeste putin e perect relantiul.

Iar in mers cateodata simt mici pierderi in putere.Astazi umbland pe la motor,din gresala dar foarte usor am scos acel furtun de vacuum de la filtrul de aer.

Si capatul care intra la injector arata destul de rau.Se poate ca problema sa fie de acolo? Cum verific acel regulator al clapetei de aer cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un motor de 1.6 ABU,cand lam primit(masina a fost adusa p platforma) ba pornea ba nu pornea,mergea 30 d min se oprea si nu mai pleca de acolo,scanteiei nu dadea tot timpul,la fel si injectorul nu scuipa mereu benzina.Am fost la 3 mencanici care miau zis ca e senzorul Hall,am fost la dezmembrari am luat un delcou cu totul iar problema sia revenit ,pornea un pic mai greu la rece(adica in 3 sec)dar in rest era ok,dupa o luna mam lovit d urmatoarea problema:

imi scade turatia la 400,ii dau un sprit din pedala urca pana la 2500 sta acolo 7 sec dupa care scade iar la 400 si oscileaza singura inrte 400 si 2500.

Sa fi cedat din nou senzorul Hall(mentionez ca am luat delcoul de la un motor de 1.4 dar mecanicu a zis ca nu e nici o problema).

Miar fi de mare ajutor o parere.

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie de la motorasul pas cu pas scoate mufa de la el sa vezi dacva tot asa face

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand se tura de nebuna era de vina senzorul de temperatura a apei. Cel mai bine ar fi sa o citesti cu un VAG-COM sa vezi daca are vreo eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms.cauza problemelor enumerate de mine era de la furtunul ce pleaca din spatele carburatorului si duce intro pipa langa filtrul ed aer,era crapat.l-am inlocuiot si merge ff bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!