Jump to content

Consum (Tiguan 5N & 5N2)


Andy_B
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor;sunt nou pe forum si nou in breasla posesorilor de Tiguan 2.0l TDI/tiptronic :Driver: :blah: am deja aproape 9000km din iunie pina acum si in mare sunt chiar foarte multumit ,chiar si la consum.Cit priveste comfortul as avea un comentariu referitor la scaune care mi s-au parut cam "tari"(mentionez ca am optat pt.scaune incalzite si pe undeva este normal sa fie mai tari)In rest numai de bine.Cit priveste comportamentul off road am fost placut surprins pt.o masina de "oras"si desi nu am cauciucuri de teren (am de vara) s-a comportat foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor;sunt nou pe forum si nou in breasla posesorilor de Tiguan 2.0l TDI/tiptronic :blah: :) am deja aproape 9000km din iunie pina acum si in mare sunt chiar foarte multumit ,chiar si la consum.Cit priveste comfortul as avea un comentariu referitor la scaune care mi s-au parut cam "tari"(mentionez ca am optat pt.scaune incalzite si pe undeva este normal sa fie mai tari)In rest numai de bine.Cit priveste comportamentul off road am fost placut surprins pt.o masina de "oras"si desi nu am cauciucuri de teren (am de vara) s-a comportat foarte bine.

Sa-l stapanesti sanatos dar ce legatura are asta cu acest topic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In timpul verii am avut un consum de 8-9% in Bucuresti, acum nu mai coboara sub 11-12% ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca,valoarea consumul sa creasca odata cu scaderea temperaturii. :)

Consumului,scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca,valoarea consumul sa creasca odata cu scaderea temperaturii. :frigbaitata:

Consumului,scuze.

Ok, este normal, asta stiam si eu... Dar diferenta nu este cam mare totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de stilul de condus,de calitatea carburantului,de incarcarea masinii,etc,precum si de dereglarea sistemului de alimentare,de modificarea condiliilor de functionare a injectoarelor,cutie automata sau manuala,adaugarea de portbagaje exterioare,ornamente ,etc,care modifica aerodinamicitatea masiniietc,etc,etc :frigbaitata:

Toate astea sunt variabile ZILNICE !Asa ca ,valoarea consumului v-a fi diferita de la un moment la altul chiar pe parcursul aceleiesi zile .

va fi,scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar stilul de condus este un factor important care influenteza nivelul consumului. Ieri am reusit sa am un consum de 7,5% :( in Bucuresti, dar era duminica si in plus am folosit tempomatul la 59km/h ca sa imi "temperez" pedala :D (altfel nu prea reusesc sa conduc economic; in plus am ratat si un radar, pe care in conditii de mers normal l-as fi luat cu siguranta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar stilul de condus este un factor important care influenteza nivelul consumului. Ieri am reusit sa am un consum de 7,5% :) in Bucuresti, dar era duminica si in plus am folosit tempomatul la 59km/h ca sa imi "temperez" pedala :) (altfel nu prea reusesc sa conduc economic; in plus am ratat si un radar, pe care in conditii de mers normal l-as fi luat cu siguranta).

Nu mai ai puncte ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au luat doar 2 puncte acum cateva luni. Merg cu detectorul si in Bucuresti :icon_thumright:, m-a salvat de multe ori. Duminica nu l-am pus in functiune pentru ca prietenul meu incerca sa ma invete sa merg linistita... L-am disperat cu stilul meu de condus, eu nu stiu sa merg ca soferii "de duminica" si ma apucasem iar de slalom :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma ce mai conteaza chir asa de mult consumul?

la 15/20.000 de km cat mergem pe an... diferenta fata de o masina economica nu e decat de 4/5 plinuri pe an...aproximativ 1000 ron pe an

da cine vrea masina economica sa-si ia polo

sa ne traiasca masinutele....ca nu ieseam cu o masina economica din noroaiele prin care am trecut sambata....

dezavantajul e la unele spalatorii auto care includ tigul in clasa suvurilor si taxeaza in consecinta

multi km fara probleme in trafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma ce mai conteaza chir asa de mult consumul?

la 15/20.000 de km cat mergem pe an... diferenta fata de o masina economica nu e decat de 4/5 plinuri pe an...aproximativ 1000 ron pe an

da cine vrea masina economica sa-si ia polo

Hmmm...pentru unii-altii conteaza economiile la impozit...de genul "nu imi iau 1.9 sau 2.0 ca am de plata impozit 150 de lei pe an, imi iau 1.4 ca impozitul e doar 50 de lei sau cat o fi". Nu spun ca e cazul tau. Dar am vazut astfel de optiuni de "economisire". Sau, iau 1.4 ca platesc RCA mai mic cu 100-200 de lei /an. Sau, caut firma cu tariful RCA cel mai mic de pe piata si am facut o economie de 20-50 de lei pe 6 luni. Eu zic ca aceste economii de 100-300 de lei an, nu se compara cu cea de 1000 de lei de care spui tu...

In fiecare luceste un spirit de economie...

Dintre toate alegerile de economisire de mai sus, cea cu consumul mai mic mi se pare cea mai rationala. Aleg o masina cu consum mai mic pentru ca circul mai mult cu aceeasi bani. Simply as this...

Si da, Tiguan e un SUV compact ... deci spalatoriile nu gresesc prea mult.

Scuze de offtopic.

Urmaresc consumul Tiguan-ului si apreciez ca foarte bun consumul versiunilor TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...pentru unii-altii conteaza economiile la impozit...de genul "nu imi iau 1.9 sau 2.0 ca am de plata impozit 150 de lei pe an, imi iau 1.4 ca impozitul e doar 50 de lei sau cat o fi". Nu spun ca e cazul tau. Dar am vazut astfel de optiuni de "economisire". Sau, iau 1.4 ca platesc RCA mai mic cu 100-200 de lei /an. Sau, caut firma cu tariful RCA cel mai mic de pe piata si am facut o economie de 20-50 de lei pe 6 luni. Eu zic ca aceste economii de 100-300 de lei an, nu se compara cu cea de 1000 de lei de care spui tu...

In fiecare luceste un spirit de economie...

Dintre toate alegerile de economisire de mai sus, cea cu consumul mai mic mi se pare cea mai rationala. Aleg o masina cu consum mai mic pentru ca circul mai mult cu aceeasi bani. Simply as this...

Urmaresc consumul Tiguan-ului si apreciez ca foarte bun consumul versiunilor TDI.

Vreau sa te contrazic putin:

Diferente 1,4 TSI fata 2.0 TDI diferenta la RCA cam 300 lei/an, diferenta la Taxe si impozite cam 300 lei/an, diferenta revizie cam 100 lei/revizie.

La un groso modo cam 700 mai ieftin pe an intre TSI 1.4 si TDI 2.0.

700 lei / 4.30 lei/L = 162 Litri la un consum mediu extern de 8% pt TSI fata de 6% pt TDI (sau 9% fata de 7%) avem o dif de 2%.

Acesti 2% dupa calculele mele pentru 162 Litri inseamna aprox 8.000 km in plus(bonus)

Acum tragi o linie ca sa fie mai simplu si treaba sta cam asa daca depasesti cei 8.000 km/an da merita TDI, daca nu dpasesti acesti 2.000 km/an atunci nu vad deranjul.

In acest calcul nu intra faptul ca motorul de 2.0 TDI este cu aprox 2.000 euro mai scump decat 1.4 TSI (sau era, nu stiu acum care mai este diferenta dar eu cand am facut alegerea cam asta era dif) iar in calculul de mai sus am omis si taxa de prima inmatriculare care este mai mare la 2.0 decat la 1.4.

In ce am calculat mai sus am vrut doar sa evidentiez putin faptul ca in ziua de azi chiar nu mai este o asa mare smecherie consumul mic de la TDI.

Cand o sa scoata astia 1.4 TDI 150cp atunci rationamentul meu cade, pana atunci, noi sa fim sanatosi.

Nu am ales TSI pt economie long time, dar stiam si am avut in vedere ce am scris mai sus.

Am ales TSI din 2 motive, diferenta de 2000 Euro la vremea respectiva si faptul ca aceasta nu se amortiza niciodata, decat poate peste 100.000 km (chiar nu am degand sa ma prinda 60.000 km in masina asta).

Iar cel mai important aspect si argument a fost faptul ca-mi place supraturatia, pe la 40km/h schimb treapta 3 si pot sa vad cum urca sincron turatia si viteza pana pe la 80-90km/h. Faptul ca bag o inferioara sare in 4500-5000 si se duce, ma incanta mai mult decat sa mestec in cutia de viteze ca sa gasesc cuplul optim la diesel.

Sincer poate am eu o problema cu motoarele diesel, am condus doar un TDI Opel de 1,9, 100cp tunat la 140cp, cand treceam de 3000-3500 rpm in a 2-a, parca mergea in gol. Nici nu apucam sa accelerez in 1-a ca trebuia sa schimb viteza, pai daca ma trezesc ca intr-o depasire motorul meu tureaza in gol pe la 3500-4000 rpm cred ca fac preinfart.

Poate nu sunt eu experimat si poate ca difera de la motor la motor, poate motoarele facute de vw sunt mai bune, iar cele noi sunt exceptionale, nu am de unde sa stiu poate o sa aflu in viitor, nu sunt reticent doar ca-mi place supraturatia.

Si un alt avantaj la TSI 1.4, motorul se incalzeste imediat pe cand la TDI cred ca ajung si la munca si inca nu o sa bage aer cald.

Pentru cei carcotasi care o sa zica imediat de incalzirea in scaune. Da ok sunt perfect de acord dar asta inseamna un cost suplimentar care vine cu avantajele si dezavantajele sale.

Cam atat despre capitolul consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se refera la discutii despre consumurile de combustibil raportate de catre posesorii de Tiguan. Hai sa incercam sa comentam consumurile si sa nu il transformam intr-un "versus" TSI fata de TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad F Buc>

Dti ul de la opel e puturos din nascare cei 100 de cai seamana foarte mult cu vreo 80 VAG (de asta si consuma opelul ceva mai putin)

povestea cu turatul in gol la diesel peste 3500-4000 rpm e un mit care circula printre benzine pt justificarea dezinteresului fata de strugurii acri (no offence) - pana la urma e vorba de forma diferita a curbei de cuplu

crede-ma ca si eu condus o benzina aspirata de 150 cai zilele trecute si voiam sa imping masina de la spate :D

cat despre incalzire, generatiile noi de diesel incepand cu clasa mijlocie (desigur si tiguan) au incalzire electrica auxiliara a habitaclului - cu alte cuvinte in 30 secunde de la pornirea motorului baga caldura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se refera la discutii despre consumurile de combustibil raportate de catre posesorii de Tiguan. Hai sa incercam sa comentam consumurile si sa nu il transformam intr-un "versus" TSI fata de TDI...

OK, Andy :D

ai perfecta dreptate.

Abia astept sa facem o medie cu consumul in timpul sezonului rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la postul meu de mai sus cu dif de costuri intre TDI si TSI.

Diferenta la Taxe si impozite este de aprox 100-130 lei/an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Sinaia 6,2% la dus

Sinaia-Bucuresti 5,6% la intoarcere

Modificat de ruginel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad F Buc>

Dti ul de la opel e puturos din nascare cei 100 de cai seamana foarte mult cu vreo 80 VAG (de asta si consuma opelul ceva mai putin)

povestea cu turatul in gol la diesel peste 3500-4000 rpm e un mit care circula printre benzine pt justificarea dezinteresului fata de strugurii acri (no offence) - pana la urma e vorba de forma diferita a curbei de cuplu

crede-ma ca si eu condus o benzina aspirata de 150 cai zilele trecute si voiam sa imping masina de la spate :)

cat despre incalzire, generatiile noi de diesel incepand cu clasa mijlocie (desigur si tiguan) au incalzire electrica auxiliara a habitaclului - cu alte cuvinte in 30 secunde de la pornirea motorului baga caldura...

Posibil ce zici tu despre DTI de la Opet(desi mentionez ca era tunat la 140cp), am si mentionat ca nu sunt expert in TDI si am condus (peste 300km) doar un singur exemplar.

Cat despre incalzire, spun si eu doar ce mi-a povestit dealerul care mi-a vandut masina(avea un pasat din 2008 2.0 TDI), cu Opelul nu am mers iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Referitor la postul meu de mai sus cu dif de costuri intre TDI si TSI.

Diferenta la Taxe si impozite este de aprox 100-130 lei/an.

Intimplator am avut ocazia sa le incerc pe amindoua .... si TSI (150CP) - un an si TDI (140CP) - deja 10 luni.

Problema sta in felul urmator:

la consum: 11.5% TSI - 7.8% TDI pe exact acelasi drum in exact aceleasi conditii. Concluzie: diferenta de mai mult de 3.5 litri .....

consum in Bucuresti: TSI statea pe la 16% - 18%. Sa nu imi fie cu pacat, dar valoarea asta am vazut-o la TDI doar la o medie de 7Km/h si atunci TSI-ul statea la 49.9% capatul de linie al indicatorului.

Deci, economie nu faci cu TSI.

Placere condus: NO COMMENT cred ca e cel mai bun cuvint. Nu putem sa comparam pe absolut nici un palier. Urcat in panta ..... TSI la 6000 ture gifiia cu un zgomot de bormasina inauntru. La depasiri: stai sa nu fiu la 2000 ture, stai sa turez ca acum trebuie .... hai sa fim cinstiti, nu putem sa comparam sub nici o forma.

Incalzire: de acord, TDI-ul se incalzeste cam in 10 minute de mers, aici e un minus iarna

In rest ... super masina !!!!!!!!!!!!! si sa uitam de TSI vs TDI. Poate discutam de 2.0 TSI vs TDI la placerea de condus si uitam de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca acest topic a fost transformat in discutie TDI vs TSI.

Urcat in panta 6000rpm - gifiia cu un zgomot de bormasina inauntru

nu stiu ce fel de sofer esti tu dar sincer mi se pare o inconstienta, exista optiunea off-road pt panta abrupta iar pentru mai multa viteza este suficient sa schimbi viteza

La depasiri: stai sa nu fiu la 2000 ture, stai sa turez ca acum trebuie .... hai sa fim cinstiti, nu putem sa comparam sub nici o forma.

Faptul ca esti comod si in loc sa treci dintr-o treapta superioara in una inferioara denota doar obisnuinta ta fata de TDI.

consum in Bucuresti: TSI statea pe la 16% - 18%. Sa nu imi fie cu pacat, dar valoarea asta am vazut-o la TDI doar la o medie de 7Km/h si atunci TSI-ul statea la 49.9% capatul de linie al indicatorului.

Cum nu tot ce zboara se mananca, daca nu faci un consum in Bucuresti plin/km eu zic sa nu crezi tot ce-ti arata acel indicator. Acel consum instant afisat pe bord, atata timp cat nu te deplasezi cu o viteza constanta si o turatie constanta nu cred ca-l poti lua in considerare.

Consumul in Buc este de maxim 14%-15% pentru 1.4TSI si 10-11% pentru 2.0TDI, asa ca daca doar ai trecut prin Bucuresti te rog sa te abtii de la aprecieri eronate.

Mai citeste posturi in acest topic pentru a face o medie de consum.

De asemenea, nu-mi place sa ma repet, dar cred ca ai probleme cu schimbatul vitezelor.

Stai calm ca nu e asa grav, exista schimbator de viteze automat.

Sunt sigur ca fiecare motor are avantajele si dezavantajele lui, dar aici vb de consum, iar ce ai spus tu mai devere este pur si simplu ceva speculativ.

P.S. Daca cineva chiar vrea, poate sa scoata cu TDI si 20% comsum, nu e greu. Iar cineva care nu a mai condus TDI este posibil sa scoata un 15% fara intentie doar prin stilul de condus neadaptat la TDI, valabil si viceversa.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlade, nu e un topic de versus, deci lasa tonul mai jos...

Colegul si-a exprimat impresia de posesor a ambelor motorizari si a exprimat cu cifre valori de consum obtinute de el. Foarte ontopic deci. Nu se justifica agresivitati verbale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca acest topic a fost transformat in discutie TDI vs TSI.

Vlad, tu ai inceput si tot tu ai continuat. Sunt convins ca iti iubesti masina si ca esti mandru de alegerea facuta, felicitari, dar asta nu te justifica! Fara suparare, las-o mai moale si mai treci putin prin regulament.

Am trecut de 10.000 km si sesizez ca a mai scazut consumul fata de cel din primavara, cam cu 0,5-1% in aceleasi conditii de mers.

Mergand la drum intins cu viteze 100-140 km/h consum intre 6 si 7%.

Prin orasul nostru drag consum mediu 9-10%, atunci cand e liber 8%, dar cand e macel si fac cativa km intr-o ora consum 12% (cine pleaca dimineata din Drumul Taberei stie).

Sunt incantat si de faptul ca de fiecare data consumul mediu pe calatorie s-a verificat cu metoda plin-plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlade, nu e un topic de versus, deci lasa tonul mai jos...

Colegul si-a exprimat impresia de posesor a ambelor motorizari si a exprimat cu cifre valori de consum obtinute de el. Foarte ontopic deci. Nu se justifica agresivitati verbale.

Nu urmaresc sa ma cert cu nimeni si incerc sa fiu cat de diplomat se poate si fara sa fac referiri directe, dar incercand totusi sa-mi expun punctul de vedere.

Faptul ca-mi sustin un punct de vedere sper ca nu este o infractiune. Din ce posturi sunt in acest topic rezulta cu totul si cu totul altceva decat ce afirma el.

Intimplator am avut ocazia sa le incerc pe amindoua .... si TSI (150CP) - un an si TDI (140CP) - deja 10 luni.

O sa incerc sa bolduiesc si eu doua cuvinte Intimplator si incerc.

Daca acesta exprimare subliniaza faptul ca el este proprietar eu halesc dexul.

Am incercat sa ofer contraargumente la afirmatiile lui. Proprietar si sofer de 2.0 TDI(vezi profil), un stil diferit de condus fata de cei care au condus numai benzina.

O sa incetez aceste discutii fara sens si distructive (in nici un caz constructive).

O sa lasam acest topic pentru toti cei care vor sa intre si sa abereze despre consum, poate vine unul maine si ne zice ca tiguanul lui ii mananca 20% si este foarte multumit de acest lucru.

Cred ca nu este nici o problema sa faci astfel de afirmatii.

O sa stam cuminti in banca noastra si o sa-l credem pe cuvant. Ce mai trebuie sa facem? Sa aplaudam? Sau sa-l laudam? Eventual sa ii mai dau si bani de benzina dupa care sa ii ridic un mic templu.

O sa incerc sa nu mai fac aluzii directe (soferi de duminica) sau chetii de genul asta si o sa ii felicit pe toti cei care isi supratureaza motoarele pentru a urca o panta, ba chiar o sa organizez un concurs pe aceasta tema.

Care scoate cel mai mare consum la 100km ii dau cadou un litru de benzina.

Toate cele bune si o sa incerc pe viitor sa ma abtin de la la comentarii (ciocul mic) ca sa nu deranjez pe x sau y care face afirmatii eronate pe aici.

Aaaa si btw nu eu am inceput sa vb despre partea economica, ba daca ma uitam cu atentie la cine a declansat discutia chiar ma abtineam sa mai postez. Dar sory asta sunt eu, nu ma uit ca esti "Director" sau un "simplu angajat", daca am ceva de spus impotriva ta o spun(direct sau indirect).

Doar e democratie ce roata mea.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca acest topic a fost transformat in discutie TDI vs TSI.

nu stiu ce fel de sofer esti tu dar sincer mi se pare o inconstienta, exista optiunea off-road pt panta abrupta iar pentru mai multa viteza este suficient sa schimbi viteza

Faptul ca esti comod si in loc sa treci dintr-o treapta superioara in una inferioara denota doar obisnuinta ta fata de TDI.

Cum nu tot ce zboara se mananca, daca nu faci un consum in Bucuresti plin/km eu zic sa nu crezi tot ce-ti arata acel indicator. Acel consum instant afisat pe bord, atata timp cat nu te deplasezi cu o viteza constanta si o turatie constanta nu cred ca-l poti lua in considerare.

Consumul in Buc este de maxim 14%-15% pentru 1.4TSI si 10-11% pentru 2.0TDI, asa ca daca doar ai trecut prin Bucuresti te rog sa te abtii de la aprecieri eronate.Mai citeste posturi in acest topic pentru a face o medie de consum.

De asemenea, nu-mi place sa ma repet, dar cred ca ai probleme cu schimbatul vitezelor.

Stai calm ca nu e asa grav, exista schimbator de viteze automat.

Sunt sigur ca fiecare motor are avantajele si dezavantajele lui, dar aici vb de consum, iar ce ai spus tu mai devere este pur si simplu ceva speculativ.

P.S. Daca cineva chiar vrea, poate sa scoata cu TDI si 20% comsum, nu e greu. Iar cineva care nu a mai condus TDI este posibil sa scoata un 15% fara intentie doar prin stilul de condus neadaptat la TDI, valabil si viceversa.

Vlad, nimeni nu ti-a spus sa nu iti spui opinia doar atentie la modul in care o faci. Eu am gasit unele excese in postul tau si vad ca si altii le sesizeaza.

In alta ordine de idei, observ ca aceasta arie nu prea este moderata, mai exact nu e moderata de posesori de Tiguan si vom incerca sa luam masuri in aceasta privinta pentru a stapani derapajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, nimeni nu ti-a spus sa nu iti spui opinia doar atentie la modul in care o faci. Eu am gasit unele excese in postul tau si vad ca si altii le sesizeaza.

In alta ordine de idei, observ ca aceasta arie nu prea este moderata, mai exact nu e moderata de posesori de Tiguan si vom incerca sa luam masuri in aceasta privinta pentru a stapani derapajele.

Uite ce sef avem http://vwforum.ro/index.php?showto...4&hl=tiguan

Pacat ca are Touareg :)

Conform codului bunelor maniere cred ca iar nu am gresit.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=53736

Pe un forum, incearca sa apari asa cum esti;

Consider ca modul meu de exprimare se incadreaza aici

Nu exagera cu amabilitatea fata de unii utilizatori ai forumului, indiferent ca sunt simpli useri , moderatori sau administratori. Devii ridicol, deranjant, enervant si mai ales plictisitor, pentru ceilalti;

Aviz amatorilor, fara intentie dar cu directie.

P.S. Am vrut sa vad daca am incalcat cumva regulamentul si am recitit cateva capitole.

Am gasit ceva interesant.

7. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.

Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

Cred ca trebuie subliniat si bolduit acest capitol, nu de alta dar face referire directa la situatia noastra si nu cred ca a pus pus intamplator in regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!