Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

cand ai ambreiajul calcat masina pleaca in fata (ca si cum ar cupla in viteza ) ? daca nu cauta in alta parte . Ambreiajul nu are nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum sunt in alt oras cu alta masina si nu pot sa verific, dar vineri cand ajung acasa o sa verific. Chestia e ca mi-a zis un mecanic care a mers putin cu ea: "O sa te lase si ambreiajul, tine cam sus." Mie totusi nu mi se pare ca tine asa de sus. Mai am un Logan cu 2 ani vechime si mi se pare ca tine aproape in acelasi loc.

Ms frumos de sfat, revin cu diagnosticuri sau rezultate.

Modificat de bogdan.bz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut si respect baieti, am si eu o problema cu a mea , 1,8 ABS 77kw, am dus-o azi sa-i schimb kitul de ambreiaj (imi patina grav), dupa ce au dat jos cutia, mi-au spus ca e volant albastra, calita si ca e mai bn sa o schimb si p aia. problema care este .. unde gasesc? si cam la cat ajunge pretul in magazin.. am fost la o firma mare de piese .. si nu o aveau .. pe net nu am gasit, spuneti mi si mie p unde sa umblu sa caut.. mai rezonabil ca pret. Va multumesc ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic am sa scriu aici patania mea de azi

Eram prin oras in trafic , am dat sa schimb viteza si atunci mia fugit pedala de Ambreiaj in podea ,am reusit sa o scot din viteza a2a am oprit motorul , intial am zis ca am rupt cablu de ambreiaj sau mai rau ! candam deschis capota am constatat ca cablu de ambreiaj nu avea

nmica Furca de la cutia de viteza e ok , in schimb in mers am pierdut sistemu de prindere al cablului de ambreiaj , am recuperat doar un plastic dreptunghiular dupa furca , mi-a msunatg mecanicu si mi-a zisca sunt fericit , ca nu o sa gasesc piesa aia foarte repede , desi habar nu am ce piesa e sau cum arata, am dat fuga la absolut toate magazinele din oras nu stiu ce sa imi dea pt ca este o piesa infirma si am nevoie de un cod , ca sa nu chem un taxi sa ma tracteze am legat cablu de ambreiaj cu o sarma de furca si pedala de ambreiaj e mai usoara ca niciodata :) . Ce va Rog eu mult acuma Cine ma poate ajuta cu codurile la piesele acelea sau cum naiba arata , eventual daca are cineva asa ceva ii platesc sau macar o poza cu piesele

!!! [ sistemu de prindere al cablului de ambreiaj cu furca la cutia de viteze lipseste , l-am piedut in mers, nu stiu cum ]

1.8 Benzina ABS 1993 90 cp

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa cumperi cablu nou.

Ti-am atasat codul, modul de schimbare al cablului si de verificare al autoreglorului.

Nu-ti cumpara unul no name ca o sa dai mai multi bani dupa aia, cred ca Sachs este bun.

Aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=70475

poti vedea o comparatie si cam ce am patit eu.

post-40889-1280932085_thumb.jpg

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate mersi frumos pt ajutor nu am nevoie de un alt cablu de ambreiaj !!! mie mi sa rupt clema aia dreptunghiulara care tine cablu de ambreiaj cuplat la furca de la cutie ! e o siguranta ca sa nu iasa cablu de ambreiaj dupa cutie ,fara siguranta aia cablu meu de ambreiaj nu este conectat la cutie

deci nu pot apasa ambreiaju , si da am cumparat azi un cablu nou nout Nu stiu marca scrie MAde in france si lam luat degeaba am dat si 166 ron aiurea :D ! vechiu cablu nu are nimica !

am oprit un coleg in trafic si se pare ca mie imi lipseste o CLEMA (siguranta) ordinara care nu are nici un cod pe ea !

imi vine sa dau foc la masina , se pare ca in mintea vanzatorilor de piese aceasta piesa nu exista , am fost si al dezmembrari si degeaba

cica toti le arunca dupa ce dezmembreaza un golf pt ca e o clema ordinara

poate ma poti ajuta cu codul la piesa aia sau ce sa cer la vanzator pt ca clema aia e din tabla si nu are nici un cod sau simbol pe ea

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca n-am inteles bine, ma gandeam ca vin si piesele alea cu cablul.

Iti trebuie amortizorul de cauciuc si elementele de fixare, s-ar putea si contragreutatea daca ai avut (reperul 32), daca nu e scumpa ia-o si pe aia.

post-40889-1280976537_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare. Cand apas ambreiajul si sunt in mers se aude un zgomot ca si cum ar freca ceva. Poate sa fie de la rulmentul de presiune sau trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu ambreajul , imi prinde foarte sus si daca accelerez prea tare da in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai actionare pe cablu, verifica daca mai functioneaza autoreglorul (vezi in atasament), daca nu mai functioneaza s-ar putea ca din cauza asta sa nu ambreieze complet si ar trebui schimbat cablul (daca-l schimbi ai grija sa nu iei un noname pt. ca la ala s-ar putea sa nu mearga de nou).

Daca functioneaza autoreglorul uita-te la celalalt atasament la "ambreiajul patineaza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu lupo si daca tot il reglezi si patineaza posibil sa fie placa de presiune , apropo un cablu de ambreiaj costa intre 166 ron -240

depinde de marca etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal azi am fost la drum dupa 20 de km dau sa sch viteza si cand calc ambreiajul poc pedala de ambreiaj pana la podea :icon_thumright: sa se fi rupt cablul? aveti ceva patanii?am venit cu ea astia 20 de km in vit a 3a si a 2a adrelanina pura a fost in oras noroc ca a fost duminica si ca nu a fost aglomerat .Opream mot , bagam in viteza apoi dadeam cheie si am aduso acasa nu puteam sa o las in camp :)) mai ales ca e cererea asta mare de piese wv golf 3 o gaseam cheala .Astept parerile voastre sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este cablul. Ridica si tu capota, si trage de cablu. S-ar putea sa ramai cu el in mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai si eu tot la cablu ma gandesc. cred ca s-a rupt.

acum imi prezint si eu problema. ambreiajul meu merge putin cam greu si scartzaie. am vrut sa ii torn niste ulei dar nu stiu pe unde. ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal azi am fost la drum dupa 20 de km dau sa sch viteza si cand calc ambreiajul poc pedala de ambreiaj pana la podea :icon_cool: sa se fi rupt cablul? aveti ceva patanii?am venit cu ea astia 20 de km in vit a 3a si a 2a adrelanina pura a fost in oras noroc ca a fost duminica si ca nu a fost aglomerat .Opream mot , bagam in viteza apoi dadeam cheie si am aduso acasa nu puteam sa o las in camp :blink: mai ales ca e cererea asta mare de piese wv golf 3 o gaseam cheala .Astept parerile voastre sal

Ai spart rulmentul de presiune. Vezi ca trebuie sa schimbi si tija aia care apasa pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare, de putin timp mi`am luat un G3 si trebuie sa remediez cateva probleme, una ar fi legata de ambreiaj, am citit pe aici pe forum dar nu am gasit nimic exact. La relantii are un huruit, iar cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude, la fel si in timpul mersului, cand cuplez in viteza se aude la fel. Daca puteti sa imi dati un raspuns, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal azi am fost la drum dupa 20 de km dau sa sch viteza si cand calc ambreiajul poc pedala de ambreiaj pana la podea :scratch: sa se fi rupt cablul? aveti ceva patanii?am venit cu ea astia 20 de km in vit a 3a si a 2a adrelanina pura a fost in oras noroc ca a fost duminica si ca nu a fost aglomerat .Opream mot , bagam in viteza apoi dadeam cheie si am aduso acasa nu puteam sa o las in camp :) mai ales ca e cererea asta mare de piese wv golf 3 o gaseam cheala .Astept parerile voastre sal

Si eu am patit-o insa chiar in poarta casei. Vinovata a fost siguranta de tabla de sub parghia ambreiajului. Se gaseste sub forma de chit de reparatie ambreiaj si este compusa din siguranta si tampon cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate fi si rulmentul de presiune. Cand apesi ambreiajul, nu se mai aude, iar cand ii dai drumu, se aude din nou, nu?

Parerea mea este rulmentul de presiune

Modificat de cheloo_e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cool: un mare mecanic de la reprezentanta VW constanta mi-a zis sa nu schimb tot kitu de ambreiaj dupa o verificare mi-a zis sa schimb doar discul adica 100 ron (nu orig + manopera) , rulmentu a zis sa nu il schimb ba chiar sa il dau jos sa il bag intro cutie cu vaselina sal fierb si cand se raceste sal scot si sal montez la loc , cica multi recomanda un kit nou pt ca nu vor sa isi bata capu ! si da nu e nimica gresit (in parerea lui ) sa schimb doar discul .din mom ce placa e buna

Problema mea : imi patina doar de ex daca aveam 30 ora si cuplam a 4a etc in rest trage cap coada bine , + un zgomot cand lasam pedala libera de ambreiaj

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal este inlocuirea ambelor piese (disc+placa) -kit- noi. Daca mergi pe sh, la fel, e bine sa le schimbi impreuna. solutia mecanicului merge pentru o anumita perioada de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. Va deranjez tot cu o problema legata de ambreiaj. Cateodata cand il apas mai brusc trozneste ceva care tind sa cred ca se simte si in pedala. Parca ar prinde undeva cablul de ambreiaj. Voi ce parere aveti ? De la ce poate fi ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie rupt suportul pedalier .... si joc la pedala, la mine joaca stanga-dreapta si se mai auzea cateodata un pocnit,acum nu, nu i-am facut nimic, acum vin si eu cu o intrebare daca tot suntem la ambreiaj , problema ,cand opresc masina in vale , o bag intr-a intaia , si incetul cu incetul pleaca la vale , imi scapa din viteza , mai sta 10 sec si scapa iar , cineva mi-a spus ca e de la ambreiaj , sa fie de acolo ...?

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e panta destul de mare e normal sa faca asa pt ca se invarte motorul(daca e in a I-a nu inseamna ca masina nu mai poate sa o ia la vale).Trage si frana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca motorul e oprit, si nu imi facea inainte asa....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea ce descrii seamana a scapare de compresie. Daca face o data sau de doua ori si se opreste e in regula, se aseaza motorul. Daca face in continuu nu e chiar bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!