Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Am citit tot topicul .. si acum va spun povestea mea si sper sa fie de ajutor unora.

Totul a inceput ca mi s'a spart cutia de viteza , un tzamburush a sarit de la locul lui si a spart'o si a trebuit luata alta ... mentionez ca am fost prezent ca s'a dat si pus inapoi cutia ...Dupa 2 luni m-am trezit ca nu imi intra in viteza aproape deloc .. dupa care mi-am intrebat mecanicu` si mi-a spus ca mi s'a dus placa de presiune(simptome:nu iti mai intra in viteze la cald decat cand impingi rau de tot si posibil sa iti si caraie urat de tot in a 3 sau a 4 ...sa nu mai zic cand o bagi in marsarier... la rece iti intra ca unsa..)Mentionez ca e indicat sa schimbati tot kitul ambreiaj (disc ambreiaj,rulment de presiune , placa de presiune) unele masini au rulment .. unele nu .. eu va spun sigur ca pe 1.9 tdi aveti.Bun , toate bune si frumoase ... le schimb , dupa 2 saptamani .. incerc sa o bag in viteza .. culmea , acum nici sa incerc sa rup maciuca nu imi mai intra la cald si nici la rece ... imi sun mecanicu si imi spune sa aerisesc pompa de ambreiaj.De aici am inceput sa caut forumuri si am gasit vwforum,dar din pacate nu am gasit si raspunsuri cum unde s'ar afla pompa de ambreiaj ... dar mi-a explicat mecanicu` babeste ... si cum se face.Ce va spun acum este valabil doar pentru 1.9 TDI si numai , la restul nu stiu si nu ma pronunt : din motor iese cutia de viteza,la mijlocul acesteia se afla un capac de plastic si in dreapta lui iese pompa de ambreiaj undeva unde se prinde in 2 suruburi .Iese sub forma de o teava si se duce pana sub compartimentul unde se baga lichidul de frana (poate chiar mai mult ,n-am fost eu atent),dar mai este inca un surub singurel langa teava aia si de acolo se face magia.Mentionez ca treaba se face doar in 2 persoane , il pune-ti pe unu sa stea in masina sa va calce de 3 ori pe ambreiaj si dupa aceea sa il tina in podea si sa nu il ridice sub nici-o forma pana cand nu desfaceti acel surub ,lasa-ti putin lichid de frana sa curga si il strangeti la loc , procesul urmand a se face inca de 2 ori poate chiar 3 pana pedala ramane in PODEA.Atunci il strangeti bine de tot , il puneti pe cel din masina sa ia picioru` de pe ambreiaj si incepe-ti sa completati lichidul de frana , asta banuiesc ca stiti unde se afla.O sa inceapa sa suga acolo intre timp il pune-ti sa mai faca pedale sa se fixeze pedala , insa atentie mare !Nu pune-ti putin ca vedeti ca se duce la linie si gata , asteptati ca o sa se lase ... baga-ti sa fie pana la limita neaparat ca se pot intampla multe!Sper sa fie de ajutor intamplarea .

Sfat important aici , am vazut multi care sunt interesati sa de'a singuri cutia jos sa schimbe ambreiaju , cu parere de rau va spun sa nu va baga-ti pentru ca trebuie roti date jos , planetare desfacute , electromotor dat jos + multe suruburi foarte incomode care o sa stoarca toti nervii din voi , suspendat motorul si cutia trebuie invartita pentru a fi data jos .. mie mi-a luat la manopera 2 milioane si cam asa se ia la valcea peste tot.Insa va recomand sa cautati un mecanic care sa aveti incredere sau il stiti prin un prieten ca stie meserie si nu te f... ca am avut-o si la un service autorizat si a incercat sa ma faca cu alta cutie .. dar asta e alta poveste.

Modificat de ISharky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se aude un sunet ciudat atunci cand calc ambreiajul pana la fund. Un fel de ticait, prima data am crezut ca e toba, dar nu e. Daca o acelerez putin nu se mai aude nimic. Mentionez ca nu imi face deloc figuri sa nu intre in viteze sau chestii dastea.

Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POSIBIL CABLU DE AMBREIAJ UZAT SAU FURCA SAU UN MIC JOC PE ACOLO SAU CINE STIE DAU SI EU CU PAREREA RADU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice parere e binevenita.

Eu ma tot gandesc sa nu cumva sa fie discul sau rulementul de presiune... Se poate?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat urmatoarele:

1. Cand pedala de ambreiaj nu este calcata, se aude un fel de scartait din zona ambreiajului. Daca calc pedala nu se mai aude acest scartait.

2. Cand calc pedala de ambreiaj pana la fund se aude un sunet contiinu, parca s-ar lovi doua fiare (seamana cu sunetul de mitraliera). Daca apas foarte putin si acceleratia nu se mai aude.

Mentionez ca nu am alte probleme cu ambreiajul, nu patineaza, nu imi face alte figuri.

Dati-mi un sfat ceva ca nu mai suport sunetul asta. De la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ati tremura ca 2 fiare pentru ca la relanti motoru tremura. si cand o accelerezi nu mai tremura. verifica acolo unde ajunge cablu de ambreiaj sa nu bata fier pe fier . ultima piesa. bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul din zona ambreiajului poate fi de la rulmentul de presiune sau placa de presiune, sau amandoua defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ati tremura ca 2 fiare pentru ca la relanti motoru tremura. si cand o accelerezi nu mai tremura. verifica acolo unde ajunge cablu de ambreiaj sa nu bata fier pe fier . ultima piesa. bft

Nu prea m-am uitat atent pe unde vine cablul de la ambreiaj. Se vede prin capota sau trebuie sa urc masina pe o rampa?

sunetul din zona ambreiajului poate fi de la rulmentul de presiune sau placa de presiune, sau amandoua defecte.

Daca ar fi asa, atunci cand o turez f putin de ce nu se mai aude nimic? Si daca ar fi astea chiar nu as avea nici o alta problema cu ambreiajul, ci doar un zgomot enervant?

Offtopic: Masina am luat`o acum 1 saptamana si nu am facut nici un drum mai lung cu ea. Acum, pe data de 2, trebuie sa merg vreo 500 km si mi-e cam teama sa nu ma lase p-acolo ambreiajul. Partea proasta e ca momentan, din motive financiare nu ma pot duce nici la un mecanic sa aflu exact care e problema si oricum nu cred k mai gasesc eu pe nimeni sa lucreze in ziua de dinainte si imediat dupa revelion.

app: Distractie placuta tuturor de revelion !!!

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se vede cu capota ridicata... pui pe cineva in masina sa calce ambreiaju si ai sa vezi care cablu se misca. pe langa baterie. apoi te duci pe el pana un de se termina. si vezi pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema asta trebuie data cutia jos si asa se poate depista problema, din nefericire ai nevoie de bani sa mergi la un mecanis in caz ca nu te pricepi. si la mine se aud zgomote, e de la placa de presiune, rulmentul l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea inteleg de ce atunci cand o turez foarte putin sau atunci cand se incalzeste motorul bine si nu mai trepideaza, nu se mai aude nici un sunet. Deasta tind sa cred ca mai repede ar fi de la cablu decat de la cutie.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu vrei sa intelegi ? dute si verifica. pornesteo si bagate pe sub ia . pe deasupra. pune urechea si vezi pe unde se aude :| tu ati poti da seama ce l mai bine daca e din cutie sau nu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu-mami Radule, asculta-i pe baieti si vezi cu capota ridicata de unde provine zgomotul. Poate fi un fleac pe acolo, nu te gindi neaparat la ceva defect in ambreiaj, acolo daca e ceva stricat - stricat ramine oricit ai accelera sau incalzi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sal azi am fost la drum dupa 20 de km dau sa sch viteza si cand calc ambreiajul poc pedala de ambreiaj pana la podea :scratch: sa se fi rupt cablul? aveti ceva patanii?am venit cu ea astia 20 de km in vit a 3a si a 2a adrelanina pura a fost in oras noroc ca a fost duminica si ca nu a fost aglomerat .Opream mot , bagam in viteza apoi dadeam cheie si am aduso acasa nu puteam sa o las in camp :) mai ales ca e cererea asta mare de piese wv golf 3 o gaseam cheala .Astept parerile voastre sal

Si eu am patit-o insa chiar in poarta casei. Vinovata a fost siguranta de tabla de sub parghia ambreiajului. Se gaseste sub forma de chit de reparatie ambreiaj si este compusa din siguranta si tampon cauciuc

Imi poate spune cineva codul piesei sau a chitului de reparatie?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am patit mai rau....

Plec de acasa merg 500 de metri apas pe pedala si poc.Am crezut ca s-a rupt cablu.Dar nu era ala pentru ca furca in care vine cablu era moale moale,nu opunea deloc rezistenta.Acuma masina e in service,imediat termina mecanicul de dat cutia jos si imi spune ce are.La ce sa ma astept?oare placa de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna!

Acum 2 zile mi s-a rupt cablul de ambreiaj, am aflat intr-un final ca pot totusi conduce cu viteza 1 si asa am venit pana acasa ca la service, doar maine. Dar am facut o mica greseala, am parcat, masina fara sa las posibilitatea sa plec inainte si acum trebuie sa dau inapoi ca sa ies dintre alte masini...atat doar ca, cum scot eu acum din viteza 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi frana si tragi de schimbator ca iese usor fara sa apesi si pedala de ambriaj.`

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulsumesc :D, merg sa o duc acum, ca dimineata cu viteza 1 pana la atelier, ma vor cunoaste toti soferii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit mai rau....

Plec de acasa merg 500 de metri apas pe pedala si poc.Am crezut ca s-a rupt cablu.Dar nu era ala pentru ca furca in care vine cablu era moale moale,nu opunea deloc rezistenta.Acuma masina e in service,imediat termina mecanicul de dat cutia jos si imi spune ce are.La ce sa ma astept?oare placa de presiune?

am patit eu la fel asteapta-te la rulment si placa de presiune , de fapt e impropriu zis rulment e o tabla nenorocita :) care se prinde pe placa de presiune si sa deformase daia nu ai pedala ! , dar tu schimba tot kitu de ambreiaj pe mine ma costat 370 ron kitu cu tot cu 'rulment ' 250 manopera am schimbat si uleiu in cutie ala a fost moca , + 100 lei schimbat un semering (manopera + piesa), pierdea ulei cutia pe la planetara lunga dupa ce au inlocuit kitu

acum simt ca sunt intr-o masina Noua cand schimb vitezele :P

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ambreiajul, semeringul de la planetara stanga si valvolina, iar manopera am platit ...un gratar :)

Mai trebuie sa schimb bucsa aia de la cautator pentru ca este rupta rau dar am cautat pe la piese auto si nu se gaseste. Ce pot sa fac in cazul asta?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai comanda pe original la reprezentanta (desi ma indoiesc sa nu gasesti la nici un magazin de piese auto cu comanda pe codul exact al piesei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie sa schimb bucsa aia de la cautator pentru ca este rupta rau dar am cautat pe la piese auto si nu se gaseste. Ce pot sa fac in cazul asta?

Daca e vorba de piesa de aici (postul 13) http://vwforum.ro/topic/65742-diy-inlocuire-kit-timonierie/ , eu am comandat-o de la Volksparts (aprox. 30 lei). Pe original e 150 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ b-66-six - Nu despre acea piesa spuneam. Practic este o bucsa care vine la timonerie. Se afla in zona tamponului cutiei si se vede la 1.6 ABU daca te intinzi un pic peste motor. Daca ma ajuta cineva ii sunt recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la aria DIY ai "reparatie timonerie". Acolo gasesti toate codurile pieselor timoneriei. Eu cand mi-am reparat timoneria de acolo am luat codurile pt. toate bucsele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!