Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Cristi Sacalul

Ideea este ca , cablul de la ambreiaj , din cate am vazut eu ( nu ma pricep la mecanica ) este cu autoreglaj.

Cum pot sa imi dau seama daca este hidraulic?

De ce se intampla numai cateodata sa faca figura asta?

Spre exemplu acuma am m-am intors din oras si am patit de 2 ori aceeasi chestie, numai ca odata a trebuit sa fac 4 pedale ca sa se simta tare pedala si in final sa mearga.Pedala de ambreiaj ,din cate am vazut ,are o portiune in care merge pedala in gol ( 1cm ) dupa care se simte tare ( asa mergea de cand am luat masina , dar s-a comportat perfect pana acu o saptamana) .Ambreiajul prinde un pic mai sus de jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu a fost schimbat cablul de ambreiaj,atunci este cu autoreglaj.La golf 3 benzinare nu stiu sa existe amdreiaj hidraulic;ma refer la 1.4-1.8.De la 2.0 in sus posibil sa fie, dar la diesel sigur exista.

In schimb , la problema ta, cel mai posibil este kitul de ambreiaj.Dupa ce scoti din viteza si vrei sa bagi in alta viteza(cand nu merge), caraie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Nu caraie deloc.

Pur si simplu ramane la punctul mort.

Trebuie sa fiee neaparat kitu? Nu-i posibil sa fie defect numai cablu si sa nu functioneze corespunzator?

Mi s-a intamplat azi sa calc pedala de ambreiaj si sa faca la fel , dar sa ma lase sa bag in alta treapta de viteza.

Am vrut sa verific daca face la fel fara sa fie pornit motorul si am constatat ca dupa mai multe pedale face aceeasi chestie pedala de ambreiaj ( nu am mai incercat sa bag in viteza ), dupa care ii dau drumul si iarasi se apasa greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca nu intra si fortezi sa o bagi intr-o viteza, nu se intampla nimic?poti sa incepi prin a schimba cablul, dar depinde unde ''prinde'' si pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constat ca am o cursa mai lunga cand apas ambreajul. Nu tine sus si cand bag marsarier caraie cateodata daca apas prea tare pe maneta si alteori caraie si cand apas mai finut. E enervanta treaba. Credeti ca e discul prea uzat si trebuie schimbat sau e din cauza cutiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"caraie" un pic cateodata...avand in vedere ca treapta de mers inapoi nu este sincronizata. Incearca sa dai prima data 1-a (sau orice treapta de viteza sincronizata) si imediat dp. aia sa o bagi in "marsarier".

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa numai caraie. Asa fac ele sau...? E vreo piesa pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul
dar daca nu intra si fortezi sa o bagi intr-o viteza, nu se intampla nimic?poti sa incepi prin a schimba cablul, dar depinde unde ''prinde'' si pedala.

datile trecute cand am incercat sa bag in alta treapta si nu ma lasa cu toate ca incercam mai tare nu caraia si nu facea alte zgomote.

cand apas pedala de ambreiaj si merge asa sacadat se aude un scartiit, cred ca e de la pedala.

am observat ca ultimele dati cand mi-a facut figura asta am putut sa bag in alta treapta fara sa fortez. niciodata nu s-a auzit sa caraie, doar daca nu apasam pana la capat ambreiajul, asta fiind greseala mea.

pedala prinde un pic mai sus de jumatate,dupa cum am observat.

Multumesc pentru pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent intampin si eu o problema care ma pune intr-o mare dificultate de logica:

Ambreiajul meu da semne sa pice...dar nu sunt chiar atat de convins. Daca incerc sa plec de pe loc din ambreiaj, merge... daca incerc testul cu frana de mana, merge. Cand schimb e totul ok, apas brusc acceleratia ba patineaza ba nu insa dilema cea mai mare e atunci cand merg o buna bucata de timp intr-o treapata iar daca o calc in blana patineaza, chiar daca in acel moment ambreiajul nu ar mai avea teoretic nici o legatura... Aveti care vreo idee.

Ca toti, de altfel, ma tem ca voi ajunge la service, imi va schimba tot ambreiajul iar problema va continua.

Faptul ca patineaza cu mult dupa ce s-a decuplat ambreiajul ma face sa cred ca nu prea ar fi el marele vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu mai are legatura cand o calci ? Si miscarea de rotatie cum crezi ca se transmite , prin puterea mintii? Normal ca are legatura ca prin ambreiaj trece rotatia de la motor la cutie in orice moment al rularii si daca mergi intr-o treapta normal apoi o calci si patineaza e clar ambreiajul :|

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patinarea ambreiajului se manifesta imediat dupa schimbarea treptelor de viteze (asa stiu eu, sunt 100% sanse sa ma insel), nu, de exemplu, sa mergi 40 km intr-a 5a fara nici un fel de problema (nici macar sa nu te apropii de ambreiaj sau schimbat treapta) iar cand o calci sa se tureze in gol. Cam asta deduc eu, dar daca intr-un final pare logic sa fie de la ambreiaj, va trebui sa-l schimb, n-am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai zis tu este chiar metoda de testare a ambreiajului , mers constant in treapta a 5-a la 40 -50 km/h si apoi calcat pedala la maxim , daca patineaza e ambreiajul dus , nu se testeaza la schimbat treapta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyre ambreajul tau se ''duce' incet,incet,dar sigur.De vreo luna jumate l-am schimbat si eu ,simtomele fiind asemanatoare,eu ne mai suportand acele accelerari in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema legata de ambreiaj cred ca am si eu la un Golf III 1.4 ABD, c.v. 4 trepte, nu stiu exact codul, la schimbarea vitezelor 1,2 se aude intodeauna un zgomot usor la cuplarea ambreiajului, apoi la relanti se aude un usor huruit la c.v. care dispare cand apas pedala de ambreiaj. de asemenea cand merg constant in vitezele 1, 2 sau 3 si dau drumul la pedala de acceleratie in timpul mersului constant se simte un soc, ca si cum s-ar decupla si recupla transmisia, fenomenul fiind cel mai evident in treapta 1. Mentionez ca inca nu sunt probleme la parinarea ambreiajului, trecand testele cunoscute. Oare sa fie un semn de oboseala al ambreiajului? Cutia de viteze? As exclude probleme la tamponul de la cutia de viteze. As fi recunoscator daca cineva are idee care ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul uleiului in cutie , iti sare din treapta a 4-a in mers? Daca da nu mai ai ulei. Bocanitu la cuplare , verifica planetarele sa fie prinse bine la capetele dinspre cutie , mi-a mi-a sarit una din cutie si cam asa se manifesta , cand cuplam 1, 2, 3 se auzea un bocanit , juca planetara la prinderea in cutie , are o flansa cu 6 suruburi acolo , sa fie prinse bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Niciodata nu mi-a sarit din viteze, am sa verific uleiul din cutie. Am fost sfatuit sa incerc sa schimb cutia cu totul si sa trec pe una cu 5 trepte, dar nu sunt inca sigur daca merita sau nu sa fac investitia, avand in vedere cat de des folosesc eu treapta a 5-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mantionez ca sprobleme sunt si in viteza a 4-a si iau piciorul de pe acceleratie, iar in momentul cand accelerez din nou se simte socul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu un golf 3 1.8 gt 90cp '93 si am o problema cu ambreiajul, la condus sportiv imi patineaza, se tureaza motorul dar nu trage banuiesc ca e discul de ambreiaj, insa de ce postez totusi....nu prea imi permit sa ma duc la service sa dau 2-300 ron pe manopera si sa mai dau si vreo 200 pe disc, asa ca ma bate un gand sa ma apuc eu de ea, am aproape tot ce imi trebuie , chei, canal...insa nu prea am experientza...asa ca va rog daca puteti sa imi spuneti ce sa fac...si mai ales ce sa NU fac...

multumesc frumos :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tine cam sus ambreiajul...care sa fie cauza? prea uzat discul de ambreiaj? mentionez ca nu sunt probleme la schimbatul vitezelor..doar ca intra o idee mai greu in treapta 1..si cand dau sa bag in marsarier mai intra in viteza 1 uneori,chiar daca apas cum trebuie pe schimbator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KYF-II34...exact asa patesc si eu...si pe mine ma bate gandu sa ma apuc singur de mesterit...tine-ma la curent cu cea ce faci, ori pe forum ori pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

buna,

Am rezolvat problema cu ambreiajul, era de vina cablul. Am vrut sa pun cablu fara autoreglaj numai ca trebuia sa dau comanda de dimineata ca sa imi ajunga.M-am dus cu mecanicul la dezmembrari si am gasit unul cu autoreglaj pe care l-a dat jos de pe masina si arata f bine, m-a costat 40 de lei.

Am avut pusa ceva instalatie cu aer fals la masina din cauza careia imi trepida motorul, a scos-o si acu merge ca o albina.Instalatia aceea cica diminueaza consumul de benzina, dar are efect numai pe golf 2.

Mi-a curatat bidonul de apa ca era plin de depunere, mi-a schimbat antigelul ( l-am cumparat eu), mi-a legat ceva fire la casetofon ( s-au dezlipit ), mi-a facut si furtunul de apa pt luneta,( era taiat ), mi-a schimbat cablul de ambreiaj si mi-a reglat avansul.Pt toate astea am platit 100 de lei manopera.

Acu merge brici si consuma mai putin.

Numai bine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.A venit cineva de la Constanta sa-mi cumpere masina si dupa cateva ture mi-a zis ,in treptele inferioare cupleaza putin cu intarziere si trebuie sckimbat kitul de ambreiaj!Pe loc cu motorul pornit sau oprit cand apas pedala de ambreiaj se aude ca un schartiit.Eu nu mi-am dat seama de cuplarea cu intarziere,nu patineaza!Ce parere aveti?Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Ma mut in Cluj, ce valoare au banii acolo...

2) Si ala din constanta e specialist in Golf 3 gti, nu-i asa? Cupleaza cu intarziere fata de BMW, nu? A comparat cu talpa si din schimbator... ca la Bentley? Deci? A facut comparatia asta raportat la o experienta de calcat ambreiaje la Dacii, la Duster, la ce?

De ce nu a spus ca nu vrea sa cumpere masina sau macar ca vroia sa mai lasi la pret cam jumate, erea mai simplu.

Circula o ideie cum ca, atunci cand speli masina, trage mai bine. Nu stiu cum dar parca asa e... spalata parca merge mai rotund, parca se inalta cu 5 cm, e mai fitoasa. Asa si cu cuplatul in trepte, ai spalato inainte de teste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am spalat-o!Tipul e din Costanta, mi-a zis ca-l cunoaste pe Paul . A lucrat in Austria la VW,zice el!!!Ok,eu nu-mi dau seama de anomalia respectiva!Ce am observat, scartiie cand apas ambreiajul.Uneori la relanti parca se aude un tacanit in cutie in rest nimic!Sincer m-a pus pe ganduri.Parea un tip de treaba.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Am si eu o mica problema. Atunci cand cuplez treapta 1, merg 4-5 m si apoi apas ambreajul, ajunge la o turatie sub cea de relanti(aprox 350 ture,trage sa moara motorul) apoi revine la normal. Sunt probleme cu ambreajul?

Ms anticipat!

PS: Motor 1.6 AEE, nu stiu daca am cablul cu reglaj automat sau manual.

Modificat de bogdan.bz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!