Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Nu se poate umbla la cel cu autoreglaj. Ce marcă este cel nou că şi asta contează (pune unul Sachs chiar dacă este mai scump). Am scris prin topicul ăsta cum se face verificarea lui, dacă merge după procedeul de acolo lasa-l aşa.

Am scris desprea asta şi aici

http://vwforum.promo...are-verificare/

Este la fel şi la golf 3 diferă numai poziţia autoreglorului.

Nu ştiu peste ce mecanici ai dat, dar şi bunul simţ tehnic spune că dacă ai probleme cu ambreiajul prima dată verifici cablul, credeam că s-a făcut operaţiunea asta.

Plus că s-ar putea ca tu să fii obişnuit cum mergea ăla defect care nu poate fi un reper. Vezi cum are cursa pedalei o maşină similară.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

maine o sa il veric pe asta nou pana acum nu am stiut cu verificarea.asta nou e o marca italiana dar o sa revin maine cu o poza.mecanicul a umblat la cablu si avea doua poziti una era cum am zis mai sus si cealalta era pedaua f tare toata cursa si pleca masina de pe loc cu ambreajul f jos.dar mia spus k pedala de ambreiaj trebuie sa aiba un pic de joc pt a nu presa rulmentul de presiune pe placa .e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă este italian ăla este buba, exact asta este problema pe care am avut-o şi eu, vezi că scrie în topicul indicat. Pe scurt problema este că ăla italian nu este cu bile înăuntru ci cu un dispozitiv de plastic care se reglează o singură dată sa montare şi nu în mod dinamic. Dacă o să-l foloseşti în continuare nu ai jocul ăla de care zice mecanicul (aici are dreptate) şi o să strici şi kit-ul ăsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am reusit sa il fac si anume am schimbat azi cablul si acum merge cum trebuie sper sa nu mai am probleme prea curand cu el.merci pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor. Am o problema cu ambreiajul cred. In traficul din oras, cu motorul cald, cand trebuie sa schimb mult treptele si merg numai cu 1 si 2, la un moment dat mi se blocheaza, nu vrea sa debraieze, nu mai face nimic, nici nu intra in treapta...nimic. Opresc motorul , il las cateva secunde si apoi merge,isi revine, atat cu motorul oprit cat si cu el pornit, plus ca smuceste la schimbarea treptelor Din ce cauza? placa de presiune? rulmentul? timoneria? ce ar putea fi?

o recomandare pt un mecanic bun care sa faca treba la golf 3...preferabil prin berceni??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema dupa ce merg ceva timp se aude ceva la cutie daca calc ambreiaju nu se mai aude de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adelin, suna a rulemnt de presiune :)

 

si eu am o problema cu schimbatul vitezelor.

 

1-a si a-3a intra mai greu, la 1-a mai si caraie din cand in cand, acum m-am obisnuit sa bag intai a doua si apoi o trec in a 1a si pot pleca linistit de pe loc. poate fi de la bucsele de la schimbator? sau lipsa de ulei in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam la urmatoarele 2 solutii:

- sa fie necesara aerisirea traseului hidraulic

- schimb ulei cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă face figurile alea şi cu motorul oprit atunci nu are legătură cu ambreiajul sau uleiul din cutie ci mai curând cu timoneria sau suporţii motorului/cutiei.

În schimb dacă  intră bine cu motorul oprit atunci problema se învârte în jurul ambreiajului (nu debreiază corespunzător) sau cutiei (sincroane uzate, ulei puţin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

deci...revin cu noi observatii: am iesit, (pt prima oara de cand am masina) cu ea din oras...vreo 220km...nu a facut nici un fel de probleme la schimbatul treptelor, insa in momentul in care am revenit in Bucuresti, deci aglomeratie, 1a, a 2a...iarasi m-a chinuit...in momentul in care nu vrea sa intre in viteza/nici o treapta de viteze daca ii dau un sprit-doua (fara sa calc ambreiajul)... intra!.... incep sa ma obisnuiesc!!!

o alta dilema: in 230 km am alimentat 17L !?!  si am mers normal...zic eu 90-110 afara /// 50-60 in localitati...schimb in 2500-3000 in localitati unde se poate si cam 4000...+ afara...si ciudat...diferentele de turatii 1-2-3-4 exista..insa a 5a are doar cu 2-300 de ture mai putin fata de a 4a?!....e normal???? 1.6abu..nu stiu ce tip de cutie am...

nu stie nimeni un mecanic bun...de incredere? unul care sa stie ce face

Modificat de ionut m c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu intratul in treapta 1 , te sfatuiesc sa schimbi uleiul din cutie.La mine tot asa facea cand am cumparat masina iar apoi s-a rezolvat.Cu turatiile nu cred ca ar trebui sa fie asa.De exemplu in a 4-a la 3000 ai vreo 80 si imediat bagi a 5-a ...ar trebui sa ai vreo 2000-2100 de turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că tu ai probleme la ambreiaj, nici nu debreiază, nici nu ambreiază corespunzător. verifică mai întâi autoreglorul de la cablu şi cursa furcii de la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am verificat primele...pare a fi ok!

am verificat si ambreiajul, cu "metoda bordurii"...nu patineaza deloc!

nu se poate sa-mi recomandati un mecanic prin bucuresti? ma gandesc sa iau ulei sa schimb uleiul din cutie...cati litri trebuie? stiu ca trebuie norma  75w90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,1 litri 75W90 GL4 sau GL4+ (în nici un caz GL5), pe original este G50.

Mai fă şi testul ăsta ca să elimini şi poblema debreierii necorespunzătaore: vezi dacă băgată în treapta 1, cu ambreiajul călcat complet, are tendinţa să plece de pe loc. Dacă şi aici este ok atunci rămân probleme legate de cutie. Dacă cu motorul oprit intră ok în toate vitezele atunci se cam exclude timoneria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

stie cineva daca kitul de ambreiaj de pe Golf3Gti 8v se potriveste pe Golf3Gti 16 v?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ambreiajul prinde de sus nu de la jumatate.Nu patineaza , intra bine in viteze dar parca prea de sus prinde.Las asa sau se pot face modificari pe la cablul de ambreiaj?
Am vazut ca daca trag cu mana de el (cablul de ambreiaj) se trage in gol vreo 5-10 centimetri iar daca trag asa de vreo 2-3 ori se intareste.Poate fi asta vreo cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5-10 cm sau mm?

Comportamentul ambreiajului este ok, numai că 10 cm este foarte  mult.

În principiu nu ai ce să-i faci, aşa ţine şi la mine sus, lumea zice că din cauza uzurii discului de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 cm nu cred dar 5 sigur da.Dar daca pun o teava de otel intre capatul cablului de ambreiaj si tija , direct pe cablu?Sa umplu cumva golul ala de cativa centimetri.O fi buna metoda asta?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poţi încerca cu condiţia să rămână jocul ăla care este dat în manual, altfel scurtezi viaţa ambreiajului şi mai bine îl laşi aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In primul rand salut.

Acum 1 sapt am fost plekat la buzau cu masina unde i-am dat masina lu un tovaras x( intr-o seara

omu facea burn-outuri cu ea.A doua zi hai sa plekam de acolo

ma duc la masina si cand ma uit la pedale vad decat 2 (acceleratia si frana)prima data nu m-am speriat am zis k poate

ambreiajul e prinsa sub covoras in gandul meu ``ce a patzit mah s-a facut hidramata``tongue.gif.in fine... acm incep problemele cand

trag de pedala era slaba am zis k s-a rupt cablu...cablu nu avea nik.

Problema a fost ca bratul kare iese din cutia de viteze

era blocat sus (adik pe decuplat si cablu de ambreiaj kre vine prins pe brat era logik sa fie slab si pedala sa fie la podea odata ce acesta nu mai revenea jos sa ridice pedala)

Nu prea ma pricep la mecanica deci intrebarea.

Care e problema... sa se fi blocat rulmentu de presiune in placa de presiune asta am auzito de la mai multi?bafta

masina este un golf 3 1.8 abs

te salut!

am citit despre problema cu care te-ai confruntat si nu am vazut sa iti fi raspuns cineva.

am aceeasi problema ca si tine la un G3 cu motor de 1.8, 75 cp.

Am avut ambreiajul uzat, prindea sus, am avut si experienta patinarii ambreiajului intr-o depasire, dar exploatat in conditii normale, functiona perfect. 

asta pana ieri, cand am schimbat din treapta a III-a in a II-a, calcand ambreiajul, pedala a ramas jos, nu a mai revenit. 

cand trag de pedala, revine in pozitia initiala, dar ca un intrerupator :) si nu pot sa bag in nici o treapta de viteza.

cablul nu e rupt.

cand am scos cablul de ambreiaj din tija care actioneaza ambreiajul, tija s-a dus in jos.

tu cum ai rezolvat problema pe care ai avut-o?

Are cineva o idee, care ar putea fi problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă atunci când apeşi pe pedală se mişcă furca de debreiere în sus şi nu poţi băga în viteză (chiar dacă pedala a rămas la podea), este cam clară problema: alt kit de ambreiaj (chiar dacă este dus numai rulmentul sau numai placa, nu merită să schimbi doar un element dacă tot umbli acolo).

Dacă atunci când apeşi pe pedală nu se mişcă furca în sus, atunci problema este la cablu (chiar dacă nu este rupt probabil s-a sus autoreglorul).

Că s-a dus furca în jos cred că este normal pentru că este în sensul invers acţionării rulmentului de presiune, dar ai blocat cablul înainte să-l scoţi, pentru că dacă nu o să ai o problemă când îl pui la loc (dacă autoreglorul mai este în minţile lui s-a destins şi trebuie comprimat la loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut pe toti si vin si eu cu o problema deja stresanta grav la masina.In momentul apasarii pedalei de ambreiaj incepe sa scartaie enervant.Ce pot face sa rezolv asta?Am tot uns cu vaselina(a tinut 2 saptamani,am dat cu spray etc tot la fel face).Exista vreo sansa sa o rezolv fara a schimba ceva?Multumesc si salutari ....

Mentionez ca deja scartaitul este accentuat mult....si ca sa evit mai multe pareri am cablul bun de ambreiaj.

 

 

Foloseste Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am folosit search dar daca ar si da rezulatul dorit ar fi si mai perfect.Stii cateodata iti mai trebuie putin.....pentru rezolvarea bug-urilor din platforma.Stil si stima adminilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e, sa gasesti un topic adecvat unde sa-ti postezi problema pentru a nu deschide altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, la mine problema cu ambreiajul sta in felul urmator:

cu motorul rece, in primii km intra in viteza perfect, cutia lucreaza excelent, totul ok, in schimba dupa cativa zeci de km, mai ales prin oras cand se infierbanta motorul, intra mai greu in viteza in sensul ca trebuie sa trag mai tare de schimbator, e mai dur totul. pe la semafoare cand apas pedala, se aude ca un scartait infundat de la ambreiaj, simt ca nu si mai face treaba cum trebuie, plus ca ambreiajul tine foarte sus....repet, doar cand motorul e fierbinte, spre ex 20 min de circulat prin oras, la rece se comporta f bine, n'am nici un zgomot dubios, cutia lucreaza perfect....e ceva pe duca?

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!