Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Va salut, cred ca ma lasa de tot ambreiajul :(.

In mers accelerez si undeva intre 2000~3000 de ture se tureaza parca in gol si masina nu prinde viteza ,apoi isi revine si trage normal. In depasiri imi da un pic de furca ,parca nu trage asa cum ar trebui..

Ce parere aveti, e ambreiajul sau e de la altceva?

In general cam cat costa manopera in service, va intreb pentru ca am inteles ca e singura modalitate de a beneficia de garantia kit-ului si un mecanic de garaj mi-a zis ca ma costa 200 lei.

Pe aceasta cale ii multumesc colegului lupo_bv ,care mi-a explicat cum se testeaza cablul de ambreiaj , cred ca e ok la mine, dupa 5-6 pedale, la o apasare pe aceea parghie face o cursa de ~1cm si se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ovidiu, daca te incalzeste cu ceva si mie mi s-a rupt cablu luni seara...sau cel putin sper sa fie numai cablu...am ajuns in intersectie, m-am oprit sa ma asigur si cand am vrut sa ies pedala mea nu mai revenea la loc...banuiesc ca altceva n-are ce sa fie, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma incalzeste :)... ,astept in continuare parerile la restul de utilizatori,ca sa stiu ce ar trebui sa fac in perioada urmatoare.

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiup - un kit de ambreiaj ar rezolva problema. Oricum o sa vezi in momentul in care dai jos cutia. 200 lei este un preț corect

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, daca te incalzeste cu ceva si mie mi s-a rupt cablu luni seara...sau cel putin sper sa fie numai cablu...am ajuns in intersectie, m-am oprit sa ma asigur si cand am vrut sa ies pedala mea nu mai revenea la loc...banuiesc ca altceva n-are ce sa fie, nu?

S-ar putea sa nu aiba nimic cablul propriuzis, vezi postul 204.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am o problema am pedala de ambreiaj foarte moale si prinde foarte sus cablul se regleaza automat sa fie dus discul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se autoregleaza daca mai functioneaza autoreglorul. Intai verifica daca acesta isi face treaba. Se poate intampla sa fie pedala moale si sa tina sus din cauza lui, am patit-o cu cablu nou no-name la care nu functiona autoreglorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate genera discul de ambreiaj un tremurat puternic la plecarea de pe loc doar daca nu mai sunt bune arcurile discului?

tampoatele de la motor le-am schimbat..

sau se poate sa fie mai grav si sa fie de la arbore? si sa bata?

daca plec ff usor nu tremura, daca plec f tare nu tremura.. daca vreau sa plec si eu ca omu' tremura tot botul :blah:

Ai reusit cumva sa rezolvi problema? Am exact acelasi comportament ca la tine si ma gandeam ca poate imi dai tu rezolvarea. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este normal sa se auda un zgomot la ambreiaj la relanti care dispare daca apas ambreiajul?

Zgomotul nu l-ar descrie chiar ca pe un scartait dar undeva pe acolo, ca si cum ar freca o curea pe un metal.

salut, aceeasi problema a aparut si la mine, ai aflat care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,am tot vazut ca lumea atunci cand umbla la kitul de ambreiaj ,schimba cu ocazia asta si ceva semering , imi poate explica cineva va rog despre ce e vorba si cat ar costa acest semering , ca vreau sa merg maine la service-uri sa vad cat m-ar costa kit-ul de ambreiaj si manopera ,daca il schimb intr-un service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut oameni buni ,va rog mult lamuriti-ma putin cu kit-ul de ambreiaj la motorul 1.8 , ca am mers azi sa mai intreb la magazine de preturi si ma contraziceam cu vanzatorul care zicea ca la 1.8 nu trebuie rulment , cica are doar o farfurie care preseaza.

Eu din cate stiu are rulment ,ma insel?

Ca o opinie ,cum credeti ca ar fi mai bine sa fac?

Merita sa il montez intr-un service 200 lei manopera si 460 lei kit luk (fara rulment...) garantie 2 ani parca sau 60k km... sau sa il montez in service dar kit-ul sa il cumpar din magazin la 380 lei . In acest caz mi se ofera 18 luni garantie oferita de magazin si ma gandesc ca daca il montez in service ,cei de acolo sunt obligati sa imi ofere si ei garantie pe lucrarea facuta ,chiar daca piesa e adusa de mine.

Sper sa nu fi fost atat de offtopic :( ,dar am ramas masca , cand mi-au dat preturi la manopera si de 350-400 lei .

O mica corectura pentru postul celalalt, simering e corect, dar tot nu stiu care simering-uri se schimba deobicei ,cand se schimba kit-ul de ambreiaj :(.

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de ambreiaj de la ABS nu contine rulment.Kitul consta din placa de presiune + disc de ambreiaj.Cam mult cere pe ambreiaj in service(460).Eu am luat tot luk(original) cu 330lei + 120 lei manopera,insa vanzatorul si mecanicul sunt cunostinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sper sa nu ma insel, sau sa fi inteles corect explicatiilor primite de-a lungul problemelor pe care le-am avut cu ambreiajul. Si eu am schimbat kitul si intr-adevar mi s-a spus ca nu are rulment, dar e o chestie ciudata pe care nu am inteles-o eu cu volant. Vezi tu, tu ai motor ABS 1.8 90 CP, eu am la fel dar ADZ. Adica e un pic mai nou, de la seria nu-stiu-care in sus. Cica volantele difera si de aici difera si kitul. Cica la unul ambreiajul trage, iar la celalalt impinge discul cu placa (parca asa era...). Deci ai grija. Eu cand am comandat, ca sa nu fac tampenii, am comandat folosind codurile de pe piesele vechi date jos de pe masina. Altfel nu imi garanta nimeni ca iau din prima ce imi trebuie.

Kitul l-am luat de la Autokarma, LUK (fara rulment), ~360 RON, iar manopera 450 RON. Garantie nu am la operatiune, deoarece cei care imi ofereau garantie la manopera imi cerusera mai mult, si cu piesa cumparata de ei. Si ma ducea mult mai mult.

Nu stiu nimic de semeringuri, si nu am schimbat nici uleiul din cutie, pentru ca il schimbasem anul trecut, cand am luat masina.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pareri ,stiam ca deobicei kit-ul nu contine rulmentul , ideea era ca motorul 1.8 90 de cai, are rulment de presiune ,nu cum mi-a zis vanzatorul ,ca nu are.

Vizavi de simeringuri ,daca sunt pareri le astept cu mare interes pe privat ca sa nu fie probleme pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul normal ca are, doar ca nu contine in kit ca.Este asezat in fata placii de presiune si din cate am inteles la ABS este mai protejat rulmentul.

Dupa cum zicea Alex. , daca stau sa ma gandesc cum s-a dat jos kitul din cutie, mi se pare ca la ABS se tija impinge in placa de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ADZ, din cate am inteles de la mecanicul care mi-a schimbat kitul, tija trage de placa de presiune. Sincer, nu stiu cum vine asta, sigur m-as prinde daca le-as vedea demontate. Implicit, volantele si placile arata total diferit din cate am inteles fata de ABS. Rulment are si ADZ, insa este foarte bine protejat si nu se uzeaza ca la alte motoare (asa mi s-a spus, repet...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,azi am luat masina din service ,s-a pus alt kit.

Nedumerirea mea e urmatoarea ,cu toate ca am zis ca vreau sa schimb si rulmentul ,cei de acolo nu l-au schimbat :(... . Mecanicul de acolo mi-a zis ca pentru a ajunge la el trebuia "sparta"(desfacuta) cutia , eu am impresia ca omul ila habar nu are ce vorbeste .

Imi e teama acum sa nu ma trezesc ca ma va lasa rulmentul pe viitor.

Am primit garantie pe manopera 3 luni si 2 ani pe kit ,pret final 200+460 lei , masina merge bine ,se simte diferenta cu noul kit dar ca intotdeauna exista un dar...

Pedala prinde tot sus , e mai tare ca inainte parca ar fi arcuita si am facut cateva pedale sa vad cursa acelei parghii si nu se misca deloc:( , cu kitul vechi parghia avea o toleranta de 1cm apoi se bloca

Ce e de facut ,sa le duc masina inapoi? unde o fi gresit mecanicul ila...

Cam asa arata kit-ul vechi , s-a pus valeo pe golf 3 din fabrica? intreb pentru ca asta e valeo si are cred eu data pe el 091193/11 si masina e din 94.

In medie cam cat rezista un ambreiaj la o exploatare normala , masina mea are acum 139k km in bord iar daca seria de pe kit e chiar data cand s-a pus,am vreo sansa ca acesti km sa fie reali?

Imi cer scuze daca am fost offtopic

http://img210.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=imagine1106.jpg

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu jocul la parghia de debreiere poate fi si din autoreglorul cablului, ai folosit acelasi cablu de ambreiaj sau ai pus unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,e acelasi cablu , dar inainte cu kitul vechi era ok acum e ca naiba :(, nu inteleg, cu kit nou si prinde foarte sus si ii si tare pedala.

Daca ma duc maine inapoi la service unde anume sa ii zic la "mecanic" sa se uite... ,ca nu-mi place deloc situatia, ma asteptam cu noul kit sa imi prinda si mie cam la jumate, cum ar fi normal.

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mers cu kit-ul vechi o sa mearga si cu asta numai ca trebuie repus in functiune autoreglorul, arunca un ochi prin atasamente, este descrisa acolo procedura in cazul refolosirii cablului vechi

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un timp mi se aude cateodata cand apas ambreiaul ca si cum s-ar rupe pedala. M-am uitat si nu se vede nimic incriminator de cauza. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PHUN vezi sa nu patesti ca mine sa iti sara siguranta de la furca care tine cablu de ambreiaj conectat la cutie sunt 2 sigurante de tabla asa am patit eu se auzea la fel si apoi am ramas in trafic cu pedala la fund in 2a :) si prin urmare fara 2 sigurante si un manson de cauciuc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ovidiup ambreiajul rezista in functie de regimul de mers.La mine a tinut 305k km, eu zic ca a durat destul.

In schimb, la 139k km, cam putin.Aia nu cred ca sunt km ei reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual vazusem ca specifica ca durata medie de utilizare e de peste 100k km si acum ca am schimbat kit-ul si am vazut ca pe masina era originalul ,mi-au aparut semne de intrebare, daca nu cumva or fi totusi reali km .

Sunt constient ca e destul de greu ca o masina din 94 sa aiba doar 139k km, dar no ,mai speram si eu din cauza vechiului kit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din anul ala e 99% imposibil sa aibe chilometrii aia ;) .. poate 300.000 plus aia :).. gandeste-te ca sunt masini din 2007 poate chiar mai incoa cu kilometrii aia.. nu te gandii ca neamtu a luat masina si a tinut-o in garaj.. la ei se fac kilometrii mult mai mult decat la noi.. au autostrazi ok.. nu drumuri care arata ca dupa razboi.

nu vreau sa te dezamagesc, dar asta e realitatea

PS: eu am 240 k.. si nu cred ca ar fi reali

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!